Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Sunnuntaina, 24.04.2011 klo 09:50

Agilitypulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 16:04  
+
0
^Jaun kisat ne on eli varmaan siis samat kisat. :nauru: Meilläkin toinen kisastartti, tosin otin kaksi starttia päivälle. :cool:

Inna

Inna
Viestimäärä: 163

VS: AGILITYPULINA 2 - Perjantaina, 29.07.2011 klo 19:52  
+
0
Hauska nähdä agilabradori, niitä kun näkee sen verran harvoin:cool:

Mekin ollaan molemmille radoille ilmottu, ja viime kisoissa kisattiin kyllä kolmen radan verran:kieli:

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AGILITYPULINA 2 - Lauantaina, 30.07.2011 klo 16:26  
+
0
Jestas että toi koira on hieno otus! :D Epätoivo vaihtui onneksi heti alkuunsa. Mentiin treeneissä ihan kunnon rataa (16 estettä) ja vaikka ei ihan nollarataa saatu kertaakaan niin meno oli kyllä kivaa! Koira meni hienosti, ohjautui hyvin, ei ollut mikään täys sekopää ja mäkin sit vissiin osasin ohjata!

Rata.

Mä tässä jo kaavailin et kai me sit mennään seuramestaruuksiin mölleilemään kun kerta homma sit kuitenkin luistaa ihan kivasti :shifty: Mulla on ollu tässä parin treenin verran aika kyrpiintynyt olo, mutta kyl nyt fiilikset muuttu! Takaaleikkaus ei vieläkään luista, mutta ehkei sen tarviikkaan? Toivottavasti.

/Ootko muuten Mannatus tulossa seuran mestaruuskisoihin? Ootko vielä ylipäätään liittyny jäseneks?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.07.2011 klo 16:38)

patton

patton
Viestimäärä: 11

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 11:06  
+
0
Hei! Missäpäin Oulussa/kempeleessä/limingassa on agilityratoja? puolivuotias pentu kotona, ja olisi mukava käydä vähän tutustumassa erilaisiin esteisiin. Esim matala a-este, tunneli, kiikku, olisi hyvä löytyä :)
Elina ja Viivi (Breeze Mint Tea)

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 15:21  
+
0

MAD kirjoitti:


/Ootko muuten Mannatus tulossa seuran mestaruuskisoihin? Ootko vielä ylipäätään liittyny jäseneks?



Kappas kun satuinkin lukemaan palstaa juuri, kun mulle jotain kirjoitetaan. :) Jäseneksi liityin jo keväällä ja ilmoituksen seurakisoihin laitoin heti, kun oli mahdollista, eli mölleihin ollaan mekin tulossa! :)

Tänään alkaa viikottaiset treenit taas sekä 4 kerran kesäkurssi. Mannalla siis kepeät 3h agitreenit tänään... :shifty:
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 21:49  
+
0
Mäkin olisin halunnut tulla sinne kesäkurssille mut hitsi kun me lähdettiin just tänään saaristoon, multa jäis puolet kerroista käymättä... No, ens viikolla sit taas ohjatut treenit.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 08:48  
+
0
Missä luokassa Lunaticin labbis kisaa?

Meillä onnistui eilen kunnon pujottelu ekaa kertaa, jeij! Keppejä tosin oli vaan 6. Koira meni ensin varmaan viis kertaa ekasta välistä sisään ja koitti sen jälkeen jatkaa vaan suoraan keppien ohi, mutta sit yhtäkkiä se pujotteli kaikki kepit. Tosta vaan! :kieli: Nyt pidetään kyllä parin päivän hengähdystauko. Sen jälkeen ajattelin mennä vielä pari kertaa kuudella ja sit äkkiä 12 ennen ku jää puolikas pujottelu liikaa muistiin.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 10:27  
+
0

patton kirjoitti:

Hei! Missäpäin Oulussa/kempeleessä/limingassa on agilityratoja? puolivuotias pentu kotona, ja olisi mukava käydä vähän tutustumassa erilaisiin esteisiin. Esim matala a-este, tunneli, kiikku, olisi hyvä löytyä :)



Mikäli ette ole aiemmin harrastaneet agilityä, niin suosittelen jättämään esteisiin tutustumisen ohjattuihin kursseihin. Esim. keinulla pentu voi säikähtää pahastikin, mikäli totuttamista ei tehdä oikein. Esteille ei muutenkaan ole kiire ennen vuoden ikää, vaan itse suosittelen mieluumin keskittymään perustottelevaisuuteen ja muuten vain sosiaalistamana pentua mahdollisimman hyvin (totuttaminen erilaisiin paikkoihin, alustoihin jne). Monia perusasioita agilityä ajatellen voi tehdä myös ihan kotona. Hyviä vinkkejä löytyy esim. Agility Right From the Start-kirjasta.

Oulun seudulla on sinänsä tietääkseni varsin vilkas agilityelämä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 11:57  
+
0
^ On kyllä ja yksityisiä koirakouluja, joissa on tarjolla pentuagilityä, löytyy.

