Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:30  
+
0
^ Ihana tapetti olkkarissa teillä. Ja makkarissa veikeet taulut, onko ne ite tehdyt?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 09:03  
+
0
Kiitos.

Taulut on ite tehdyt :hymy:
Semmosen maalauspohjan päälle vedetty kangas ja niitattu takapuolelta kiinni. Ja ikeasta tuo kangas.
Näin jossain samantyyliset taulut, mutta hintaa oli niin hurjasti ettei mun pudjetille sopinut, joten päätin soveltaa itse. Ja kivat tuli :peukku:

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 09:54  
+
0

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 10:27  
+
0
^ Kiva tapetti olohuoneessa! :)

Odotan innolla että saan keskiviikkona vihdoin olohuoneeseen uudet verhot. Ne mitkä alunperin sinne suunnittelin olikin liian lyhyet, mutta pian tulee oikeat verhot ja sitten saan laitetua vaaleamman matonkin lattiaan. Olohuone alkaakin sitten pikkuhiljaa olla valmis, vielä kun jonkun isomman viherkasvin löytäisin pitkälle seinälle niin siinä kaikki.

Makkari ja keittiökin on periaatteessa valmiit, mutta keittiössä kaikuu ärsyttävästi. En olisi halunnut laittaa keittiön lattialle isoa mattoa, mutta kai se on pakko että sen kaiun saa pois.. =/

Uuden kodin sisustaminen on ollut melko terapeuttista, kun on saanut tehdä kaiken ihan oman maun mukaan! :)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.02.2011 klo 10:28)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 11:03  
+
0
Vitsit mää tykkään noista isoista paperilampuista! Meinasin semmosen ostaa tuossa joku aika sitten, mutta jäi kauppaan kun yksinkertaisesti mulla ei ole paikkaa semmoselle. En halua väkiselläkään tunkea. Työhuoneeseen se ois mahtunu ja tarvistaki täällä lisävalolle olis, mutta täällä se jäis ihan pimentoon.

Mun pitäis keksiä tälle työhuoneelle jotai et tästä sai nätimmän. Täällä on vaan työpöytä, pieni kirjahylly ja trimmauspöytä. Ja tää on niiiin ankee! Tuolle trimmauspöydälle ei nyt oikeen voi mitään, kyllä se on lyttyyn menevä, mutta tarttee niin useesti ettei jaksa sitä eestaas varastoon kuskata. Mutta jotai tää huone kaipaa. Muutenki, mutta seinille kyllä tarvii nopeesti jotai.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 11:33  
+
0
Minäkin haluun jotain kaunista tapettia ja kivat värikkäät verhot.
Toisaalta mä en haluis yhtään panostaa tähän asuntoon enää,yritän kokoajan löytää uuden asunnon.
Mä haluisin niin niin kovasti 4 huonetta rivarista yhdessä tasossa.

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 19:08  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Vitsit mää tykkään noista isoista paperilampuista! Meinasin semmosen ostaa tuossa joku aika sitten, mutta jäi kauppaan kun yksinkertaisesti mulla ei ole paikkaa semmoselle.



Ei vaan oo paperilamput ihan koiratalouden juttu! nimimerkillä kolmas lamppu jo menossa :nauru:
Tohon ei tartte ihan hirveesti hännällä huitasta kun siitä menee häntä läpi.
Eka lamppu mulla tais mennä totaalisen säpäleiks ku koira laminaatilla vähän liuku sitä päin ja koko lamppu kaatu. Nykyinen on isoin mitä mulla on ollu ja siinä hyvä jalka niin pysyy kunnolla pystyssä, mutta on siinäkin jo yhdessä kohdassa teippiä kun tuo piiskahäntä on kaltoinkohdellu sitä :ttou:
mut yllättävä hyvin se tommosessa nurkassa on munkin kolmen koiran toheloinnit kestäny.

Mulla olis taas niin paljon kaikkia sisustusideoita, mutta harmi kun raha on niin rajallista.
Jos jostain saan säästettyä niin ens kesän haaveena ois vaihtaa keittiöön valkoiset kaapinovet (nyt on ällöttävät ruskeet) ja ainakin muutamaan huoneeseen jotkut kivat muovimatot repaleisten laminaattien tilalle...

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 28.02.2011 klo 23:10  
+
0
^ Enpä ookkaan tuommosta aatellu! :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 14:53  
+
0
Noniin! Olkkaria saatu hieman eteenpäin tässä kotona ollessa :D
Aloitin asiasta myös blogin; tässä juuri tästä aiheesta.

