Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 35

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 18:25  
+
0

Sonik kirjoitti:

Industrial on nyt vahvimmilla, kun en taida enää tällä iällä kehdata sitä vertical bridgeä ottaa.. :shifty:



Mulla on ollut viisi vuotta industrial, se on tosi kiva ja sievä ja ihmisten mielestä kauhean jännittävä ja erikoinen mutta voi perse sitä parantelua ja sen töhnän määrää. Jos oot siihen henkisesti valmistautunut niin go for it!

Mä en oikein osaa enää kuvitella itseäni ottamassa uutta lävistystä, mustetta kyllä. Tragus aina joskus vähän kummittelee, mutta sitten muistan taas kaikki sen parissa tuskailleet kaverit ja oman ruston paranteluvaiheen niin... Eikä mulla kai saisi olla duunissa oikein tota industrialiakaan, mutta se menee mulla sen verran tuonne korvan kaaren alle piiloon ettei ihan eniten paista.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 18:26)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 19:03  
+
0
^ Mulla tragus oli ihan törkeen helppo! "Näkyvästi paranteli" ehkä muutaman viikon, sen jälkeen hissukseen ilman mitään töhniä sun muita jonkin aikaa ja nyt se on ollut jo kuusi vuotta ilman mitään ongelmia. Lov it! Smiley oli myös helppo, muiden parantelu onkin ollut sit kauheeta paksaa.

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 19:08  
+
0
Mulla ei industrial parantunu ollenkaan. Olin varmaan puoli vuotta hirveä mikkihiirikorva ja ei, ei sitten millään. Mutta mulla parantu traguskin ainakin sen puoli vuotta.. Rustot ei oo mun kehon mielestä se juttu mulle.

Oon miettiny siitä asti reijän ottamista alahuuleen, kun otin medusan, mutta enpä tiiä toteutuuko mietintä. Sitä on tullut niin vanhaksi, että jopa miettii näitä asioita pariin, viiteen, kymmeneen kertaan. Olisko se yli kolmekymppiselle kuitenkin liikaa..
Team Puikkonokat & Läskipäät
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 19:10)

Whitey

Whitey
Viestimäärä: 408

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 19:24  
+
0
Mulla on aina aivan kaikki parantuneet järjettömän hyvin, jopa sellaiset ihmetykset kuin silmien alla poskipäissä 1,6mmx20mm palkit, rustot myös. Mutta ei enää kyllä rautaa, ei vaan kiinnosta. Leimaa kylläkin, ja pitikin sanoa että herramunjee älkää ottako half-/kokosliiviä hetken mielijohteesta. Kyllä ne kuvat pitää olla valmiina muhineet siellä mielessä ja paperillakin muutamaan otteeseen ennenkuin lähdetään toteuttamaan, liian monella tutulla nähnyt itkua, porua ja hammastenkiristystä aiheesta.

Itsellä rahaa omiin leimoihin mennyt siitä huolimatta että osan tehneet tuttavat jotka aloitelleet alalla harjotusnahkana, osa kierrellessä muailmaa, osan liikkeissä ja osan tämänkin viestin lukevan puoliso ja paras ystäväni. Yhteensä muutamia tuhansia euroissa, vaikka markka-aikana aloitettu. Leimaa sitten onkin puoliksi värittämättä oleva kokosliivi ja toisessa kädessä 3/4sliivi, sormet, kämmenselät ja toinen kämmen mukaanluettuna, rintakehä, vatsa, niska/kaula, selässä suurimmaksi osaksi tyhjää sopivaa hetkeä odottamassa, jaloissa puolisen tusinaa sekalaista, alahuulen sisäpuolella ja hitusen ohimoissa, kuten parissa kuvassakin varmaan näkyy. Lisää toki tulee, ei kyllä kasvoalueelle tai kalloon. Ja ei en suosi tribaaleja..

Edit; huh, ei sitä itse ikinä ajattele mutta noin mustana valkosella noita olikin yllättävän paljon :D
Tanskandoggi (25%) Boxeri (25%) & Amstaffi (50%) - molossimix Urpo s. 29.05.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 19:25)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 19:33  
+
0
Mä otin septumin maaliskuussa, se oli täysin parantunut ehkä kesän lopulla. Provinssin aikaan meinasin koko killuttimen heittää jokeen, kun se oli niin tajuttoman kipeä eritti kaikkea möhnää järjettömiä määriä. Onneksi se on nyt ohi. Kielikoru olikin paranemisprosessiltaan nopea ja helppo, vaikka pari ensimmäistä päivää sai ottaa kolme Buranaa per päivä.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 05.12.2012 klo 12:14  
+
0
mmaija, oli mennyt kokonaan ohi sun viesti, jossa kyselit kuvaa mun Hopeanuolesta.