Muutenkin ne esteet, mitä ulkokentillä on, ovat jonkun seuran tai koirakoulun omistuksessa eikä näin ollen ole reilua niitä mennä ilman maksua testailemaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 14:23  
+
0

Rez kirjoitti:

Missä luokassa Lunaticin labbis kisaa?



ykkösissä, takana vasta yksi kisastartti(virallinen) ja sekin hylsy.:hymy:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 09:58  
+
0

Inna kirjoitti:

Hauska nähdä agilabradori, niitä kun näkee sen verran harvoin:cool:



Juu ja meidän kohdalla nimenomaan hauska nähdä! :nauru: Lähinnä itse sählään siellä varmasti taas jotain. No josko jommasta kummasta startista saisi edes jonkun tuloksen! :peukku:

Niin ja mä pääsen vakoilemaan teidän menoa kun se Bortsu toiseksi koiraksi(sitten joskus) kiinnostaisi... :wink:

Inna

Inna
Viestimäärä: 163

VS: AGILITYPULINA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 12:31  
+
0
^ No sehän on pääasia että on hauskaa:nauru: Jos bortsut kiinnostaa niin Moonaa saat tulla moikkailemaan jos kerkiät. Paitsi saatat kauhistua kun Moona on aina agikentän lähellä lievästi sanottuna hullu:shifty:

Saas nähdä miten meidän käy.. Oltiin viikonloppuna epiksissä ja Moo oli suorastaan kamala. Kävi niin kuumana etten melkein saanut sitä istumaan lähtöön, ja rata oli sitten sen mukainen. Johtui toivottavasti mökkilomasta ja liika energiasta. Nyt aijon väsyttää sen henkisesti ja treenataan joka päivä vähintään kahta lajia, ehkä se sitten pysyy nahoissaan kisoissakin..

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Torstaina, 04.08.2011 klo 11:07  
+
0
Treenikuvatuksia tältä päivältä:
"Niin missä se mun nami viipyy? :nauru:

A:lla

Mihins sitten?

Jaa että...

...putkelle! ilomielin! :love:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Torstaina, 04.08.2011 klo 11:08  
+
0
Ja pari lisää...
Seuraavaksi kepit



hyppytreeniä vielä

Rennonäköistä menoa...

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: AGILITYPULINA 2 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 19:15  
+
0
Vaadimme videota Zenan agiliidosta! :wink:

Meidän agi menee tällä hetkellä taivaissa, koira on taitava ja minäkin alan jopa ohjaamaan sitä :D



Viikon takainen rata tosiaan on tuossa ja sehän menikin tosi kivasti! Tehtiin pätkissä, pisin pätkien pituus oli min 5 ja max 12 estettä, oli sen verran hankala mutta kiva rata!

Käytiin myös OKK:n mölleissä, rata oli tämännäköinen:



ja video samalta radalta: klick!

Videolta näkyykin, en osannut ohjata 10-11 esteitä joten kymppi tuli mutta aika oli kiva, ihanneaika 40s meidän aika 19.41s :)

Sitten viikontakainen rata:

ja video: klick!
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: AGILITYPULINA 2 - Lauantaina, 06.08.2011 klo 21:46  
+
0
Tänään Lapuan kisoissa tää idioottiohjaaja ei malttanut odottaa lähtölupaa vaan lähti radalle. Sinne meni hyvä 0 harakoille! B-kisasta tuli 0-voitto. Mutta kukapa sitä tuplanollaa olis halunnutkaan...:ttou:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: AGILITYPULINA 2 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 09:11  
+
0
Meillä ei mennyt kanssa ihan putkeen JAUn kisat, toisaalta saatiin jopa tulos tällä kertaa, hyppyradalta, mutta hyllyksi meni agirata, sillä tavoistaan poiketen Luna lähti mun selän takanliikkeelle ja siinähän se sitten menikin pilalle omalta osaltani ja ensimmäinen ohjausvirhe tuli jo kahden esteen jälkeen kun rupesin tekemään persjättöä vaikka piti tehdä valssi, no karkasihan se koira siitä sitten keinulle!:mad: Loppu rata meni ihan ok mutta silti tuo alku harmittaa!

Hyppyradalta tuli 10 ratavirhettä joiden myötä myöskin aikaylitystä... Eka virhe tuli esteeltä kun käsi alhaalla huitasin menemään ja samalla jäin liikaa varmistelemaan ettei Luna tällä kertaa karkaa ratatyöntekijän luo. :pyssyt: Toinen oli kielto kepeiltä kun en tarpeeksi tarkasti ottanut sitä alkua vaan huitasin vaan sinne suuntaan kädellä...:ttou:

Toisaalta jäi hyvä maku, mutta kuitenkin sitten paha maku. Noh parin viikon päästä on sitten KATin kisat...:peukku:

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: AGILITYPULINA 2 - Sunnuntaina, 07.08.2011 klo 21:18  
+
0
Jenniköpi, Kuka tuon teidän viikon takaisen treeniradan on tehnyt? Olin kesällä Seppo Savikon treeneissä, joissa oli monta täysin samaa kuviota kuin mitä tuolla radalla :hymy:

Inna

Inna
Viestimäärä: 163

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 00:08  
+
0
^^ Luna meni oikein hienosti ja innokkaasti!:peukku:

Meille tulokseksi kaksi hyllyä, mutta Moona oli ihan mahti! Se ei kuumunut yli ja meni niin hyvin kuin osasi ja mun ohjauksessa pystyi.. Minä siis sössin Moonankin edestä, mutta fiilis oli mitä mahtavin. Pätkiä sujui jo tosi hyvin, vaikka vieläkin tuntuu että käsissä on liukas saippuapala. Ehkä mä vielä joskus opin ohjaamaan tota rakettia:nauru:

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: AGILITYPULINA 2 - Maanantaina, 08.08.2011 klo 16:01  
+
0
Oon jo pitempään miettinyt, että millaisella ohjelmalla piirrätte nuo ratakaaviot jollaisia on Jenniköpi:n viestissä? Maksaako ohjelma vai saako sen ladattua jostakin? En millään jaksanut alkaa selaamaan, josko aiheesta on jo aiemmin puhuttu, mutta ei ole ainakaan mun silmiin osunut..

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 01:00)