Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 30.08.2010 klo 20:44  
+
0

Nunnuu kirjoitti:

Hei olen 18 vuotias ja olisin valmis auttamaan koiran ulkoiluttamisessa pientä korvausta vastaan koulun jälkeisenä aikana ja viikonloppuisin. Minulla on paljon kokemusta eri rotuisista ja kokoisista koirista ja itselläni on aina ollut koiria. Asun vantaan tikkurilassa.

Ottakaa yhteyttä sähköpostilla: Nennah_92@hotmail.com

When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

kikherne

kikherne
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 13.11.2010 klo 18:34  
+
0
Kokeillaan täälläkin.

Eli hoitoapua tarvittaisiin koiralle Tampereelta tai Porista.

Tarvisin satunnaisesti hoitoa koiralleni, lähinnä viikonloppuisin, mutta myös koko joulukuuksi. Porista jos löytyisi hoitajaa, niin voi tulla joko minun luokseni hoitamaan tai sitten ottaa koiran luokseen hoitoon. Tampereelta hakusessa olisi hoitopaikka. Eli tilanne on se, että minulla on toisinaan töitä Tampereella (asun siis itse Porissa) ja olen silloin äitini luona, ja minun koira ei oikein tule toimeen meidän äidin koirien kanssa. Siksi mieluummin järkkään sille hoitopaikkaa, kun muuten kaikki koirat stressaa.

Kyseessä on bernhardin koira, 6-vuotias narttu. Tuo on melko lupsakka
tapaus, vaikkakin toisille koirille saattaa lenkillä ohi kulkiessa murahtaa. Tuo tottelee kuitenkin hirveän hyvin kun sitä käskee. En osaa sanoa miten käyttäytyisi sellaisessa paikassa missä on muita koiria. Toisille koirille ei sano mitään eikä välitä, mutta toisista ei pidä. Juuri meidän äidin koirien kanssa ei valitettavasti tule toimeen. Elikkä hakusessa mieluiten sellainen paikka missä ei ole toista koiraa, tai sitten niin, että et itse ole paljoa poissa ja pystyt seuraamaan miten koirat tulevat toimeen. Pääasia että hyvän ja luotettavan hoitopaikan tai hoitajan saisi.

Tarvisin koiralle hoitoa jo ensi viikolla to-su. Eli 18-21.11. Sitten to-su 25-28.11 sekä joulukuuksi. Nuo on sellaisia jotka nyt on tiedossa.

Ota minuun yhteyttä, jos haluaisit ja pystyisit koiraani hoitamaan. Jos sinulle käy edes jonkinlainen ajankohta joulukuussa, vaikkei koko joulukuu kävisi, niin sekin auttaisi jo paljon! Maksusta päästään varmasti yhteisymmärrykseen ja lisätietoa saa kysellä, joten ota rohkeasti yhteyttä! Mieluiten sähköpostilla, koska olen uusi täällä enkä osaa oikein käyttää tätä vielä.

- Kirsi (ggir@luukku.com)

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 20:13  
+
0
Amerikancockerspanielinarttu (7 kk) kaipaisi ulkoiluttajaa työpäivien aikana / hoitajaa satunnaisesti iltaisin. Olemme muuttaneet uuteen kotiin, eikä Sanni vielä osaa olla täällä yksin, harjoittelu on vaiheessa. Asutaan Vantaan Tammistossa. Yhteydenotot yksityisviestillä :)
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 18:23  
+
0
Amerikancockerspanielityttö Sanni etsii luotettavaa hoitopaikkaa satunnaisesti iltaisin ja viikonloppuisin.

