Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:52  
+
0
Oon maalausta miettinyt kyllä, mutta minäkään en tiedä mitään huonekalujen maalauksesta. Tai maalauksesta ylipäätänsä.

Jannie, joo, se olisi ehkä olla helpoin vaihtoehto. Ja tosiaan, sopisi sitten tuo b&t kääkkäkin paremmin tonne. Eihän siitä mitään tuu ettei kotieläimet mene sisustuelementteinä. Pitää laittaa kohta koko katras varmaan uusiksi! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.06.2012 klo 23:41  
+
0
Saattais vihdoinkin käydä niin, että saisin myytyä tuon mun iän vanhan työpöydän. Ilman työpöytää en toki voi olla. Jos toi pöytä menee kaupaksi, pistän työhuoneessa olevan sängynkin kaupaksi.

Sitten olis vaihtoehtoja. Huone on ihan valkoinen. Sinne jäis kaiken lattialla olevan roinan lisäksi yksi mustanruskea kirjahylly. Työpöytiä olen katellut näistä:
Tämä olisi mieluisin, joko valkoisena tai mikä ettei mustanakin. Jos tuon ostan, ei olis vara muuhun.

Tämä voisi olla tuolle hyvä vaihtoehto, olisi halvempikin. Tässä on vain valkoinen.

Tää ois sitten hinnaltaan keskeltä. Ois mustanruskeana ja valkoisena.

Jos ostaisin tuon halvimman pöydän, voisin ostaa työhuoneeseen myös jotain muuta. Esimerkiksi tän tuolin, jota on vain valkoisena. Tuoli jäis kyllä varmaan ihan vain Lotan tuoliksi, joten sinänsä turha hankinta. Mutta toisaalta se tois semmosta pehmeyttä tuohon huoneeseen. Jos en osta tuolia, niin huoneen peräseinä jää ihan tyhjäksi.

Tuo eka vaihtoehto kyllä ois sillai kätevin, siihen sais mahtumaan sekä läppärin että koruhommat. Kummatkin kun tällä hetkellä leviää ympäri kämppää. Mutta sitten ei olis vara ostaa yhtään mitään tuonne, eikä kyllä kovin mahtuiskaan. Jotai se silti kaipais.

Muoks. Perhana, hoksasin sen ongelman, että tahtoisin sijoittaa työpöydän ikkunan eteen, jotta saan valoa ikkunasta kun teen hommia. Mutta, mulla on tuommosia isoja ja rumia ruuvilaatikoita helmiä varten, joten mihin ne sitten laittaisin? Ne ei mahdu tuohon kirjahyllyynkään mikä tuossa nyt on ja niitten pitäis muutenki olla toki helposti saatavilla.

---
Uuuu, löysin vielä tämmöisen lattiavalaisimen, vois sijoittaa sen pöydän ja tuolin väliin.
Ja olen tässä jo päätyny valkoiseen pöytään, mutta mihin malliin, jaa-a! Pakko varmaan toi hienoin hylätä, en vaan raski. :( Mut kumpi sitten noista toisista ja miten järkkäisin ton säilytysongelman...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.06.2012 klo 00:04)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.06.2012 klo 23:54  
+
0
^Meillä on "datanurkkauksessa" käytössä nämä. Ite tykkään hirveästi. Meinattiin eka itekkin ottaa tuo sun keskimmäinen vaihtoehto mutta tää vaikutti jotenkin niin paljon tukevammalta.

Meillä oli täysin mustavalkonen sisustus aiemmin, mutta saatiin ilmaseks uus sohva joka onkin vaalean beige, joten nyt vähän kärsi värimaailma.. Mutta mun mielestä se ei näytä ollenkaan niin pahalta kuin pelkäsin. Vanha musta nahkasohva vaan oli niin loppuunkäytetty.

Joo, taulua pitäs laskea alemmas.. muttakun oli niin sopivasti valmiiks naula.

(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.06.2012 klo 00:07)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 00:07  
+
0
Tässäpä meidän makkarista kuvaa. Tuolla nurkassa näkyy osa totuutta, eli kaikki avon romppeet. Siellä oli kuvanottohetkellä kolme tietokoneen koppaa... Eikä työpöytä näy ollenkaan. Kamera oli kuvatessa Ikean valkoisen Hemnes-lipaston päällä, elikä sellainenkin sieltä löytyy.



Kuten kuvasta näkyy, tapetin reunoja en luonnollisesti tajunnut tussata mustiksi, mikä kieltämättä ketuttaa aika huolella. Mutta silti, kyllä sitä katselee ja tuo oli ensimmäinen ikinä tapetoimani seinä, että sikäli on kyllä oltava tyytyväinen.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 00:10  
+
0
Sohvan valintaan... Meillä on ollut jos jonkinnäköistä kangassohvaa vaikka minkämoisilla kankailla, mutta kaikkien sohvien jälkeen todettu, ettei ole nahan voittanutta. :peukku: Meikäläisen osoitteessa tulee ainakin sohva olemaan nahkainen tasan niin kauan kuin on koiriakin. :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 08:12  
+
0
Karvakamu, tuo sun eka linkittämä pöytä näyttää aika kapealta. Vai siis joko se on poissuljettu vaihtoehto? Jos sun on tarkoitus käyttää sitä myös tietokonepöytänä, niin kannattaa huolehtia siitä että saat näppäimistön riittävän "taakse", että saat kyynärvarret tuettua pöytää vasten kirjoittaessa. Mulla itellä ei tullut tollanen pieneen mieleenkään sillon kun työpöytää ostin, ja ai että ku juilii käsiä jos vähänkään kauemmin kirjoittelee!

