Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9

Mug

Mug
Viestimäärä: 12

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 11.10.2016 klo 18:01  
+
0
Hoitoapua tarjotaan Vantaalla

Hiekkaharju - Simonkylä - Ruskeasanta - Tikkurila - Ilola


(Vähän kauemmaksikin toki pääsen julkisilla...)

Vien mielelläni koiraasi lenkille tai hoidan sovitun ajan. Olen 17-vuotias päivälukiolainen, kokemusta omasta koirasta ei ole. Olen kuitenkin tuttujen koirien kanssa touhunnut välillä. Kaipailen koirakaveria sen verran, että voin lenkittää hyvin pientä tai olematonta korvausta vastaan. Kokemus ja koiran seura riittävät hyvin.

Friiduu

Friiduu
Viestimäärä: 9

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 05.02.2017 klo 13:44  
+
0
Hei, OULUSSA olisi nuoripari joka voisi hoitaa koiraasi viikonloppuna miks ei viikollakin mutta tällöin koiran täytyy pärjätä aamupäivällä yksin koska olemme töissä. Asumme pienkerrostalon ekassa kerroksessa joten mieluiten ei haukku herkkää mutta jokainen koira on tervetullut joka pärjää nartun kanssa. Meillä on 9kk husky narttu joka kaipailee leikkikaveria :) Omat ruuat mukaan :) Olipa pieni tai iso koira niin täällä ollaan valmiita hoitamaan sinua❤ Haluamme myös samalla katsoa minkälaista on arki 2 koiran kanssa :) jos kiinnostuit tai tiedät jonkun joka tarvitsee hoitopaikkaa niin viestiä voi laittaa osoitteeseen friida.piippo@hotmail.com :)

Ems200

Ems200
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 10.03.2017 klo 01:54  
+
0
Terve! Etsin uutta koiraa, jota voisin ulkoiluttaa, sillä minulla ei ole harrastuksia, ja liikunta kiinnostaisi. Olen 16-vuotias ja asun Vuosaaressa, Itä-Helsingissä, ja olisi mukavaa, jos koirakaveri löytyisi jostain läheltä. Omistan kaksi westietä, ja olen ulkoiluttanut muutamia muita koiria eli kokemusta koirista löytyy. Ulkoilutin kahta labradorinnoutajaa viime vuoden tammikuusta asti, mutta koirien omistaja ei enää tarvinnut apua ulkoilutuksessa.

Koiran koolla ei niinkään ole väliä, mutta olisi mukavaa, jos osaisi olla hihnassa. Voin ulkoiluttaa koiraa iltaisin arkipäivinä ja mihin aikaan tahansa viikonloppuisin muutaman kerran viikossa. Pitkätkin lenkit onnistuvat.

Mikäli tarvitset apua, lähetä sähköpostia osoitteeseen ekonttila1@gmail.com.

sarbs

sarbs
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 28.03.2017 klo 18:48  
+
0
Hei!

Olen 17-vuotias nuorukainen Mikkelistä, joka auttaisi mielellään koirasi ulkoiluttamisessa/hoitamisessa sovitun ajan. Tällä hetkellä perheessämme ei ole omaa koiraa, neljä hoitokoiraa kuitenkin löytyy jo entuudestaan. Kokemusta siis on eri rotuisista, kokoisista ja luonteisista koirista. :)

Sähköpostini: sara00grek@hotmail.com

Mirre

Mirre
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 27.05.2017 klo 18:15  
+
0
LENKKEILYTYSAPUA/HOITOAPUA ESPOOSSA

Olen kesällä 15 -vuotta täyttävä tyttö. Olen aina halunnut koiran, mutta perheenjäseneni eivät ole yhtä innoissaan hankkimassa koiraa, joten tarjoaisin enemmän kuin mielellään lenkkeilytysapua. Toki voin myös harrastaa koirasi kanssa esim. tokoa tai agilityä. Opetan koirille mielellään myös peruskäskyjä, jos koirasi ei niitä vielä osaa.

Minulla on kokemusta monenlaisista ja kokoisista koirista; olen ulkoiluttanut pieniä, keskikokoisia, ja isoja koiria, energisiä, laiskoja, itsepäisiä, nuoria ja vanhoja koiria. Olen ollut esittämässä yksissä mätsäreissä, ja harjoitellut itsenäisesti tokoa ja agilityä erilaisten koirien kanssa.

Nyt kesällä minulla olisi aikaa viettää koirasi kanssa paljon aikaa; voisimme tehdä pitkiä metsälenkkejä, harjoitella tokon alkeita tai koittaa agilityä. Myös peruskäskyjä ehtisin opetella. Vaihtoehtoisesti voin myös tehdä lyhyempiä ja rauhallisempia lenkkejä ilman ylimääräistä aktiviteettiä, mikäli niin haluat. Voin jatkaa koiranulkoilutusta kesän jälkeen, kun koulut alkavat. Tällöin voisin ulkoiluttaa/puuhata koirasi kanssa päivisin - kouluni jälkeen, tai iltaisin. Tovoisin, että koirasi asustaisi Espoon lähettyvillä, tai itse Espoossa. Muuten ei niin väliä, millaisesta koirasta kyse. En kuitenkaan voi ulkoiluttaa isoa koiraa, joka vetäisi paljon, tai rähjäisi muille ihmisille tai koirille turvallisuussyistä. Kiltit isot koirat kuitenkin käy.


