Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 10

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 26.04.2011 klo 11:35  
+
0

H1N1 kirjoitti:

+ että appiukko yrittää saara mua tenttimähä jokkistentin. jepjep. sitä ihmettä orotelles.



Haluaa susta ovelasti ostotarjousten tekijän! :D

Oon varmaan sanonu aikasemminki, mutta asfalttikunkku ei oikeesti oo läheskään niin kamala ku muut jokkiskisat. Jos katsomossa pääsee kivoille paikoille ja on alkoholia tarpeeks mukana, niin se aika menee äkkiä :DD Siellä menee kyllä jokaisena päivänä _KOKO_ päivä, eteenkin jos jää odottamaan ostotarjouksia.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.04.2011 klo 11:35)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 26.04.2011 klo 16:18  
+
0

nanika kirjoitti:

Haluaa susta ovelasti ostotarjousten tekijän! :D

Oon varmaan sanonu aikasemminki, mutta asfalttikunkku ei oikeesti oo läheskään niin kamala ku muut jokkiskisat. Jos katsomossa pääsee kivoille paikoille ja on alkoholia tarpeeks mukana, niin se aika menee äkkiä :DD Siellä menee kyllä jokaisena päivänä _KOKO_ päivä, eteenkin jos jää odottamaan ostotarjouksia.



jep! :DDD
kiva ku meen sen kyytillä perjantaina ku py menöö jo aikaasemmin, nii arvaa vaan saanko kuulla tuasta ihaaaaaaaaaaaaaan koko matkan.

mun on nii vaikia uskua et jokkis kisois vois olla hauskaa :-D mutta voi vittu.... koko päivä ;_____;; mä niiiiin kuolen sinne.
ja kaiken lisäks oon niin hyvin persaukinen ettei oo varmaa rahaa ees juora.


ja sitte! mua niiiiiiiiiiiiiiin ärsyttää ihimiset jokka hirastaa joka -tun mutkahan ainaki varuuksi siihe yheksähän kymppihi hyvä tai kaheksaan! menöö nii hermot! ne -tanan mutkat pystyy ajamaha vaikka 120 jos vaan haluaa!

ja kaiken lisäks en sais ajaa tualla autolla ku korkeintaa satasta ku mullon takapyörän laakeri menos, mutta koita ny tuas tilantee olla keräämättä kiukkua! sitte on pakko päästää aiva raivona ohitte ja tekis mieli osottaa miältä vähä muullaki lailla.
sonki site kiva ku se ampuu mut jostan 120km/h vauhrista johki mettähä.... turvallista matkaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 28.04.2011 klo 00:02  
+
0
läähpuuh

Pitäis oikeesti pikkuhiljaa varmaan vaihtaa auto (siis tahdon ton celican..) ja äää. Hitsi ku jostain vaan saisin rahaa.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 29.04.2011 klo 11:22  
+
0
Noni, eilen sitte pamahti kytkinvaijeri kesken ajelun. Just olin liikennevaloista lähtemässä ja vaihtamassa kakkoselle nii kuulu hirvee RAKS ja kytkin jäi pohjaan. Onneks siin oli sitten alamäki että sain sen valutettua syrjään, äiti sitte työns sitä vielä vähän nii saatiin se iha sivuun. Onneks yks tuttu/puolisukulainen on euromasterilla töissä nii se korjas sen ja päästiin sit kotiin. Että silleen, voihan fiesta sanon minä....... lens muutama kirosana siinä sitä autoa vitkutellessa.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 29.04.2011 klo 16:46  
+
0
^Hyi toi olis ihan kauheeta! Muaki pelottaa ku mun auton kytkin ei oo enää missään parhaas kunnos, että mitä jos se pamahtaa jossain risteykses tai jotain. Ei auttais ku vaan lähteä starttimoottorilla...

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 02.05.2011 klo 17:59  
+
0
voi jeee.... voiko paremmin vappua viettää ku JOKKIS kisois. mä oon niiiiiiiiiiiiiiin kurkkua myöten täynnä sitä! :pyssyt:

voiko piremmältä enää päivät tuntua! lähettiin perjantaina vasta ysin jälkehe vimpelihi joten perjantain kisat (onneks) jäi välistä. lauantaina.... voi huoh. siihen asti mun hermot kesti aiva hyvin ku py ajo, noh sitte se voitti lähtönsä ja pääs sunnuntaille suoraa. sen jälkee vittu palo hermot, ei MITÄÄN tekemistä ja totta kai pitää olla siälä aiva loppuhun asti että saa tehtyä tarjouksia autoista. oikeesti, se -tututs aiva loista mun naamasta.....

