Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9

Onneli

Onneli
Viestimäärä: 12

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 19:25  
+
0
Laitetaanpa nyt tännekin tämä sama!

Hoitoapua tarjolla Varsinais-Suomen alueella ! :-)

18-vuotias opiskelija tarjoaa hoitopaikkaa kaikenkarvaisille koirille, vaikka lomamatkan lähestyessä tai työpäivien ollessa liian pitkiä!
Kokemusta löytyy jonnin verran, ja maalaisjärkeä sekä oikeanlaista suhtautumista karvakorviin sitäkin enemmän. Hoidossa on ollut niin kiinanharjakoiraa kuin tanskandoggiakin, ja muistissa on vielä monia asioita 4H:n muutama vuosi sitten käydyltä dogsitter-kurssilta.

Asustan kesän maalaismaisemissa (omakotitalo), ja ottaisin koiria mielelläni myös tänne hoitoon, toki voin tulla itsekin kotiinne.
Täällä odottelee erittäin kiltti narttukoira uusia koirakavereita :) Jos toimeen ei toisten kanssa kuitenkaan tulla (oman koirani puolelta lähes mahdottomuus...) , myös toisista erottaminen on mahdollista.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, niin kerron lisää!

emilja0lilja@gmail.com [välissä on siis numero nolla, EI o-kirjain]
♥ labbis 12/03
+ hoitokoira/koiria epämääräisiä aikoja menossa mukana !

IinaH

IinaH
Viestimäärä: 11

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 19:38  
+
0
Tarjolla hoitoapua Haukiputaan ja Oulun alueella ja niiden lähiympäristössä

Olen 19-vuotias Haukiputaalla asuva nainen. Meillä on ollut kotona aina koiria. Tällä hetkellä meillä on kotona neljä shetlanninlammaskoiraa (kolme narttua ja yksi leikattu uros), joista kaksi on omaani (äiti ja tytär, syntyneet 7/2006 ja 1/2010). Olen myös kasvattanut kaksi shelttipentuetta. Olen hoitanut useasti tuttaviemme koiria heidän lomareissujensa aikana ja auttanut myös koirien ulkoiluttamisessa. Minulla on kokemusta monesta eri rodusta ja eri-ikäisistä koirista. Olen luotettava ja vastuuntuntoinen.

Tarjoudun hoitamaan koiria Oulun ja Haukiputaan alueella sekä niiden lähiympäristössä. Minulla on auto käytössäni. Minulla on mahdollista ottaa koira hoitoon myös meille kotiin (asun kotona isossa omakotitalossa), mikäli koirasi tulee toimeen muiden koirien kanssa. Voin myös tarvittaessa tulla luoksesi asumaan, mutta haluan ottaa myös ainakin nuoremman koirani mukaan. Tällöin voin huolehtia myös muista taloustöistä, kuten postin hakemisesta ja kukkien kastelusta. Voin myös antaa ulkoilutusapua, jos koirasi tulee toimeen muiden koirien kanssa.

Takaan, että koirasi tulee saamaan minulta sellaista hoitoa, johon se on tottunut. Noudatan omistajan antamia hoito-ohjeita. Korvauksesta sovin omistajan kanssa.

Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: iina.hautala@gmail.com
Sheltit Sofi, Penni, Adolf ja Asta.

ASTANJAN SHELTIT -uudet kotisivut tulossa pian!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.05.2011 klo 19:41)

saimia

saimia
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 13.06.2011 klo 15:22  
+
0
Hoitoapua etsitään Tampereella!



Etsin säännöllisen epäsäännöllisesti hoitajaa käymään kotonani eläimiä katsastamassa! :-)

Pesueeseen kuuluu kaksi (sisä)kissaa, kaksi maakilpikonnaa, leopardigekko, hamsteri ja kotiloita sekä näillä näkymin myös ajoittain osan vuodesta luonani asuva spanieli.

Vaikka tämä kuulostaakin aikamoiselta eläintarhalta, ei näiden hoitaminen ole sen haasteellisempaa.
Totta kai annan tarkat hoito-ohjeet ja perehdytän pesueen hoitoon. Eli en odota aikaisempaa kokemusta kaikista näistä lajeista!
Asumme Tampereen keskustan alueella, ja tarvitsen hoitajaa välillä ollessani viikonloppuja poissa tai satunnaisesti yksittäisinä päivinäkin, kun en jostain syystä ole paikalla. Alustavasti tarvitsisin hoitajaa myös joululomaksi 2011.
Odottaisin hoitajan käyvän luonani kerran-kaksi päivässä katsomassa että eläimillä on kaikki ok, syöttämässä ja tekemässä joitakin hoitotoimenpiteitä. Kun myös koira tarvitsisi hoitoa, toivoisin että pystyisit ottamaan sen luoksesi tai että voisit asua meillä hoidon ajan.
Oletan että henkilö olisi ehdottoman luotettava, rehellinen ja vastuuntuntoinen, eikä maalaisjärjen omistaminenkaan olisi pahitteeksi. Täysi-ikäisyys ei ole välttämättömyys! Palkasta sovimme, ja toivon, että hoitaja voisi kulkea luokseni omin kyydein. Asumme lähellä Tampereen keskustaa.

