Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:13

Auto, mopo... jne.-pulina

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 10

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 15:33  
+
0
Miten on mahdollista, etten oo selittäny tänne mursusta... :D

No mut joka tapaukses, multa löytyy siis nykyisin Mercedes-Benz C 200 CDI automaattivaihteilla. :love: Syksyllä Saksasta tuotu mun lämpimään syleilyyni, mun silmäteräni, sydänkäpyseni, kultamuruseni. Ensimmäinen mun ihan ikioma autoni, ensimmäisen puoli vuotta kortin saamisen jälkeen ajoin veljen autolla, ku veli sopivasti menetti korttinsa. Oon selvästi meidän isän lempilapsi. :peukku:



Tän 10kk aikana, mitä mulla on kortti ollu, oon ajanu lähemmäs viidelläkymmenellä eri autolla johtuen siitä, et meidän isä on automyyjä ja pääasias nää autot on ollu vähintään vuosimallia 2007 ja voin kertoo, et mikään niistä ei oo ollu yhtä hyvä ajaa ku mun mursu, mursu on ihan ykkönen.

Kaikki aina syksyllä pelotteli, et takaveto on ihan hirvee ajaa ja se ei pysy tiellä yhtään ja en tuu selviämään sillä metriäkään, ja paskanmarjat. :D Pyörittelin jo sillon silmiäni kaikille pelottelijoille ja tasan kerran auto on vähä luiskahtanu ihan peilikirkkaalla jäällä. Sekään ei oo takavedolla oikeestaan edes pelottavaa, ku autoo pystyy ohjata niin hyvin ja kaasun nostamalla se taas asettuu. Muuten lähinnä on sutinu, ja sitä ei edes takavedolla huomaa toisin ku etuvedolla, ja ne vasta sutiiki :roll:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 15:36  
+
0
Kieputin: No ei todellakaa oo mitää madallussarjaa :D:D:D lol. Ja spoilerit on oikeesti tosi läppiä, en oo nähny vielä yhtään autoa missä spoileri näyttäisi oikeasti hienolta. Ja kaikkein vähiten se sopii just johonki hiton Opeliin..
Do or do not. There is no try.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 16:05  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Kieputin: No ei todellakaa oo mitää madallussarjaa :D:D:D lol. Ja spoilerit on oikeesti tosi läppiä, en oo nähny vielä yhtään autoa missä spoileri näyttäisi oikeasti hienolta. Ja kaikkein vähiten se sopii just johonki hiton Opeliin..

No sit me ollaan kyllä täysin eri mieltä autoista. :cool:

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 19:02  
+
0
Takavetohan on yliveto! :D

Siis nehän on oikeesti hyviä, itellä on toki etuveto tällä hetkellä ja mielummi ajelisin takavetoosella! Siis niillähän on puolet helpompi luisuutellakki ja muutenki pelleellä ku etuvetoosella!
Mua nii harmittaa ku tänä vuonna (autosta käkkäripaskana) en oo päässy leikkimää yhtää! Se on oikeesti parasta mitä housut jalas voi teherä!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 19:07  
+
0
Mä oon niin nössö etten uskalla leikkiä autolla yhtään............ kaikki aina motkottaa et miks mulla on takaveto ku en halua edes pelleillä sillä yhtään :D mut haluan säilyttää rakkaani yhtenä palana!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 19:14  
+
0
lauantain koiran_juoksutus_perämettässä - reissu sai vähän huonon alun huonosti auratulla tiellä... :viheltel: talvi <3
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 19:45  
+
0
Mä oon vaan ihmisiä, jotka ei millään muotoa ymmärrä autolla leikkimistä. Mun mielestä se on vaan tyhmää :D
Do or do not. There is no try.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 19:53  
+
0
Autolla leikkiminen jossain isolla auratulla kentällä missä ei oo muita on mun mielestä ihan ok ja pitää yllä nopeita refleksejä tosi tilannetta varten. Muuten käkkäröinti on mun mielestä ihan tyhmää.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 20:56  
+
0
Katri, siis sun on pakko kokeella ! Se on ihan parasta mitä voi housut jalaas tehrä :D
Pyyrät jonku opettamaha, meikäki harjotteli S-marketin pihassa kovaa aina iltaasin (ja vähä muuallaki :viheltel:), vähä on mahtavaa ku sen oppii!