Sanni on 7 kuukauden ikäisenä täynnä virtaa ja touhua. Yleisesti ottaen Sanni rakastaa kaikkia ihmisiä, ja toisia koiria. Toisten koirien tapaaminen hihnassa ilman haistelulupaa voi aika-ajoin aiheuttaa puhinaa ja vetämistä (epävarmuuttaan puhisee). Kun toista koiraa pääsee haistelemaan, ongelmia ei ole yleensä ollut. Lenkit Sannin kanssa yleensä sujuvat mukavasti > tietää saavansa raksupalkkaa, kun toimii oikein, ja jenkkitytön ruokarakkaudella yleisesti ottaen toimii niin kuin toivotaan :)

Asumme Vantaan ja Helsingin rajalla Tammistossa, mutta voimme tarvittaessa tuoda Sannin myös hoitopaikkaan. Täällä kotona hoitaja saisi "kaupan päällisiksi" hoitoonsa myös kaksi nuorta ja kilttiä kissatyttöä, joiden hoitoon kuuluisi lähinnä ruuan antaminen ja silittely :)

Yhteyden saa yksityisviestillä, tai sähköpostilla saana.sarkilahti@gmail.com

MODET > Aiemman viestin tästä ketjusta voi poistaa, muokkaaminen ei onnistunut.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

mmarjuut

mmarjuut
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 14.01.2011 klo 21:05  
+
0
Hei! Täällä olisi 15-vuotias tyttö Pohjois-Helsingistä, joka kaipaisi kipeästi hoitokoiraa. Olen aina unelmoinut omasta koirasta, mutta omaa en vieläkään ole voinut saada.
Olen valmis ulkoilutukseen, hoitamiseen ja touhuamiseen koirasi kanssa lähes joka ilta ja useimmiten päivisinkin, riippuen koulupäivän pituudesta. Viikonloppuisin olisin aina käytettävissä.
Palkkiota en tarvitsi, eniten minulle merkitsee että pääsisin tekemisiin koirien kanssa sekä saisin itselleni lenkkiseuraa :) Jos kiinnostaa, laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen lavsku34@hotmail.com
(Viestiä on muokattu perjantaina, 14.01.2011 klo 21:06)

Hippa

Hippa
Viestimäärä: 7

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 20:12  
+
0
Kajaanissa etsisi mukavaa ulkoiluttajaa/hoitajaa seuraavanlainen seurakunta: 2 silkkiterrieriä, havannankoira, kiinanharjakoira ja lyhytkarvainen mäyräkoira. Asustamme hyvien liikenneyhteyksien päässä keskustassa omakotitalossa. Koiruuksien kanssa saa myös halutessaan harrastaa mitä mieleen juolahtaa ja kyydillä pääsee myös näyttelyihin aina välillä.

Lähinnä siis tarve ulkoiluttajalle muutaman kerran viikossa ja satunnaisesti mahdollisesti myös yönyli hoitajaa :)

Ota yhteyttä mikäli kiinnostuit! oosalo@gmail.com / 0452561808 -Oona

RDFC

RDFC
Viestimäärä: 40

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 03.02.2011 klo 14:46  
+
0
Helsingissä olisi tarjolla ulkoilutus/hoitoapua. Olen parin viikon päästä 18-v täyttävä, lähinnä isoista koirista kokemusta koko elämän varrelta omaava luotettava ja vastuuntuntoinen tyttö. Minulla on 4-vuotias saksanpaimenkoiramix narttu, joka tulee toimeen kaikkien kanssa, ja se kulkee mukanani.
Toimin koiran ehdoilla ja tarjoan paljon virikkeitä, keskikokoiset/isot koirat etusijalla, koska oma koirani ei välttämättä aina muista varoa aivan pientä koiraa.

Olen myös kiinnostunut ongelmakoirien auttamisesta ja kuntouttamisesta, oma koirani on pahoinpitelytapaus jonka sain pentuna, käyttäytyi aggressiivisesti muita kohtaan, pelkäsi ihmisiä ja kaikkea mikä liikkui ja kärsi eroahdistuksesta (söi karmit jne.). oli erittäin innoittavaa nähdä sen elämänlaadun paranevan, kun se sai itseluottamuksensa takaisin ja pääsi tasapainoon. :)

Yhteydenotot mieluiten sähköpostitse :) theherowilleatyou@hotmail.com
Sanna.

