Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 29 30 31 ... 34

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 17.06.2014 klo 22:38  
+
0
Mua kiehtoo semmonen ihana melkein täysin valkonen sisustus, mutta löysin netistä aivan ihanan mustan nahkasohvan joka ois halvalla myynnissä. Taidan joutua tinkimään siitä valkoisuudesta ton sohvan kohdalla. :shifty: Lavapöytäkin on tekeillä, saan isältä lavoja ja valkosta maalia ja teetän siihen lasin päälle. Houkuttelis sisustustikkaatkin olkkarin seinälle vaikka ne on vähän turhat, mutta... Sisustaminen on kyllä niin ihanaa, en malta odottaa että parin viikon päästä pääsen muuttamaan. :love:
All you need is love... And a dog.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 18.06.2014 klo 17:40  
+
0
Minä ihan ite! Iski inspiraatio ja roudasin mun himo ruman tv tason takapihalle ja hioin siitä pinnat. Vähän spraytä perään ja tuli kyllä hieno tai ainakin parempi mitä alkuperäinen:nauru: Oon katellut tuota tasoa ainakin 6v ja vihdoin sain aikaseksi tehdä asialle jotain:hymy:

Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 18.06.2014 klo 21:58  
+
0
Tulipa hieno! Ikinä ei ois tuota yläkuvaa katsellessa arvannut, että tuostaa saa tuollaisen.
Mukana menossa snu Napo

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 21.06.2014 klo 10:59  
+
0
^^No hieman tuli erilainen ja tosi makee! :D

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 22.06.2014 klo 16:52  
+
0
Magee upgreidaus Niii:n telkkaritasolle. Arwostan :peukku:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 23.06.2014 klo 09:36  
+
0
Hihh, kiitos kovasti! :aurinko: Itsekkin olen tosi tyytyväinen tuohon.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 05.07.2014 klo 23:29  
+
0


Nyt on uus kämppä sisustettu, ite tehty sohvapöytä ja sisustustikkaatkin on viimein valmiit. :aurinko: Verhot haluaisin vaihtaa mutta ehkä jostain muusta palkasta :D ja lattiakaan ei kyllä miellytä mutta vuokrakämppä niin eipä mahda mitään.
All you need is love... And a dog.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.07.2014 klo 23:32)

Piipsu

Piipsu
Viestimäärä: 455

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 12.08.2014 klo 15:44  
+
0
On pikkasen aikaa ku oon tähän osastoon mitään kirjotellut, mutta selasin koko ketjut läpi ja huomasin viimeisen kirjoitukseni heinäkuulta 2013, jossa kotiamme esittelin ja päivitin kun pesuhuone on kesken. No se aloitettiin siis syksyllä 2012 räjäyttämällä kaikki alas ja vesiputket ja viemärit uusittiin samalla. No se jäi seisomaan kun tehtiin kaikki muu remontti siinä sivussa. Lopulta loppuvuonna 2013 otettiin itseämme niskasta kiinni ja vesieristettiin koppi. Laatoittajaystäväni tuli tekemään laatoituksen meille ja pesuhuone valmistui tammikussa 2014.
Ja tässä kuvia:
ovelta päin kuvattu

pesutornin nurkasta kuvattu, kuvasta poiketen se on valkoinen ja ikkunan karmi on myös valkoinen


Eteistä myös korjailtiin vähän, lisäämällä tapettia


Lisää kuvia voi katsoa täältä

Niin ja nyt kun saatiin kaikki rempattua niin laitoimme kämpän myyntiin ja haetaan alkuperäiskuntoista taloa johon tehdään taas remontti. Tästä lähemme pois, koska haluamme pois hälinästä ja suuren tontin ja hallin ja ja mitä kaikkee. :D Ja sitä ei tästä löydy valitettavasti.
http://piajakarvakorvat.blogspot.fi/
PitaPata Dog tickers
Welsh Corgi Pembroke Sunoasis's Dance In June Time "Luca" s. 5.8.2012

PitaPata Dog tickers
Japaninpystykorva Donorei Pommi Viritetty "Pyry" s. 19.6.2013

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 01.11.2014 klo 22:53  
+
0
Mulla on ongelma! Juuri kun luulin päättäneeni meidän olohuoneen tulevasta tapetista , vastaan tassuttelikin tämä. Tuo jälkimmäinen menisi normaalitilanteessa hylkyyn, mutta kun aihe on niin lähellä sydäntä, niin en vain pysty sanomaan sille ei.