Paitsi oon aina vähä nöyrää ku ollaan py:n kans ajelemas ku se vetää koko kylärinkin luisus, nostamatta kertaakaa jalkaa kaasulta (jos vaa siis risteyksistä pääsöö nii nottei ketää tuu, luonnollisesti :DD) mut se ny kisaaki kaiken maailman autopaskois nii totta kai se osaa... miestelijä....................

Ja sittekku mullon takaveto nii se lupas opettaa mutki, en tajuu miksei se anna mun vähä harjotella mersulla :(( kauheen jyrkkä 'EI IKINÄ' ku kysyyn saanko mäki :eitietoo: :enkeli:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 21:37  
+
0

Tokya kirjoitti:

Autolla leikkiminen jossain isolla auratulla kentällä missä ei oo muita on mun mielestä ihan ok ja pitää yllä nopeita refleksejä tosi tilannetta varten. Muuten käkkäröinti on mun mielestä ihan tyhmää.

Oon samaa mieltä. Ei jossain parkkipaikalla haittaa, mut meidänki kyläringillä jokku luisuuttaa yhes häjys risteykses, nii monta kertaa on meinannu joku tulla kylkeen. Ajais vaikka ojaan, mut ei MUN autoon.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 12:38  
+
0
Mä en kans ikinä leiki autolla. Jokkisautot on asia erikseen :D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 15:08  
+
0
mä en ymmärrä tota jokkistelua! tai ymmärrän ja en ymmärrä, ymmärrän siinä mieles et kivaa ajaa lujaa ja kilpaa jne. mut sitä en ymmärrä et tyypit käyttää vuores ylitte kymppitonninki kaiken maailman kalusteisiin ja sitte on OIKIASTI (=oma kokemus) tallis koko päivän ja puoli yötä, herätään siinä aamu kasilta ja yöllä viimestää kolmelta tullaan pois.... siis huoh ja tätä jatkuu joka ikine päivä siihe asti et koneet on valmiita ::)

HUOH
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 15:15  
+
0
Haha, mä oon ollu ensimmäisissä jokkiskisoissa ku oon ollu 2kk ja oon ollu elämäni aikana kaikissa asfalttikunkuissa, joka vuosi tulee käytyä lukemattomat jokkiskisat ja puolisukua ajaa jokkista joten oon varmaan turtunu. :DDDD
Mutta rahaa saa menemään joo ÄLYTTÖMÄSTI autoon, joka todennäkösesti menee seuraavissa ostotarjouksissa. Pihat on aina täynnä ties minkälaisia romuja ja kisoihin lähetään satojen kilsojen päähän ja auto jääki ekaan mutkaan. Järjetöntä, MUTTA KIVAA<3
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.01.2011 klo 15:16)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 15:17  
+
0
^Justiin meinasinki tulla sanomaan että eikös jokkikses pysty ostamaan toisen auton. Sitä en kyllä tajua! :D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 15:19  
+
0
Muistan ku pienenä aina kiinnyin meidän autoihin ja sitte ku ne ostettiin niin se oli niin kurjaa! :D:D Nykyään oon lähinnä kiitollinen jos niitä häippäsee, vaikka niitä tuppaaki tulemaan sitte tuplana takasin.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 16:47  
+
0
mun mielestä autolla leikkiminen yleisillä teillä on ihan typerää ja vastuutonta. se on liikenteen vaarantamista, muiden ihmisten hengen vaarantamista. mä en ainakaan ikinä vois sulattaa sitä et joku perheenjäsen esimerkiks kuolis liikenneonnettomuudessa siks kun joku halus vähän kikkailla autonsa kanssa. mä en vaan voi sietää sitä, että jonkun henki vaarantuu siks että voi ite leikkiä ja hassutella.

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 22:13  
+
0
minä sain tänään ajokortin ! ♥
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 22:24  
+
0
^ Onnea! :)
Varjo 12/2010 ♥

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 22:50  
+
0
^ Kiitoksii ! Nyt pitää sitte opetella ajamaan perheen autoilla (mersu ja volkkari, sen tarkemmin en osaa sanoa :D), vähän eri tuntu ku mitä autokoulun pösössä. Kauheen jännältä tää tuntuu!
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: AUTO, MOPO... JNE.-PULINA - Torstaina, 20.01.2011 klo 16:51  
+
0
Onnea jacknasty!

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 10
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265886
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 09:45)