Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 34

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 09:05  
+
0
Musta taas kelohonka sekä unikko on molemmat ihania kuoseja. Mulla on nytkin kelohonkaverhot olkkarissa. Tykkään monista muistakin vallilan ja marimekon kuoseista.

Mulla on olkkarissa koriste-esineitä muutama. Nuo on ulkomailta tuotuja puuesineitä, joilla on mulle tunnearvoa ja mun mielestä ne on hienoja, mutta onhan ne pölynkerääjiä. Makkarissa taas on (pojan) pehmoeläimiä, esim. pentikin pehmohirvi on niin ihana, etten tiedä, annanko sitä ikinä pojan leikkeihin:nauru:

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 11:02  
+
0
Meillä on kans koriste-esineitä :nauru: Varsinkin erinäisiä tauluja on sen verran etten ole ihan varma mihin ne tunkisin. Toisaalta oon kyllä suht tarkka siitä mitä kotiini otan (ainakaan esille), mutta toisaalta taas esim meidän äidin mielestä mulla on ihan kamalasti krääsää :shifty:

Lapikkaalla oli jotenkin ihanan harmonisen näköinen koti! :peukku:

Meillä keittiön päätyseinä on nyt tämän näköinen:


Tuntuu jakavan ihmiset aikalailla kahteen ryhmään :nauru: Johto on tarkoitus kiinnitellä ylös, mutta mä en ole vielä pystynyt olemaan riittävän pitkään siinä asennossa jonka sen kiinnittely vaatisi. Ja ledit ei näy salamalla otetussa kuvassa kunnolla, mutta olin liian laiska kaivaakseni jalustaa yhtä kuvaa varten.


Olkkarin seinää ja mun valkoisten lamppujen kokoelmaa...


Samainen olohuone ja nurkassa seisova lamppunen. Se pitäisi kuvata ajan kanssa uudestaan, mutta siitä puuttuu vieläkin pari osaa joten en jaksanut alkaa säätämään (pitäisi löytää rautasaha!)


Olohuoneen mattoprojekti joka odottaa mun niskojen elpymistä virkkuutilaan.


Eteisessäkin on uudet matot. Rakastuin ihan täysillä tuohon kuosiin joten oli pakko saada se. Vielä pitäisi napata valmiista eteisestä kuva, mutta siitä uupuu koirien vaatteiden säilytyslaatikot (eivät ole valmiit vielä) ja tauluprojektikin on kesken.

maton kuvaaminen oli muuten yllättävän haastavaa...

Tän jälkeen lakkasin kuvaamasta sitä :nauru:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 11:19  
+
0
^Tuleeko teillä koirat siis ite paikalle poseeraamaan kun kaivaa kameran esille? :eek: :nauru: Ihanat :nauru: Hauska ja persoonallinen tuo teidän keittiön seinä :peukku:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 11:45  
+
0
^Tulee ne! Eivät yhtään ymmärrä miksi kukaan haluaisi kuvata jotain muuta :nauru: Halla varsinkaan.

eteisen kurkistusta vaikka onkin kesken...


Olkkarista koirien lelukoria, pikkumatto ja pala verhoja


työhuoneen koriste-esine :wink:


ja en sitten malttanut olla kuvaamatta tätä kuitenkin vielä...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 16:23  
+
0
Toisten koteihin vaan sopii kaikenlaiset esineet!
Ja mä tykkään myös Vallilan kelohongasta, olkkarissa on mattokin sitä. Mun mielestä se vain on hieno kuosi.

Mä en malta olla vilauttamatta tätä parjaamaani hirvitys(sarjaa):
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 17:22  
+
0
^ Purskahdin spontaanisti nauruun kun näin tuon kuvan :nauru: Jopas on krumeluuria!

Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 19:34  
+
0
^^ Yäk, tuon tyyliset astiat on kyllä susirumia! Meillä tuommoset olis jo "vahingossa" tipahtaneet. :nauru:
Olen miettiny monesti miehen mukana tulleiden Pentikin mansikka-astioiden tipauttamista, neki on rumia ja kupit käyttökelvottoman muotoisia. Ei vain taida mennä läpi, että kaikki tipahti kerralla sen kaapin perimmäisestä nurkasta, jonne ne oon haudannu. :mietiskel:

Minä karsastan melkein kaikkea Marimekkoon liittyvää. Saatiin kuitenkin pankista just unikko-kuosiset käsipyyhkeet. Onneksi ne oli kuitenkin oikean väriset, eikä kuviokaan pistä liiaksi silmään kun ne roikkuu kasassa, joten niitä voi käyttää:


Vessan remontoinnin jälkeen ne on sopineet muutenkin sen sisustukseen:

..vielä pitäis uusi roskis ostaa, jotta sais tuon ruman pois.

Meillä on penskan huoneeseen kertynyt semmonen ripustamattomien taulujen kokoelma ja samasta paikkaa löytyy muuten ainoat ihan puhtaasti koriste-esineet. Nuo tikut vain sopii tuon lampun sisään niin sopivasti, että ne on saaneet jäädä.



Tauluista osa odottaa lopullista sijoittamista ja pari joutais mun puolesta ihan roskiin, mutta niistäki toinen on miehen matkamuisto, joten...

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 21:35  
+
0
Mä sain tänään vaihdettua olkkariin verhot.. Tosin täällä ois vielä paljon hommia ennen kuin mitään kuvallista aineistoa viittii alkaa harkitsemaankaan.:roll:

Tigrulassa on tosi persoonallisia yksityiskohtia. Varmaan teillä on muutenkin tosi teidän näköistä.:hymy: Toi on tosi kaukana siitä tyylistä, mistä mä tykkään, mutta tykkään noista teidän jutskista.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.03.2013 klo 21:38)

HoffiLove

HoffiLove
Viestimäärä: 1

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 27.03.2013 klo 16:12  
+
0
Tänään tuli tilattua sisustustarra, joka olisi tarkoitus liimata meidän eteiseen.
Täytyy laittaa tänne kuva muidenkin ihmeteltäväksi, kun tarra on saatu seinään asti.

Kyseistä tarraa voi ihmetellä etukäteen täältä :peukku:

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 27.03.2013 klo 17:01  
+
0
Makkarin nykyistä luukkia, oon yhä palavasti rakastunut noihin verhoihin, jotka jo syksyllä löysin KIRPPARILTA :love:



Lähikuvaa, otettu sillon syksyllä



Ja tietokonehuoneesta mun työpistettäni, matto on uusi. Verhot olis vielä menossa vaihtoon. :hymy: Kaikki muut huoneethan mulla on enemmän tai vähemmän maalaisromanttisia, mutta tietokonehuone on selvä poikkeus. :nauru:





Jos joku noita seinähärpäkkeitä ihmettelee, niin ne on mun itse askartelemani höyhen'verhot'. Tilasin kalastuskaupasta höyheniä ja siimaa ja kiinnitin kristalliprisman joka verhon päähän roikkumaan. Eivät vain vaaleaa tapettia vasten oikein ole edukseen. Omaa asuntoa odotellessa, että pääsee sutiin tarttumaan. :kieli:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 27.03.2013 klo 17:11  
+
0
Mä pyörittelen jatkuvasti meidän työhuonetta ylösalaisin. Nyt oon melkein tyytyväinen, mutta verhot kusee. Ne ei sovi sitten mitenkään. Enkä oikeastaan keksi että millaiset verhot ton maton kanssa sopisi, mutta en halua vaihtaa mattoa koska se sopii muuten niin hienosti. Mahdotonta touhua. Tässä se matto ja todiste siitä, että meilläkin maton kuvaaminen on vaikeaa. Jedin matto, Jedin säännöt.

Ja muutama kuva. Melkein hävettää tää asunnon ulkonäkö, mutta kun vuokralla asuminen ei oikein hotsittaisi ja oma kämppä olisi haaveissa niin ei oo kauheita fiiliksiä ruveta jotenkin tätä laittamaan. (Ja pari huonetta uupuu kuvista, mutta niistä lisää myöhemmin.)



Jääkaapin ovi kertoo kaiken.






Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.03.2013 klo 18:26)

Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 08:19  
+
0
Kiivilinnulla on hieno olkkarin matto. :peukku:

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 12:14  
+
0
Kiivilintu, saiskos tuosta nojatuolin kerämäisestä sisustuselementistä lisää kuvia? :nauru:

Tosi kivat nuo Tigrun valokuvahyllyt, oon itsekin miettinyt vähän vastaavia. Täytyy ehkä siirtyä mietteistä ihan käytännön tekemiseen... Joskin, vastahan esim. nuo nojatuolitkin on vuoden odottaneet päällysteitä :viheltel:

Ja Lapikas on myös sisustanut tosi kivasti, vaikka itselle tuollainen tyyli ei sovikaan.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 18:01  
+
0

Angat kirjoitti:

Kiivilintu, saiskos tuosta nojatuolin kerämäisestä sisustuselementistä lisää kuvia? :nauru:



Voin yrittää kierittää sitä auki joku päivä, se vaan tuntuu nukkuvan jotain kevätunta :nauru:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 18:08  
+
0
^ :nauru: :nauru:

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 23:08  
+
0
Tigrun kodista kyllä huomaa että siellä asuu luova ja idearikas ihminen ! Ihana !

Ja Kiivilinnun kämppä näyttää jotenkin ihanan viihtyisältä ja lämpöiseltä ja kodikkalta :love:
Mistä noita ihania pörröisiä sisustuselementtejä saa ? Ellokselta ? :nauru: Mäki haluuuuuun.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 28.03.2013 klo 23:52  
+
0

Angat kirjoitti:



Ja Lapikas on myös sisustanut tosi kivasti, vaikka itselle tuollainen tyyli ei sovikaan.



Mietin juuri samaa. :hymy: Että vaikka omasta tyylistäni tuo tyyli onkin kaukana, on Lapikkaan sisustus mielestäni onnistunut. Samanlainen, yhtenäinen tyyli joka huoneessa, tulee fiilis että koko koti on ajan ja ajatuksen kanssa sisustettu.

Omaa napaa: mulla on yhä pöydän (kirjoitus-/tarvittaessa myöhemmin myös ruokailu-) metsästys käynnissä. Meinaa vaan välillä unohtua tuo, että pitäis ihan tosissaan uskoa enempi mittanauhaa kuin omia silmiä: huonekalukauppojen isoissa halleissa suuret pöydät näyttää paljon pienemmiltä, kuin mitä täällä pienessä asunnossa.
Ylläpitäjä

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 29.03.2013 klo 17:10  
+
0

nnora kirjoitti:

Mistä noita ihania pörröisiä sisustuselementtejä saa ? Ellokselta ? :nauru: Mäki haluuuuuun.



Jostain Vihdin perämetsästä toi meidän on haettu :nauru: Se on varsin epäkäytännöllinen sisustuselementti tosin. Pudottaa karvaa minkä kerkeää ja on aina tiellä ja jaloissa.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 29.03.2013 klo 23:21  
+
0
Mä tässä selasin koko ketjun läpi kun toivoin löytäväni kuvaa Tigrun seinästä :nolo:
Nyt onneksi olit laittanut! Oli sillä hilkulla etten ruvennut ruikuttamaan kuvaa! Tuolla toisista ketjuista jo ihastelin maalin valumajälkiä!

Hieno toteutus tuo liitutaulu maalilla maalattu "liitutaulu" ! Tykkään paljon! :peukku:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 30.03.2013 klo 09:45  
+
0

kiivilintu kirjoitti:

Melkein hävettää tää asunnon ulkonäkö, mutta kun vuokralla asuminen ei oikein hotsittaisi ja oma kämppä olisi haaveissa niin ei oo kauheita fiiliksiä ruveta jotenkin tätä laittamaan.



Sama, odotan vaan niin paljon että olisi joskus rahaa ostaa oma asunto ja sitä pääsisi sitten laittamaan omannäköiseksi. :love: Tälle vuokra-asunnolle ei ole tehty mitään valmistumisen jälkeen (eli -91) ja sen on kyllä näköistäkin. Kaikki vaaleat pinnat alkavat olla enemmän keltaisia ja parketti näyttää siltä kun täällä olisi ollut sota. Ja se makkarin muovimatto, yäk. Tapetitkin on kuin suoraan mummolasta.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 11:45)