Kertokaa, onko tuo jälkimmäinen ihan liian mauton, vai tavallaan täysin hurmaava? :nauru: Tuo ykkösvaihtoehto on pyörinyt mielessä jo monta kuukautta ja se on oikeastaan ainoa värikäs tapetti, joka ei kuitenkaan ole omaan silmään liian levoton ja/tai "graafinen".

Edit. lisähuomautuksena se, että tarkoitus on tapetoida vain yksi seinä ja maalata loput huoneen seinistä tapettiin mätsäävällä värisävyllä.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.11.2014 klo 22:55)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 02.11.2014 klo 10:49  
+
0
^ Toi mäyris on kyllä tosi söötti. Tykkään kyllä tuosta toisesta kuviona, mutta keltanen on mun inhokkivärejä, joten saattaa vaikuttaa kommenttiin :nauru:

Me saadaan avaimet uuteen kotiin jo ens viikolla ja myyjä sano kaupanteossa, että voi nyt viikollaki illalla soittaa ja tulla mittaileen jos haluaa. Virhe. :shifty: :nauru: Mies on ensin puhunu, et rauhassa katellaan ja fiilistellään mihin pitäis saada mitäiki, mut sit se ite on kyselly jo monta kertaa, et millon me lähettäis Ikeaan. Et kuumottaa vissiin silläki päästä sisustaan uutta kotia. Isoimmat sisustukset tulee ku tehdään lastenhuone ja uus olohuone on ainaki tuplasti isompi ku nykynen, joten sitä saa suunnitella uusiksi.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 03.11.2014 klo 08:10  
+
0
^^Mä kannatan myös mäyristä, mutta keltainen ei kohtaa munkaan maun kanssa, joten... :shhh: :nauru:

Mä tarvisin muutamaan ikkunaan sälekaihtimet tai vastaavat näköesteen paneeliverhojen oheen. Mun ikkunat on kuitenkin niin ihmeellisen kokoiset, etten oo mistään löytänyt sopivia (valkoisia, puisia) kaihtimia. Laskosverhot on olleet myös mielessä, mutta en oikein tiedä... Onkohan joku muu vastaava, järkevä vaihtoehto, jota en ole tullut miettineeksi?

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 03.11.2014 klo 08:30  
+
0
Mä annan ääneni keltaiselle. Olen totaalisen kyllästynyt vaaleaan ja harmaaseen sisustusväreinä. Meillä on valkoista ja harmaata ja viileitä sävyjä, ja varsinkin näin pimeään ja kylmään aikaan kaipaisin lämpimiä väriä ympärilleni. Kyse lieneekin siitä, millaisen tunnelman haluat huoneeseen: lämpöisen pesän vai avaran viileyden.
Mukana menossa snu Napo

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 04.11.2014 klo 12:05  
+
0
Kiitos mielipiteistä! Mäkään en keltaista väriä juuri fanita, mutta kaipaan semmoista "orgaanista" väriä muuten niin rauhalliseen värimaailmaan, joka tällä hetkellä meillä vallitsee. Tuo ykköstapetti on alusta lähtien tuntunut jotenkin omalta, vaikka onkin aika pirtsakka. Tällä hetkellä pääväreinä on siis mustaa, luonnonvalkoista ja punaruskeaa. Pelottaa että mäyristapetti ei erottaisi edukseen. Ehkä mun pitää tapetoida sillä joku muu huone, niin ei jää harmittamaan jos sitä ei tulekaan. :D

Tosin nyt olohuoneen tapettipakkaa sekoittaa avon päähänpistos siitä että lyötäisiin raakalautaa poikittain pitkin päätyseinää. Se sitten olisi "pakko" maalata valkoiseksi. Kiva idea sinänsä mutta mä kaipaisin jotain väriä seiniin...
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 04.11.2014 klo 13:21  
+
0
Mites jos tekis semmosia "sisustuspaneleita" tosta keltasesta sitten seinälle. Jos siis tulee joku raakalautasysteemi?

