Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33 ... 35

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 21:04  
+
0
Smiley on kyllä ollut aina mun lemppari lävistyksistä, ehkä osittain sen kivuttomuuden vuoksi ja siksi, että se on tosi kivan näköinen :) Mun omalleni kävi hassusti ja se jänne katkesi ja koru tipahti suuhun, ei se edes tuntunut missään. Laitettiin se sitten uudestaan vähän ylemmäs siihen katkenneeseen jänteeseen, mutta se rupesikin rustottumaan pari kuukauden jälkeen ja päätin poistaa korun. Vieläkin kyllä harmittaa!

Mä en tiedä mikä on mun pään sisään muhinut, mutta mua on alkanut houkuttaa poskilävistykset . Semmoset kivat pienet vaan :shifty:
Shibatrio <3

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 10.03.2015 klo 21:59  
+
0
^Mulla ei tosiaan mee se edes läpi siitä jänteestä, vaan sen "yläpuolelta". Hassun näköinen ja koitin googlatakin, mutten löytänyt kuvaa vastaavasta. Lävistyksen reiät on useamman millin jänteen ulkopuolella. Tajusin homman vasta pari pv lävärin ottamisen jälkeen, niin en hiffannut kysyä syytä moiseen ratkaisuun, sillä jännettä olisi kyllä piisannut
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 13.03.2015 klo 11:46  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Jälkigeimit vituttaa eniten, kun koru kirskuu hampaita vasten


Tästä syystä mä en ees ikinä harkitsis tollasen ottamista, koska oon ihan varma, etten ikinä tottuisi siihen tunteeseen. Mua häiritse edelleen hampaassa oleva "lohkeamakin", vaikka se on ollut siinä varmaan 15 vuotta.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 01:44  
+
0
Tänään polkaistiin käyntiin "poniprojekti"! Kaveri tulee suunnittelemaan tuonne vielä lisää. Henkilökohtaisesti en kyllä missään nimessä suosittele kylkeä tatuointipaikkana yhtään kenellekään, melkein taju lähti moisesta kivusta.





Ehkä kummallisinta tässä tatuoinnissa on se, miten paljon se aiheutti närkästystä jo ennen kuin menin sitä ottamaan. Mikään muu tatuoinneistani ei siis ole saanut aikaan saman mittakaavan tuubamyrskyä. Tämä tatuointi kuulemma kuvastaa, kuinka olen paatuneesti lapsellinen, henkisesti alikehittynyt, että minua ei ota vakavasti enää kukaan enkä taatusti löydä miestä, jolla seisoisi nähtyään moisen kesken petipuuhien.

Musta on lähinnä todella surullista, miten lujasti jotkut ihmiset ottavat toisten asiat kantaakseen. Eikä tästä kuvasta löydä kovin helpolla mitään poliittisesti loukkaavaa tai yleisesti törkeää.

Mulle itselleni tässä on sekoitus lapsuuden nostalgiaa sekä puhdasta, juurikin niiden vaaleanpunaisten lasien lävitse ihasteltua iloa siitä, että olen tosi onnellinen nykyisin.

Noin neljävuotiaana pikkutyttönä kysyin äidiltäni, miksi suupielet alaspäin ilmaisevat surullista ilmettä - suuhan on silloin kuin sateenkaari, eli on olemassa vain hymyilyvä suu ja sateenkaarisuu, koska ei ole mitään, minkä takia pitäisi olla surullinen. Niinpä. Joskus on ihan hyvä muistuttaa itseään siitä ja tsempata positiivista elämänasennetta. Vaikka sitten värikkäillä poneilla, balettitossuilla ja ilmapallolla.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 08:14  
+
0

Alerte kirjoitti:

Noin neljävuotiaana pikkutyttönä kysyin äidiltäni, miksi suupielet alaspäin ilmaisevat surullista ilmettä - suuhan on silloin kuin sateenkaari, eli on olemassa vain hymyilyvä suu ja sateenkaarisuu - -


Voi laps' rakas! :love:

Ja mitä kuvaan tulee, niin nettikeskustelujen välittämällä fiiliksellä vaikuttaa just kantajansa näköiseltä neulaukselta. Melkoista palautetta oot ponivalinnasta saanu.. :roll:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 08:37  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Mulla ei tosiaan mee se edes läpi siitä jänteestä, vaan sen "yläpuolelta". Hassun näköinen ja koitin googlatakin, mutten löytänyt kuvaa vastaavasta. Lävistyksen reiät on useamman millin jänteen ulkopuolella. Tajusin homman vasta pari pv lävärin ottamisen jälkeen, niin en hiffannut kysyä syytä moiseen ratkaisuun, sillä jännettä olisi kyllä piisannut


Mähän kävin ottamassa medusan pari vuotta sitten ja lävistäjä sanoi ettei sitä voi laittaa keskelle jänteen takia. Mä sitten uskoin ja sehän oli niin järkyttävän rumannäköinen kun näki selvästi että se ei ole keskellä vaikka peilailin kyllä ennen lävistämistä ettei se niin pahalta näytä. Muutaman päivän kattelin ja sitten oli pakko ottaa pois. Kävin siitä viikon päästä uudelleen ja laittoi sen sitten keskelle ja sanoi vielä että omalla vastuulla. Jäi vähän vaivaamaan.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 08:46  
+
0
Ihana ponitatska!

Mähän oon kanssa suunnitellu jo vuosikaudet, että otan just poneja, nintendo-hahmoja ja kaikkea muuta kivaa lapsuuteen liittyen, ja oon saanut aika lailla samanlaisia kommentteja kuin Alerte
.
Ja onpa tuo Hopeanuoli-selkä kerännyt myös närkästystä joidenkin toimesta, mutta samapa se mulle. :lallati:

Mä tarvisin jalkapöytään cover upin, ja oon ollu jo useamman vuoden sitä mieltä, että tuon törkeyden saa peittää värikkäät Bubble & Bobble!:love:
Olin suunnitellu, että tänä keväänä toteutan sen, mutta en tiedä onko raskaana ollessa järkevää ottaa uutta kuvaa, joten saa odotella vielä tovin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 11:13  
+
0

Alerte kirjoitti:

Tämä tatuointi kuulemma kuvastaa, kuinka olen paatuneesti lapsellinen, henkisesti alikehittynyt, että minua ei ota vakavasti enää kukaan enkä taatusti löydä miestä, jolla seisoisi nähtyään moisen kesken petipuuhien.



MMITÄ?! :nauru: Kumma mite jonkun ulkopuolisen persusta jaksaa hiertää noin pahasti toisen ottama tatuointi.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 13:56  
+
0
Kaikkiahan ei voi miellyttää, mutta en minäkään ymmärrä miksi alkaa valistamaan ja kitisemään toisen kuvista, eihän niitä muita miellyttämään oteta. Ja tosi magee munkin mielestä! :peukku: Mun parilla tuttavalla on ponitatuointeja ja toisella taitaa olla vielä halinallejakin:hymy:

Millonkohan sitä ite sais rahat säästettyä tatskaan. Tosin vaikeutta tuottaa vielä se että minkälainen. Ajatuksena on kyllä ollut että aloittais perinteisillä lemmikkitatsoilla. Toisaalta ois kiva kun ne ois aidon näköisiä, mutta toisaalta taas haluis vähän sellaista värikkäämpää sarjakuvamaista tyyliä. Sitä ois ihan hyvä sitten jatkaa aina pikkuhiljaa uusien elukoiden myötä:viheltel:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 14:17  
+
0
Tosi söpö tatska Alertella!
Ja voin niiin allekirjoittaa tuon viestin! Mulla on kyljessä Super Mario tatuointi ja kauhisteluja siitä on kyllä kuullut. Mutta mulle se on nimenomaan muisto lapsuudesta ja on toi ihan hemmetin söpö.:love: Mä sen halusin ottaa, enkä kysellyt muiden mielipiteitä. Ja voin kertoa, ettei oo ykskään mieskään siitä valittanut. :peukku:
Mutta siis se kipu..... muiden tatuointien kipua ei voi edes verrata tohon, ei ne oo tuntunut missään! Ei puhettakaan toisesta tatuoinnista kylkeen. :suru:

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 12.04.2015 klo 17:07  
+
0
Alerten ponitatska :love:

Mulla kylki taas ei tuntunu juuri miltään. Käden sisäpinta & kyynärpäänseutu oli itelle pahimpia :(

Ja toi lapsellisuuskommentti... Voi luoja :ttou: . Mitä se kellekään muulle kuuluu mitä omaan ihoonsa ottaa :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 14.04.2015 klo 18:15  
+
0

Alerte kirjoitti:

Tämä tatuointi kuulemma kuvastaa, kuinka olen paatuneesti lapsellinen, henkisesti alikehittynyt, että minua ei ota vakavasti enää kukaan enkä taatusti löydä miestä, jolla seisoisi nähtyään moisen kesken petipuuhien.


Siksi kannattaakin vanhuuttaan kuivahtaneiden känttyjen sijasta suosia (vähintäänkin henkisesti) nuoria miehiä, jotka ovat tavattoman lapsellisia ja joiden pelit katselevat jämerästi taivaalle vaikka maisemassa olisikin hahmo sarjakuvista tai piirretyistä.

Pakko kyllä kysyä, että missä marttakerhossa olet tuon idean esitellyt kun palaute on tuota sorttia?

Johannna kirjoitti:

Olin suunnitellu, että tänä keväänä toteutan sen, mutta en tiedä onko raskaana ollessa järkevää ottaa uutta kuvaa, joten saa odotella vielä tovin.


Häh, onko mulla taas mennyt jotain vähän ohi? Onnea! :hymy:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 12:51  
+
0
^ Kiitos! :hymy: Oon mä jotain pientä tuolla perheenlisäys-topikissa pulissut, mutta en ole esim. facebookissa asiasta maininnut.

Mä tossa vähän googlettein aiheesta raskaus + tatska, ja pitäisi ilmeisesti olla ihan turvallista, mutta mä taidan kuitenkin ottaa sen turvallisimman tien, ja hankkia sen kuvan sitten joskus tulevaisuudessa. Ei ole mitään kiirettä kuitenkaan. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 14:03  
+
0
Mun käsi on muuten valmis ja parantunut!



Nyt jos hetken malttais olla menemättä neulan alle :nauru:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 15:33  
+
0

Johannna kirjoitti:


Mä tossa vähän googlettein aiheesta raskaus + tatska, ja pitäisi ilmeisesti olla ihan turvallista, mutta mä taidan kuitenkin ottaa sen turvallisimman tien, ja hankkia sen kuvan sitten joskus tulevaisuudessa. Ei ole mitään kiirettä kuitenkaan. :hymy:


Näin minäkin tekisin. Kai se vaara on melkoisen pieni että tatuoinnista lykkäisi minkään massiivisen infektion tai muuta raskauden kannalta uhkaavaa, mutta koska panokset ovat sen verran korkealla, niin en lähtisi riskeeraamaan. Niitä kuvia kun kerkeää kuitenkin ottamaan loppuelämänsä, se alle vuosi ei ole pitkä aika odottaa.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 15:39  
+
0
^^Tokya aivan mielettömän kaunis !! :eek::love:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 15:56  
+
0
Tokya: Mä olinkin oottanu että milloin saamme nähdä tän upean sleeven. Vitsit... :love: Erityisesti diggaan noista tammenlehdistä ja terhoista, ihanalta näyttää kyl joka senttimetri.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 16:57  
+
0
Toi Tokyan kuva on kyllä niin makee. :love:

Mie latasin tänään faboon uuden profiilikuvan missä näkyy osa tatskasta niin iskä tuli sitten ilmoittamaan että "Yäk, ihan hirvee. Ootpa ruma." No kiitos iskä. :eek:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 17:35  
+
0
^ :eek: Ompa törkeetä käytöstä, ihan hävettää ja ärsyttää sun puolesta!

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 20:05  
+
0
^^ Mitäh? :eek: Aivan tahditonta käytöstä, aikuiselta ihmiseltä... :neutral:
muoks. Kävi mielessä että yrittiköhän isäs olla sarkastinen/vitsikäs, muttei ihan onnistunu? :mietiskel::nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.04.2015 klo 20:11)

  Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 18:00)