Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 27.11.2015 klo 01:16  
+
0
^ Dänks! Jeesii tietää edes vähän että mitä moinen lysti kustantaa :hymy: Ja eiköhän lahjansaaja uskoakseni pysy aika saman mittakaavan ja tyylin parissa kuin ennenkin (aika maltillisen kokoista, mm. tribaalia ennestään olemassa) joten kyllä kai meitsin lahjalle käyttöä löytyy. Mutta pitää vielä tosiaan käydä liikkeessä kysymässä vielä heidän hinnoittelustaan tarkemmin! :kumarrus:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 27.11.2015 klo 10:52  
+
0
Riippuu tosiaan vähän tekijästä ja paikkakunnasta, mutta ainakin pk-seudulla semmoinen karkea hinta-arvio on n. 100e/tunti. Se sitten on aika paljon tekijästä kiinni, että kuinka paljon se saa tunnissa aikaiseksi. :nauru:

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 04.12.2015 klo 13:26  
+
0

Valamista tuli!

Eka tähti obv oli jo valmiiks, neljä tähteä & sulka ja pvm yhteensä 250 euroa Seinäjoella. :) Ei paha ollenkaan!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Epeli86

Epeli86
Viestimäärä: 1

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 08.12.2015 klo 16:03  
+
0
On kyl hieno;D Ei muutaku lisää kuvia hakkaan. Mielestäni sopii naisille kun on paljon kuvia!

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 17.02.2016 klo 15:59  
+
0
Meitsin käteen muutti viime viikolla panda! :aurinko:

Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 17.02.2016 klo 16:00)

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.06.2016 klo 07:41  
+
0
Tommonen tyttö muutti eilen mun perskallinnaan/reiteen. 5h hakkaamista, pari taukoa ja nyt on kyllä kankku hellänä :nauru: Toi on totaalisen kesken vielä, koko kuva tulee jatkuu alemmas reiteen parin eri kukan muodossa, saadaan kuvaan hieman väriä vielä. Samalla kertaa ei pystytty (ei tatuoija, enkä minä :nauru:) tekemään, vaan to be continued ensi kuussa :love:

- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 07.12.2016 klo 14:16  
+
0
Yatsi turvaa selustan <3
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Ilex

Ilex
Viestimäärä: 19

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 06.03.2017 klo 12:26  
+
0
Ihan mielenkiinnosta: Kuinka kauan olette harkinneet tatuointejanne? Onko ketään koskaan kaduttanut, että harkinta-aika jäi lyhyeksi?

Olen itse aina kaukaa ihastellut nättejä tatuointeja, ja viime aikoina on mielenkiinto heräillyt hiukan siihen suuntaan, että jos joskus ottaisi sellaisen vaikka tuonne selkään lapaluiden/niskan tietämille. Myös kaula, olkapää ja nilkat tuntuvat ihan kivoilta vaihtoehdoilta - vaikkakin se kivun määrä vähän kuumottelee... Totta kai kipukynnys on kaikilla henkilökohtainen, mutta miten kivuliaalta noiden alueiden tatuointi teille muille on tuntunut?

Siitä oman tatuoinnin aiheesta en kyllä vielä tiedä. Geometriaa ja luonto/eläinteemaa sisältävät tatskat ovat kenties olleet kauneimpia näkemiäni, joten ehkä sellaisia elementtejä voisi olla. Toivoisin, että kuva voisi mahdollisesti symboloida jollain tapaa jotain puolta itsestäni, ja/tai että se voisi erottua edukseen omaperäisyydellään.

Sellainenkin idea heräsi, että jos rakkaiden asioiden sijaan tatuoisinkin itseeni jotakin, joka kuvastaa jotain suurta pelkoani tai muuta sellaista ominaisuuttani, jonka koen heikkoudekseni. Ehkä oppisin hyväksymään sen puolen kiinteänä osana minua, tai sitten jos pääsisin kyseisestä pelosta/häpeästä yli, voisin ajatella tatuointina "voitonmerkkinäni". Tatuointi symboloisi ikään kuin tahtoani voittaa elämän vaikeat asiat ja vahvuuttani kantaa ikävimpiäkin kokemuksiani ja painajaisiani ylpeydellä mukana.
Heh, kuulostikohan tuo ihan hassulta näin selitettynä :hymy:

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 06.03.2017 klo 18:38  
+
0
^ Mulla on kokemus vaan niskasta (n. 5cm hiusrajan alta lähtee kaula- ja selkärankalinjaa pitkin alas ehkä 20-25cm:n tatska), eikä sen kipu mitenkään kamalaa muistaakseni ollut. :hymy: Tai kylhän se nipisteli, aluks mietin kun neula lähti hakkaamaan että "Voih, mitä mä oon menny tekemään... 1,5h tätä kipua." Mut siihen turtui aika nopeasti, ei alkanu heikottaa eikä tarvinnu pitää taukoja. Välillä selkärangan päällä resonoi hassusti luita pitkin se ääni, ja jossain kohtaa kipu tuntu olkapäässä vaikka neula oli edelleen siinä selkärankalinjan alueella :nauru:
Kaulasta voisin kuvitella että on paaaljon kivuliaampi, kaula on paljon tuntoherkempi alue kun niska. Olkapää ja lavat on kuulemma aika helpot alueet, ja kaiketi nilkatkin (niistä oon kuullu vastakkaisia mielipiteitä).

