Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 16:31  
+
0
Ellikeksin makkari on kyllä tosiaan viehättävä! Ja sopii TOSI hyvin isokuvioinen tapetti tässä tapauksessa pieneenkin tilaan, ei oo yhtään päällekäyvä!

Me käytiin tänään kattomassa (ihan megaihanaa - mun mielestä, ei avokin) VVO:n vuokrakämppää 1946-rakennetussa kivitalossa, minkä edellinen asukas oli pitänyt kovasti vaaleanpunaisesta.

Niin kovasti, että patterit oli ihan oikeen kunnon hotpinkit, ja vaatehuonekin maalattu ylt'ympäriinsä vaaleanpunaisella xD

Nyt mun täytyy vaan enää lämmitellä avokki siihen kämppään, se on ihanan valoisa (ylin neljäs kerros avoimella paikalla, ikkunat länteen) ja ihan keskustan reunalla, ja VVOhan tunnetusti sponssaa niitä "muuttoremonttitarpeita"... :viheltel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 18:05  
+
0
Ellikeksin makkarin tapetti on tosiaan ihana, mutta mun mielestä tuo huone näyttää ahdistavalta sen tapetin takia :shifty:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 20:10  
+
0
Hehe, kiitos kommenteista. Tapetti oli täällä jo muuttaessa.
En varmaan itse olisi uskaltanut ihan nuin hurjaan tapettiin lähteä, tuosta on hillitympiäkin versioita olemassa. Mutta en tiedä onko silmä tottunut, ei se ainakaan päällekäyväksi käy :). Olohuoneen tapetti saatiin päättää, oli aiemmin aika pliisu ja tuo ruskea toi tosi paljon lämpöä ja kontrastia.
Toimiston tapetit on vaaleanpunaiset :D... Tyhjänä näytti ihan hirrrveeltä, mut tumman/melkein mustien kalusteiden kanssa näyttää jopa ihan jees... nyt haluttas hieman mennä käymään joissain sisustusliikkeissä viikonloppuna.

muoks. jannie: niin, oliko avolla eniten ahistus siihen pinkkiin, mut muutoin kämppä olis ok? :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.02.2011 klo 20:11)

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 24.02.2011 klo 01:08  
+
0
Joku aikasemmal sivul kyseli hyvistä sisustusblogeista, niin ite oon tykännyt tästä:
vihreä talo

Täällä unelmoidaan tollasest vanhasta omakotitalosta, jota vois tollee ihanasti sisustaa. Tosiasiassa tiedän etten tuskin koskaan tuu muuttaa sellaseen, koska a) ei osata rempata b) puulämmitys ei inspaa nimimerkillä lämmittänyt jos jonkinmoista takkaa jo tarpeeks.
Mut ainahan sitä saa haaveilla :shifty:

Niin ja Jannie on sisustanut kivasti! (kumpa itekki sais joskus jotain tommost aikaan)
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 24.02.2011 klo 08:56  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

jannie: niin, oliko avolla eniten ahistus siihen pinkkiin, mut muutoin kämppä olis ok? :D



No, siis, mä en oikeen tiedä, eikä ehditty puhua sen paremmin. Ohan siinä kämpässä muitakin pieniä puutteita (esim. se fakta, että hissittömän talon neljäs kerros saattaa alkaa ärsyttää jossain vaiheessa), mutta ei mun mielestä mitään niin ylitsepääsemätöntä, etteikö sitä asuntoa kannattais vakavissaan harkita. Ja VVO:han tosiaan sponssaa muuttajille maalit ja vehkeet, että saa laittaa mieleisekseen (ja mä jo avokille ilmoitin, että mun mielestä ne patterit on itse asiassa ihan makeat - saa itte maalata jos ei niistä pidä) joten sen värinkään ei pitäis olla ongelma.

Eniten häntä kai haittas se, että liikenteen äänet kuuluu sisään, mutta se nyt vaan ON valitettava tosiasia JOS haluaa asua keskustassa.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 25.02.2011 klo 01:10  
+
0

alphabetty kirjoitti:

Joku aikasemmal sivul kyseli hyvistä sisustusblogeista, niin ite oon tykännyt tästä:
vihreä talo



Oo, ihana! Kyl nostattaa sisustuskuumeen tollaset blogit :D
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 25.02.2011 klo 12:28  
+
0
Noniin, listataanpas hyviä blogeja sitten :aurinko:

Jo edelläkin mainitun Vihreän talon kirjoittajan siskolla on myös blogi, Diagnoosi: sisustusmania. Hyviä blogeja kummatkin :peukku:

Chocolate circus on yksi tunnelmointilemppareistani, en samanlaista sisustusta halua kotiin, mutta kuvissa on älyttömän ihana tunnelma, ja saa hyvin inspiraatiota juttuihin.