DobberGirl

DobberGirl
Viestimäärä: 89

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 07.02.2011 klo 10:14  
+
0
Tamperelaiset huomio
Dobermann narttuni kaipaa ulkoilutusapua Ajalle 3- 7.2 Nekalassa. Koira on epävarma,vetää ja lähtee varmasti kissan/rusakon perään. Pelkää miehiä jonkinverran,mutta lähtee kyllä mukaan. Olen loukannut jalkani ja kyynärsauvoilla koiran ulkoilutus ei onnistu. Kaikki apu on tervetullutta, Soita/tekstaa 041-7261068/maisu.
Menossa mukana seropi pätkis..
Suom.ajokoira x Sakemanni Homppu

In memorian Seropi Eetu. 96 -09
Dobermann Taikaviitan Qikka Qikattaja 28.6.011

Toptail

Toptail
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 31.03.2011 klo 09:30  
+
0
Tarvitaan hoitoapua kahdelle labradorinnoutajanartulle Espoon Karakalliossa 4.4 ->
arkipäivinä. Koiria tulisi käydä päästämässä pissalle/viedä lyhyelle lenkille työpäivän aikana.

Vastaukset sähköpostiosoitteeseen: emmi.saranpaa@gmail.com tai numeroon 0407410142.

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 31.03.2011 klo 13:14  
+
0
Tarvitsetko koiranulkolutusta?Täällä Naantalissa/Rymättylässä olisi tarjolla ulkoilutusta/hoitoapua.Olemme kaksi tyttöä. Toinen 13v ja toinen 12v. Omistamme molemmat oman koiran, joten kokemusta on myös jonkin verran. Arkipäivisin kävisi pelkkä ulkoilutus n. klo 16.00-20.00 koska olemme päivisin koulussa. Viikonloppuisin ja joskus loma aikoina käy myös koko päivä hoito, jos on tarvetta. Ulkoilutus kävisi vain ja ainoastaan rymättylässä koska asumme siellä. Päivä hoitoon voi tulla kauempaakin. Mutta me emme voi hakea koiraa mistään. Maksu omantunnonmukaan. Ota rohkeasti yhteyttä yksärillä!!:)tai s-postiin: koiraulkoilutus@gmail.com

Ilmoitus ei vanhene.
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

jenica

jenica
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 08.04.2011 klo 07:43  
+
0
vantaan itä-hakkilassa valkkari-tyttö (2v) ja seropi-tyttö (3v) kaipailee ulkoiluttajaa arki-iltaisin korvausta vastaan. koirat on tosi kilttejä, mutta virtaa riittää joten ulkoiluttajan on oltava väh. 13-vuotias ja kokemusta omaava. mahdollisuus myös harrastuksiin jos kiinnostusta riittää.
yhteydet otot s.postiin jenica.poutanen@suomi24.fi

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 11.04.2011 klo 10:31  
+
0
olisin vailla 4v sakemanninartulle hoitopaikkaa tai hoitajaa kotiin 21-22.4 pääkaupunkiseudulta.Itse asumme Espoossa Matinkylässä .Vakihoitajat ei pääsekään hoitamaan pääsiäisen takia joten pulassa ollaan .Koira on peruskoulutettu ja kiltti .Tottunut lapsiin ja toisiin koiriin .Otapa yhteyttä ja kerro itsestäsi .

hansu_n@hotmail.com
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.04.2011 klo 22:21)