Mutta nuo sun ideat kuulostaa kivoilta! :hymy: Mieki rakastan geometrisiä ja luontotatskoja, ja myös hyvin tehtyjä akvarellityylisiä... Oma ei tietenkään satu oleen mitään noista (tai joo on se luontoaiheinen), olin 18 kun sen otin enkä vielä tiennykkään mistään ihanista geometrisista tyyleistä.
Toi pelon kuvastaminen vois olla myös aika hieno, jos sen saa kuvattua jotenkin makeesti. Pitää kuitenkin olla sellanen tyyliltään että sitä kehtaa katella lopun elämäänsä. :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.03.2017 klo 18:40)

pikkukettu

pikkukettu
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 01:10  
+
0
Mä oon perjantaina menossa ottamaan ekan tatuointini! Jännittää ihan superpaljon. Ainakin vuoden olin jo miettinyt asiaa, sit vaan loppuvuodesta päätin et no nyt vois, kun kaks ideaakin oli selkeenä päässä. Valitsin ideoista sen isomman. :nauru: Pienenkin vuoro tosin tulee vielä, ehdottomasti.

Muutaman kerran oon käynyt studiolla ihmettelemässä ja suunnittelemassa, viimeks eilen. Aikaa perääntyä on siis ollut vaikka kuinka vielä ekan tutustumiskäynnin jälkeenkin, mut jotenkin kummasti oon yhä tekemässä tän. :nauru: Pelkäsin aiemmin niin älyttömän paljon sitä kipua ja lisäks välttelin kaikkia mahdollisia vähänkään sitovia päätöksiä, joten oon positiivisesti yllättynyt että en oo vaan juossut äkkiä karkuun. Helpottavaa kyllä kuulla Dinskin ajatukset kivusta, samaa sanoo muutkin joten kai se on vaan uskottava, että selviän. :hymy: Nilkoista mäkin oon kuullut vaihtelevia mielipiteitä, ehkä enemmän sellasta että sattuu pirusti, mut tiedä siitä sitten. Oma kuva on nyt (onneks?) tulossa kyynärvarteen.

Tykkään Ilexin pelko-/voitonmerkki-ideasta! Mulla nimenomaan se pienempi idea on sellanen ns. voitonmerkki ja merkki häpeän voittamisesta - sit kun se päätyy iholle asti.
xn Sofi 01/09
shelamu Sukka 03/18

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 18:19  
+
0
^ Kaveri otti just kyynärvarteen tatskan, tohon "alapuolelle" tavallaan eli siihen mitä pidetään kipuherkempänä alueena. Mutta ei kuulemma ollut paha olleskaan. :hymy:
Että hyvin se menee! :peukku: Varmuudeks kannattaa napostella vähän hedelmiä, karkkia ja juoda limsaa niin ei ala pyörryttää. :hymy: Kuulostaa kauheelta mut joitakin se neulan kipu, vaikkei niin kova oliskaan niin alkaa huipata kun keho puskee oksitosiinia (?), sitä hyvänolonhormoonia tottuakseen kipuun niin jos verensokerit on matalalla niin saattaa vähän pyörryttää. Eli namipussi matkaan ja perjantaita kohti! :aurinko:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 20:45  
+
0
Mulla on alaselässä tatska, alempana, mitä se perus tatskapaikka naisilla on. Se kävi hiton kipeää ja viivoja vahvistettiin parin viikon kuluttua, jolloin kipu oli vielä tuplaten pahempi. Se tatskaaja ei oikein ollut hyvä (rip) ja hakkasi kuvan liian syvälle. Jännä juttu, että tutun kuvan oli tehnyt aivan superhienosti, josta syystä hänen puoleensa asian tiimoilta käännyinkin ja petyin todella paljon että teki minulle jonkun pikkulapsen räpellystä vastaavan kuvan. Eniveis se tyyppi on kuollut ja kuopattu vuosia sitten.

