Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 35

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 24.01.2013 klo 12:41  
+
0
Tummaa kuvaa käsittääkseni joutuu ensin vetämään vähän laserilla että siihen voi tehdä muulla värillä päälle. Mutta ällös pelkää, kyllä ne tatuoijat monesti keksivät melko eteviä temppuja että saavat alkuperäisen rupukuvan piilotettua uuden ja hienomman alle, jos nyt ei ole kyseessä joku koko selän kokoinen musta möykky. Rohkeasti näyttämään vaan ja sumplimaan.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 26.01.2013 klo 15:07  
+
0
Vihdoin ja viimein ♥

Kuvakulma/oma asento tekee kuvasta vähän vänkyrän, yksin on hankala kuvata omaa selkää... :D

Kuvan taustalla siis on sellaista tarinaa, että se muistuttaa mua siitä ajasta kun 18-vuotiaana muutin pois kotoa, koska olo siellä muuttui sietämättömiksi. Poispäin lentävä lintu tarkoittaa mun tapauksessa pakenemista ja yleisestikin ottaen mun luonteenpiirrettäni haluta päästä pois hankalista tilanteista.
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 26.01.2013 klo 15:15)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 26.01.2013 klo 15:18  
+
0
^ En tiedä huomasitko, mutta mä kommentoin tuota sun tatskaas jo tuolla bongaus-ketjussa!
Rise to reset the world.

tipsu12

tipsu12
Viestimäärä: 23

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 13:32  
+
0
Joh, puhuit tuolla edellisellä sivulla aikovasi ottaa Hopeanuoli tatskan. Pakko kysyä näin 15 vuotta Hopeanuolta fanittaneena että mitäs ajattelit ottaa? :) Itse kävin joulukuussa ottamassa portrait tatskan Laurin liikkeessä omasta koirastani ja todellakin suosittelen häntä. Minusta hän on jopa parempi kuin LA Inkin Kat Von D! Tsekatkaa Laurin Facebook, aivan tajuttoman upeita ja realistisia kuvia. Varsinkin nää pari uutta mitä se lisäs.

Niin ja Joh, et sattumoisin ole Kaksoissolan foorumilla? ^^ Siellä on upeita Hopeanuoli tatskoja myös mitä ihmiset on ottanu. Uusin taisi olla yhden miehen full sleeve Hopeanuoli tatska, mieletön. :D

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 28.01.2013 klo 14:36  
+
0
^ En ole Kaksoissolassa, mutta olen niitä tatskoja siellä käynyt ihailemassa. :hymy:

Mullahan on siis jo Hopeanuoli ja Riki selässä (kuvan laitoin pari sivua takaperin), ja nyt ajattelin jatkaa sitä. Jotain taustoja ja lisää porukkaa. :hymy: En ole vielä päättänyt, keitä kaikkia sinne lisään, mutta Akame tulee ainakin tällä seuraavalla istunnolla. Tietenkin Kurojaki olisi jees, samoten Tiikeriveljekset, Ben jaja... :nauru:

Ja joo, innolla odotan että pääsen Laurin tatuoitavaksi! Sen kuvat on ihan mielettömiä tosiaan.

Ei sulla ois laittaa kuvaa sinun tatskasta? :hymy:

edit. sivulla 6 löytyy siis kuva mun selästä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.01.2013 klo 14:39)

tipsu12

tipsu12
Viestimäärä: 23

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 13:49  
+
0
Aaa, olenkin nähnyt tuon tatskasi joskus aiemmin. Upea se kyllä on. :)

Jes, Akame on hyvä hahmo. Kurojaki olisi kyllä tosi badass sen viereen. Igat ja Kogat vastakkain.

Juu on mulla pari kuvaa omasta tatskasta. Tässä olisi ihan tuoreeltaan ja tässä parantunut. Kuten ehkä näkyy niin se ei ole vielä kokonaan valmis, huhtikuussa laitetaan vielä vähän lisää väriä. Ekalla kerralla ei voinu kun tuossakin meni jo sellanen 5h. :D Mutta olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Se on aivan jo valitettavasti edesmenneeni koirani näköinen. <3 Nyt en unohda sitä ikinä. ^^

Ainoa ''huono'' puoli tatuointien ottamisessa on se, että niitä haluaa sitten lisää! x)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 13:59  
+
0
^ Vau, todella upee tuo kuva!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 14:00  
+
0
^^ Iiih ihana tipsukuva!

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 14:39  
+
0
^^^ Siis todella upea kuva! Arvelinkin, että sinä oot tuon kuvan omistaja, kun Laurin fb-kansiota eilen selailin. :hymy:

Ens vkon perjantaina ois sitten h-hetki! :jjei:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 14:43  
+
0
Mulla ois h-hetki 15min päästä, iiiiiic
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 14:52  
+
0
^ Iih! :aurinko:

Mitä sulle tulee?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 29.01.2013 klo 18:15  
+
0
Mustarastas komeilee nyt kädessä ketun seurana :aurinko:

Verta ja kudosnestettä enemmän ku mikään laki sallii :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 07:21  
+
0
Otin tän kielikorun vajaa vuosi sitten. Ja edelleen turpoilee öisin. Joskus aamuisin enemmän tai vähemmän kipeä. Mikähän tässä on, liian lyhyt koru?
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 08:49  
+
0

Joh kirjoitti:

Osaisko kukaan suositella Oulusta ketään hyvää tekijää? Siis tatuoijaa.