sunnuntaina -tutti nii ankarasti jo noustakki ja lisäks meni py:n ajot aiva -tuuks, auto paskaks heti ekas lährös. tai tuupattihin ja renkaasiin tuli jotaki yms. sen jälkee ajo meni huonosti ja joutu kerääly erihin ja sielä se auto sitte kusi lopunki. ja taas jälleen kerra sen jälkee orottelua ja oli aiva tolkuttoman kylmä mulloli py:n jumalatton talvitakki päällä ja alla omatakki ja hanskat käres ja tärisin ku horkas ja lopuks meni hermot ja istuun ransiitis loppu päivän ja välillä nukahrinki pariks tunniks :DD

ei enää I K I N Ä :pyssyt:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 02.05.2011 klo 18:05  
+
0
^ Se teidän "MERJA<3" auto oli hieno! :D Kauan se kyllä kesti, ku eikös sillä ajettu nuorissa ja naisissaki? Harmi, että meni sitte keräilyissä.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 02.05.2011 klo 18:32  
+
0

nanika kirjoitti:

^ Se teidän "MERJA<3" auto oli hieno! :D Kauan se kyllä kesti, ku eikös sillä ajettu nuorissa ja naisissaki? Harmi, että meni sitte keräilyissä.



:DDD soli kyllä aika raaka, mä viälä kysyyn et miks tuas ei lue peräs että 'on paras' nii py:n pikkusisko sitte otti ja kirjotti sen siihe perähä ja se muutenki vähä leikki sen tussin kans kaikki päivät siälä, oli kyllä aika mielenkiintoosen näkööne se auto sitte lopuks :D

joo py:n isoosisko ajo naisis, sillon sumpis oli joku vika bensan suoratukses (? ainaki jossaki bensaan liittyväs jutus :--D) ja nuoris ajo sitte joku jantteri kans joka pärjäs aiva hyvi, olikohan kolmas. että oli se sumppi aika hyvä laites ja kesti kyllä hyvin, harmi vaa et kusahti sitte j:llä justiinsa :/
sai jopa suojilla pitää ittellänsä sen nii vissihin teköö siitä ens vuoren kemorahan taas laittehen (mä jätän ne pirskehet kyllä välistä)... en päässy ees hirsibaarihi ku mullei olla rannekette minää päivänä. :(
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 02.05.2011 klo 18:51  
+
0

H1N1 kirjoitti:

voi jeee.... voiko paremmin vappua viettää ku JOKKIS kisois. mä oon niiiiiiiiiiiiiiin kurkkua myöten täynnä sitä! :pyssyt:

voiko piremmältä enää päivät tuntua! lähettiin perjantaina vasta ysin jälkehe vimpelihi joten perjantain kisat (onneks) jäi välistä. lauantaina.... voi huoh. siihen asti mun hermot kesti aiva hyvin ku py ajo, noh sitte se voitti lähtönsä ja pääs sunnuntaille suoraa. sen jälkee vittu palo hermot, ei MITÄÄN tekemistä ja totta kai pitää olla siälä aiva loppuhun asti että saa tehtyä tarjouksia autoista. oikeesti, se -tututs aiva loista mun naamasta.....

sunnuntaina -tutti nii ankarasti jo noustakki ja lisäks meni py:n ajot aiva -tuuks, auto paskaks heti ekas lährös. tai tuupattihin ja renkaasiin tuli jotaki yms. sen jälkee ajo meni huonosti ja joutu kerääly erihin ja sielä se auto sitte kusi lopunki. ja taas jälleen kerra sen jälkee orottelua ja oli aiva tolkuttoman kylmä mulloli py:n jumalatton talvitakki päällä ja alla omatakki ja hanskat käres ja tärisin ku horkas ja lopuks meni hermot ja istuun ransiitis loppu päivän ja välillä nukahrinki pariks tunniks :DD

ei enää I K I N Ä :pyssyt:



Mä niin säälin sua. :paijata:

Mun uusi kriteeri tulevalle miehelle on jokkisautoilettomuus.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 02.05.2011 klo 20:38  
+
0
H1N1, siitä ois ollu varmasti ollu paljon tarjouksia, jos ois säilyny ehjänä :D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 00:44  
+
0
kada, se on ehrottomasti maailman paras kriteeri! hitto, en ees tienny ennen tuan tapaamista etton olemas semmoonenki asia ku JOKKIS. oih, miten autuaan onnellisen tietämätön olinkaan...