Coco dreams'in kanssa on meelkeeen sama juttu, mutta "toisin päin": sisustuksessa on paljon elementtejä joista pidän (graafisuus, selkeys), mutta tässä lifestylessä haisee liikaa raha.

Design*Sponge on "klassikkoblogi" rapakon takaa, maanantaikin on kiva päivä kun he julkaisee sneak peekkinsä silloin xD

Kootut murut -blogiin törmäsin vähän nurinkurisesti vissiin koirajuttujen kautta - kirjoittajalta löytyy Muru- & Mansikki-nimiset koirat :hymy: On melkeinpä ehdoton lempparini, blogissa kivasti muutakin kuin sisustusjuttua ja heillä on mie-let-tö-män ihana koti. Vanhassa blogissa myös katseltavaa...

Kotoilua on vielä mulle aika uusi tuttavuus, mutta olen pitänyt kyllä.

Likainen parketti on nousemassa yhdeksi suosikeista, ei meillä tule koskaan noin mustavalkoista olemaan mutta tuolta voi valkata parhaat ideat päältä :wink:

Mamamekko -blogi on aika uusi tuttavuus, mutta pidän hirvittävästi - siellä on paaaljon selkeitä värejä ja lapsenmieliselle mutta vielä lapsettomallekin sopivaa sisustusta! Och man kan väl träna svenska när man läser :wink:

My Scandinavian retreat on norjalainen blogi skandinaavisesta sisustuksesta. Tällä on käsittääkseni paljon jenkkilukijoita, ja kuvat on pääasiassa kerätty pohjoismaisista lehdistä. Välillä suomalaisiakin koteja.

Paint it black on taas mustavalkoista, tyylikästä ja graafista, mutta leikkisää.

Sanctuary kallistuu vähän romanttisempaan suuntaan, mutta tyylillä. Ei sellaista ällöä röyhelöistä, vaan maalaisromanttista sanan parhaimmassa merkityksessä. Tähän blogiin kootuissa kuvissa on myös hyvä ja seesteinen tunnelma, diggailen kovasti.

sfgirlbybay -blogi on myös jenkkilästä, enemmän inspiraatiota ja lifestyleä (ja kauniita kuvia, oijoi...) kuin varsinaista sisustusta.

Sisustuskärpänen tekee PALJON itse, ja omaa älyttömän hyvän silmän. Kierrätettyä ja käytettyä enempi kuin uutta, mutta hyvällä maulla. Välistä vähän turhan kromanttinen makuuni, mutta miljoonasti ideoita tarjolla.

Uusi muste on taas sisustusta, (graafista) suunnittelua ja lifestyleä, mutta mielenkiintoisesti. Ja sitä paitsi - tätä pitää mies!

Varpunen on varmaan tän yksinkertaisuus-graafisuus-teeman pioneeri. Aika paljon myös lapsijuttuja, mutta eipä tuo nyt niin haittaa, kun on kauniit kuvat ja hyvät tekstit.

--

Puuh... :shifty: Ja tossa on vain parhaimmat sisustusaihetta sivuavat blogit joita luen, listalla on myös paaljon muita.

--

Eikä me nyt sitten näillä näkymin muutetakaan. Käytiin "pienet" kehityskeskustelut taas eilen, ja tultiin siihen tulokseen, että ei kannata muuttaa hyvästä pois ainakaan ennen, kuin mun opiskelujen alkaminen -> rahavirran pieneneminen on varmistunut.

Eli vaihdan sittenki verhot makkariin, ja aattelin ens viikolla maalata ruskeita pärekoreja valkoiseksi... xD Saas nähä miten siinäki käy :mietiskel:

Olo on hyvä ja "kevyt", eikä oikeastaan nyt sitten haittaakaan, ettei muuteta. Kyllä tota asuntoa jää sitte joskus ikävä, kun sieltä muutetaan pois, vaikkei se nyt täydellinen olekaan.

