Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9

nuorikoiraharrastaja

nuorikoiraharrastaja
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 28.12.2014 klo 11:08  
+
0
Moi!
Olen 17 -vuotias nuori Jyväskylästä. Voin ulkoiluttaa tai hoitaa koiraasi, jos apua tarvitset. Laita minulle sähköpostia, kun tarvitset koirallesi hoitajaa.
s-posti= jenskudensku@gmail.com

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 28.12.2014 klo 13:04  
+
0
Espoossa olisi vailla kiltti saksanpaimenkoira 8v hoitajaa aatosta uudenvuoden päivän iltaan.Laita viestiä hansu_n@hotmail.com niin jutellaan sitten paremmin asiasta.
Hoitopaikkakin käy mssä ei ole muita koiria vaikka koira onkin sosiaalinen niin ei oikein jaksa enään riekkuvia vieraita koiria.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 29.12.2014 klo 08:47)

Siiri7117

Siiri7117
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 15.01.2015 klo 10:14  
+
0
Hei, oletko vailla pitkänaikaista tai lomasi ajaksi hoitajaa omalle nelijalkaiselle perheenjäsenellesi? Helsingin Kannelmäestä, läheltä kauppakeskus Kaarea löytyisi 17-vuotias kokenut tyttö. Olisin valmis tulemaan arkena, viikonloppuisin sekä lomilla hoitamaan koiraasi.

Perheessämme on ollut aina koiria, ja tällä hetkellä meillä oleskelee kaksi borderterrieriä, jo hieman harmaantunut ja hieman itsepäinen 11-vuotias Rico uros, sekä hänen riesanaan 3-vuotias narttu Lola. Kokemukseni muista pienistä koirista: (mm. Lunnikoira, seropit, Bichon Frise...) Suurempien koirien kanssa olen ollut tekemisissä enemmän, (mm. Faaraokoira, Bokseri, Vinttikoirat, karjalankarhukoira...). Perheemme on aiemminkin hoitanut kotonamme koiria joten koirasi voisi tulla meille koosta ja sukupuolesta riippuen pariksi päivää. Minulla on kokemusta kaikenkokoisista koirista, joten ei haittaa vaikka kyseessä olisi irlanninsusikoira tai vaikkapa mäyräkoira niin pystyn huolehtimaan yhdestä tai useammastakin koirasta, korvausta vastaan. Koirasi iällä ei ole väliä. Plussaa olisi, jos koirasi olisi seurallinen ja energinen, sillä olen tottunut kävelemään pitkiä lenkkejä omien hurttieni kanssa.

Odotan että koirasi tulee toimeen muiden koirien kanssa ja ei käyttäydy aggressiivisesti ihmisiä kohtaan.
Olen käytössänne 15.1.2015 - 1.8.2015 välisenä aikana.
Kykenen liikkumaan PK-seudun alueilla, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse, viestillä tai soitolla. Kysykää mitä vain aiheeseen liittyvää, olen innokas vastailemaan!

sähköposti: jbiebersiiri@hotmail.com
puh.numero: 0443800078

Iitsuli

Iitsuli
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 26.01.2015 klo 06:37  
+
0
Moi! :)
Tarvitsetko koirallesi/koirillesi hoitajaa/ulkoiluttajaa?
Olen 15 vuotias eläinrakas tyttö Järvenpäästä (täytän kesällä 16). Meillä on kaksi koiraa joten minulla on kokemusta koirien hoidosta. Lisäksi olen ystävällinen, luotettava ja vastuuntuntoinen. Voisin tulla hoitamaan koiraasi viikon loppuisin ja kesällä sekä arki-iltoina (n. 2 kertaa viikossa). Asun siis Järvenpäässä joten olisi hyvä jos asuisit lähettyvillä tai että sinne pääsisi helposti julkisilla.
Jos siis tarvitset koirallesi/koirillesi satunnaista tai säännöllistä hoitajaa ota yhteyttä :)
s-posti: iitsuli99@gmail.com

