Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 19.11.2011 klo 15:28  
+
0
Mulla oli ykkösvaihe 1700e + kaikki luvat, ratamaksut, passikuvat, pimeäkurssi, inssi- ja teoriakoemaksut ja mitä kaikkea siitä nyt tulikaan.
Kakkosvaiheen sain suhteilla ilmaseks, mutta muuten siitäki olis tullu se vajaa kolmesataa euroa.
ÄLYTTÖMÄN kallista.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 19.11.2011 klo 16:02  
+
0
Mun piti kakkosvaiheesta maksaa autokoululle muistaakseni 250e ja sit liukasratamaksu oli jotain 60e. Ja ku mulla oli vielä pimeänajo suorittamatta nii seki oli 50e. Mut sit ykkösvaihehan tais maksaa joku 200-300e ilman bensoja(mut suurinosa ajosta oli sellasta kaupas käyntiä yms. joihin olis joka tapaukses menny bensaa).

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 17:48  
+
0
Mulla ei ole muuten enää omaa autoa. Honda muutti naapurin insinöörille. Hyvä ystävä se oli, kunnioitukseni peltiselle sielulleen.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 24.11.2011 klo 16:36  
+
0
mulla oli eka vaihe kans suunnilleen 1300 + liukasradat ja passikuvat yms. kakkosvaihe oli sitte jtn n.200 - 250 + liukasrata 70€... tua kakkosvaihe varsinki on pelkkää rahastusta!

mäki kaipaan mun autokoulu aikoja! soli aiva supoerihanaa ja loppujen lopuks muistelen sitä hirveellä lämmöllä vaikka aluks jännitti ihan törkiästi ku alootin sen koulun, opiskelupaikkakunnalla eli en tuntenu ketää siältä ja vähä myöhemmin ku muut viälä. jösses, eka kerta ku menin sinne nii kaikkien päät käänty 360 astetta...
j kerto myöhemmin (tapasin mm. j:n autokoulus, kuinka romanttista?) että kaikki jätkät (eli 97% porukasta) oli kilpaa arvuutellu et kuka vittu oon ja aiva tuskas miettiny sitä. ja taivoolla osa (mm. j) tuli pihalle ihan vaan sen takia ku mäki menin tupakille.... öööh... nice? :D
mut ton autokoulun ansiosta tutustuun ihaniin ihimisiin! aaw! muijista en luonnollisesti saanu kaveria, ne kartto mua ku ruttua. mut noliki iha helvetin ärsyttyviä.
ajotunnit oli superkivoja, olin yleensä aina jätkien kans. oli hyvää juttua ja vaikka olin yleensä ainut joka poltteli porukasta nii silti jätkät tuli mun seuraks taivoolla tupakille. soli mukavaa ku otettiin nii hyvin vastaa ja mun miälestä oli yli suloosta jos ajoon viimesenä mun tavarat oli luonnollisesti takapenkillä nii pojat aiva yli innokkaasti ojenteli niitä mulle jokku jopa kilpaa, soli musta aiva yli huvittavaa! :DD
soli nii mukavaa aikaa ja mun on ikävä niito ajotuntia, vaikka välillä ajoonki supersurkiasti :DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 25.11.2011 klo 13:16  
+
0
Hmm, mulla oli toi ykkösvaihe jotain päälle 1600e lupineen, kuvineen ja ratamaksuineen ja nyt odottelenki että 15.12 pääsen alottamaan ton C1 -kortin (päälle 900e), jonka kuulemma ajaa jossain viikossaki! Jos sit ei enää tartteis kantaa passia mukana kun piti hakea just ton C1 takia väliaikanen ajokortti ja kun kahta ajokorttia ei saa olla niin ne vei mun henkkarit. Hienoa ostaa jotain tupakkaa passilla kun oon niin babyface et multa kysytään peiffejä varmaan vielä kolmekymppisenäkin :b

Ja tosiaan ajelen Audi A4 quattro 2.0T, mikä tosiaan on myös lastutettu et kunhan toi lumi jossain vaiheessa tulee niin ollaan sit jossain tolpan ympärillä.. Ja kuvan autosta poiketen tossa on erilaiset vanteet :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.11.2011 klo 13:18)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 05.03.2012 klo 22:20  
+
0
Wäää, nyt mulla on oma auto!

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 05.03.2012 klo 22:23  
+
0
^ millainen!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 05.03.2012 klo 22:39  
+
0
Sellanen Toyota Avensis vm. 2003 :) Kun näin sen liikkeessä niin aattelin että se on ihan auttamattoman ruma, mutta sitte ku tajus että se on oma, niin kattohaan sitä eri tavalla :D:D Onhan oma aina oma!

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 06.03.2012 klo 01:01  
+
0
Oon ihan rakastunut meidän uuteen bemari 3:een ! :shifty:
(Vähän erilaista muuten ajaminen verrattuna edelliseen autoon, joka oli siis vuoden 95 nissan primera..)
Shania 11092011>
Inna 20092012>

popinoita

popinoita
Viestimäärä: 57

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 03.12.2012 klo 22:19  
+
0
Hieman hiljainen keskustelu viime aikoina, mutta..

Itsellä on vielä neljä piiitkää vuotta ennen kuin saan kortin. Ensi vuonna saisin mopokortin, mutten aijo kyllä ajaa. Asustelemme aika korvessa, tällä hetkellä treenihallille ajaa reilut puol tuntia. Eikä ole julkistakaan. Pitkään halusin mahdollisemman pienen, mutta nyt tuntuu että farmari ois paras ja turvallisen ratkaisu. Takapenkille en halua koiriani keikkumaan, joten tarpeeksi suuri tavaratila on meille. Neljän vuoden päästä koiria ois 2-4, joista 1-3 kanssa liikkuisimme aktiivisesti autolla. Onko teillä millaisia ehdotuksia koiraperheellisen autoksi? Autoon tämän hetken mukaan ostaisin koiraveräjän . Kokemuksia siitä? Itse hiukan olen Peugeot 307 olen silmäni iskenyt. Ehkä osa syynä perheen muut peugeotit, joita en kyllä mallisesti haluaisi "koira-autoksi"
Kultainennoutaja Popi -05 ja lagotto Luca -12 <3
Blogiimme pääsee tästä.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 06:30)