Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
HARRASTUKSET - Maanantaina, 03.09.2012 klo 12:37

Näyttelypulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 71 72 73

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 13:14  
+
0
Mulla on maailman paras näyttelymaasturi. Biltemasta ostettu kärry, isot kumirenkaat ja vetoaisa. Tolla pääsee maastossa ku maastossa :nauru: En tulis enää varmaan toimeen ilman tota.. Enkä ymmärrä miten oon ikinä jaksanu/viittiny vetää trimmipöytää perässäni näyttelyissä :nauru:

vastakohta

vastakohta
Viestimäärä: 383

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 13:18  
+
0
Meidät löytää lauantaina kehästä 45, sunnuntaina tosiaan itse vaan turistina paikalla. Saa tulla moikkaamaan jos tunnistaa! Shelttejähän on ilmoitettu rapiat 80 pe ja la ja sunnuntaillekin 76 eli kilpailua riittää eikä meillä oo mitään suuria tavoitteita pikkumustan kanssa. Jospa päästäis isoon kehään kasvattajaluokassa haha. Lappalaiskehällä saatan pyörähtää jompanakumpana päivänä jos ehdin ja jaksan, ehkä siis yorathin kanssa törmäillään :hymy:
slk uros Hupsis 281109 ♥
shelam narttu Myrn 120712 ♥
shelam narttu Gisli 151215 ♥

Blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.11.2013 klo 13:19)

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 13:21  
+
0
^Mä tulen varmaankin lauantaina turisteilemaan ja pitäähän sitä nyt sitten shelttikehässäkin käydä katsomassa miltä meno näyttää, joten tulen nykimään hihasta jos bongailen/tunnistan :hymy: Tulen siis ilman koiraa, joten mua voi olla vähän vaikeampi bongata :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 16:47  
+
0
Inqq nyt mä kiinnostuin noista Bilteman kärryistä! Pitää käydä tsekkaamassa, löytyiskö meillekin sieltä jotku kätsyt! Kiitos vinkistä :nauru:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 17:33  
+
0
Siis jos mulla olis pikkusempi koira (tai edes pykälää pienempi häkki) niin tollaset Bilteman kärryt olisi aika päheet. :nauru:

Hui hui enää pari viikkoa mentävää, ihan kauheeta! :hymy: Meillä on hillitön (bodaritermejä käyttäen) massakausi menossa että tuo saa edes jotain massaa tuohon rimpulaan rimaansa - jos ei lihasta niin edes vähän sitä toista sitten. :hymy: Tuolla teinipulinassa jo puhuinkin että tuo oli vaa'alla ihmeellisen hoikassa kunnossa - ja selitys sille löytyi madoista. :neutral:

Nyt on Axilur-kuuri päällä ja hillittömällä sykkeellä yritetään saada vähän lisää elopainoa tuohon elikkoon ennen Messaria. Tätä ylläriä en todellakaan olisi kaivannut ennen Voittajia, mutta onpahan ajatukset pysyneet jossain muussa kuin jännittämisessä. Koiran vointi on kuitenkin ihan loistava eikä kyseessä ole mikään henkeä tai osallistumista vaarantava tauti, joten tästä lähdetään tekemään kaikki mahdollinen että reissu menisi kivasti. :hymy:

Mun pitäisi varmaan ruveta tekemään jotain listaa siitä mitä tuo koira oikeasti tarvitsee, mitä tulee ostosten tekemiseen Messarissa. Jos mä lähden sinne alueelle palloilemaan ilman minkäälaista suunnitelmaa, menee touhu vähän samoille raiteille kun käveleminen nälkäisenä ruokakauppaan.. :shifty: Ainakin sen kapean 300cm nahkamonitoimarihihnan mä haluan - tai oikeastaan mä tarvitsen! :ylpea:

muoks. Mieheke yritti olla hauska sanoessaan että saan 20e käyttörahaa per päivä Messariin, mua ei ihan naurattanut. :neutral: :nauru:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.11.2013 klo 17:34)

