Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16

Pippa

Pippa
Viestimäärä: 9

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 01.03.2013 klo 08:45  
+
0
Onko jotain ajankohtaa ja paikkaa ajateltu? Meillä on vuoden vanha Suomen lapinkoirauros mikä ei ole räyhä mutta yli-innokas -> kävelee ohituleva sitten nätisti tai räyhää niin meidän karvakorva olisi innokkaana valmis leikkimään eli ei osaa ohittaa toista koira ilman touhottamista.
Asutaan Naantalissa.

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 04.03.2013 klo 09:16  
+
0
Ei olla ajateltu vielä mitään. Ihan loistavaa jos saadaan paljon erilaisia koiria mukaan! :hymy:

Asun Orikedolla mutta mulla on lähes aina auto käytettävissä joten päästään ihan mukavasti liikkumaan kauemmaskin.
tarupi Hippu (9/2009)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 04.03.2013 klo 13:54  
+
0
Me osallistutaan Ronjan kanssa myös mielellämme ohitustreeneihin, koska on tuota rähinäongelmaa.

Vinkkinä muuten: Fb:ssa on Turun seudun koirakaverit -ryhmässä ihan säännöllisesti sovittuna näitä ohitustreenejä.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.03.2013 klo 10:43  
+
0
^ Kiitos! Pitääpä kurkata.
tarupi Hippu (9/2009)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 14.03.2013 klo 13:28  
+
0
Onko joku osallistumassa lauantaina doggiyhdistyksen match show'hun Piispanristillä? Mä ilmoitin Ronjan sinne, kun kerrankin pitäisi olla tarjolla kunnon sanallinen arvostelu.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 15.03.2013 klo 20:19  
+
0
^Hei mist luit tosta mätsäristä? Tekis kyl miäli tulla! En oo ikinä ollu mätsäris, ja oon jo pidempää miettiny, et pitäs mennä. Tuolt KC:n Tapahtumat-kohast bongasin seuraavan mätsärin vast ens kuussa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 15.03.2013 klo 21:16  
+
0
^Se on ihan siinä match show-listan ekana! Me osallistutaan honkkelin kanssa. Näyttelyreeniä kaivataan ja onhan tuo sanallinen arvostelu ihan kiva.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 15.03.2013 klo 21:28  
+
0
^No kappas, en ollukaan huomannu, et tapahtumat pysty jaottelemaan, nii, et pystyy kattomaan esim. pelkät match showt. Toho ois näköjään pitäny ilmottautua jo etukäteen, ni ei voida sit siihe mennä.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 22.08.2013 klo 16:42  
+
0
Kukkuu! Yksi Kaarinalainen ilmoittautuu :heiluti: vieläkö täällä on elämää?
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Morre

Morre
Viestimäärä: 335

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 22.08.2013 klo 18:55  
+
0
Minä olen tuleva salolainen – ja vielä koiratonkin, joten ei minusta varsinaista hyötyä ole :nauru: Mutta ilmoittauduinpa täällä kumminkin.
pk collie Velho s. 11/2013
Morren velhoilua

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 22.08.2013 klo 19:21  
+
0
^^Hei,minäkin olen Kaarinalainen ja omistan 11 kuukautisen sekarotuisen uros koiran :)!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.08.2013 klo 19:22)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.08.2013 klo 12:31  
+
0
Hah, Littoisten ja Kaarinan keskustan välillä on niin suuri kulkuyhteysrailo ja monta kilometriä, etten mä oikein osaa ajatella itseäni kaarinalaiseksi koskaan, mutta saman kaupungin puolella meikäläinenkin.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.08.2013 klo 15:38  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

Hah, Littoisten ja Kaarinan keskustan välillä on niin suuri kulkuyhteysrailo ja monta kilometriä, etten mä oikein osaa ajatella itseäni kaarinalaiseksi koskaan, mutta saman kaupungin puolella meikäläinenkin.



Heh, no jos tarkkoja ollaan niin mekin ollaan Piikkiöstä, mutta tämähän kuuluu nykyään Kaarinaan :wink:

muoks: kirotushäriö, saakelin j-kirjain ei nykyään toimi enää kunnolla.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.08.2013 klo 15:39)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.08.2013 klo 16:07  
+
0
No minä olen ihan Kaarinan keskustasta eli tässä Hovirinnassa asutaan :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 24.08.2013 klo 10:13  
+
0
Määki asun Kaarinassa :nauru: Hiukan eri suunnalla kuin te, täällä Turun rajan tuntumassa.