Nunnuu

Nunnuu
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 11.04.2011 klo 21:22  
+
0
Etsin koiralleni hoitajaa sillointällöin päivähoitoa sekä joskus viikonloppuhoitoa työvuorojeni vuoksi.
Jos olet luotettava, sinulla on paljon kokemusta koirista, jopa ongelmakoirista. otathan yhteyttä sähköpostiin: nennunanna@luukku.com

koira ei ole mikään helpoimmasta päästä, ei käyttäydy agressiivisesti... vaan tuo yksinolo meinaa tuottaa ongelmia, jonka vuoksi tarvitsen kokeneen koiraihmisen joka olis valmis treenailemaan yksinolo pätkiäkin koiran kanssa. Maksan hoidosta korvausta kyllä. :)

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 15.04.2011 klo 20:07  
+
0

zigiitta kirjoitti:

olisin vailla 4v sakemanninartulle hoitopaikkaa tai hoitajaa kotiin 21-22.4 pääkaupunkiseudulta.Itse asumme Espoossa Matinkylässä .Vakihoitajat ei pääsekään hoitamaan pääsiäisen takia joten pulassa ollaan .Koira on peruskoulutettu ja kiltti .Tottunut lapsiin ja toisiin koiriin .Otapa yhteyttä ja kerro itsestäsi .

hansu_n@hotmail.com



Myös meille voi koiran seuraksi tulla .

Koiralle löytynyt hoitaja joten ilmoituksen voi poistaa .
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.04.2011 klo 12:21)

Ruttupäät

Ruttupäät
Viestimäärä: 12

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 19.04.2011 klo 12:28  
+
0
Luotettavaa ja rehellistä hoitopaikkaa Tampereen/pirkanmaan seudulta etsii 3v kiltti ja rauhallinen bokseripoika ajalle 21-22.5. Laita yksityisviestiä, mikäli sinulla olisi tarjota hoitopaikka täksi ajankohdaksi. Mahdollisesti päivähoidon tarvetta on muulloinkin. (Pitempiä näyttelymatkoja toisen koirani kanssa, olisi kiva jos tämä pääsisi ulos, saisi seuraa sen ajan tms.)
Liberum Avis Best Regard 11.5.2008
Playbox's Samsara 22.2.2010

Hippa

Hippa
Viestimäärä: 7

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 19.04.2011 klo 21:05  
+
0
Eikö kukaan tosiaan halua viihdyttää meidän karvapalleroita Kajjaanissa? Kenneltytön paikka siis vielä auki... :)

mariyana

mariyana
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 02.05.2011 klo 20:19  
+
0
Sekarotuinen pieni koira vailla iltapäivähoitoa JYVÄSKYLÄ.
Sain kuukauden työpestin ja työaikani on 8 tuntia. Koirani ei ole tottunut olemaan yksin 4-6 tuntia kauempaa. Siksi se kaipailisi lenkittäjää ja seuranpitää pariksi tunniksi päivässä n. klo 14-16. Opiskelijabudjetilla en varsinaista palkkaa voi maksaa, mutta voit esim. syödä välipalaa ja olla muutenkin "kuin kotonasi" luonani. Koirani on ystävällinen ja energinen pakkaus. Minulla on myös kaksi kania, joita saa, muttei tarvitse hoitaa.
Laita pikaisesti sähköpostia.
T:Marianna (makalimi@jyu.fi)

Layla

Layla
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 21.05.2011 klo 19:37  
+
0
Onko lemmikkisi vailla hoitajaa esimerkiksi matkan aikana?

Olen 20-vuotias nainen Jyväskylästä, jossa asun yhdessä kihlattuni ja lemmikkejemme kanssa.

Tarjoamme luotettavan ja hyvän hoitopaikan koirallesi tai/ja muille lemmikeillesi.

Molemmilla on runsaasti kokemusta koirista, niin omista kuin hoitokoiristakin. Itsellämme on tällähetkellä reilu 1v ikäinen leikattu pieni narttukoira sekä pari talvikkoa.
Myös kaneista ja kissoista löytyy kokemusta.

Hoidamme lemmikkiäsi yksilöllisesti ja toiveitasi noudattaen.
Voimme hoitaa lemmikkiäsi arkena, viikonloppuisin ja etenkin loma-aikoina.