Otathan pian yhteyttä, jos kuulostaa lainkaan sinun jutultasi! Voimme vaihtaa puhelinnumeroita mailitse.

EI YKSITYISVIESTEJÄ, AINOASTAAN MAILEJA!

inessa@live.fi

Kuulemisiin :heiluti:

duppe_

duppe_
Viestimäärä: 35

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 16:44  
+
0
Täällä ei tarvittaisi hoitajaa koirille, vaan kahdelle kissalle. :) Jos olet siis eläinrakas ja reipas nuori Lappeenrannasta ja haluaisit mukavaa työtä heinäkuun viimeiselle viikolle, niin ota yhteyttä. :)

oonasii

oonasii
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 16.07.2011 klo 11:48  
+
0
TARJOLLA HOITOPAIKKAA VANTAALLA!

heippa! olen 16 v. täyttänyt tyttö. Olen mukava ja huumorintajuinen. Asun Vantaalla, kerrostalossa, meillä on oma pieni piha. Lähellä on kaksi koirapuistoa, toinen sijaitsee joen vieressä missä on kaksi puolta "pienet" ja "isot", ja muutaman kilsan päässä on isompi koirapuisto. Löytyy lähistöltä peltoja ja mettä polkuja. Käyn tallilla muutaman kerran viikossa. Omia koiria on ollut ja kokemusta on myös pennuista. Nyt meillä ei ole omaa lemmikkiä. Haaveena olisi saada jossain vaiheessa koiranpentu. Tykkään viettää koirien kanssa aikaa koirapuistoissa tai muuten vaan leikkimällä/kouluttamalla.

Koiran koolla ei ole niinkään väliä. Ei haittaa vaikka olisikin pentu.

jos kiinnosti niin laita viestiä sähköpostiin: oonavilma_@hotmail.com ei nimettöminä kiitos

viiviv

viiviv
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 25.07.2011 klo 15:05  
+
0
Koiranhoito/lenkkeilyapua tarjotaan Tampereella!

Nuori koirakuumeinen opiskelijanainen hoitaisi ja ulkoiluttaisi enemmän kuin mielellään koiruuksia Tampereen alueella. Luokseni saa tulla hoitoon, voin käydä teillä päivittäin hoitamassa/ulkoiluttamassa karvakorvia tai vaikka sitten asua luonanne hoidon ajan.

Olen käynyt niin eläintenhoito - kuin - 4H:n dogsitterkurssinkin, ja elänyt koirien keskellä maalla, kunnes muutin Treelle opiskelemaan. Kokemusta löytyy runsaasti aivan kaikenlaisista koirista.
Hoito tapahtuu aina omistajien toiveiden ja koiran tottumusten mukaan, en lähde sooloilemaan omiani. :) Luotan kokemukseeni, maalaisjärjen syvään rintaääneen ja osaan olla määrätietoinen & kärsivällinen tarvittaessa.

Odotan pientä palkkota hoidosta, mutten sen suurempia. Teen hoitotyötä viettääkseni aikaa koirien kanssa ja lieventääkseni hieman koirakuumettani (saatta toki olla että käy päinvastoin, ja pian itsellänikin on pentu messissä). ;)

Otathan rohkeasti yhteyttä - kysyä saa aina. Yhteydenottoja odotellen! (ei yksäreillä, kiitos)

annielise@live.fi
PitaPata Dog tickers

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 28.07.2011 klo 19:29  
+
0
Etsin reipasta ja innokasta ulkoiluttajaa shetlanninlammaskoira Repelle.
Asutaan Tampereella, Multisillassa. Ulkoilutusta (ja leikittämistä) olisi noin kerran tai kaksi viikossa noin tunnin verran kerrallaan.
Repe on helppohoitoinen koira. Ulkoiluttajan iällä ei ole merkitystä.. tärkeintä on että rakastaa koiria :) Pienen korvauksen pystytään maksamaan mutta ei mitään suuria summia. Eli etsitään ihmistä joka ulkoiluttaisi ilosta, ei rahasta.
Ennen kun mitään sovitaan haluan tavata henkilökohtaisesti ja käydä vaikka yhdessä ulkoilemassa jotta Repe tottuisi hoitajaan ja hoitaja Repeen.