....mutta.... JEE ENÄÄ PARI KUUKAUTTA NII SAAN OTTAA MUN LÄMPIMÄÄN SYLEILYYNY AUDI A3:N ! pitää vaan malttaa oottaa nii et löyrän justiinsa täyrellisen mussukan !
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 15:49  
+
0
h1n1, kai ootte innoissanne lähössä pelloon poikkinainteihin? :D

nyt voi kyllä olla, että jää multaki pellon kisat väliin. musta jokkiskisoissa ei kesäsin oo mitään vikaa, mutta sitte ku täältä asti lähetään PELLOON kisoihin niin on aivan varma että kisassa auto hajoaa ekaan mutkaan.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.06.2011 klo 15:49)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 16:27  
+
0
:DD tosi innoossani! ei, mä ilmotin heti kemoran jälkee että turha ees ajatella semmoseen suuntaa et lähtisin pelloon! ensinnäki siinä matkas menöö ainaki päivä ja hyi aksdkasdkaskd.....

mut py on vissii lähös jos saa lomaa ja sitte py:n isosisko + sen poikakaveri ainaki. ajaa vissii kaikki. huh huh.... iha menöö kylmät väreet ku aatteloo et minkämoosta sieläki olis ollu.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 16:31  
+
0
meiltä kans kaikki lähtee sinne... mä en ees tajua miks noin korvessa pitää olla noin isot kisat.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 16:34  
+
0
mä en ees tajua miks tollasia kisoja pitää olla.............
:D

ja mikä katkeruus? :heiluti:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 16:37  
+
0
:DDDDDDDDD

jokkis huolehtii siitä ettei jää ylimäärästä rahaa. tai aikaa.

Dama2003

Dama2003
Viestimäärä: 9

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 16.06.2011 klo 18:47  
+
0
Kun kerta tätä erittäin vakavaa Saabismia poden, odotan aika hillittömästi sitä aikaa kun saa kortin. Joku hyväkuntoinen 900i kun osuisi sitten kohdalle, niin AH. Ne on niin... karismaattisia <3. :love:


Toivottavasti tämän namin ostaa joku viisas ihminen

kunnioitettavaan ikään ehtinyt combi coupe

UNELMA

Ooiihh~
Satku k.1991?
Sasu 1993-2003
Dama s.2003

Ihanat koiramme

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 21:02  
+
0
miten voi olla etten oo pistäny mun rakkauresta kuvia?!

mussu kesänakeilla


A3:sta mullei sitte tullu siitää syystä ku en ois saanu semmosta minkä haluan ilman notta oisin ottanu lainaa, eli otin sitte seuraavaks parhaan vaihtoehron :)

talvinakit on niiiin rumat noilla golfin alkuperääsillä vanteella (no ok, on ne paremmat ku jokku pellivanteet) ettei siitä kehtaa ottaa kuvaa... toi on muutenki vähä huono ku ei näy mun LED takavaloja ollenkaa! en oo ikää missää autos nähny nii hienoja takavaloja ku mulla on <3

toi on nyt golfin vakio korkeudella, mut kesäks tiputetaan vähäsen ku tosson säädettävä alusta :)
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 31.10.2011 klo 22:47  
+
0
^ Joo kannattaa kyllä tiputtaa vasta kesällä.......... mä oon aina Mursulla kiinni talvella jossain ku se on normaalia matalampi :D Viime talvena siitä repes pohjasta joku kynnyksen juttu ku jäin kiinni tielle, joka oli ihan täynnä ihan hemmetin korkeeta jäätynyttä loskaa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 22:00  
+
0
Onko monilla jo talvirenkaat alla? Omaan autoon vaihdettiin noin viikko sitten vaikka liukkaita kelejä ei vielä pahemmin täällä päin ole ollut. Kun nyt ekaa talvea ajelen autolla (viime talven opetusajoja ei lasketa) on ehkä parempi olla vähän ylivarovainen asian suhteen, ottaen huomioon miun vauhdikkaan ajotavan (kuten isä asian hienovaraisesti ilmaisee).

Renkaisiin piti tänään laittaa lisää ilmaa, kun paineet oli hieman alhaalla. Sain kyllä sellaisen luennon, että osaanpahan jatkossakin tehdä kys. toimenpiteen ihan itse :nauru: Tai pienellä avustuksella jos ei muuten.

Aamupakkasia odotellen... :peukku:
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 00:00)