Meillä pitäs kämpän olla tyhjä 26 pv. 12 pv tehään kaupat. Vuokrakämpästä ei oo vielä tietoa kun hirvittää että mitäs jos ei kauppoja tuukaan niin sitten makselen vuokraa ja lyhennystä. Käytiin miehen kanssa kattomassa sitä mun tulevaa omistuskämppää ja vähän pohtimassa että mitäs sinne pitäs tehä. No ei tartte varmaan ku vaatekaappeja. Makkariin meinasin hommata yhdelle seinälle semmosta kapeampaa PAX systeemiä ikeasta liukuovilla, ja sitten pitäs eteisen syvennökseen kehittää joku 130 senttinen 60 syvä kaappi. Sitten kenkäkaappeja pari.

Muuta hommattavaa ois sohva, sänky ja pöytä ryhmä.
Sängyksi haluaisin jenkkisängyn, mutta sitten taas ikealla ois Fjell tai sitten Brusali missä ois vuodevaatelaatikoita. Onko kokemusta ikean patjoista onko minkälaisia?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 04.11.2014 klo 18:05  
+
0
Keltainen tapetti on ihana :love: Ja mäykkytapettikin on kiva, mutta vähään pliisu tuohon toiseen nähden. Mä luulen että raakalauta + keltainen tapetti voi olla liian levoton yhdistelmä. Mutta en mä valkoisella maalais niitä välejä. Valkoinen on niin plääh. Mistä laudoista se tulisi?

(musta siis värillinen tausta nostaa sen puunkin paremmin esille: klik)
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.11.2014 klo 18:10)

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 04.11.2014 klo 19:51  
+
0
Kiuruille peukku :peukku:
Mäykkytapettikin on kiva, muttei mun mielestä ihan olkkarimatskua.
Shibatrio <3

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 04.11.2014 klo 20:02  
+
0
Mistä Piipsu oot ostanut tuon pesutornin vieressä olevan säilytyskori -"hässäkän" ? Tarttis ostaa uusi ja tuo näyttää sopivalta :)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 07.11.2014 klo 00:21  
+
0

eetla kirjoitti:

Mites jos tekis semmosia "sisustuspaneleita" tosta keltasesta sitten seinälle. Jos siis tulee joku raakalautasysteemi?



Hmm... Mielenkiintoinen ehdotus, mutta epäilen että menee mun makuun liian levottomaksi. Tietty joku hyvin pelkistetty tapetti menis ehkä tuohon tarkoitukseen paremmin kuin noi mitä olen kaavaillut.

Mutta siis sitä raakalautaa oli tarkoitus pistää koko seinä täyteen. Luulen, että päädytään kuitenkin siihen tapettiin, koska ukon tuntien sen seinän toteuttaminen veisi pienen ikuisuuden, kun hän joutuisi sen täysin itsenäisesti toteuttamaan. Helpompi tunkea sille tapettirulla käteen ja käskeä hommiin. :nauru: (Lisäksi ukko esitteli mulle huikeen suunnitelmansa äsken... Ilmeisesti meinasikin tunkea seinään jotain tyyliin kakkosnelosta. :ttou: Että se siitä...)
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 07.11.2014 klo 06:24  
+
0
Mun ei tartte sanoa muuta kuin mäykkytapetti... :love::love::love: Mutta ehkä mullekin nuo mäykyt on niin lähellä sydäntä että se sokaisee mut kaikilta muilta vaihtoehdoilta. Mutta, tuo tapetti on AIVAN täydellinen meidän olkkarin ja keittiön väliseen 120cm leveään seinään, kiitos Riisis. :hymy:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 07.11.2014 klo 08:26  
+
0
Riisis, toi kiurutapetti ei sitten ole samanlaista laittaa kuin joku tavan rautakaupan vinyylitapetti. Aika tarkkana saa olla vettymisten ja saumojen kanssa, sillä paperitapetti pehmenee ihan pirun nopeasti ja kutistuukin ihan omalla tapaa. Ei se mahdotonkaan ole, mutta erilainen :hymy: Me tapetoitiin vessaan ko. firman perhosia ja ei ollut puhettakaan liisteröidä kuin yksi vuota kerrallaan.
Shibatrio <3

  Siirry sivulle: 1 ... 29 30 31 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28216
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 00:15)