Jos kiinnostuit niin lisätietoja saat sähköpostitse yasmin.koski@hotmail.com
http://reperonaldo.blogspot.com/

lmk332

lmk332
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 13.08.2011 klo 18:41  
+
0
TARJOAN KOIRIEN ULKOILUTUSAPUA LAHDEN AHTIALASSA

Olen 13- vuotias tyttö ja ulkoilutan mielelläni koiraasi. Tarvittaessa voin myös hoitaa koiraasi sovittavalla tavalla. Pienet koirat ovat mieluisimpia.

Yhteydenotot sähköpostitse liisa.karlsson@luukku.com.

Hamti

Hamti
Viestimäärä: 19

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 19.08.2011 klo 17:12  
+
0
Etsitään ulkoiluttajaa Lahden Ahtialaan

Vuoden ikäinen staffiuros etsii ulkoiluttajaa noin kahtena päivänä viikossa, sekä tarvittaessa useammin. Lenkitysapua kaivataan pääosin arki-iltapäiville. Koira on kiltti, erityisen ihmisrakas, sekä koulutettu, mutta vielä nuori.

Palkkiosta sovitaan :) Hyvällä hoitajalla mahdollisuus osallistua esim. match show'in, jos kiinnostusta löytyy.

Yhteydenotot: hm.helama@hotmail.com

TiiaKK

TiiaKK
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 17:11  
+
0
Hei! ETSITÄÄN koiranhoitajaa Rovaniemen seudulla! 10vuotias lupsukka, vanha herra, keskikokoinen villakoira tarvitsisi hoitajaa/lenkittäjää. Ajankohtana päivä/iltapäivänä, arkisin. Kiinnostunut laittaa vain viestiä! :)
- Tiia
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 21.08.2011 klo 17:12)

Valkkari

Valkkari
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 25.08.2011 klo 22:41  
+
0
ETSITÄÄN HOITOPAIKKAA

Ulkomaille työharjotteluun lähdön vuoksi hoitopaikkaa joulu-tammikuun ajan etsii valkoinenpaimenkoira uros Rudi. Rudi on energinen ja tarvitsee osaavan ja kokeneen hoitajan. Se ei tuhoa sisällä ja osaa olla yksin työpäivät. Rudi on lempeä tutuilleen ja leikkauksen johdosta rauhoittunut. Lenkillä harvoin vetää. Mutta pitää olla varovainen eikä päästää sitä tuntemattomien ihmisten/koirien luokse. Ei lapsiperheeseen!! Olen valmis maksamaan hyvän korvauksen, ja ruuat yms tarvikkeet saa tietysti mukaan.

Etsin vain luotettavaa ja asiantuntevaa aikuista/nuorta!
Kerron lisää puhelimitse/sähköpostilla, ilmoitathan jos sinulla olisi tarjota Rudille hoitopaikka!

Yht.otot:
zalee94@hotmail.com
p.0440312940/Salla
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.08.2011 klo 22:42)

Hamti

Hamti
Viestimäärä: 19

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 27.10.2011 klo 13:35  
+
0
Etsitään hoitajaa Turun Nummeen.

Opiskelupaikan takia meillä on edessä muutto Turkuun. Koulupäiväni ovat välillä pitkiä, joten tarvitsen koiralleni hoitajan, joka käy ulkoiluttamassa sitä arki-iltapäivisin noin pari kertaa viikossa.
Koirani on keskikokoinen, kiltti ja koulutettu.

Hoitajan tulee olla vähintään 13-vuotias, luotettava ja koirista kiinnostunut. Alaikäisiltä vaadimme vanhempien suostumuksen. Aikaisemmalla kokemuksella ei ole väliä. Hyvän hoitajan on mahdollista lainata koiraa harrastuksiin. Koiran kanssa kokeiltu mm. rallytokoa, hakua, jälkeä ja viestiä. Tokoa ja agilityä treenaan itse.

Yhteyttä voi ottaa puhelimitse numeroon 044 307 5242,
tai sähköpostitse hm.helama@hotmail.com

Dogsitter

Dogsitter
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 27.10.2011 klo 20:56  
+
0
Hei!Täällä yks aloitteleva Dogsitteri Orimattilasta. oon 13.v. jos haluat minut koiraasi ulkoiluttamaan tai hoitamaan laita viestiä:hymy:
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.10.2011 klo 21:32)

Hippa

Hippa
Viestimäärä: 7

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 04.11.2011 klo 06:22  
+
0
Hauva-apuria kaivataan Kouvola/Kuusankoski!

Laumamme, joka koostuu mopeista ja yhdestä vinttikoiranpoikasesta, kaipaisi kipeästi pennunhoitajaa, viikonloppuhoitajaa, ulkoiluttajaa, näyttelyapuria, seuraa ja seikkailuja!

Edellinen hoitaja jäi Helsinkiin, joten nyt karvalapsemme tarvitsisivat uuden hoitotädin. Voit olla iältäsi vaikkapa noin 12-vuodesta ylöspäin ja ehdottoman luotettava ja aiempaa kokemusta koirista pitäisi löytyä edes pikkiriikkisen.