Mitä olen katellut, niin ainakin PatelaPainin ja InkFiniten (jälkimmäiseen olen mahdollisesti varaamassa aikaa) artistit vaikuttaa ihan superhyviltä.

Ainakaan Red&White inkin portfolio ei vakuuttanut ollenkaan, eikä Igorsin...



Mä olen käyny Pekalla (sillon vielä tatskasi Patelassa,ei vissiin enää samassa paikassa?) ja olen ollut tyytyväinen! Samoin mies on kaks kertaa käynyt sillä ja on tykännyt myöskin. (Mun mielestä tosin HIFK:n logo ei oo siisti. Ainakaan tatuoituna :cool: )

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 09:31  
+
0
^ Kyllä mun käsittääkseni Pekka on nimenomaan Patelassa edelleen. :)

Mähän tosiaan sain InkFiniten Laurille ajan ensi viikon perjantaille, kun tulee tuonne Lapland Tattoo Weekendiin töihin. :)

Aikaa kuvan tekemiseen menee arviolta kuulemma 4-5h. Kauhulla odotan sitä itselle, ja lompakolle aiheutuvaa kipua. :shifty:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 12:20  
+
0
Hei ihmiset!
Oon tätä ketjua selaillu pidemmän aikaa ja katellu teiän ottamia, aivan mahtavia tatskoja.
Mulla itelläni on käsivarressa 10v. sitten otettu tribaali, jonka keskellä kolme värillistä "kiveä", (tribaali ei mene käsivarren ympäri).
Nyt oon aatellu ottaa toiseen käsivarteen kans jonkunlaisen tribaalin, johon jollaintapaa yhdistettäisiin labradori.

Ongelma on se, että tämä vanha tribaali on pitkä ja matala ja tästä uudesta tulee korkeampi/isompi, että mitä teksin lisää tuohon vanhaan jotta se ei olisi niin radikaalin "pieni" verrattuna tuohon uuteen tulevaan?
Lisäks haluaisin jotaki väriä tuohon uuteen ja jotaki mikä yhdistäisi näitä molempia enkä keksi mitä se voisi olla..?

Vielä en oo soitellu tai kyselly aikoja tai hintoja, kun haluaisin ensin jonkun vision mitä haluaisin ja toteutuksen/ideoinnin viimeistelyn jättää sit ammattilaiselle.

Hirmu vaikee miettiä mikä itelle on tärkeetä koirien lisäksi ja samalla semmosta mihin ei sit kyllästy ajan kuluessa.

Itellä on käyny mielessä että oisko joku kuva/merkki/eläin joka edustais/symbolois esim. vapautta, sisäistä rohkeutta tms. jonka sit vois liittää tähän vanhaan tribaaliin. Aattelin että teillä jo tatuointeja ottaneilla vois olla jotaki ideaa kun olette jo omiannekin joutuneet pähkäilemään.
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 13:37  
+
0
Tatuoija otti tän kuvan just hakkaamisen jälkeen, mutta kyllä siitä näkee kuinka törkeen magee tästä tuli!



(ja joo, vaikkei oo oma ottama ni sain luvan pöllästä fb:stä kuvan :3 )
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.01.2013 klo 13:38)

tipsu12

tipsu12
Viestimäärä: 23

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 14:18  
+
0
Kas, saatetaan sitten Joh ehkä nähdäkin ensi viikolla, tarkoitus olisi tulla käväseen tuolla Lapland Tattoo tapahtumassa. :) Joka vuosi käynyt siellä ja ihan mukava tunnelma siellä on kyllä ollu!

Ja tosi upea tatska Tokya! Ihanat värit.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.01.2013 klo 14:20)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 14:37  
+
0
^^Tokya upee !! Ja tipsupotretti on kanssa aivan mahtavan hieno ja realistinen.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 20:33  
+
0
Tosi upea mustarastas Tokyalla !

Mäkin olen miettinyt, että ainoat elukat, mitä voisin hakata nahkaani, ovat kettu, mustarastas ja pupu. Kettu nyt on ollut iät ajat se lempieläin mutta mustarastas ja pupu ovat tavalleen tulleet matkan varrelta, täältä. Täällä kun ne yleisimmät eläimet, mitä näkee, ovat juurikin pupu, kettu ja mustarastas. Ei sen syvällisempää, kuin että kyllähän tää paikka jälkensä jättää, on muuttanut ja kasvattanut ihmisenä, ja mielellähän sitä lopulta muistelee. Oon vaan vielä vähän epävarma minkätyylinen lintunen olisi, ketulle ja pupulle designit ovat jo selvät.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.01.2013 klo 20:33)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 30.04.2024 klo 00:45)