mitz

mitz
Viestimäärä: 50

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 02.02.2015 klo 12:49  
+
0
Etsitään hoitoapua Hyvinkäällä
Pian vuoden ikäinen Lapinporokoira uros kaipailee niin lenkittäjää kuin joskus jopa yön yli hoitajaa. Muiden koirien ohittamista työstetään, muuten sanoisin olevan helppo ja iloinen koira. Omaa päätä koiralta löytyy, joten varmasti kokeilee kuinka tosissasi olet.
Kokoa koiralla on päälle 20kg ja korkeuttakin melkein 60cm.

Vallitsevasta tilanteesta johtuen en ihmeellisiä korvauksia voi tarjota, mutta yön yli hoidettaessa luonani tarjoan toki ruuat jne. :)

Kysele lisää yksityisviestillä!

Ellu12345

Ellu12345
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 02.02.2015 klo 23:06  
+
0
Hei!
Tarvitsetko koirallesi hoitajaa/ulkoiluttajaa?? Olen 13v tyttö, minulla ei ole ikinä ollut oma koiraa.
Olen hoitanut monta koira. Asun leppävaara alueella.
Voin käydä lenkeillä/hoitaa koira vaikka joka päivä koulun jälkeen.
Tykkään paljon koirista, voitte kysyä : elerin.rokka@mail.ee

makkaraperunat

makkaraperunat
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 07.04.2015 klo 20:39  
+
0
Viestiä muokattu käyttäjän pyynnöstä. Melina
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2016 klo 14:10)

maana

maana
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 14.04.2015 klo 16:30  
+
0
Moi!

Olen 17 vuotias tyttö Kangasalta, Tampereen vierestä ja tarjoan koiran ulkoilutus-/hoitamisapua. Kotiin en voi hoitokoiraa ottaa pikkuveljen takia, mutta voin teille tulla hoitamaan jos tarve vaatii!:) Lukion jälkeen aion lähteä kouluttautumaan eläintenhoitajaksi ja koirat ovat muutenkin lähellä sydäntä. Itselläni on ollut kääpiösnautseriuros joka oli vähän vaikeampi tapaus mutta senkin kanssa selvisin!

Yhteydenotot sähköpostiin -> maana_8@hotmail.com

Inkuuz

Inkuuz
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 15.05.2015 klo 01:41  
+
0
Hoitoapua lemmikeille Hyvinkäällä
Tarjoan hoito- ja lenkitysapua koirille. Kokemusta on myös ongelmakoirista! (Hoidan myös marsuja, kissoja, kaneja ja hamstereita) Laita yv:tä jos kaipaat hoitajaa :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.05.2015 klo 02:21)

Sofian

Sofian
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 11.06.2015 klo 06:25  
+
0
Meillä on suloinen 8kk bichon bolognesen pentu joka kaipaisi aina välillä seuraa ja ulkoilukaveria meidän työreissujen tai pidempien päivä menojen ajaksi. Asumme Espoon olarissa, lähellä on kivat ulkoilumahdollisuudet ja koirapuisto. Koda on iloinen ja ihmisrakas, eikä vierasta ketään vaan lähtee mielellään aina mukaasi

olivialintu

olivialintu
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 05.07.2015 klo 07:37  
+
0
Tarvitsetko innostunut koiranhoitajaa joka veisi koirasi lenkeille?
Olen 12 vuotias tyttö jolla on koirien ja pentujen kanssa paljon kokemusta. Minä myös osaan kissoja hoitaa aika hyvin. Asun Helsingissä mutta pystyn myös lähialueissa. Rakastan koiria ja kissoja Jos olet kiinnostunut lähetä viesti numeroon 0408535663 En pysty koiria viemään kotiini.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.07.2015 klo 13:17)

