Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 10

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:36  
+
0
Meiltä löytyy isoveljen Opel Astra, musta tummennetuilla ikkunoilla. Aika perus auto ja vähän tylsä, 8-vuotta vanha rotisko.
Sen lisäksi löytyy äiten oikea helmi, Saab 900 vm. -89. On kyllä paras mahdollinen fiilistelyauto, varsinkin kesäisin kattoluukun ansiosta :D (kuva otettu omassa pihassa, kaverit sisällä mutta ei kannata välittää..)
Näiden lisäksi oma ajokki, Yamaha DT vm. -03. Netistä ei kuvaa löytynyt, taitaa sen verran vanha olla jo. Mutta kiva sillä on ajaa, kulkee sen 60km/h ja ehkä se nyt riittää mulle. Välillä ei vaan meinaa millään lähteä käyntiin :D

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:56  
+
0
skootteri täytyis korjata kun saan kortin syksyllä, ja täytyisi päästä harjottelemaan :) en malta oottaa ♥
life is no nintendo game

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:53  
+
0
mä meen tänää ajaa varmaa tolla mopollal ku iskä sen huollatti ja nyt alkaa tiet kuivuun :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:58  
+
0
Multakin löytyy mopokortti. Kävin sen joskus sillon suorittamassa ja ikinä en oo mopolla, skootterilla VIELÄKÄÄN ajanut, enkä tuu koskaan varmaan ajamaankaan. Koko juttu jäi vähän vaiheeseen... Ja mopoautot maailman nolompia.

Aattelin vähän et syyskuussa lähtisin autokouluun. Harmi kun noi ei mulle autoa osta (en ainakaan oleta koska ei ostaneet siskollekaan) mut ei se haittaa. Onneks meillä on kaks autoa (se BMW 330d
ja Volvo s40) ja saan ajella kummalla vaan miten paljon vaan ja noi kustantaa bensat, hahhatihaa! Oma auto sitte joskus.

Ja mä just tykkään massiivisista autoista, sellaset pienet kaupunkikärryt ei oikeen oo mun mieleen vaik ekaks autoks ajelen kyl mielummin jollain pienemmällä niin en kolautta sitä joka nurkkaan...ehkä. Sellaset mm no siis leveet autot (no siis sellaset et antaa sellasen aggressiivisen vaikutelman) ja pari pakoputkee niin meitsi on aaaivan myyty ja joo ehottomasti pitää olla sellaset tavallist paksummat renkaat, grauh! Citymaasturit kans kivoja....sit ku sulla on perhe.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:03)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:18  
+
0

Sellaset mm no siis leveet autot (no siis sellaset et antaa sellasen aggressiivisen vaikutelman) ja pari pakoputkee niin meitsi on aaaivan myyty ja joo ehottomasti pitää olla sellaset tavallist paksummat renkaat, grauh!

:jjei:

Kyame

Kyame
Viestimäärä: 19

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 04:10  
+
0



Siinä tämän tytön kauppakassi. :) Talviunilla tosin vielä, kun ei ihan talviautoksi soveltunut tänä talvena.. Pakoputki kuntoon vaan ja teille mars! :) Joku vanhempi naishenkilö ajoi päin parkkiksella, josta takapuskurissa muisto. :/ Onneksi menee vakuutuksiin niin saa puskuriin uuden maalin. :jjei:
Saksanpaimenkoira-mix Neppi s. 25.10.2008

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 08:41  
+
0
Pihassa seisoo Yamaha DT 09, ja on ihan näppärä peli jos tarvii ite päästä liikkumaan (esim koulumatkat ja kaupungilla käynnit yms.). Itse inhoan sitä jo sen verran, ettei innosta vakiodetsonilla paukuttaa eteenpäin (isä ja takuupuheet, huoh) ja hyppään mielummin Kotarin kyytiin. Vauhti ja kiihtyvyys on mun rakkaudet <3

Autoo oottelen jo kuumeisesti, tai lähinnä sitä korttia! En tosin tiedä, saanko oman auton vai ajelenko perheen autolla, eniveis on se silti niin siistiä rällätä poikaystävänkin peltoautolla tai kavereiden autoilla jossain Jäksän pihassa, aiai ♥ Meillähän siis on tällähetkellä Volkswagen Passat, harmaa tosin, mutta mitä jaksaa koko perhe inhota. Siitä ollaan hankkiutumassa eroon kesän aikana, vaihdetaan farmariin, mutta tuo saatiin mun isovanhemmilta ilmaiseksi niin ei voinut heti laittaa kiertoon..

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 16:52  
+
0
aainiiin, minun moppe on siis derbi drd racing '09 . Vähän viritelty, kulkee siis jotain 70 kmh. Ihan mukava, mutta tarkotus ehkä ens kesän jälkeen myydä.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:15  
+
0


Voi MAMMA MIA toi Mersu saattaa ehkä jopa voittaa mun (ex-)ykkösrakkauden Bemarin :love: En nyt just muista tarkalleen mikä Mersu toi on, mutta E-sarjaa kuitenkin ja jumalattttttttttomaaaaaaaaaaan ihana! Ajelin sillä ihan iho kananlihalalla ja kauhee tärinä päällä, ihan mielettömän hyvä ajaa! Voisin vaan vaikka pussailla sitä koko ajan. En oo vielä koskaan ajanu noin hyvällä autolla. Mun mussukka-Bemari on ehkä hienompi mutta toi oli kyllä niin unelma ajaa.

