Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 16

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 06.11.2011 klo 22:08  
+
0

Hessu kirjoitti:

Me voidaan kanssa illmoittautua halukkaaksi koirapuistoilulle jahka vain löytyy sopivia sukulaissieluja tuolle apinalle. Tykkää aika rajuista leikeistä eikä osaa välillä ottaa huomioon jos kaveri on itseään pienempi, eli meille ei sovi leikkiseuraksi jos koira on arka ja/tai jää jalkoihin rajummassa menossa. Naisseura olisi aika pop koska tuo ei hyväksy välttämättä kaikkia ruoksia, lähinnä samaa ikäluokkaa olevia. :roll:


Ronja voisi olla teille hyvää seuraa. Osaa leikkiä rajustikin ja on varsinkin äänekäs, mitä monet koira kavahtavat. Steriloitu narttu ja pitää yleensä melko kovaa jöötä uroksille. Lämpenee tosin melko hitaasti välillä eli kunnon painit syntyvät yleensä paremman tuttavuuden jälkeen.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 13:38  
+
0
Onkohan Turussa/lähialueella yhtään (edullista) eläinlääkäriä, joka olisi auki viiden jälkeen tai viikonloppuisin? Mietin vain pennun rokottamista.. Tuhatjalka ilmeisesti on kahdeksaan ja PetVet kuuteen, mutta hinnat on aika päätä huimaavat. Yli 70 euroa yhdestä rokotteesta..

Itse kun olen töissä neljään saakka, ja tyttöystävä viiteen. Tämän jälkeen pitäisi vielä reissata kotiin hakemaan koira (koska en usko että pomo tykkäisi hirveästi töihin salakuljetetusta pisulista joka järsii kaikki toimiston johdot :nauru:).
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.11.2011 klo 13:40)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 14:22  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

Onkohan Turussa/lähialueella yhtään (edullista) eläinlääkäriä, joka olisi auki viiden jälkeen tai viikonloppuisin? Mietin vain pennun rokottamista.. Tuhatjalka ilmeisesti on kahdeksaan ja PetVet kuuteen, mutta hinnat on aika päätä huimaavat. Yli 70 euroa yhdestä rokotteesta..


Kaarinassa on auki ma-to kello 19 asti. On ihan keskustassa, joten julkisilla pääse lähelle. Aikuisen koiran neloisrokote maksoi vuosi sitten muistaakseni 80 euroa, että en tiedä, onko sitten sen halvempi.

Muoks. Mutta teillähän on auto käytössä :ttou:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.11.2011 klo 10:27)

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 18:30  
+
0
Maksavompatti, Turun eläinsairaala on auki illallakin ja rokotus näköjään 62e. Liedon eläinlääkäri on vielä edullisempi mutta se ei ole auki myöhään.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Nadine

Nadine
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 10.11.2011 klo 13:56  
+
0
Ollaan tulossa Turussa käymään ja lauantaiaamuna pitäisi lenkittää 3 kappaletta koiria. Tiedämme Turussa ainoastaan sen urheilupuiston, jonka ympäristössä on kävelypolkuja. Mutta onko lähistöllä muita hyviä lenkitysmaastoja, mahdollisesti jopa sellainen, jossa yhtä pentua voisi pitää irti. Auto on, että jos 10 km säteeltä löytyy (ja vieläpä Turku-Lieto suunnalta) niin kelpaa. Joku 3-5 km lenkki olisi ihan luksusta.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 10.11.2011 klo 14:07  
+
0
^Hirvensalosta voin neuvoa hyvän lenkin, oiskohan ~viitisen kilsaa keskustasta. Voi pitää irti, menee siis ihan metsässä, mutta en kyllä mee vannomaan että koko lenkistä tulee edes sitä kolmea kilsaa - ellei sitten osaa mene niin, että pitää koirat kiinni :mietiskel:
Lenkki olis siis Friskalanlahden ympäristössä, sinne saa auton hyvin parkkiin. Pistä vaikka yksäriä ni voin koittaa neuvoa... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 10.11.2011 klo 14:20  
+
0
Littoisten järven kiertäminenkin voisi olla ihan sopiva lenkki tollaseen. Siellä on se lyhyt metsäpätkä, jossa voi varmaan pentua ihan hyvin pitää vapaana. Tostakin reitistä voi kysyä jannielta. Kaarinasta löytyy luontopolku, jossa pystyy risteilemään pidempäänkin. Melko vähän muita liikkujia.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 05.12.2011 klo 17:24  
+
0
Varsinais-Suomen pelastuskoirien järjestämä itsenäisyyspäivänharjoitus pidetään ensi yönä:
Kakolan vanhassa vankilassa haukutaan

Tänään alueuutisissa ja huomisen Turun Sanomissa lisää :hymy:
tarupi Hippu (9/2009)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 26.12.2011 klo 23:13  
+
0
Missäpäin Turkua järjestetään alkeis agility kursseja?? Ajattelin ruveta ehkä harrastamaan agilityä koiran kanssa,jos löytyy sopiva paikka missä vois käydä??
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 27.12.2011 klo 16:59  
+
0
Agilityseurat järjestävät omia alkeiskursseja pari kertaa vuodessa (ATT, TSAU). Kaupallisista koirakouluista ainakin Kelpokoira ja Turun seudun koirakeskus. Auran Nuuskuilla on käsittääkseni myös agilitykoulutusta, samoin Turun Seudun Kääpiökoirat ry:llä.
tarupi Hippu (9/2009)

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.01.2012 klo 14:49  
+
0
Hei turkulaiset ja muut lähiseudun kclaiset!

