Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 10

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13  
+
0
Ihan vaan kaikille moottorijutuille pyhitetty pulina :lallati:

Arcturus, joka kyseli niistä isän ajeluista entisellä foorumilla, niin kyllä se on ihan laillista ja mainittu työsopimuksessa. Niillä käytetyillä (vaikka siis aika uusia oliskin, esim. 2008 tms.) siellä vaan ajetaan, ne kaikki ihan tuliterät autot on sitä paitsi vaan esittelyautoja, ja jos haluat uuden auton niin se tilataan sua varten tehtaalta -> sillä ei pääse ajamaan kukaan muu ku sä. :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:17  
+
0
meil vaihtu auto pari päivää sit :o tämänmoinen tuli, eli siis mersu ml 320
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 19:19)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:41  
+
0
Aika hianon näkönen :cool:

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:28  
+
0
Meikäläisen tuleva kottero.

Porukat olivat käyneet katsomassa tuota tässä yksi päivä. Tulee joko punaisena tai helmenvalkeana. Tässä ajokorttia odotellessa. Tuo on siis Toyota iQ.

Ja meikäläisen skootteri näyttää tältä. Ja tämä on puolestaan Piaggio NRG Power.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:34  
+
0
Mä en ymmärrä kyllä autoista yhtään mitään :DD Mut skootterin haluaisin, mut järki (no okei, äiti!) sanoo että turha hommata kun ajelisin sil vaan tän kesän ja periaatteessä pärjään kyl kispallaki :< tottahan se kyllä on :D
We can live forever if you've got the time

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:34  
+
0
churri saakko uuden auton :o ?

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:36  
+
0
Eiks toi Churrin auto oo mopoauto?

Ite saan vasta kolmen vuoden päästä mopokortin, mutta kuitenkin, todennäkösesti sen ajan ja todennäkösesti (tai ainakin enemmän haluaisin) ostan ennemmin mopon ku skootterin :D


// ei ku ei kai se mikää mopoauto ole :D joku maailman pienin nelipaikkanen kaupunkiauto

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 20:37)

Kadabra

Kadabra
Viestimäärä: 38

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:41  
+
0
Suoritin mopokortin viime syksynä, ja iteltäni löytyy tällänen. Se on siis Yamaha dt 50r, vuosimallia 07. Skootteria en oo koskaan halunnut, vaan aattelin että jos mopon hankin niin se on ehdottomasti ton mallinen. Noin viikko sitten otettiin se taas esille ja on ihanaa ajella pitkästä aikaa. <3

Tuntuu että ajokorttiin on vielä ikuisuus, reilut kaks vuotta oikeestaan. Vaikka tuskinpa heti omaa autoa saan kun saan kortin, varmaan ajelen ekana porukoitten autoilla. :D Toisinaan tulee kateltua että millasta autoa sitten vanhempana haluais, mutta mitään tarkkaa mallia en oo tarkemmin miettinyt. Varmaan joku ihan perus. :)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 20:43)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:01  
+
0
Vasta vuoden päästä on ajokortti ajankohtainen, eli silloin. Mutta kyllä, vanhemmat katteli mulle ihan upouutta autoa. Ja ei tosiaan ole mopoauto, hyvin pieni kaupunkiauto, sillä a. mulla ei ole tällä hetkellä tarvetta isommalle autolle (esim. tuosta saa kaadettua takapenkit, eli kaipa sinne saa westien ja kaksi kultaistanoutajaa tungettua) ja b. meille tulisi ahdasta autojen suhteen pihassa, sillä vanhempien autot, oma auto ja sitten vielä veljen tuleva kottero siihen kaupan päälle.

Sitten tulee varmaan tärkeämmäksi katsella isompaa autoa, kun tulee ajankohtaiseksi vedellä heppatraikkuja sun muita itse kärryn perässä. Tällä hetkellä tällainen ei kuitenkaan kuulu jokapäiväiseen toimintaan, joten pienempi auto käy mulle ja koirille hyvin.

Ja tosiaan, värinä ei tule todellakaan olemaan tuo pronssi (kaamii ajatuskin), vaan kuten jo mainitsinkin, niin joko punainen tai helmenvalkea. Jälkimmäinen näyttää tältä.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:16  
+
0
Vau mikä auto Churri. :O Mäkin katoin ensin et mopoauto ja olin et hyi ttu, vihaan mopoautoja (kateellisen puhetta, 15-kesäset pörräilee tuol jollai autoil xxx :D). Ihan tosi siisti siis! Ihanan pieni. Mullekin kelpais mainiosti. En kyl varmaan ikinä saa omaa uutta autoa. :D:D Ehkä kolmevitosena, hehe.