Palkaksi saat pusuja (koirilta), kokemusta, oppia, harrastuskavereita ja halutessasi myös ihan rahaa. Otathan yhteyttä, mikäli kiinnostuit!

Yhteydenotot sähköpostitse oosalo@gmail.com

chihumaria

chihumaria
Viestimäärä: 22

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 07.11.2011 klo 16:45  
+
0
Hoitoapua annetaan
Turusta/ lähiseudulta!
Mulla on kotona chihu, joten hoidettavan pitäisi kyllä tulla juttuun toisten koirien kanssa :) Mun oma koira tykkää siis ihan kenestä vaan, oli koira sitten iso, pieni, tyttö vai poika.
Mulla itellä ei ole autoa joten hakeminen/nouto olisi hyvä!
Ei mielellään lyhyellä varoitusajalla, mutta jos hoitoapua tarvitaan niin pistäkää viestiä
maria.mikkola@wippies.com :)
3kk ikäinen chihupoika tuli meille 28.10. Kesällä perheeseen tuli myös maaorava Sarvi.

lmk332

lmk332
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 10.11.2011 klo 15:31  
+
0
TARJOAN KOIRIEN ULKOILUTUSAPUA LAHDEN AHTIALASSA

Olen 13- vuotias tyttö ja ulkoilutan mielelläni koiraasi. Tarvittaessa voin myös hoitaa koiraasi sovittavalla tavalla. Kokemusta on jonkun verran ja pienikin palkka käy.

Yhteydenotot sähköpostitse liisa.karlsson@luukku.com.

jennipirita

jennipirita
Viestimäärä: 5

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 11.11.2011 klo 11:49  
+
0
Tässä oiva tilaisuus jollekin näyttelyistä kiinnostuneelle junnulle:

Etsin lupaavalle 1-vuotiaalle toyvillakoiralle Pimulle handleria Tampereen seudun mätsäreihin, saa osallistua oman mielenkiinnon mukaan vaikka kaikkiin sekä myös järjestettäviin näyttelytreeneihin. Maksan osallistumismaksut. Toki myös itsenäinen treenaaminen toivottavaa ja muukin harrastaminen onnistuu Pimun kanssa. Myöhemmin myös virallisiin näyttelyihin osallistuminen on mahdollista.

Pimu on luonteeltaan tosi kiltti ja ystävällinen, mutta myös vähän arka uusia ihmisiä kohtaan, joten haastettakin löytyy. Iloisella ja kärsivällisellä asenteella pääsee tämän koiran kanssa pitkälle! Pimu on ollut ROP pentu kaikissa osallistumissaan näyttelyissä.

****
Minulla on Pimun lisäksi 2-vuotias kääpiövillakoiranarttu Mimmi ja puolivuotias sekarotuinen uros Miska, ja etsin myös näille kolmelle reipasta hoitajaa/ulkoiluttajaa tai vaikka kahtakin. Kaikki kolme ovat tosi kilttejä ja iloisia koiria. Koiriin voi tutustua täällä: http://www.petsie.fi/user.php?uid=963609

Asumme Tampereen Koivistonkylässä. Minulla on auto, joten voin myös auttaa kyytien kanssa.

Jos kiinnostuit niin lähetä meiliä jennipirita@gmail.com

koirienhoitaja11

koirienhoitaja11
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 15.11.2011 klo 17:41  
+
0
Tarjotaan Tampere, hervanta alueella apua.

Hei! Olen 11v. ja olen jo ulkoiluttanut monia eri kokoisia, eri ikäisiä ja eri luonteisia koiria. Minulla on vain kissa ja sen takia vien koiria auttaakseen muita. Kysy lisää jos kiinnostaa! ;) Ota yhteyttä mielummin s-postiin... linda.hartikainen_10@mail.ru
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.11.2011 klo 17:46)

mitz

mitz
Viestimäärä: 50

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 21:27  
+
0
Lenkitysapua tarjotaan Vantaalla
Olen 19v nuori nainen ja kokemusta koirista löytyy aika paljonkin, shetlanninlammaskoirista irlanninsusikoiriin. Kaipaisin lenkkiseuraa näihin jo hyvinkin pimeisiin iltoihin, toki päivälenkitkin käy!
Kerron itsestäni mielelläni lisää yksityisviestillä (:

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:02  
+
0
Hoitajaa tarvitsisin mielellään meille kotiin ESPOOSEEN tai sitten jos Espoossa asuu niin voin tuoda hoitopaikkaan .Zigi tottunut vieraaseen hoitoon .21-22.1 ja 28-29.1 ajoille .Koira tottelevainen ja kiltti , mutta kokemusta isoista koirista vaaditaan ja ehdottoman luotettava hoitaja .

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 01:30)