Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 35

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 30.01.2013 klo 20:45  
+
0
Viikko..!

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 15:07  
+
0
^ Jeee! Mäkin sain lopulta päätettyä kelle tatskaajalle meen ja kunhan nyt saadaan vielä vekslattua nää designit läpi niin parin viikon sisään hakattavaksi.

Crazy Factory toi mulle tänään aivan ihania 10mm plugeja, nyt mulla löytyykin vaatimattomat 20 paria, joka värissä.. Mutta. Mutta. Alunperin aattelin, että saan ostaa plugeja niin paljon kuin lystään, että ei varmasti tuu kiusausta ostaa enää isompia/venyttää yhtään enempää. En halua, että mulla myöhemmin on sellaiset lörpöttävät spanielikorvat. Mut en tiiä.. Tahtois sittenkin ehkä vielä vähän isompaa. Ei mitään 20mm kuitenkaan, mutta 12-16mm.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 15:13  
+
0
^ Mulla oli 12-milliset aikanaan monta vuotta, mutta mulla ei tuo toinen koskaan palautunut täysin. Liekkö sitten revennyt jossain alkuvenyttelyn vaiheilla, mutta toinen on aika hyvä, siinä pysyy nappikorviksetkin. Kympin yli kun aletaan kovin paljon mennä niin ovat melkein sit lerput for good.
Rise to reset the world.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 18:11  
+
0
Mulla oli aikoinaan kymppi oikeessa korvassa, eikä se oo palautunu normaaliksi. Voi siinäkin pitää tavan korviksia, kunhan ne ei paina paljoo. Nappikorviksissa tahtoo välillä olla että se koko koru tulee tosta läpi, mutta pitänee aina vähän korjailla ni kylläpä se pysyy. Painavia koruja ei voi pitää, siittä tulee semmonen härön näkönen roikkuva viivakorva.. :nauru:
Vasemmassa ei tainnu olla ku 8mm, se meni normaaliksi. Tosin sais siittäkin normaalin korun läpi vedettyä jos tahtos, mutta noin niinku ulkoisesti näyttää normaalilta.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 18:24  
+
0
Mun mielestä nuo plugit on ihan hyvännäköisiä, mutta joillakin menee lievästi överiksi. Mitä niiden korvalehtien kanssa tosiaan sitten tekee, jos koruihin kyllästyy ja se korva on sellanen roikkuva lärpäke? :nauru:

Tipsu12, ootko sä kumpana päivänä tulossa sinne tatskaweekendiin? Ootko muuten ihan Torniosta? :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 31.01.2013 klo 18:24)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 18:29  
+
0
Täällä yks, jolla oli reippaat 20-milliset. Onhan nuo korvat palauduttuaan iha persröörin näköiset ja mulla menisi toiseen varmaan vielä joku kasimillinen. Normaaleja korviksia, varsinki isoja nappeja pystyy käyttää, kun laittaa tarpeeksi tiukalle ja takaosassa on sellanen muovilevy. Roikkuviakin käytän, mutta vain hiusten ollessa auki, että ne "viivat" ei näy.

tipsu12

tipsu12
Viestimäärä: 23

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 20:25  
+
0
Todennäköisesti tulen tuolloin 8.päivä käymään, jos ei ole silloin mitään erityistä koulussa. Olen Kemistä, eli ihan vierestä. ^^ Muutin Ouluun pari vuotta sitten opiskelemaan urheilulukiossa. Nyt viimeinen vuosi menossa, jee. Tosin valmistun vasta syksyllä.

Anyway, jos satut olemaan samana päivänä paikalla ja piipahdan siellä moikkaamassa Lauria niin eiköhän me nähdä! Stoked, näen Hopeanuoli tatskasi livenä. :jjei: *halunnut Riki tatuointia for soooo long*

Kauhea kun tulee kamala tatskakuume aina välissä. :love: Onneksi ei ole nyt rahaa tällä hetkellä. Katsoo jos saa kesätöitä niin sitten kesän jälkeen jotain kivaa... Saan vain kuulla aina välissä vanhemmiltani siitä kuinka en sitten saa töitä kun minussa on tatuointeja. :paapatus:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 21:33  
+
0
Okei, ehkä tyydyn näihin kymppeihin ainakin tältä erää. Ja daa, nää kaikkihan menis sitte aivan hukkaan :nauru:

uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 21:35  
+
0
^ Tuommoisia koruja katsellessa tulee ikävä omia entisiä venytyksiä! Etenkin nuo cupcaket :love:
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 21:37  
+
0
^ Olin just tulossa kirjottamaan samaa!
Aina kuolailen CF:ltä ku olis niin kivoja venytyskoruja, mutta eipä oo enää paluuta niihin. Korvat ei oo vieläkään toipunu normaaleiks 10mm venyjen jäljiltä.
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 31.01.2013 klo 22:50  
+
0
Noi on kaikki Crazy Factorylta, paitti cupcaket, ankkurit, ristit ja ruusut UK Custom Plugseilta ja puiset sydämet jostain Ebayn syövereistä.