Mikäli et halua viedä lemmikkiäsi "häkkihoitolaan", vaan paikkaan jossa lemmikkisi saa olla mukana normaalissa elämässä luotettavassa paikassa niin ota yhteyttä!

Taksa sovittavissa.

-Kaneille ja jyrsijöille on varattu kokonaan oma huone(jossa ei johtoja tms.), mutta kanit saavat myös liikkua vapaana asunnossa.
-Koirat ja kissat saavat ovat mukana joka päiväisissä tilanteissa, saavat liikkua vapaasti asunnossa.



Varaustilanne nyt:

6.5-9.5.2011(koirat)
13.5-14.5.2011 (koira+kissa)
15.5-19.5.2011 (kani)
27.-29.5.2011 (kissat)
1.6 alkaen 2-4 päivää viikossa koira ainakin 30.6 saakka
30.6-3.7.2011 (koirat)
3.7-18.7.2011 (koira)

Varaustilanne muuttuu nopeasti, saattaa tulla peruutuksia tai lisää lemmikkejä hoitoon joten varmimman varaustilanteen saat tietoon kysymällä sähköpostitse.

Vielä mahtuu siis hoidokkeja niin isompia kuin pienempiä, sekä satunnaisia keikkoja oikein hyvin.

Parhaiten minut saa kiinni sähköpostitse: supukka@hotmail.com
Koiranko tahdot? No yhdenkö vaan? Siitä lauma lähtee kasvamaan. Seuraavaksi huomaat,oletkin jo köyhä. Ja naapurit kuiskii että päästä vähän löyhä. Ei yhdestä vaivaa ja kaksikin on hauskaa, kolmas on helppo, ei neljäs tee tuskaa. Viides on ihana ei kuudessakaan vikaa. Talo täytyy hauvoilla aivan tuota pikaa

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 22.05.2011 klo 22:06  
+
0

mariyana kirjoitti:

Tulen kesäksi töiden perässä koirani kanssa Helsinkiin. Koirani kaipailisi seuraa poikaystäväni ja oman työpäiväni aikana muutamaksi tunniksi, ettei koko päivää tarvitsisi uudessa ympäristössä yksin olla. Tehtäviisi kuuluisi koiran lenkitys ja ennenkaikkea seurana oleminen.
Pistä sähköpostia jos haluaisit olla avuksi: makalimi@jyu.fi
T:Marianna

"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tann

tann
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 25.05.2011 klo 17:21  
+
0
Tarjotaan hoito- tai lenkkeilytysapua Jyväskylän seudulla. Olen 18vuotias (-92) ammattiin valmistuva tyttö Kortesuolta, joka omistaa kolme leikattua maatiaiskissaa ja kaksi pientä koiraa :) Dogsitter-kurssi on aikoinaan käyty. Olen luotettava ja vastuuntuntoinen, maalaisjärkeäkin löytyy, enkä epäröi kysyä, jos tarvitsen apua.
Olen ollut mukana myös yhden kissan synnytyksessä, joten voin olla sellaisessakin avuksi. Kokemusta löytyy myös hevosista/poneista, eli minusta saa myös tallityöntekijän niille päiville, kun et itse pysty tekemään esim. iltatallia :) Lisäksi jyrsijöiden hoito onnistuu ja voin niitä ottaa meille hoitoon.

Palkasta voidaan sopia. Yhteyttä voi ottaa mailiin tannj@suomi24.fi
koiruudet
volpino italiano, -05, leikattu uros, Mandastamm Luce Di Neve "Luigi"
tiibetinspanieli, -10, narttu, Vanessan Eleonore "Pipsa"

kisut
maatiaiskissa, -08, leikattu narttu, Halla
maatiaiskissa, -08, leikattu narttu, Ruska
maatiaiskissa, -10, leikattu kolli, Matti

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 05:00)