Otathan rohkeasti yhteyttä, jos kuulostan sopivalta ihmiseltä piristämään koirasi arkea, ja helpottamaan sinun elämääsi; miranda.loman1@gmail.com.

sannni

sannni
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 31.05.2017 klo 21:06  
+
0
Hei!
Olen 17-vuotias, eläinrakas ja urheilullinen lukiolaistyttö. Tarjoan koiran lenkitys-, leikitys-, koulutus- ja hoitoapua Vantaalla; Ruskeasannan, Tikkurilan, Koivukylän, Päiväkummun ja Hakunilan lähistöillä. Jos pohdit, että asutko liian kaukana (tai mitään muutakaan) ota ihmeessä yhteyttä ja kysy! :)
Kokemusta koiran hoidosta löytyy kuuden vuoden ajalta oman pikkukoiran puolesta. Olen myös lenkittänyt kavereiden koiria, eli kokemusta on useammasta rodusta, sekä useamman koiran ulkoiluttamisesta samaan aikaan. Pienten ja keskikokoisten koirien kanssa pärjään hyvin, vaikka kyseessä olisikin vähän innokkaampi karvakuono. Näitä voi myös olla useampi. Isonkin koiran lenkitys onnistuu, jos tämä ei vedä paljoa.
Kuten jo mainitsin, olen urheilullinen (harrastan pikajuoksua). Pitkätkään lenkit (>1h) eivät ole ongelma ja voin myös käydä koiran kanssa hölkkälenkillä. Olen myös harrastanut partiota melkein 10 vuotta, joten olen tottunut varautumaan sään mukaan, eli koirasi lenkit eivät lyhene sateenkaan vuoksi.
Hinnat neuvoteltavissa.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä:
sanni.sks@gmail.com
045 1214545
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 31.05.2017 klo 21:09)

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 04.12.2017 klo 20:30  
+
0
Hei !

Hoitopaikkaa kaipaisi 2 vuotias Saksanpaimenkoiranarttu 22.12-5.1.Paikkaan missä ei kissoja eikä lapsia , kun ei ole tottunut tai toki koiran kotiinkin voi hoitamaan tulla.Ota yhteyttä niin sähköpostissa lisää.Pitää olla kokemusta isoista koirista. hansu_n@hotmail.com

Syreeni

Syreeni
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 13.04.2018 klo 12:41  
+
0
Hei, asun mittelini ja kleinini kanssa Järvenpäässä. Etsin Järvenpäästä tai lähistöltä pojilleni ulkoilevaa ja innostunutta varakotia. Pojat ovat iloisia ja reippaita ja nauttivat ulkoilusta.

Jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä. Vastaan halukkaasti myös kaikkiin koiriani koskeviin kysymyksiin ja neuvoa olisi jokaiseen tilanteeseen aina saatavilla.

Koirien ulkoilutusapukin voisi joskus olla tarpeen. Ei alle 14-vuotiaille kuitenkaan.

Ystävällisin terveisin,
Satu, p. 045 6436596

sohvijauu

sohvijauu
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 03.11.2018 klo 21:31  
+
0
Heippa!

Täällä kirjoittelee 21-vuotias nuori nainen Hämeenlinnasta, mutta myös PK-SEUTU hoi!
Olen luonteeltani luotettava, vastuuntuntoinen ja minulla on jo 7 vuoden kokemus koirienhoidosta.
Oman koiran hankkiminen ei ole vielä mahdollista, joten koirien hoitaminen on parhain tapa lievittää vallitsevaa koirakuumetta pientä korvausta vastaan.

Asun Hämeenlinnassa, kun käyn koulua HAMK:issa, mutta olen vähintään kahtena viikonloppuna Klaukkalassa, kun käyn töissä siellä. Eli koiran hoito pk-seudulla onnistuisi näinä viikonloppuina hyvin myös vanhempieni luona tai koiran omassa kodissa.

Olen hoitanut erikokoisia, eri rotuisia ja eri ikäisiä koiria, joten kokemusta on kertynyt aika paljon.
Minulla on yleisesti mahdollista hoitaa koiraa päivän tai kahden, viikon tai kahden viikon ajan joko omassa kotonani taikka koiran omassa kodissa.

Kerron mielelläni itsestäni lisää, mikäli kiinnostuit!
Ystävällisin terveisin, Anna-Sofia
0408267610
anna-sofia.alahuhta@hotmail.com

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 19:30)