Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 22:03  
+
0
Muistan ite viime talvena ku tuli ensimmäiset yöpakkaset ja aamulla oli tietty tiet aivan jääs eikä mulla ollu vielä talvirenkaita, nii kyllä sitä vähä sai kusi sukas ajaa kouluun...... Eli mielummin ennemmin kuin myöhemmin. :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 22:06  
+
0
Mulla on ollu jo viikon talvirenkaat, vaikka yritin isälle sanoa et ihan turhaa niitä vielä vaihtaa. Tälläki hetkellä on +10 lämmintä ja yöllä on alimmillaan joku +6, et mistään liukkaudesta ei oo tietoakaan. Tosin en halua herätä jonain aamuna hirveeseen jäätyneeseen maisemaan takavetosella autolla ilman talvirenkaita... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.11.2011 klo 22:09)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 01.11.2011 klo 22:43  
+
0
joo, ei kyllä käyny piänes miäleskää laskia ny talveks.... j:nki mersu oli aiva supermatala (ja erestä viä matelee) ja soli ihan hirvee!

mullaki on ollu kans viikon verta talvinakit ja vähäkö nakertaa, täälon ihan sulat tiät eikä tietuakaa liukkaista. sitä paitsi tua on kauhian palijo rumempi noilla talvi vanteilla :(
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 19:40  
+
0
Hihi olin lähös ekal ajotunnil ajaa ilman turvavöytä... :D
Ens tiistaina toinen tunti, ja sit mennään kaupunkiin. Apua!
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 12:30  
+
0
^ :D Lämmöllä muistelen omia ekoja ajotunteja...

Nimim. "Peruutanko ykkösellä?"

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 12:58  
+
0
Miulla on taas ajokorttikuume! Mutta kun ei ole rahoja sellaseen ja niin... en uskalla. :shifty: En varmasti oppisi ajamaan, auto ei tasan tulisi pysymään hallinnassa jossain satasen vauhdissa, ei mutkaisilla teillä eikä ainakaan liukkailla... Ja toisaalta en ees tarvitsisi sitä, kun bussit kulkee kaupungissa ja junat (vaikka VR:n kanssa meneekin joka kerta hermot) jos pidemmälle meinaa lähteä. Eikä miulla tosiaan olis varaa ylläpitää autoa, joten tulisi ajettua ihan äärettömän vähän eikä siinä ajokokemus - ja rohkeus kasvaisi.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 13:03  
+
0

nanika kirjoitti:



Nimim. "Peruutanko ykkösellä?"

:DDDDDDDDDDD Ihana!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:09  
+
0
Mulla on ikävä niitä ekoja ajotunteja. :( Oli niin kivaa ku jännitti ihan hemmetisti ja pääsi ekaa kertaa ajamaan omalla autolla ja se oli niiiiin siistii! Haluun mun auton takas, se oli paras. :'(

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:16  
+
0
^ Kivaa ku jännitti? :D
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:22  
+
0
^Niii sellasta mukavaa innostunutta jännitystä. :DDD

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:23  
+
0
Autokoulussa ja ajotunneissa oli sillee oma jännityksensä, että ymmärrän hyvin mitä Ficaro tarkottaa :D
Mutta mulla taas ei oo yhtään ikävä sitä. Ehkä se johtuu siitä etten varsinaisesti loistanu autokoulussa.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:26  
+
0
Miulla se jännitys ois varmaan enemmän paniikkia ku innostunutta jännitystä... :D

Jos miulla ois ollu ajokortti kun menin inttiin ni ne ois laittanu miut kuskiks.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:30  
+
0
Nii ja no siis mullahan tietysti seki autto et äiti opetti. :) Eli ei hävettäny tai haitannu vaikka mokasin kuinka pahasti ja uskalsi kysyä ties mitä tyhmiä kysymyksiä. Ja jos ei yhtäkkiä enää huvittanukaa ajaa ja nii auto tien sivuun ja kuskin vaihto. :P

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:37  
+
0
Niin joo no toi onkin eri asia. :) Meillä vaan ei tulis tuosta mitään, tappeluks menis ainakin iskän kanssa. :D
Shetlanninlammaskoira (05/05)



nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:47  
+
0
Isäpuoli ois hyvin voinu ajattaa mun opetusluvalla, kun sillä on kokemusta kun se on ajoharjotteluradan opettaja. Mutta ei siitä ois mitään tullu ku oisin vaan riidelly sen kans koko ajan :-D

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:50  
+
0
aaah mulla on ihan jäissä se mun ajokortti hanke :D pitäis varmaan mennä vähän keskustelee sinne koska pakkohan se nyt on käydä loppuun kun alotinkin... mut en muista enää mitään eikä oo yhtään motivaatiota kun en mä tiedä millon ees ajaisin kun kaikilla muilla kätevästi autot :D ja sillon kun voisin ajaa niin napsin mielelläni jo vähän alkoholia nassuun niin sekin meni sit siinä!
never regret something that once made you smile

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 16:38  
+
0
teoriatunnit suoritettu, liukas ja pimeeajo suoritettu, yli puolet ajotunneist suoritettu ja sit kusi maksu puoli. inssi ja vikat tunnit oli varattu mut piti vaa peruu tuli just muutto ja kaikki siihe välii. saa nyt nähä millo pääse taas jatkaa, ärsyttää kyl iha sairaasti et tos vaihees jäi mut ei voi mitää, täytyy vaa yrittää päästä jatkaa nii ettei tartte kaikkee alkaa uusii..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 14.11.2011 klo 21:57  
+
0
Sain vihdoin aikaseks vaihtaa talvirenkaat :D jo varmaan kaks viikkoa on ollu pakkasia kun aamulla menee kuudeksi töihin ja välillä on kyllä ollu tietki liukkaat.. Ostin viimekeväänä uudet nastarenkaat ni kyllä nyt kelpaa 8)
Do or do not. There is no try.

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 19.11.2011 klo 00:28  
+
0
Mistähän sitä sais rahat kakkosvaiheeseen :P On aika kallis opiskelijabudjetille ja kuulostaa vaan pelkältä autokoulujen rahastukselta koko touhu...
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 19.11.2011 klo 10:52  
+
0
No se todellaki on pelkkää autokoulun rahastusta. Muutenki autokouluhinnat Suomes on jotain aivan järkyttävää, Amerikas koko autokoulun saa jollain 250 eurolla :roll: Suomes saa maksaa ekaks ~1300e + päälle 300e kakkosvaiheesta.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 06:30)