Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 10

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 12.08.2010 klo 07:49  
+
0


minu vauva ♥
life is no nintendo game

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:16  
+
0
Pyh. Pelkkiä uudempia autoja :D

Meiltä löytyy Ford Sierra (vm. -92) ja Ford Granada (vm. -74). Automaatteja molemmat, kun ei tuo mieheke saa muilla ajella. Tulee kyllä hieman toimeton olo automaatilla ajellessa, kun ei itse tarvii mitään tehdä :D

Mies haaveilee myös Dodge Challengerista, joten ehkä sellainenkin meiltä joskus löytyy. Toivottavasti.

Itse en noista autoista ole ollut pätkääkään kiinnostunut ennen tuota miestä, mutta nyt sitten kiinnostus on alkanut pikku hiljaa herämään vanhempia autoja kohtaan. Niissä on niin paljon enemmän särmää uudempiin verrattuna :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:20  
+
0

Ame kirjoitti:

mutta nyt sitten kiinnostus on alkanut pikku hiljaa herämään vanhempia autoja kohtaan. Niissä on niin paljon enemmän särmää uudempiin verrattuna :)

I totally agree!
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 18.09.2010 klo 19:37  
+
0
En tiedä oonko puhunu tääl aikasemmin tästä, mut ei se mitään. En tiedä mikä mua näissä viehättää, mut Mitsubishi Lancer Evolution X (ja vanhemmatkin mallit) on ihan hemmetin siistejä ! Olis niin makeeta jos saisin joskus tommosen auton hommattua itelle :love: Muotoilu on ihan pirun siisti ja tehoakin löytyy tarpeeksi ainakin :D aww !

Sibe

Sibe
Viestimäärä: 45

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 18.09.2010 klo 20:33  
+
0
Isän yhden juhannuksen humala johti siihen että se opetti mua ajaan autolla. Ja olin sillon vasta 11-vuotias kakara, ettei siinä mitään. Ihan hyvin meni, tosin veljen kaverin pyörän rengas meni soikeeks kun ajoin yli, sekä peruutin kaks kertaa puupinoon ja auton takaluukkuun jäi semmonen kaunis lommo.

Ja tottakai se oli äidin auto, isä ei halunnu et sen auto hajoo :D
Flirtin Kettu Kiry s. 28.02.2001

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 14:06  
+
0
Tää ei nyt ehkä ihan kuulu tänne, mutta kuitenki :D

Oon nytte autokoulussa ja oon ajanu puolet tunneista. Oikeesti musta tuntuu että oon aivan surkee :D:D Ajo-opettajat kyllä sanoo ettei oo mitään hätää ku tunteja on niin paljon jäljellä, mutta ite en olis kovin luottavainen.
Mä osaan liikennesäännöt, ei siinä mitään, mutta ku liikenteessä meen aika paniikkiin ja sillee. Yksisuuntaset Siis miten hyviä te ootte ollu tässä vaiheessa? Onko teistä tuntunu ettei inssi mee varmasti ikinä läpi? :D

Tiedän kyllä että sitte ku saa inssin läpi niin ei tosiaankaan oo mikään mestarikuski ja sillon vasta se kunnon oppiminen alkaa. Mutta HUOLETTAA :D

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 15:08  
+
0
Pitää muuten ihan mainita että mun 9v pikkusisko on kauhee autofriikki, se tietää suunnilleen kaikki automerkit ja mallit ja tunnistaa ne ja selittää mulle aina kaikkee siansaksaa jossain kaupan parkkipaikalla :D että tossa on Toyota Avensis ja Citroen C4, tossa on automaattivaihteet ja toi on vuosimallia se ja se. Kyllä mäkin jotain autoista tiedän mutta toi on ihan hullua. Ja sitten kun se näkee hienon auton se karjasee et "nyt on pakko mennä nettiautoon!" :D

Mä olen ihastunut shamppanjanvärisiin volvo v70:siin. Olen kyllä jotenkin huomannut että aika monet kys. mallin edustajat menee helposti rikki, tienreunassa tai viimeisiä savujaan päästelemässä kaupungilla 4/5 on just seittemänkymppisiä volvoja. Täälläpäin. No mutta ihana auto se on, malliltaan just sitä mitä mä haluan ja tavaratila on awws. Meidän iskällä on volvo940 myrkynvihreenä, se on sisustukseltaan ihana ja kestävä ja tavaratila on ihana ja kaikkea, mut en tiedä onko se mulle sit kuitenkin liian "laatikkomainen" ja jämerää tekoa ... haluaisin tavallaan kevyemmän auton :o meinaan saisin ton kyllä heti kun kortin saan.