Millis

Millis
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 23.08.2015 klo 22:03  
+
0
Moikka kaikki, mä olen 15 v. Futari Tyttö veikkolasta kirkkonummelta ja kerään rahaa 2016 kesän kielimatkaani varten ja ajattelin käyttää www.lumimyrskynmajatalo.fi (ssa) ja viikin löytöelän talossa saamaani kokemusta hyväksi ja laittaa tännekkin ilmoituksen että tulen mielelläni vahtimaan/hoitamaan lemmikkiäsi oli se koira, kissa, marsu,pupu tai mikä vaan niin minä tulen milloin vain pientä korvausta vastaan mielellään veikkola nummela väliselle seudulle mutta totta kai jos on helppo bussilla matkustaa niin onnistuu sekin toki mutta minut saa helpoiten kiinni viestillä numeroon 0451284267

Saraatzu

Saraatzu
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 05.10.2015 klo 17:34  
+
0
Heippa!

Hoitoapua etsittäis pennulle työpäivien ajan! Vasta 8 viikkoinen ja liian pitkät työpäivät jättää yksin kotia. Voin myös maksaa jonkun verran korvauksesi! Mieluiten kaupungin alueelta. Ota yhteyttä jos olet reipas ja koirarakas hoitaja :)
♡ Devil 10.10.2015 - >
http://devilthedog.blogspot.fi/

Inkuuz

Inkuuz
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 18.03.2016 klo 18:19  
+
0
Tarjotaan hoitoapua Hyvinkäällä!

Hei, olen 15-vuotias tyttö ja tarjoan monenlaisille lemmikeille hoitoapua säännöllisesti tai kertaluontoisesti. Olen luotettava ja ehdottoman säänkestävä. Minulla on kokemusta enimmäkseen koirista, hevosista, kissoista ja marsuista, mutta myös muita lemmikeitä voin hoitaa ja olenkin halukas oppimaan uutta myös eksootisista lemmikeistä. Mahdollisuuksien mukaan haluaisin pientä korvausta hoidosta, mutta suuria summia en missään tapauksessa pyydä, ainoastaan vähän itsetienattua taskurahaa.
Ps. Vanhempani ovat tietoisia, että tarjoan hoitoapua.

Helpoimmin saat minuun yhteyttä sähköpostin kautta. inka.rouvinen@luukku.com

rosannanuppu

rosannanuppu
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 07.05.2016 klo 23:14  
+
0
Tarjoan koiran hoito apua Pirkanmaalta. Olen 14-vuotias ja osaan käsitellä varmasti koiria. Omia koiria löytyy kaksi kappaletta ja naapurin koiria käyn usein hoitamassa kun omistaja on pois. Olen hoitanut (ruokkinut,lenkittänyt yms) paljon vetäviä metsästyskoiria ja myös pieniä chihuahuoita. Ja kaiken laisia siltä väliltä. En pyydä rahaa ellette vapaaehtoisesti halua antaa. :) Ota yhteyttä sähköpostilla: rosanna.hakkinen@gmail.com tai numeroon 0503594944.

AnneSiipola

AnneSiipola
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 10.05.2016 klo 00:05  
+
0
Etsitään kesäksi (kesä-elokuu) koiranulkoiluttajaa Helsingin Viikissä. 10kk ikäinen corgi-neiti kaipailisi meidän omistajien työpäivinä ulkoiluttajaa, eli noin 1h lenkki arkisin riittäisi. Kokemus koirista katsotaan eduksi, joten jos pieni lisäansio kiinnostaa ota yhteyttä osoitteeseen anne.siipola@helsinki.fi ja kerro viestissä hieman itsestäsi yms.

zigi

zigi
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 15.06.2016 klo 08:52  
+
0
Hei!