bzzt

bzzt
Viestimäärä: 285

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 15.09.2013 klo 11:36  
+
0
Jos irtipitolenkit, koirapuistoseura tai vaellukset kiinnostavat, Facebookista löytyy oma pieni ryhmä Turun Seudun koiramiiteille.
dku Redi 2012-2018
cavspan Judi 2007-2015

linnuntie

linnuntie
Viestimäärä: 16

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 29.10.2013 klo 23:23  
+
0
Täällä on parikymppinen nainen ja nelikuinen pikku-lappalainen muuttamassa Turkuun marraskuun alussa. Me etitään hyviä koirakavereita pääasiassa Lausteelta päin, mutta myös muualta Turusta. Jos kiinnostaa lähtee jakamaan meille parhaat koirakohteet ja lenkkipolut, meidän viestiboksi on aina auki!
Paimenlinjainen lappalaisneiti Myrsky, s. 26.6.13
X-rotuinen tyttölapsi Kiuru, s. 3.11.14
Myrsky repii puita - kuvablogi

Vesian

Vesian
Viestimäärä: 41

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 20.11.2013 klo 15:49  
+
0
Ei löytynyt Raision KC:laiset aihetta niin kirjottelen tähän kun tämä risteyspaikkakuntahan on ihan vieressä Turkua :)
Eli olen 7 kuukautta sitten muuttanut Raumalta Raisioon opiskeluiden perässä. Harkitsin koiran ostamista ja rotukin oli mietitty mutta sitten joutui taas palaamaan maan pinnalle, ei riitä resurssit. Ja nyt sitten taloyhtiö on lemmikkieläinvastainen. Elikkä oli taas pakko diskata kaikki suunnitelmat. Nyt kuumeisesti odotan valmistumista että vois muuttaa koiraystävälliseen kämppään ja sitten olis työpaikkakin niin olis rahaa pitää koiraa ja käydä eläinlääkärillä yms yms.

Tällä hetkellä ammennan kauheasti kaikkea koiriin liittyvää, erityisesti TOKO on varastanut huomion. En tiedä mikä kouluttamisessa kiehtoo, mutta olen kouluttanut siskon papukaijoja, kavereiden koiria ja vanhempien kissalle kaikenlaisia temppuja. Ja silti on tarve tehdä sitä aina vaan enemmän ja enemmän. Pidän kouluttamisen pulmanratkaisusta erityisesti. Olen kouluttanut vanhempien kissalle istu, tule, seiso (eli kissa istuu etutassut ilmassa täysin takatassujen varassa) Pidän hänen kouluttamisesta erityisesti siksi että kissa on sokea. Esimerkiksi ympäri -käsky, jota tällä hetkellä käymme, ei voida tehdä normaaliin tapaan kun kissa ei näe kättäni, vaan kosketan kissan selkää takaa jolloin se kääntyy ihmetelläkseen mitä siellä on, ja tälleen porrastan ympäri -käskyn opettelun.

En tunne tällä hetkellä ketään koiranomistajia täältä, mutta suunnittelen eri tapahtumien katsomaan menemistä. (En vaan uskalla mennä yksin, ja avomiestä ei kiinnosta.) Toivonkin että joku Turun seudulla asuva näkisi tämän kirjoituksen ja kutsuisi minut koiransa kanssa lenkille tai katsomaan Toko- / Agility -harjoituksia tai tarvitsisi koiralleen lenkittäjää.
Juu ei tässä muuta. :)

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 25.07.2014 klo 14:39  
+
0
Lähtiskös joku Turun alueelta uimaan joku päivä? Paikkaa saa ehdottaa :hymy:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Janetteee

Janetteee
Viestimäärä: 51

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 22.12.2015 klo 21:22  
+
0
Saiskohan tätä keskustelua herätettyä henkiin vielä?

Olis kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia Turun seudun koirakouluista. Aiemmat viestit jo luinkin, mut jos sattuis olemaan uusia Turkulaisia täällä pyörimässä :D Me ollaan käyty Koirakoulu.netin kursseilla siitä asti kun Nero oli 8 viikkoa. Nyt kuitenkin ollaan tekemässä suurta elämänmuutosta ja siirtymässä Tuijan koirakouluun rallyn vakiryhmään ainakin toistaiseksi, yhden tunnin perusteella vaikutti sen verran hyvältä.
Sinänsä harmi vaihtaa, mutta tähän meidän tilanteeseen koin sen olevan ainut vaihtoehto, halutaan alkaa kisaamaan ja oikeasti kehittymään. Tykkään koirakoulu.netin Johannasta tosi paljon ihmisenä ja osaavana kouluttajana, mutta nää tunnit oli suoraan sanottuna yhtä tyhjän kanssa; ryhmät todella isoja, yksilöllistä opetusta ei ollenkaan (eikä myöskään palautetta), sekä kouluttajan keskittyminen suurimmaksi osaksi muualla kuin koirakoissa. Koirakoulu.netin yhdelle kurssille ainakin ollaan vielä molempien koirien kanssa menossa, mutta rallyaa (tai muutakaan tavoitteellista) me ei enää mennä sinne treenaamaan.

Kertokaa kokemuksia!!
Shibauros, 8/14
Shibanarttu (sijoituksessa), 1/12

  Siirry sivulle: 1 ... 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 19:30)