Voitin muuten ruotsinlaivalla kummisedältäni skootterin yhdessä vedonlyönnissämme, minkähänlaisen sitä viittis toivoa >:D tää kys. kummisetä on ollut Salon rikkaimpia miehiä, yrittäjä nääs, joten eipäs pihtailla. Millasiakohan sähköskootterit on käytössä?
no you don't know what it's like
welcome to my life

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 14:09  
+
0
Uijuijui, enää 4 kk nii menöö auto vaihtoo! Toivotaa et mun uskolline nipponini kestää viä sen ajan!
Alootin jo varuuks nyt uuren auton kattelemisen, löysinki pari hyvännäköstä audia! Kyllä 5 tonnilla ny vähä paremman auton saa jo ja jos oikee hyvä auto löytyy nii ehkä voin saada tonnin tai pari porukoolta lainaa. Tsajajajaa!

Löysin jo yhden ihan hyvän auton ennen ku nettiauto sano sopimuksensa irti!
http://www.nettiauto.com/audi/a3/3387355 <3

Tosin tuota ny tuskin on enää helmikuulla myynnis tai jos on nii en kyllä minäkää sitä siinä tapaukses osta. Pakko olla jtn paskaa siinäki sitte :D

Näyttää nii hyvältä, tuota ku vähä lisää laittaas viä nii mmmmmmhh! Audia ei saa laittaa liikaa tai son aiva hirveen näköne.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 14:33  
+
0
!!!!! :love:
nyt meillä on kaks mustaa mersu ml:ää pihassa, jättesöt ! audi myyntiin ens viikolla.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 16:54  
+
0
^^ Kuulostaa aika hintavalta, kun kerta on ajettu noin paljon. Mutta en sitten tiedä, meille ostettiin tuo pösötin vuosimallia -06 ja ajettu n. 60 000, ja maksettiin 5000 euroa siitä.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 18:00  
+
0
Tuoha on ihan soppeli hinta tuasta audista ja audin koneelle ei tuo ajomäärä ei tunnu viä missää,
+ turbo, alustasarja, kytkin paketti on uus, jakoremmi vaihdettu 30 000 km sitte, plus muuta kivaa.

aaah.... <3
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 17.10.2010 klo 18:00)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 21:06  
+
0

Natskuu kirjoitti:

Mutta en sitten tiedä, meille ostettiin tuo pösötin vuosimallia -06 ja ajettu n. 60 000, ja maksettiin 5000 euroa siitä.

No jo oli epäilyttävän halpa :mietiskel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 14:50  
+
0
hups
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.10.2010 klo 14:51)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 14:51  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

[quote=Natskuu] Mutta en sitten tiedä, meille ostettiin tuo pösötin vuosimallia -06 ja ajettu n. 60 000, ja maksettiin 5000 euroa siitä.

No jo oli epäilyttävän halpa :mietiskel:[/quote]

//tai sitten ei, Peugeotit ei vissiin oo uutenakaan ku pikkusen päälle kymppitonnin
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:34  
+
0
Aah, kohta alkaa taas iki-ihanat talvikelit!

Täällä jo yks päivä tuli niin kunnolla lunta, ettei aurat ehtiny joka paikkaan heti. Ajelin sitte firman autolla sellasia kivoja pikkuteitä, joissa oli sellaset 15 cm loskaa. :)) Ei nimittäin kovin paljo talvirenkailla ollu merkitystä enää siinä vaiheessa, kun loska kuljettaa vaan sinne minne tie viettää...
Oli nimittäin ojaanajo niin älyttömän lähellä että huhhuh! Sitä oliskin ollu kiva soittaa pomolle, että täällä tää auto nyt makailee ojassa. :D:D Mut onneks oon niin pro ohjaamaan, että tiellä pysyttiin.