Tarvitsisin 6kk ikäiselle saksanpaimenkoiranartulle hoitajaa kotiin espooseen lauantaina 18.6.Pentu on vilkas ja tempperamenttinen.Kokemusta ja luotettavuutta tarvitaan.Ei tarvitse muuta,kun käydä kerran lenkillä ja muuten olla seurana ja leikkiä sen kanssa on leikkisä. Ota yhteyttä sähköpostiini.hansu_n@hotmail.com

mebasneba

mebasneba
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 15.07.2016 klo 19:27  
+
0
Moikka!

Itä vantaalaiselle 7kk beussi nartulle kaivattaisiin arkipäivisin rehtiä ja reipasta lenkittäjää/leikittäjää pientä korvausta vastaan. Koiraa pitäisi siis lenkittää päivällä kun olemme töissä. Murkkuiän painaessa päälle alkaa työpäivien aikana kotona tapahtua kummia jos kaveri ei pääse purkamaan energiaansa. On kiltti mutta omapäinen. Isohko koira vaatii myös hiukan voimiakin lenkittäjältään.

Laitathan yv:tä ja kerro itsestäsi.

Silkku

Silkku
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 09.08.2016 klo 12:29  
+
0
Moi! Olen pian 17 vuotta täyttävä luotettava ja reipas lukiolaistyttö Helsingistä ja tarjoan säännöllistä tai kertaluontoista hoitoapua/ulkoilutusta koirille (sekä kissoille jos tarve vaatii.) Kokemusta molemmista eläimistä löytyy ja olen tottunut viemään pitkiäkin lenkkejä, koiramme eivät myöskään tule kovin hyvin lajitovereidensa kanssa toimeen joten räksytys ja hankala käytös on minulle tuttua. Opiskelujen takia olen käytettävissä pääsääntöisesti iltapäivisin ja viikonloppuisin, mutta koeviikoilla ja joissain jaksoissa voidaan sopia myös muista ajoista! Asun itä-Helsingissä Laajasalossa mutta käyn koulua keskustassa ja pystyn liikkumaan ympäri Helsinkiä. Ota yhteyttä! :) siljaqs@gmail.com

Chaneldog

Chaneldog
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 17.09.2016 klo 10:27  
+
0

Silkku kirjoitti:

Moi! Olen pian 17 vuotta täyttävä luotettava ja reipas lukiolaistyttö Helsingistä ja tarjoan säännöllistä tai kertaluontoista hoitoapua/ulkoilutusta koirille (sekä kissoille jos tarve vaatii.) Kokemusta molemmista eläimistä löytyy ja olen tottunut viemään pitkiäkin lenkkejä, koiramme eivät myöskään tule kovin hyvin lajitovereidensa kanssa toimeen joten räksytys ja hankala käytös on minulle tuttua. Opiskelujen takia olen käytettävissä pääsääntöisesti iltapäivisin ja viikonloppuisin, mutta koeviikoilla ja joissain jaksoissa voidaan sopia myös muista ajoista! Asun itä-Helsingissä Laajasalossa mutta käyn koulua keskustassa ja pystyn liikkumaan ympäri Helsinkiä. Ota yhteyttä! :) siljaqs@gmail.com



Hoitajaa etsitään Hämeenlinna-Hyvinkää välillä

Etsitään 6-vuotiaalle cockerspaniel tyttökoiralle hoitajaa Hämeenlinna-Hyvinkää välillä. Hoitoa tarvitsisi silloin tällöin muutamaksi yöksi aina kerrallaan. Chanel on supersuloinen, kiltti, ihmisrakas ja leikkisä. Tulee hyvin toimeen lasten kanssa ja on helppo koira. Hieman pelkää varsinkin isompia koiria, koska ei ole tottunut niihin. Chanelin kanssa pärjää hyvin nuorikin hoitaja:) Super seurallinen ja aina kaipaa rapsutusta. Tarvitsisimme hoitoa nyt syyslomalla 19-23.10 väliseksi ajaksi ja sen jälkeen kun tulee tarvetta.

sanna_miettinen@hotmail.com tai puh 040 7187572

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 15:15)