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 22:29  
+
0
Mul on edelleen vähän mielessä, että tulisin jonakin päivänä sinne näyttelyyn käymään. En vaan yhtään tiedä, että minä päivänä tulis :nauru: Ilman koiraa kyllä myös tulisin
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 23:22  
+
0

yorath kirjoitti:

Siis jos mulla olis pikkusempi koira (tai edes pykälää pienempi häkki) niin tollaset Bilteman kärryt olisi aika päheet.

muoks. Mieheke yritti olla hauska sanoessaan että saan 20e käyttörahaa per päivä Messariin, mua ei ihan naurattanut. :neutral: :nauru:



Mulle tuli noista sinänsä kätsyistä kärryistä mieleen että mitenkähän alas tuo jää tuo vetoaisa ergonomisen vetoasennon kannalta..siis jos on pidempi ihminen, tosin itse olen alle 160cm niin tuskin vielä olis ongelma :cool:

Ja tuohon avokätiseen käyttörahalimittiin..:ttou: ***nauraa itsensä tärviölle***

..eipä sillä, mun koirat ei tarvii mitään mutta saas nyt nähdä :viheltel:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 00:04  
+
0
^ No siis kyllä meän iskäkin vetää tota maasturia ihan, et ei tarvi selkä kyyryssä kiskoa..

Meän pystykorvatki ajaa tolla maasturilla näyttelyihin, nouu problem :nauru: En siis tietty pidä nuita laitoja tossa, häkkiä vaan kyytiin ja menoks. Eikä muuten varppina jäähä mihinkään hiekkaan eikä lälliin kiinni! Ajellaan vaan ohi ja kurvataan muille kurat silmille, hähää.

yorath, sopiihan teän häkki ton kärryn päälle? Siis mitä katoin nuita mittoja edelliseltä sivulta siittä teän häkistä.

(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.11.2013 klo 00:06)

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 10:20  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

Ja tuohon avokätiseen käyttörahalimittiin..:ttou: ***nauraa itsensä tärviölle***

No niinpä! :nauru:

Inqq kirjoitti:

yorath, sopiihan teän häkki ton kärryn päälle? Siis mitä katoin nuita mittoja edelliseltä sivulta siittä teän häkistä.

Meneekö muka? Kun tuon kärryn mitat on 93x60x58cm (pituus-leveys-korkeus) ja meidän häkin mitat on 91x63x68cm (pituus-leveys-korkeus) niin eikös tuo ole kolme senttiä liian kapea? :mietiskel: Kun tuossa lukee että päädyt saa irti ja tuskin nuo pitkät sivutkaan on vaikea askarrella tarvittaessa pois, mutta eikös nuo metallitangot ole ihan pysyvästi niillä sijoillaan?

Koska sitten meidän häkki ei kyllä tuohon mahdu millään.. :neutral: Vai onko kyseessä ns. sisämitta eli vanerien sisäpuolelta, jolloin jos nuo pitkät sivut heivaisi mäkeen niin 3cm leveämään saisi siihen ujutettua? Ei sen puoleen, renkaat meillä on jo alla että sinällään mun maailma ei siihen kaadu ettei häkki kärryn päälle mahdukaan. :hymy:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 11:25  
+
0
^ Niinno en tiedä oos toi muuttunu, mut meillä noi kaikki laidat lähtee irti ihan nostamalla. Eli meän kärryyn ainakin menis teidänki häkki :nauru: Noi putket meillä ainaki on siis kii noissa vanereissa, lähtevät nostaessa mukaan.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 11:38  
+
0
^ Ahaa okeei! No hitsi, tuo olisi ollut ihan varteenotettava vaihtoehto myös! :hymy: En ole nimittäin koskaan nähnyt tuota livenä, ajattelin vain että pitkät sivut ovat kiinteästi asennettuna. Nyt vähän harmittaa! :nauru:

Tuskin ottavat Biltema avattuja rengaspusseja enää takaisin, eli menkäämme jo hankituilla osilla eteenpäin! :hymy:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 12:26  
+
0
Kohta Biltemassa ihmetellään äkillistä kärryjen menekin kasvua, kun kaikki kc:laiset käy ostamassa kilvan noita menopelejä :nauru: Mä käväsen kyllä ehkä huomenna tsekkaamassa, josko noi sopis meille... Sais helpommalla (ja halvemmalla!) kuin ne mun kattomat koiran rattaat ja nää ei ehkä myöskään olis niin nolot kuljettaa :viheltel:

Meillä odotellaan yhä, jos toi karva kerkeis kasvaa tarpeeksi ennen showtimea. Nyt on ihan hyvässä karvassa jo, mutta kauluria ja pöksyjä saisi tulla hiukan lisää. Itselleni pitäisi varmaan hakea jotkut vaatteet, joissa voisin jatkossakin esittää koiraa. Mulla on vain tummia housuja, ja musta pieni koira ei erotu niitä tai mustia saappaanvarsia vasten. Hameen kanssa en usko ainakaan perjantaina tarkenevani, kun kehä on ihan ulko-oven vieressä. Jotain siistiä haluaisin kuitenkin laittaa päälle. Mä haluan aina olla itsekin edustava näyttelyissä, vaikka siellä moni vetääkin tuulipuvut suihkien.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 13:44  
+
0
Merlin ei ehdi kasvattamaan karvojaan takas Messariin ja ketuttaa niin suunnattomasti. :ttou: Se tekee karvoja silmien yläpuolelle ja korvien tauksiin, ja kurkun kalju vähän umpeutunut mutta nyt tuntuu, että rintakehänkin karvat vaan harvenee koko ajan. Se on kohta kirjaimellisesti kalju! Mua alkaa jo hirvittämään, kohta varmaan marssitutan sen elliin ottamaan kilpparinäytteet... kesällä oli niin hieno ja tuuhea, ja nyt on tommonen kaljurotta. :suru: Plääh. Piti ilmoittaa Tallinna KVhen helmikuulle, mutta viitsiikö sitäkään, jos se on edelleen karvaton.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.11.2013 klo 13:45)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 14:20  
+
0
Tuun tänne nyt ihan vaan äimistelemään ketjun venähdettyä yli 70 sivuun,,, Griiiiffoooon??!!

Vai onko tässä tekeillä jonkinsortin ennätys? Jaa ei edes taida riittää (kävin kurkkaamassa ekalle sivulle..) :wink::hymy:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.11.2013 klo 14:24)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 14:28  
+
0

Inqq kirjoitti:

^ No siis kyllä meän iskäkin vetää tota maasturia ihan, et ei tarvi selkä kyyryssä kiskoa..

Meän pystykorvatki ajaa tolla maasturilla näyttelyihin, nouu problem :nauru: En siis tietty pidä nuita laitoja tossa, häkkiä vaan kyytiin ja menoks. Eikä muuten varppina jäähä mihinkään hiekkaan eikä lälliin kiinni! Ajellaan vaan ohi ja kurvataan muille kurat silmille, hähää.
.



No tuohan on hyvä että ne laidat saa veks, ei sillä että olisin ostamassa mutta ihan pätevän näkönen laitos renkaineen :peukku:


..hups ja "tuplaviesti", mode osaa varmaan yhdistää... :nolo:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.11.2013 klo 14:29)

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 16:39  
+
0
^^ Ei ole ennätysjahti menossa, täällä harrastuspalstalla vaan ei ole pidetty sitä 50-sivun rajaa mitä esim rotupalstalla :wink:
Mutta kumpi on selkeempi, jatkaa tässä vai aloittaa uusi?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Perjantaina, 29.11.2013 klo 22:08  
+
0
Tää ketju on vissiin niitä harvoja jotka "venähtää" niin sitä ääneen äimistelin, kun en niin mahdottoman pitkään täällä kuitenkaan ole roikkunut (varsinkaan ennen uudistusta). Kyllä omasta puolesta saa jatkaa ihan samaan malliin silti :peukku:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.11.2013 klo 22:09)

Katja

moderaattori
Katja
Viestimäärä: 115

VS: NäYTTELYPULINA 2 - Lauantaina, 30.11.2013 klo 08:36  
+
0
Tein pulinaporukalle oman uuden ketjun, sinne kaikki hopi hopi :)

  Siirry sivulle: 1 ... 71 72 73
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 17:15)