Ei mut ihan aiheeseen, et ite en tiedä mitään autoista, eikä tavallaan oikeen kiinnostakaan. :D Mopoakaan mulla ei oo koskaan ollu. Tiiän vaa et mä haluun jonku pienen söpön! Pääsen ehkä ajaa meijä vaarin autolla sit ku saan sen kortin kätee! nii ja sekin on sellane sopivan sutjakka Toyota yaris. :)))
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 23:51)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:29  
+
0
Joo Churrin kaara on vallan mainio, mä tykkään siitä, että auto on kompaktin kokonen, en mä mitään valtamerialusta ittelleni haluis (vaikka toi uusin Mondeo kyllä houkuttelee edelleen hups). Toi mun tänhetkinen Fiesta on kyllä tosi passelin kokonen vaikka ensin valitin, että voi ei miksei siinä ole neljää ovea. Se olis ihan liian iso neliovisena, kaksovinen passaa mulle ja mun käyttöön ihan mainiosti.

Astraa on vielä ikävä eikä ole vieläkään tullut päätöstä siitä, saako sitä käydä korjaamaan vai mennäänkö oikeuteen. Joten en edes tiedä vielä saanko Opeliksia koskaan takaisin vai meneekö se oikeesti lunastukseen D:

Katr: Aaaaa, selvä juttu, tää vaivas mua uniin asti! :D
Do or do not. There is no try.

einna

einna
Viestimäärä: 28

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:34  
+
0
Haluun kuplavolkkarin.... :D I-HA-NA oikeesti! Täytyy vaan odottaa vielä kaks vuotta ajokorttiin + mun autonkorjaustaidot ei tod. näk. riitä jos ja KUN tommonen hajoo alle. Mut kattokaa nyt sitä! Aww~ (Auton pitää olla söpö, muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, olenhan nainen.)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 23:35)

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:48  
+
0
Omaakin silmää miellyttää nykyään tuo Toyota iQ ihan hirmusti. En malta odottaa, että se joku päivä kotipihaan ilmestyy! En ole suurimpia autoihmisiä, mutta kerrankin olen innoissani jostakin kotterosta. Vai onko kottero liian alentava nimitys tuolle somalle pienelle autotapaukselle? :kieli:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:50  
+
0
^ no on! sie saat sentään ihan uuden. joudutko ite maksaan siitä jotain? mä niinku tyydyn haaveileen jostain alle 4 tonnin autosta sit ku ekaa oon hankkimassa :D

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:29  
+
0
^ Toivottavasti en, sillä mulla ei ole tällä hetkellä varsinaisesti mitään töitä, eli vanhempien rahoilla elellään. Tämä tulis siis olemaan todella ruhtinaallinen 18-vuotislahja.

Sainpa nyt itseni kuulostamaan tosi hemmotellulta pikkukakaralta. :shifty:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:32  
+
0
oii saisimpa mäki tollasen lahjan ! :D meil on perheellä ihan hienot autot, mutta porukat ei oo ikinä ostanu meille mopoja tai autoja. isoveikalla on nyt joku -00 bemari ja mulla mopo ja temellä kevari. kaik ollaan ite maksettu ainaski puolet näist kulkuneuvoist.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 00:45  
+
0
^ Mun mielestä on tosi ihailtavaa, että on itse tienannut rahat ja kirjaimellisesti ansainnut koko ostokohteen. Tuo skootterikin vaan tulla tupsahti tänne kun tarve sitä vaati. Tosin mäkin aina välillä teen äidille pikkuhommia (tällä kun on yksityisyritys), että se varmaan tasoittaa pikkasen kuluttamiani rahoja. Ei läheskään kaikkea, mutta jotain. :wink:

Sori jos meni hurjasti OT:ksi.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 09:22  
+
0
Sitku mä saan auton, haluan sellasen sopivan pikkusen ja helposti esimerkiksi ahtaisiin parkkiruutuihin sopivan auton. Että sillä voi huoletta ajella vähän isommassa tungoksessakin, ettei ole pelkoa että perä osuu johonki toiseen ku on niin iso kaara.

Meillä on, farmari Saab ja se on mun makuun aika pitkänmallinen auto. Että ite ekaksi autoksi voisin ihan hyvin ottaa jonku lyhyen ja kätevän pikkuauton, esim niinku Churrilla!

Sitteku oon iso ja osaan ajaa ja oon rikas niin haluun tommosen
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/09/web450_audi-rs6-05.jpg

tai sitten kelpais kyllä kans http://images.thecarconnection.com/hug/a4-motorauthority-5-jpg_100205052_h.jpg

En vana käsitä mitä ihanaa Audeissa on. Hr ne on vaan niin ihanan sulavan näkösiä autoja<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 09:23)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:07  
+
0
^ meillä on kaks audia, Q5 ja Q7 . Jälkimmäinen kyllä lähtenee tässä parin viikon sisään kun tuli tuo Mercedes Benz ML 320 pihaan. Oha nuo audit tosi mukavia ja kivoja, iskäkin on kehunut monta kertaa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:07)

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:26  
+
0
Multa löytyy tällanen auto, joskin kokomustana. Neljä ovea, mutta kuitenkin tarpeeksi pieni. Tykkään tosi paljon, et tossa voi kuljettaa enemmänkin ihmisiä, mutta toi on tosi näppärä täällä kaupungissa kokonsa takia. :)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 22:00)