Meillä on yliopistolla fonetiikan oppiaineessa menossa kurssi, jolla tehdään tutkimus alusta loppuun. Koehenkilöille olisi kova tarve. Lisätietoa on kurssin rekryilmoituksessa. Jos joku teistä innostuu ja haluaa tehdä mittauksen mun kanssa, voi olla yhteydessä suoraan yv:llä tai sähköpostilla etreun@utu.fi eikä tarvitse olla yhteydessä tuossa ilmoituksissa mainittuihin henkilöihin. Koehenkilöpalkkioita ei valitettavasti ole.

t. Elisa
tarupi Hippu (9/2009)

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.01.2012 klo 20:50  
+
0
Kukas on tulossa Winter Dog Show:hun ens viikonloppuna? Koiran kanssa tai ilman? Mä olen ilmoittanut Ronjan :) Ois kiva muuten tutustua johonkin turkulaiseen koirat.com:laiseen mut en kehtaa tulla kenellekään juttelemaan :nolo: Enkä tietenkään muista minkä näköinen kukin on, jos olettekin kuvan tonne "naamoihin" laittaneet.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:02  
+
0
^ Me tullaan Lillin kanssa sunnuntaina näyttäytymään junnuluokkaan :)
tarupi Hippu (9/2009)

tiltsi

tiltsi
Viestimäärä: 4

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:24  
+
0
Ilmiannan itseni Turkulaiseksi!

Tuli paluu foorumi-eläjäksi taas vuosien tauon jälkeen, kuvassa näkyvä kultsikkakin on kasvanut jo neljävuotiaaksi aikuiseksi.. :D
Kultainennoutaja Leevi s. 27.10.2007

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 26.01.2012 klo 12:06  
+
0
Kyllä gaselli mut ainakin ihan kiitettävästi tunnisti, olin niin häkeltynyt että menin ihan lukkoon. :nolo::shifty::ttou: Sori siitä.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 26.01.2012 klo 21:18  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

Kyllä gaselli mut ainakin ihan kiitettävästi tunnisti, olin niin häkeltynyt että menin ihan lukkoon. :nolo::shifty::ttou: Sori siitä.




Hih! No hyvä että säkin olit häkeltynyt, niin mäkin olin, ihan paniikissa enkä tiennyt mitä olisin sanonut :nolo: Mä oon muutenkin ihan tosi ujo, ihme että uskalsin tulla puhumaan sulle. Tunnistin sut facebookin profiilikuvasta (Turun seudun colliet- ryhmästä), en mä tiedä miks se jäi mieleen. Ois ollu kyllä vielä nolompaa jos se et oliskaan ollu sä ja olisin näyttelyssä puhunu ihan väärälle ihmiselle.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 19:55  
+
0
Tänään olin Ronjan kanssa yhteislenkillä täällä Jäkärlässä :) Se järjestettiin facebookin ryhmässä Turun seudun koirakaverit. Sinne voi liittyä jos haluaa :) En tajunnut tänne ilmoitella lenkistä.

Olikohan siellä muuten joku koirat.com:ilainen?? Siellä oli meidän lisäks sheltti, venäjäntoyterrieri, chihuahua, 2 sekarotuista (rescue-koiria?) ja 2 kääpiösnautseria. Siellä suht nätisti kaikki viipotti, pikku ärinöitä oli uroksilla mutta ei se mitään :wink: Olin yllättynyt kuinka Ronjaa jännitti olla koiraporukassa, se ei ole ennen ollut noin monen koiran kanssa (paitsi tietty näyttelyssä mut se on eri asia). Noloa kun porukan isointa koiraa pelotti :nauru: Ronja on hiukan hitaasti lämpeävä ja just loppulenkistä kun piti pian laittaa koirat hihnaan lähestyvän autotien takia, niin Ronja hiukan rentotoutui ja juoksenteli muiden koirien kanssa.

Ai niin, onhan Ronja ollut ennenkin kerran muutaman koiran porukassa, mut niitä ei lasketa, ne oli kaikki shelttejä :nauru:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 19:59  
+
0
^Mä kuulun siihen ryhmään, samoin BaeLiana, mutta me ainakaan Hugon kanssa ei oltu tällä kertaa mukana :nauru: Oltiin tossa syksymmällä kyllä heijastinkävelyssä mukana, oli ja ko. ryhmän järjestämä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 11:21  
+
0
Kirjoitin tämän alunperin facebookiin, mutta laitan nyt tännekin. :shifty:

---

HUOM! Turussa, Jyrkkälän alueella on juossut monena päivänä vapaana musta, nuorehko uroskoira. Ei anna ottaa itseään kiinni, mutta menee tervehtimään ohikulkijoita. Sain sen eilen otettua koirapuistoon, josta noin puolen tunnin päästä todella vihaisen oloinen mieshenkilö tuli sitä hakemaan. Koira selvästi pelkäsi omistajaansa. Tein asiasta ilmoituksen eläinsuojeluun, mutta jos joku näkee koiran juoksemassa vapaana niin napatkaa talteen!

Tämä omistaja on todella omituinen: ei minulle sanonut sanaakaan, huusi vain koiralle. Jollekkin joka sen on joskus saanut kiinni, on kuulema suuttunut ja huutanut, että miksi se on nyt kiinni otettu.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 12:06  
+
0
^Mä jaoin ja fb.ssä eteenpäin. Kurjia tollaset :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 00:15)