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 10:03  
+
0
^No joo, oikeestaan olen jo päätyny tuohon halvimpaan vaihtoehtoon. Ja mulla on siis läppäri ja tää nyt loppupeleissä tuskin siellä pöydällä tulee pysymään kovin pitkään...

Jos en osta tuolia tuonne (tuntuu vähän turhalta, ellei sitten löydä kirppikseltä), niin millä vois saada huoneeseen vähän kodikkuutta / pehmeyttä? Matto sinne on jo olemassa. Tällä hetkellä takaseinä on jäämässä ihan tyhjäksi.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 11:54  
+
0
^ Kasveja? Joko isoja lattialla ruukuissa tai pienempiä jonkinlaisen telineen/hyllykön päällä.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.06.2012 klo 12:33  
+
0
Meillä on nyt uusi, iso, melko tumma kulmasohva kangasverhoilulla. Isompi koira ei saa tulla sohvalle, mutta tuo pieni ja vaaleakarvainen saa. Sohva pysyy siistinä kun viikkosiivouksen yhteydessä imuroi semmoisella lemmikkisuuttimella (semmoi säämiskäjuttu). Onneksi kumpikaan koira ei kuolaa ja karvanlähtöaikanakin karvaa lähtee suht maltillisesti.

Aikaisemmin oli nahkasohva, joka siirtyi nyt miehen työ/harrastushuoneeseen ja se oli kyllä ässä koirien kanssa. Ei sille tarvinnut tehdä mitään. Harmi vaan että nuo nahkaiset kulmasohvat ovat tosi kalliita...

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 30.06.2012 klo 16:49  
+
0
Tuunasimpa vanhasta peiliovesta sängynpäädyn... :hymy:

En tahtonut muuta kuin kaiken.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 30.06.2012 klo 17:04  
+
0
^ :peukku:

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 06.07.2012 klo 11:38  
+
0
Hoi Tamperelaiset! Onko Ideaparkissa (hyviä) sisustusliikkeitä? Tai Tampereen keskustassa?

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 06.07.2012 klo 12:57  
+
0
^ Kodin1 on Tampereella sekä Turtolassa että Lielahdessa, niihin pääsee bussilla keskustasta. Mun lempparikauppa. Keskustassa mä tykkään Suprise Me:stä

Ideaparkissa on ainakin Pentik, Hemtex ja sit muutamia aika pieniä, mutta söpöjä, liikkeitä jotka ainakin mä voisin ostaa tyhjiksi.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 06.07.2012 klo 13:59  
+
0
Ideaparkissa on tosiaan muutama "uusvanhaa" myyvä sisustusliike jotka ei oo ihan halvimmasta päästä mutta mäkin joka tykkään enemmän minimalistisesta tykkään käydä siellä ihan vaan katselemassa kun on niin nättiä tavarata. Minimanin/Tokmannin eteistiloissa on myös yleensä hyllykaupalla erilaisia sesonkituotteita, lyhtyjä yms.
Rise to reset the world.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 06.07.2012 klo 18:43  
+
0
Ideaparkissa on myös Finnlandia Kalustemaailma.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:16  
+
0
Onko ihan normaalia, että ostaa kaupasta turkoosin hammasharjan, jotta se sopii kylppärin turkoosi-harmaa-valkoinen väriteemaan? Ostinpa niitä vielä useamman paketin, kun 2kpl paketti maksoi 1,50€.. :shifty:

Ainiin, keittiössä minulla on useampi musta-valkea tiskiharja clas ohlsonista, koska se on tarpeeksi neutraalin värinen keittiön muuhun väritykseen.. :nauru:

Hei entäs ovatko valkoiset verhot ja musta koira (lyhytkarvainen=tiputtaa karvaa ympäri vuoden) huono yhdistelmä? Kaverilla oli niin nätit valkoiset verhot Ikeasta, että minäkin halluun, mutta sillä ei kyllä ole mitään lemmikkiä.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.07.2012 klo 17:17)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:22  
+
0
^ Onneks on (mullakin siis) musta koira, joka sopii sisutukseen kuin sisustukseen:nauru:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:24  
+
0
Frosty, ainakin minusta tuo hammasharjojen ostaminen värin vuoksi on ihan normaalia. Itse joskus vähän aikaa mietin että onkohan ihan normaalia ostaa eläinkaupasta pieni sammakkovinkulelu, jota ei ole aikomuskaan antaa koirille vaan pistää vessaan koristeeksi. :shifty:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:25  
+
0
^^Niin siis kysyin haha lähinnä sillä, että karvaantuvatko ne helposti, tai näkyykö se karva. En sillä näyttäävätkö valkoiset verhot ja musta koira tyhmältä yhdessä.. :wink: Tai no siis, tuo juttusi taisikin olla heitto? :cool:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.07.2012 klo 17:25)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 07.07.2012 klo 17:28  
+
0
^Se oli ihan läppää, tohon hammasharja-jutskaan verratakseni:nauru:. Ei meillä mu mielestä oo koiran karva verhoihin tarttunut, tosin (tumman) ruskeat verhot + musta koira eli ei kyllä näkyiskään.

Mä en ole joutunut hammasharjojen väriä miettimään, kun asuvat peilikaapissa, mut tiskiharja on kyllä valkoinen, että sopii keittiön kaakeleihin. :cool:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 07.07.2012 klo 17:30)

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 17:45)