Olkkari ennen:


Ja jälkeen:

Avokki jäi tuoliin pönöttämään vaikka koitin muutamaan otteeseen saaha sitä siitä pois :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.03.2011 klo 14:53)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 15:02  
+
0
^ Miksi ihmeessä huone näyttää suoraan kun jostain sisustuslehestä otetulta? Ei mitään turhaa krääsää esillä! Ehkä minäkin joskus onnistun tekemään olkkarista noin kivan. :roll:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 15:17  
+
0
^ Tuossahan näyttää ainaki telkkarin alla olevan joku säilytyskaluste, jonne saa kaiken turhan krääsän kivasti piiloon :)
Ylläpitäjä

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 15:21  
+
0
^on meillä kirjahylly :D Siitä on blogissa kuvia. Telkkarin alla on ne tärkeimmät, eli pleikkarit ja äänensäätövehkeet :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.03.2011 klo 15:22)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 15:37  
+
0
Meillä avokki ainakaan ei ymmärrä sitä, miks haluan tunkea osan tavaroista piiloon ja osan jättää esille. Ku on tavaroita ja sitte on TAVAROITA, ensimmäisillä on pelkästään funktionaalinen arvo ja jälkimmäisen arvo on jotain paljon enemmän. Esimerkki: kaukosäädin & tuikkukuppi. Kaukosäätimen arvo on vain funktionaalinen, mutta tuikkukuppi on arvoltaan korkea myös sisustuksellisesti.

Ja tätä miehet ei ymmärrä :wink:

Kivan näköstä ellikeksillä kyllä :peukku:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 12:46  
+
0



Meidän olkkari näyttää tällä hetkellä tältä ja itse tykkään hurjasti. Kuvista ei näy, mutta tummaa seinää vastapäätä on sitten tuon ruskean palikkasohvan värinen seinä :) Tapetoitiin ja maalattiin koko huusholli itse tänne muuttaessamme.
Varjo 12/2010 ♥

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 13:33  
+
0
Nyt tuli kauhea himo sisustaa! Olen kattonu ikeasta sellaisen tv-tason joka on samaa sarjaa olkkarinpöydän kanssa, ja sitte pitäis ostaa siihen kylkeen tietenki uus taulutelkkari tuon vanhan kuvaputken tilalle. Sovittiin avon kanssa että mie maksan tason, hän tv:n. Reilu peli :wink:

Pittää vähän kattoa jos kirppareilta tai alennuksista löytyi jotaki kivaa sisustusjuttuja, niin sais heitellä vähemmäksi tuota "ei niin tarvitsemaa roinaa".
Eteiseenki olis mukava saaha jonkunmoinen taso ja peili, mutta ehkä sitten joskus kun taas on tienestejä kesän jälkeen.. :)
Jospa eteiseen ripustais lapsuuden kuvia nättien kehysten kera.. :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 15:31  
+
0
En tiedä kuuluisko tää sisustukseen, remontointiin vai asumiseen kun on vähän kaikesta asiaa?

Kuitenki, keittiö ja joka päivä haaveilen, että se rumelus remontoitaisiin


Olohuone



Ja makkari


Toi eteisessä oleva pöytä, se on kaamee rojuläjä, siihen on hyvä heittää poikien pannat ja taluttimet ja kaikki muu roina. Pitäis heittää roskiin. Hirveesti kuumottais vaalean harmaa kangas sohva ja tummenpi kirjahylly, se ostettiin ekaks ja sitte sohvapöytä joka on ruokapöydän kanssa samaa sarjaa. Keittiössä on vielä yks pikku taso, mut siihen kerään leivät ja hedelmät niin en kehdannut ottaa kuvaa :viheltel:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 16:56  
+
0
^ Siis täh, mikä vika tuossa keittiössä on?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 17:04  
+
0
^sitä mäkin ihmettelen, näkisittepä mun kellertävät kaapin ovet :D
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 17:07  
+
0
no okei pistetään nyt kuvan kanssa. vihaan mun keittiöö. pieni, ruma ja karseet värit.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.03.2011 klo 17:08  
+
0
Eihän siinä periaatteessa olekaan mitään vikaa, on sitä aivan kauheita keittiöitä kerrostalo elämää vietettäessä nähty. Oon vaan ite sellanen kermaperse, että haluan aitoa puuta ja kiveä kun totuin entisessä asunnossa kivitasoihin ja uskokaa tai älkää, mie VIHAAN valkosta väriä. Ei uskois kun asunto on muuten aika valkonen. Keittiössä en siedä valkoista ollenkaan. Phyi. Eikä toi keittiö ole ku kohta 5 vuotta vanha niin järkeäkö sitä on edes remontoida? Ei nyt ole todellakaan rahaa edes kuvitella sellasisia, enköhän vielä vuoden, kaks jaksa noita tyhmiä laminaatti tasoja. :ttou:

lisäys: ostettiin siis valmiina tää talo,ei voinu paljon päättää millanen keittiö,khh on.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.03.2011 klo 17:10)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28245
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 14:15)