Kuvan ottamisesta on aikaa 15 vuotta ja olen jatkuvasti kypsytellyt ajatusta, että muokkauttaisin kuvaa jollakin taitavammalla piirtäjällä. :eitietoo: Koska kuva on sellaisessa paikassa, että en itse sitä näe ilman peiliä, en ole pitänyt mitään kiirettä asian kanssa. :mietiskel: Pitäisi ottaa asiaksi tuokin, mutta tässä on ollut kaikenlaista muuta, niin se on vaan jäänyt ja jäänyt.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.03.2017 klo 20:47)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 21:18  
+
0
^ Voi harmi, että oli huono jälki kuvalla! Ja voin uskoa kyllä että teki aika ilkeetä semmoseen paikkaan...
Mul on kuvan ottamisesta 8 vuotta, eli ei yhtään niin kauan kun sulla mut täällä mietitään kans muokkausta tai vähintään ehostusta. :nauru: Värit haalistuneet aika paljon, ja mulle sanottiinkin että 5-10 vuoden välein olisi hyvä käydä värit vahvistamassa niin pysyy kivan näkösenä. Cover upin onnistumisesta en tiiä et onnistuisko mun kuvaan (pitäskin laittaa tänne kuva jos saisin joskus otettua), kun on väriä ja tummuutta. Tämän näkeminen sai vähän innostumaan, et ehkä sittenkin... :nauru:
Mut en tiiä, toi mun tatuointi on ihan nätti ja kiva, mutta ehkä se jotenkin kyllästyttää ja muokkaaminen / cover up kiinnostaa sen takia. :eitietoo: Pitäs jutella jollekin tosi taitavalle cover up -tatskaajalle että onnistuisko, ja jos onnistuis niin minkälainen kuva ois mahdollinen. Tai sit vaan käyn vahvistuttamassa värit ja oon tyytyväinen seuraavat 8 vuotta. :cool:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 07.03.2017 klo 21:28  
+
0
^ Selasin tuota sivua, vau!! Jotkut osaavat! :love:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

pikkukettu

pikkukettu
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 08.03.2017 klo 19:58  
+
0

dinski kirjoitti:

^ Kaveri otti just kyynärvarteen tatskan, tohon "alapuolelle" tavallaan eli siihen mitä pidetään kipuherkempänä alueena. Mutta ei kuulemma ollut paha olleskaan. :hymy:
Että hyvin se menee! :peukku: Varmuudeks kannattaa napostella vähän hedelmiä, karkkia ja juoda limsaa niin ei ala pyörryttää. :hymy: Kuulostaa kauheelta mut joitakin se neulan kipu, vaikkei niin kova oliskaan niin alkaa huipata kun keho puskee oksitosiinia (?), sitä hyvänolonhormoonia tottuakseen kipuun niin jos verensokerit on matalalla niin saattaa vähän pyörryttää. Eli namipussi matkaan ja perjantaita kohti! :aurinko:



Mulla on kans just siihen alapuolelle tulossa. Mut joo, kunnon eväät vaan mukaan ni kyllä mä selviän! Voinpahan syödä tylsyyteenikin, kun siinä tuolissa istutaan kuitenkin monta tuntia. :nauru: Jännitys vaan kasvaa sitä mukaa kun perjantai lähestyy, onneks on tekemistä ennen sitä ni ei ehdi koko aikaa jännittää. Kiitos tsempeistä! :hymy:
xn Sofi 01/09
shelamu Sukka 03/18

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 09.03.2017 klo 19:06  
+
0


Tossa nyt olis tän hetken kokoelma :nauru: Mikään ei oo kaduttanut vielä! Ekaa, eli tuota kolibria harkitsin kauan (kuvassa muuten just hakattu, kivasti punottaa), tein siitä ehkä jopa liian ison numeron päässäni. Tuo sulka oli miun toinen, toi on just tuossa kyynärvarressa, aivan taipeen alapuolella. Kivusta sen verran, että ilkeetähän se teki, mutta se oli lähinnä ärsyttävää kipua, että teki mieli nykäistä kättä koko ajan pois. Verta toi paikka puski kyllä aika lailla.. :roll:

Isoin projekti on tuo koko reiden ja puolen perseen kokonen muerte-naikkonen, jonka tekemiseen meni yhteensä about 12h. Tehtiin kolmessa erässä ja 5h tehtiin muikkelin naamaa pelkästään. Siinä kohtaa alkoi jo ehkä iteltäkin usko loppumaan, että mihin hittoon sitä on tullu ryhdyttyä.

Kolibrin yläpuolelle on tullu vielä lisäyksenä entisen asuinpaikan postinumero.. :nauru:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 10.03.2017 klo 20:56  
+
0
^ Sullakin on kyllä tosi kivoja kuvia! :hymy: Ja kiva nähdä toi reisitatska valmiina ja parantuneena, näyttää tosi hienolta!

Tatskakuume sen kun yltyy vaan... :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

pikkukettu

pikkukettu
Viestimäärä: 10

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 10.03.2017 klo 23:40  
+
0
^^Hienoja tatuointeja kyllä, tosta kolibrista tykkään ihan erityisesti!

Nyt on kuva iholla, vajaa kolme tuntia siinä meni eikä kipukaan ollu mitenkään ylitsepääsemätöntä! Mitä lähemmäs käsivarren sisäsyrjää mentiin, sitä enemmän se tuntu, erityisesti väritettäessä isommalla masiinalla. Vähän tuli kirottuakin, mut sit taas ulkosyrjällä ei tuntunu ollenkaan, ja ääriviivojen teko lähinnä nipisteli jännästi. Verta tuli jonkin verran, mut kun ei oo mitään mihin verrata ni en osaa sanoa tuliko tosta kohdasta tavallista enemmän. :mietiskel:

Ihan hurjan hieno siitä ainaki tuli, oon kyllä niin tyytyväinen! :love: Tollanen kerällä nukkuva kettu siis, katotaan jos laitan jotain kuvaa sit kun se on vähän parantunu.
xn Sofi 01/09
shelamu Sukka 03/18

  Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 09:00)