Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:20

Hoitoapua Etsitään / Tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 9

Inkuli

Inkuli
Viestimäärä: 17

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 20.02.2014 klo 19:57  
+
0
Täällä olisi innokas tyttö lenkittämään koiria, keihärinkoskella. Ikää tulee maaliskuussa 14, iästä olen hyvin kokenut ja luonnonlahjakkuus koirien kanssa. Ennestään minulla on 2 cairnterrieriä, ja porukoilla on jämtlanninpystykorvia, suomenajokoira ja plotteja.
Arkisin olen vapaana klo 16:30 eteenpäin. Viikonloppuisin milloin vain. :) Jos kiinnostuit niin yksää vain.
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.02.2014 klo 20:01)

Epsu01

Epsu01
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 05.03.2014 klo 09:20  
+
0
Luotettava koiran hoitaja- tai lenkittäjä tarjolla Tampereella!

Moikka! Täälä kirjoittelee 13 vuotias vastuuntuntoinen, sosiaalinen, ystävällinen ja iloinen tyttönen. Minulla on kokemusta kaikenkarvaisista ja monista roduista. Meillä on aijemmin ollut koira, mutta ei pystytty pitämään äidin allergian vuoksi. Olen, myös aikasemmin käynyt hoitamassa ja lenkittämässä koiria ja kissoja. Ja tädillä on koiria, on siis kokemusta! Olen siis todella eläinrakas! :)

Meneekö sinulla pitkään töissä? Ja tarvitsisit pissattajaa tai sinulla on päivån kestävä reissu. Minä voin käydä ruokkimassa, pissattamassa ja mennä pitämään seuraa koiralle/koirille. :) Sovitaan tapaaminen tai muutama missä tutustumme toisiimme minä sinuun ja toisin päin. ( tietty koiraankin ) :) Saisit asua Tampereella, mutta kulkeminen ei ole ongelma jos saan matkakorvaukset. :) Harrastan urheilua ja ihan jokainen päivä ei käy minulle vaikka kävisi sinulle, huomioithan sen!

Kuulostiko hyvältä tai haluat kysyä vielä jotakin? Laita täälä viestiä tai mailia osoitteeseen: eevi.tammipuu01@gmail.com

PiaKanerva

PiaKanerva
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 06.03.2014 klo 20:39  
+
0
Tarjotaan hoito/lenkitys apua Orimattilassa ja Päijät-hämeen alueella!

Tarvitsetko koirallesi satunnaista tai säännöllistä hoitajaa lomamatkan tai pitkien työpäivien ajaksi?
Olen 17vuotias luotettava tyttö Orimattilasta. Kokemusta koirista on niin isoista kuin pienistä, mutta myös vaativemmistakin koirista hoitokoirien, sekä omien koirien kautta. Olen rauhallinen tilanteessa kuin tilanteessa, omistan pitkät hermot ja myös runsaasti huumorintajua.

Säännöllistä lenkitys/hoitoapua pystyn tarjoamaan Orimattilan alueelle, mutta pidempi aikaiset hoitojaksot esim. lomamatkan ajaksi onnistuvat kyllä pidemmälläkin.
Myös muista eläimistä on kokemusta.

Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä, niin jutellaan lisää!
pia.kanerva@hotmail.com

EvaMariella

EvaMariella
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 18.03.2014 klo 12:05  
+
0
HOITOAPUA TARJOTAAN TAMPEREELTA!

Moikka, Olen 20v opiskelijatyttö TAMPEREELTA.
Olen luotettava, vastuullinen, kiltti (tarpeen mukaan temperamenttinen) ja eläinrakas ihminen joka tarvitsisi näin opiskelijana lisätienestiä ja tottakai eläinten seuraa kun ei ole mahdollisuutta vielä omaa hankkia!

Olisin valmis tulemaan hoitamaan rakkaita eläimiäsi reissunne ajaksi. Kokemusta kaikenlaisista eläimistä minulla on ihan pienestä saakka. Aina on ollut kaikenlaisia eläimiä kotona. Koirista sen verran että itsellä ollut muutama koira ja hoitanut paljon muiden koiria. Joutunut luopumaan omista koirista mm. vanhempien allergian vuoksi.

Käyn paljon kävelylenkeillä mutta olen jo hieman kyllästynyt tekemään sen yksin. Olisi enemmän kuin mahtavaa saada koira siihen kaveriksi. Voisin tulla useimminkin tutustumaan eläimiinne ja teihin tottakai, ennen hoitoajan tapahtumista. Saisit sitten kunnolla tutustua minuunkin :)

Asun pienessä omakotitalossa (kaksio) Pappilassa Tampereella.

Ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse jos olet apua vailla ja kiinnostuit!
Vastaan mielelläni myös lisäkysymyksiin.
odotan innolla vastaustasi.