Iskän autolla en kyllä suostu ajeleen kauheimmilla talvikeleillä. Vanhassa vara parempi. Maman auto pysyy niiiiin paljo paremmin käsissä!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 01:59  
+
0
Jee, ens kuulla auto vaihtoon! Minulle oma diudi (audi) <3

Voisin vaikka kuolla onnesta, ny ku löytääs vaa semmosen helmen ! Alkaa nii nakertaa jo tualla nipponilla ajaminen, ok uskollinen son ja ihan hyvä ajaa, mut son nii vanha että ei oo enää järkiä palijo korjaalla. Ja on ollu kyllä aika jännä talvi, siis mullahan ei käytännös oo talvirenkaita ollenkaa, yks rengas on missä on nastat ku se viime vuonna vaihrettii uuteen muista on kulunu nastat pois. Kyllä, sillon erittäin turvallista ajella. Varsinki tälläselle joka ei ikinä aja rajootuste mukaha, kyllä on pari kertaa ollu ajotairot koetuksella ku on ollu vähä liukasta ja ajanu huolimattomasti ja oon mä sillä noitta renkaitte takia jo kaks kertaa ojas ollukki mut onneks ei kummallakaa kerralla käyny pahasti + että ku tuasta on viä käsijarruki paskana nii ei voi koittaa ees pelastaa :DD

ja haha! vähäkö nautin ku sain vinettää oikee huolella py:lle ny ku audi on ohittanu mersun! en muista mikä autolehti mut joku mis vertaaltii monia autoja ja niitte ominaasuuksia yms. nii audi oli noussu ykköseks, mersu kakkoseks ja en muista oliko mazda kolmosena vai nelosena. aahaahhahahaaa! kyllä se ny kärsii ku son henkeen ja verehe mersu ihimisiä, mikä nautinto mullonkaa :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 14:02  
+
0
Itselläni on Ford Orion -92. Jokaisen pennin oon siitä itse maksanut(vakuutus, verot, bensat, korjaukset, katsastukset, itse auto..), mistä oon ylpeä. Sitä paitsi tuo on mun mielestä ihan tarpeeksi hyvä auto ekaksi autoksi. Pääsen sillä paikasta A paikkaan B, eikä oo ikinä jättänyt välille. Katsastuksestakin meni tällä viikolla läpi lähes ilman huomautuksia(toinen takavalo ja rekkarinvalo pimiänä).
Tottakai ajaisin mielummin jollain uudemmalla autolla, mutta turhaa enää on ostaa kun kuitenkin myisin sen viimeistään ens kesänä pois. Joten eiköhän tää nykyynen pysy mulla vielä puoli vuotta. :)

// Pitääkö munki ny laittaa kuva. :D Tällänen. Ei siis oo mun auto tos kuvas, mut samanlainen. Ei tosin tota takaspoileria..
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.01.2011 klo 15:12)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 14:18  
+
0
Meikältä löytyy tämmönen aarre, tosin kaksiovisena. (kuvassa ei siis se oma yksilö) Toyota Corolla Hatchback -96. Ollut mulla vuoden verran. Porukat kustansivat lahjana ensimmäisen vuoden vakuutuksen, mutta auton ostohinnan olen itse maksanut ja tästä edes maksan sitten muutkin viulut. Tällä hetkellä raukka on kuitenkin moottoriremontissa, mutta eiköhän ens viikolla pääse taas ajeleen. ^__^
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.01.2011 klo 14:19)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 14:47  
+
0
MITÄ, eikö mun autosta oo esittelyjä täällä? :D aaa!

Eli, mulla on Opel Astra -03, eli tälläinen, mutta tämän värisenä. (toi toisen kuvan auto olis just ku mun muru, paitsi ettei mun omassa ole mitään tyhmännäköistä takaspoileria.)

Meiltä löytyy myös Ford Mondeo 2010, Ford Fiesta 2004 sekä Toyota Hiace.

Kuvat tosiaan ei ole omista autoista, vaikka Fordit ja Toyota ovatkin kuvissa oikean värisinäkin!
Meillä ei ole niin nuukaa, kuka ajaa milläkin autolla, mut ite ajan suurimmaksi osaksi Astralla, äitee Mondeolla ja iskä sit Fiestalla ja Hiacella. Ja iskä on myös taksikuski, ni meidän pihalla seisoo usein ainaki yks taksikin :D
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.01.2011 klo 14:49)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 15:03  
+
0

Arcturus kirjoitti:

MITÄ, eikö mun autosta oo esittelyjä täällä? :D aaa!

Eli, mulla on Opel Astra -03, eli tälläinen, mutta tämän värisenä. (toi toisen kuvan auto olis just ku mun muru, paitsi ettei mun omassa ole mitään tyhmännäköistä takaspoileria.)

Onks sulla siis siinä madallussarjaki? Meinaan ku tossa ekassa kuvassa ei ole mutta tokassa kuvassa on :D P.S mun mielestä toi spoileri sopii hyvin tohon :D


  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 03:30)