Rakastan yli kaiken ajaa automaatilla + vielä moottoritiellä, ei oo ihanempaa :love: Ainut huono puoli automaateissa on, että niillä on niin helppo ajaa ylinopeutta ku sitä vauhtia ei tunne yhtään. Mut onneks varjelen korttiani/itteäni sakoilta niin ei tuu hirveesti muutenkaan hurjasteltua (paitsi ehkä siellä moottoritiellä...).
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 17:24)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 18:26  
+
0
Meijän porukoitten mielestä mersulla on ihan pirun hyvä ajaa, parempi kun audilla. Meille siis kotiutui tässä vähä aika takaperin Mercedes Benz ML 320.




toi ei siis ole meijän auto, mutta samanmoinen kuitenki :)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 18:30)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 12:10  
+
0
Mun synttärilahjasta kuoriutui tälläinen söpöliini! Kyseessä siis Keeway Ry6 ja samaa väriä edustaa, siis tuollaista mukavaa valko-puna-mustaa. Se on siis ihan upouusi, tällä hetkellä ajettu 32km ja viittäsataa odotellessa, niin saa tuon sisäänajosta pois ja pääsee vähän enemmän revittelemään. Tosin tossa on hirmu hankalat rajottimet, ainakin kolmessa paikkaa, niin en mä ruopea tuota vakiosta muuttamaan mihinkään. Nyt siis kulkee 50km/h.

Mutta ihana mussukka on! :-) Hurjan hyvä ajaa ja kaikkia!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 14:22  
+
0
Vihaan noita mersuja joissa on noi pallovalot edessä! Ainoostaan uusimmat (pallolasittomat)mallit mersuista on hienoja :-D Ja mersut on muutenki sellasia aikuisten autoja BMW on paljon nuorekkaampi :-DD
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 17.05.2010 klo 15:40  
+
0


Ei, ei toi mersu kyl voita koskaan mun rakastani ♥
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 00:10  
+
0
http://www.theautochannel.com/news/2006/10/05/024127.1-lg.jpg

Jep! Nyt lähtis isukille ehdotus ens joululahjaks. Tolla ehkä kehtaiski vähä ajella, kurr. Okei, vähän toiveajattelua ehkä.

Faija on alkanu katella vähä jotain BMW:n citymaasturia meille. En haluais koska en haluu ajaa sit ite sellasella muuten kyl tykkäisin paljon! Kolauttaisin sellasen varmasti joka nurkkaan enkä pääsis ikinä mihinkään parkkiin ilman et naarmutan autot mun ympäriltä :-DD Ja sit pitäiski tyyliin aina ajella tolla volvolla koska en uskaltais ajaa olla. Mut saa nähä mitä se tekee.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 00:11)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 00:13  
+
0
Automaatit on nössöille. :C ajamisesta katoaa "se" juttu, jos ei ole manuaalivaihteita!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 00:25  
+
0
Mä olen nössö ja aion ajaa ikuisesti pelkällä automaatilla kuha pääsee autokoulusta! Onneks meil on molemmat autot automaatteja. Oon samantien mestarikuski.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 00:26)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:07  
+
0
Automaatti on maailman ihanin! Inhoon sitä vaihteiden vaihtamista, ku sitä joutuu tehdä koko ajan. Ekaks ku kiihdyttää, sitte ku pitääki hiljentää, sitte taas kiihdyttää... ARGH! Ja automaatti on n. 105000 kertaa pehmeempi ajaa ♥ Ärsytti ihan hulluna, ku viikonloppuna ajelin tolla Bemarilla ja sit vaihdoinki yhtäkkiä manuaaliin, hitto siinä muistanu enää mitää vaihteita vaihtaa. :-D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:35  
+
0
Mullon manuaali, mut oon kokeillu myös iskän automaattia. Manuaali vie voiton mennen tullen. Harmi, että mun pikku autosta on puhjennu kumi, niin joudun elämään autottomana hetken aikaa.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 17:26  
+
0
En tajua kun jotkut valittaa manuaalista ja siitä kuinka se vaan hankaloittaa ajamista :D vaihteitten vaihtamisen pitäisi tulla niin automaattisesti ettei sitä edes huomaa. Mulle on ihan sama onko mulla automaatti vai manuaali, ei sillä ole ittelleni mitään merkitystä. Opeliksi on manuaali eikä siinä mitään, ajan tosin ihan yhtä mielelläni automaattiakin.
Do or do not. There is no try.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 17:50  
+
0
Ei se hankaloita mut onhan se sellasta veivaamista :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 02:00)