Äiti pakottaa taaperonsa tatuoitavaksi

Aika.. Hurjaa :neutral: Ja miten lie tuo tatska venyy ja paukkuu iän myötä. Hirveän julmaa, vaikka olisikin joku traditio. Ei jotenkaan pysty hyväksymään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 04:00  
+
0
Tuo Alerten laittama video.. Ei taida olla just tällä hetkellä mitään painokelpoista sanottavaa.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:07  
+
0
^ Ja jotenkin kamalinta tuosta tekee sen, että nuo vain nauraa. Mitäköhän tuolla tatuoijallakaan liikkuu päässä ?

Mun tatskaajakin nyt sanoi, että ne kämmenten takaosatatskat on kovia kiipeilemään pois, mutta että jos nyt kuitenkin otan ne, lupaavat yhden uusintalaiton ilmaiseksi. Eiköhän sillä mennä sitten.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:15  
+
0
Tuli muuten Alerte mieleen, että sä taisit jossain vanhassa tatskaketjussa kirjoittaa, että et ikinä voisi ottaa tatuointia sormiin/kämmeniin, koska niitä ei saa sitten piiloon esim. paidan hihoilla. Mikä sai sut muuttamaan mieles? :hymy:

Eipä sillä, oon itsekin aina ollut sitä mieltä, että en ikinä ota itelle tatuointeja esim. ranteeseen tai käsivarteen ym. muka "liian näkyvälle paikalle", ja tässä sitä nyt ollaan : ranteessa on kuva ja käsivarressakin ensi viikolla. :nauru:

En tiedä miksi itse käänsin kelkkani, mutta kai siinä on lähinnä se ajatus, että jos haluan tatskan siihen, niin mähän otan tatskan siihen! :nauru:

edit. Niin ja Tipsu12, voipi sitten olla, että siellä törmätään! :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.02.2013 klo 14:16)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:26  
+
0
^ Niin oonkin sanonut, hyvä muisti sulla !

Ehkä selitys on siinä, että mulla on koko elämä heittänyt ylösalaisin kesän jälkeen, kun mä olen vihdoinkin tajunnut, että mun ei kertakaikkiaan tarvitse häpeillä itseäni saatika peitellä mitään. Aikuinen ihminen.. Mä olen koko ikäni ollut ahdistunut ja valehdellut yms. ihan vain siksi, koska en ole halunnut loukata perhettäni, joilla on se high maintenance -kuva minusta. Siihen ei kuulu bodymodificationit tai vastaavat 'hirvitykset'. Tosin esimerkiksi nyt mun ~30v serkulle on ilmestynyt fullsleevet, joka löi palan kurkkuun meidän molempien vanhemmille. Eivätpä enää tienneet kumman lasta olisi haukkunut huonommaksi ja hirveämmäksi. :nauru:

Tähän liittyi myös ne käsitatskat: kaiken muunhan saa piiloon hihoilla, mutta käsitatskat on sellaisia, että vaikka vain pienikokoisina saattaisivat aiheuttaa meikäläisen piireissä hapuiluja nitroja kohti. Kyllä mulle edelleenkiin tulee niitä olet pilannut elämäsi ja ulkonäkösi -kommentteja, mutta loppujen lopuksi.. tässä mä olen. Miksi mä väkisin miellyttäisin ihmisiä, jotka eivät muutenkaan ole koskaan ole pelanneet niin merkittävää osaa mun elämässä, mitä nyt sitä samaa verta tiettävästi löytyy. Mä sattumoisin pidän tatuoinneista. Ja mun mielestä jotkut pienet tatuoinnit nyt sattuu sopimaan juuri käteen eikä mihinkään muualle - ah, mä voin tulla vaikka kirjoittaa romaanin noista mun 2cm x 5cm tatskoista, sen verran tärkeitä ne tällä kertaa taas on. Ja musta se on vain hyvä. Onpahan tullut mietittyä huolella :hymy:

muoks. Kuulostaapa tää nyt 16-vuotiaan kirjoittamalta tekstiltä joka menee ottamaan tatskoja ilman lupaa :hymy: Ei mutta totta puhuttuna, mulla oli molempien vanhempien kanssa itkuriidat 22-vuotiaana, jep, kun vihdoinkin uskalsin sanoa, että mä en tee mitään tästä kapinoidakseni, vaan puhtaasti siksi, kun mä tykkään tästä. Enkä toivon mukaan ole henkisesti jälkeenjäänyt, koska tosi monella muullakin on nykyisin tatuointeja, enkä ole merirosvo. Ja että mä en halua aina olla sellainen mitä mulle sanotaan. Mä haluan löytää mun oman polkuni. Ah, so sentimental ! :nauru:

muoks 2. Googlailin värikkäitä tatskoja ihan vain teoriapohjalta, pitäisikö mun lähteä lätkimään sitä väriä tässä kevään aikana jonnekin vai pidättäytyä vielä mustavalkoisessa. Vastaan tuli tällainen, ihana :nauru: My little pony rainbow
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.02.2013 klo 14:40)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:50  
+
0
^ :peukku:

Ihana tuo MLP-tatska! :love:
Mä voisin ihan hyvin ottaa jonnekin tollasen ponin, ihan vaan siitä syystä että ne on _niin ihania_! :hymy:

Ja mitä ylempään tulee, niin mäkin oon joskus miettinyt esim. sitä, että jos tosiaan otan tatskoja kovin näkyville, ja ei niin helposti peitettävissä oleviin paikkoihin, että jos sitten kadun niitä tms.
Mutta mä elän tässä ja nyt, en jossain kymmenien vuosien päässä. Ja jos joskus 7-kymppisenä ainoana huolenaiheena on se, että miltä tatskat näyttävät, ollaan varmaan aika hyvällä mallilla muuten. :kieli:

Mutta toki, kyllähän tatuoinnin ottamista kannattaa harkita tarkkaan (and know your artist!!), en mä sillä.

Mäkin olen kuitenkin jo kohta 31v, tuskin mun maailmankatsomus ja kuva tästä enää hirmuisesti heittää häränpyllyä mihinkään suuntaan. Aika samoilla linjoilla ollaan menty tähänkin asti, siis mitä mieltymyksiin ym. tulee.

Mä vaan vanhenen, mutta en koskaan kasva aikuiseksi! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:53  
+
0
^^Noi ponitatskat on aina ihanan värikkäitä ja söpöjä! Mun tekis mieli ottaa kroppa täyteen kaikkia sateenkaaria ja yksisarvisia ja cupcakeja... Mutta mä en ihan oikeesti ehkä oo ihan niin ilonen ja pirteä persoona, että voisin niin todellisuudessa tehdä :D

//lisäväkä
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.02.2013 klo 14:54)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:54  
+
0
^^ Juuri noin. Ja vaikka itse olen vielä kovin nuori, niin se ihana puoli vanhenemisessa on, että sitä varmemmaksi tulee. Sitä enemmän tuntee itsensä ja oman maailmankuvansa. Ja sitä kautta niiden tatuointienkin suhteen tulee vahvempia ideoita, mitä oikeasti jaksaa ja haluaa katsoa myös vanhempana.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.02.2013 klo 14:54)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.02.2013 klo 14:57  
+
0
Mä oon päättäny että jos vielä vuoden päästä keräilen poneja eikä into oo laskenut, niin sitten hommaan ponitatuoinnin. Toki ton selän tatuoinnin aion muuttaa täysin jossain vaiheessa siihen yhteen toiseen kuvaan, mutta johonkin haluun G1-ponin. Koitin ettiä G1-ponitatuointia mutta ainoa jonka löysin oli tämä, joku mies oli ottanut takapuoleensa tollasen. :nauru: En nyt ihan tollasta tarkota, mutta pitää kuitenkin ehdottomasti olla G1, noissa kaikissa muissa tuntuu olevan vaan G3.

Jnny

Jnny
Viestimäärä: 1

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 02.02.2013 klo 11:21  
+
0
Noista venytyskoruista, onko kukaan tilannut täältä: http://www.omericaorganic.com/plugs.php?cat=3
Aivan ihania puisia plugeja. Mulla on tällä hetkellä 16 mm korut ja pähkäilen, et jaksaisinko venyttää 20 mm tai 18 mm samalla kun tilaisin uusia koruja. :)
Chihuahua 1/2010
Kääpiövilla 4/2008

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 13:45)