*muoks* Lisäsin vielä yhden blogin.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.02.2011 klo 13:22)

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 25.02.2011 klo 18:57  
+
0
Vau, kiitos Jannie ku jaksoit laitella noin paljon linkkejä :D Pitääpä kahlata läpi. Nyt tietää sit mihin se ilta vierähtää :nauru:
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 26.02.2011 klo 12:06  
+
0


Toi on ihan kamala räpsäisy (nenäliinapaketit yöpöydällä, sänky petaamatta etc.) mutta oon niin tyytyväinen, kun kolmen vuoden tauon jälkeen mun rakkaat retroverhot on taas ikkunoissa. :love: Ja toissajouluna lahjaksi saatu lamppukin pääsi ekaa kertaa kattoon. Vielä pitäis äitin ommella mulle päiväpeitto limenvihreävalkoisesta kuvioidusta pussilakanasta ja sitten mulla on tumman vihreä aito 70-lukulainen seinäkello mumman peruja. Mun retrokoti, aah!
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 26.02.2011 klo 13:04  
+
0
^Ihana lamppu!!! Onko "oikeaa retroa" vai uustuotantoa? Verhotkin on hienot mut toi lamppu.... :love:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 26.02.2011 klo 13:07  
+
0
Boxun lamppu! :love:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 26.02.2011 klo 13:14  
+
0
Jannie: Uustuotantoa tuo, Anttilasta ostettu (niitä oli silloin myös keltaisia ja punaisia). Pitääpä ottaa nyt illalla kuva, miltä näyttää kun lamppu on päällä ja kattoon heijastuu pallon kuvia noista aukoista. :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 26.02.2011 klo 13:43  
+
0
Oi jee xD Saiskohan tollasia vielä jostain... vaikka ei me kyllä tarvittais yhtään uutta lamppua... :viheltel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 05:48  
+
0




:wink:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 10:29  
+
0
Aivan mahtava!! Jos joudut joskus myymään ni apus, mulle o/
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Annie

Annie
Viestimäärä: 30

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 13:09  
+
0
Olen jo jonkin aikaa tässä etsinyt keskikokoiselle koiralle sopivaa yksinkertaista ja sievää petiä (vaikka semmoinen perus "tyyny"). En haluaisi mitään mikä pomppaisi sisustuksesta räikeällä värillä, oudoilla/tylsillä kuvioilla ja ISO plussa olisi mahdollinen konepesu.

Ilmeisesti tällaista ei kuitenkaan ole suunniteltu? :mietiskel:

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 13:33  
+
0
^ Aika helppoa tehdä ite, saa just semmoisella kankaalla kuin tahtoo :peukku:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 14:40  
+
0
^^ Ostin itse isommalle koiralle (welshi) uuden pedin (pienempi koira räjäytti vanhan) Kodin Ykkösestä. Se on sellainen tyynymallinen beige väriltään. Vähän jäykkä/kova se kyllä on, mutta mahtunee normaalikokoiseen pesukoneeseen (minulla on minimalli). Peti oli jopa alennusmyynnissä ja maksoi alle 20 € :peukku:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 16:01  
+
0
Löysin sotkan sivuilta aivan ihanan näkösen harmaan kangassohvan joka olis alle 400€. Soitin jo avolleki ja pölpötin pitkät tovit miksi pitäis ostaa juuri se sohva...kun säästyis sitte rahaa kirjahyllyyn ja kaikkeen muuhunki. Avo katkas mun haaveilut toteamalla, että eilen palo niin paljon rahaa jo pakastimeen ja imuriin ettei nyt osteta vähään aikaan mitään. Hyvä etten saanu itku potku raivareita tyylillä "mutku mä haluan!!" :nolo: Ei raha kasva puissa varsinkaan ku ite oon kuntoutustuella, sitä on vaan välillä vaikea muista..huoh. No,ehkä ens vuonna. miksi pitää pienen ihmisen olla niin kärsimätön? :shifty: mulla on niin palanu hermot näihin vaaleisiin nahkasohviin jotka on täynnä jälkiä, reikiä ja istuttu yhdessä kohtaa monta vuotta niin se on alempana ku muut istuimet. Huoh.

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 21:22  
+
0
makkari

Tolta näytti makkari puolivuotta sitten. Nyt se on jo vähän muuttanut ulkomuotoaan.

olkkari

olkkari yksinkertaisuudessaan. Nyt näyttää täälläkin jo erilaiselta! :hymy:
Niinkuin kaikkialla muuallakin, koska vaihdan sisustusta vähintään kuukauden välein :roll:

keittiö

Äidin kaverin vintiltä löydetty 70-luvun pöytä, joka on alkuperäisessä kunnossaan. Tykkään tosta kovasti, mutten saa sitä millään sopimaan sisustukseen, joten se vaihtanee väriä tässä kevään aikana.

( muutin kuvat linkeiksi koska eivät näkyneet.)

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.02.2011 klo 21:26)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 00:00)