Mutta tässäpä tää :



Värit kyllä vääristyy aika lahjakkaasti kuvassa.
Ja tuotahan on tarkoitus jatkaa, on siis vielä kovin keskeneräinen - pitää lisätä taustaa ja muutenkin vähän jengiä. :hymy: Esim. Akame ja Kurojaki ovat ihan ehdottomat, samoten John, Tiikeriveljekset jne. Saa nähdä, kuinka kova ruuhka tuolla mun selässä tulee olemaan. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 05.12.2012 klo 12:15)

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 06.12.2012 klo 00:21  
+
0
Seuraavan kerran kun Helsinkiin eksyn niin pitää mennä varaamaan vähän aikoja. Muutama vanha pitäis korjailla ja yhden uuden aika pienen tahdon!
A house is not a home when I'm alone here....

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 06.12.2012 klo 11:24  
+
0
Joh, miekin olin jo unohtanut ihan kokonaan että kysyin! Mutta ompa kyllä upea kuva. :eek:

Äh, miulla olisi yksi upea tatuointi-idea eräästä lapsuuden sankaristani, mutta tämän alueen tatuoitsijoille en kyllä välttämättä uskalla mennä teettämään niin tärkeää ja pikkutarkkaa kuvaa. Pitäisi varmaan alkaa selailla netistä isompien kaupunkien tatuoitsijoiden sivuja.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 14.12.2012 klo 16:04  
+
0
Huomenna meen vihdoin lävistyttämään navan! Eka kunnon lävistys, koska korviksetkin on tullu otettua ampumalla.
Vielä kun ois pätäkkää uusiin kuviin, mutta ehkä sit joskus myöhemmin..
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 14.12.2012 klo 20:17  
+
0
Torstaina olis hakkauspäivä :cool: Maltan tuskin odottaa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 14.12.2012 klo 20:44  
+
0
^ :peukku:

Mullakin on vaikka mitä tatskaideoita mielessä, ääh! Viime vkolla kävin Oulussa hakemassa sulkaa ranteeseen. Tahtoo lisää!

Haluan ainakin Bubblen&Bobblen nilkkoihin tässä piakkoin. :viheltel:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 14.12.2012 klo 21:16  
+
0
^ BUBBLE JA BOBBLE ! EIKÄ ! PARAS IDEA IKINÄ ! :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 15.12.2012 klo 05:31  
+
0
^Mun yhellä kaverilla on se 1-Up sieni Mariosta ranteessa. Toisessa kädessä on sit se tähti. Just hienot.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 15.12.2012 klo 16:12  
+
0

Alerte kirjoitti:

^ BUBBLE JA BOBBLE ! EIKÄ ! PARAS IDEA IKINÄ ! :nauru:



Eikö! :nauru: Mä rakastan sitä peliä, ja lukuiset tunnit on tullu lapsena sitä hakattua. Ah! :love:

Kattokaa nyt kuinka söpöjä!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 15.12.2012 klo 20:25  
+
0
Kenelläkös Tamperelaiset on käyneet? Mä olen käynyt tässä opmilla nurkilla liikettä pitävällä henkilöllä aiemmin ja tykkään hänen töistään, mutta vähän epäilyttää, ettei tee mulle sellasta kuvaa kuin haluan tällä kertaa. Eli vinkkejä otetaan vastaan. Haluan siis ihan pelkän mustan kuvan eräästä hahmosta eikä tää tatskaaja tykkää tollasista jutuista vaan haluaa varjostuksia yms (mun ymmärtääkseni). Mä kuitenkin haluan ihan sellasen leimasimella lyödyn näkösen kuvan nyt..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 15.12.2012 klo 23:26  
+
0
^^ Sama !! Ja sitä paitsi se oli ainoa peli missä ikinä olen ollut hyvä. :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 16.12.2012 klo 10:10  
+
0
^ Mä olin hyvä Giana Sistersissä! C64 olikin ainoa millä pelasin. En koskaan innostunu mistään Nintendoista tms, mitkä tuli sen jälkeen.
Team Puikkonokat & Läskipäät

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 17.12.2012 klo 20:44  
+
0
Vanhaa kuvaa tuli tänään käytyä vähän oikomassa. Aikanaan kaverin hakkaama, ja sen oli kyllä näköinenkin. Ukolle nakuteltiin samalla reissulla niskaan joululahja, joten pirtissä haisee helosan aika kiitettävästi. :cool:

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 17.12.2012 klo 20:56  
+
0
Mä olisin saanu huomiselle peruutuspaikan, mutta yllätysyllätys, mä oon töissä. Artisti heitti hienosti ratkasun "ota saikkupäivä" :D No, helmikuun alussa sitte hakattavaksi..
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 21.12.2012 klo 00:02  
+
0
Käsi on aika hellä neljän tunnin nakuttelun jälkeen, mutta aika siistiltä näyttää ! :aurinko:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28202
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 22:00)