Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16

Puhveli

Puhveli
Viestimäärä: 3

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 23.01.2016 klo 23:48  
+
0
Juup - minäkään monien muiden tavoin en millään voi suositella Johannan koirakoulua.... yllä mainituista syistä. Turun Murrella käytiin myös ihan eka pentukurssi tuon riiviön kanssa, ja uskottavuus kouluttajaan meni virkkeen "tee sille koiralles nyt jotain" myötä, mutta kyseinen kouluttaja ei vissiin ollut mikään terrierifani, ehkä siksi :) en pidä jos kouluttaja suosii jotain rotua yli muiden.

Se tässä vähän kaiveleekin että mikäköhän sit olis ollut hyvä koirakoulu... ainoan hyvän ohjatun kurssin olen saanut pk seudun heiluva häntä tms. pääkouluttajalta, muuten on sitten melko itseoppineesti koulittu tuosta ärrieristä kunnon kansalainen, onneksi rotu on tuttu entuudestaan.

Minä kaipaisin TSAU ja ATT kokemuksia, enttententten kumpaa lähtis kokeilemaan... lähinnä kiinnostaa miten pääsee mukaan porukkaan ja kuinka paljon kulutetaan aikaa pskanjauhamiseen niinkun akkapiireissä yleensä...

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 24.01.2016 klo 15:04  
+
0
Mä olen muutaman vuoden ollut TSAU:n jäsenenä. Pari vuotta hakattiin vanhemman koiran kanssa päätä seinään agin parissa (seurasta riippumattomista syistä johtuen) ja sitten siirryttiin tokoilemaan. Nuoremman vaihdoin tilalle ryhmään taannoin. Nuoremman kanssa ehdittiin syksyllä käydä agin alkeiskurssi, mutta juoksujen takia ei pääsyt jatkamaan ja nyt odotellaan kevään jatkokursseja. Mä olen ollut tyytyväinen koulutukseen molemmissa lajeissa, vaikka ohjaajat ovat vaihtuneet muutamaan otteeseen. Treenaaminen ei ole meillä ollut kovin tavoitteellista tuon vanhemman koiran kanssa ja koira on ollut suhteellisen haasteellinen, mutta silti ovat ohjaajat jaksaneet tehdä töitä meidän kanssa ja keksiä ratkaisuja ongelmiin.

Iso plussa TSAU:lla on lämmitetty halli. Mulla kärsii kylmillä säillä varsinkin tokon treenaaminen huomattavasti. Lämpimän hallin takia mielelläni maksan treenimaksut ja hoidan talkoovelvoitteet. Tällä hetkellä seuraan tavoite on lisätä agijäseniä, joten pelkkästään (rally)tokoa treenaavia uusia jäseniä ei ilmeisessti oteta mukaan. Kyse on siis agiseurasta ja siinä sivussa voi treenailla muutakin, mutta ykköslajin painotus kannattaa muistaa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Puhveli

Puhveli
Viestimäärä: 3

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 01.02.2016 klo 20:22  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

Mä olen muutaman vuoden ollut TSAU:n jäsenenä. Pari vuotta hakattiin vanhemman koiran kanssa päätä seinään agin parissa (seurasta riippumattomista syistä johtuen) ja sitten siirryttiin tokoilemaan. Nuoremman vaihdoin tilalle ryhmään taannoin. Nuoremman kanssa ehdittiin syksyllä käydä agin alkeiskurssi, mutta juoksujen takia ei pääsyt jatkamaan ja nyt odotellaan kevään jatkokursseja. Mä olen ollut tyytyväinen koulutukseen molemmissa lajeissa, vaikka ohjaajat ovat vaihtuneet muutamaan otteeseen. Treenaaminen ei ole meillä ollut kovin tavoitteellista tuon vanhemman koiran kanssa ja koira on ollut suhteellisen haasteellinen, mutta silti ovat ohjaajat jaksaneet tehdä töitä meidän kanssa ja keksiä ratkaisuja ongelmiin.

Iso plussa TSAU:lla on lämmitetty halli. Mulla kärsii kylmillä säillä varsinkin tokon treenaaminen huomattavasti. Lämpimän hallin takia mielelläni maksan treenimaksut ja hoidan talkoovelvoitteet. Tällä hetkellä seuraan tavoite on lisätä agijäseniä, joten pelkkästään (rally)tokoa treenaavia uusia jäseniä ei ilmeisessti oteta mukaan. Kyse on siis agiseurasta ja siinä sivussa voi treenailla muutakin, mutta ykköslajin painotus kannattaa muistaa.



Mäkin itseasiassa päädyin nyt TSAUn puoleen koska päästään suoraan jatkokurssille kun laitoin mailia koulutusvastaavalle ! :) ja tosiaan agia harrastetaan, ei muuta ainakaan vielä. Katsotaan mitä tästä tulee, kiva kuulla että siellä on sitkeetä porukkaa ohjaamassa! Kiitos kokemuksistasi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 03.02.2016 klo 13:41  
+
0
Jos joku aloittaa joskus Keväällä Tsaulla agility alkeis kurssin niin olisin erittäin kiinnostunut, meinaan jos pääsis jonkun kyydillä sinne?? =))). Vai mites sinne menee linja-autot esim niinku Turun Keskustasta? ps. Asun Kaarinassa.
ps. joku Tokon alkeiskurssikin vois kiinnostaa.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.02.2016 klo 13:46)

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 15:45)