-Eva Majala
puh 0440180040
sposti eva.mariellam@gmail.com

BcPoka

BcPoka
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 18.03.2014 klo 20:56  
+
0
HOITOAPUA TARJOTAAN - RAISIO, TURKU, NAANTALI, LÄHIALUEET

Hei! Olen 15-vuotias raisiolainen tyttö. Minulla on 4H:n dogsitterin pätevyys (kurssi kesti 60 tuntia) Olen menossa huhtikuun alussa 4H:n cat- ja petsitterkurssille, jotta voin vielä erikoistua kissoihin ja muihin lemmikkeihin enemmän. Minulla on paljon kokemusta kaikenkokoisista ja -luonteisista koirista sekä sisä- ja ulkokissoista sekä jyrsijöistä. Hoidan mielelläni asiakkaan lemmikeitä asiakkaan luona, mutta voin ottaa kotiini koirasi 1-3 päiväksi arkisin, lomilla pidemmäksikin aikaa. :) Kissoja hoidan vain asiakkaan luona ja terraario/häkkieläimiä hoidan sekä arkena että loma-aikoina pidemmän ajan kotonani. Olen myös avoin muille ehdotuksille/järjestelyille. Minulla on itselläni 3-vuotias bordercollie-uros Poka, joka on todella sosiaalinen. Hoitokoiran ajaksi koirani asuu silti eri kerroksessa turvallisuussyistä. Minuun saa yhteyttä soittamalla 0400 541650 tai sähköpostilla sjobergaino@gmail.com. Voit myös lähettää minulle koirat.comissa yksityisviestiä.

Ystävällisin terveisin, Aino Sjöberg.

Suffelii

Suffelii
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 24.03.2014 klo 00:50  
+
0
LENKKEILY-/ JA HOITOAPUA TARJOLLA KOUVOLASSA :)!

Heippa! Olen 19-vuotias opiskelija tyttö Kouvolasta. Olen luotettava, vastuuntuntoinen ja ennenkaikkea eläinrakas. Olisi mukavaa saada joku/jotkut koirulit lenkkikaveriksi kun omaa koiraa ei nyt ole mahdollista hankkia. Voin myös hoitaa koiria muutenkin, mutta kotiini en pysty ottamaan tällä hetkellä hoitoon lemmikkejä.
Kesäloman ajaksi (aikaisemminkin on mahdollista) olisikin kiva saada koiramaista seuraa ettei aika kävisi pitkäksi ;). Silloin pystyn myös aamulla ja päivälläkin paremmin esim. lenkittämään kun ei ole koulua. Jotain pientä palkkaahan näin opiskelijana olisi ihan mukava saada, mutta enemmän koirakokemusta ja vaikka juuri sitä lenkkiseuraa haluaisin saada :)!

Jos kiinnostuit niin ota vain ensin sähköpostilla yhteyttä niin sovitaan ja katsotaan josko minusta olisi sinulle/koirillesi jotain apua.
Sofia
s-posti: so_pp_a@hotmail.com
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.03.2014 klo 10:01)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 24.03.2014 klo 22:11  
+
0

Zenny_ kirjoitti:

Hei olen 14-vuotias tyttö,joka tarjoaa lenkitys/hoitoapua koirille. Olen eläinrakas ja kokemusta löytyy kaikenkarvaisista koirista! Asun Kangasniemellä,mutta lähialueille tuleminen onnistuu. Jos on pidemmästä lomasta kyse,onnistuu myös koiran majoittaminen siksi ajaksi. Jos kiinnostuit,otathan yhteyttä. Puh: 045 145 2461
sähköposti: jenni.t2000@hotmail.com Ystävällisin terveisin Jenni

"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Siri23

Siri23
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 31.03.2014 klo 16:11  
+
0
Vinkkinä muuten semmoinen, että laittakaa ilmoitus/haku myös osoitteeseen Tendea.fi. Tavottaa hieman laajemminkin, koska tuo on aika suosittu sivusto!

lemmikinhoitajat

ezkuli

ezkuli
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 08.04.2014 klo 18:04  
+
0
HOITOAPUA TARJOTAAN TURUSTA!

Hei, olen syksyllä 17 vuotta täyttävävä luotettava ja eläinrakas lukiolaistyttö Turusta (Hirvensalosta) ja olen käynyt 4h:n järjestämät dog-, cat- ja petsitterkurssit syksyllä 2011 ja keväällä 2012 (dogsitterkurssi kesti jopa 60 tuntia + tentti). Minulla on paljon kokemusta koirienhoidosta jo aikaisemmin 4h:n kautta ja ilman sekä olen ulkoiluttanut ja ottanut hoitoon kaikenkokoisia ja luonteisia koiria.

Omia koiria minulla ei ole, kun se ei ole ollut mahdollista, vaikka haluaisinkin kovasti, mutta olisin valmis lenkittämään ja ottamaan koiria (tai muita lemmikkejä esim. kissoja) hoitoon (asumme isossa omakotitalossa) sekä arkisin sekä viikonloppuisin ja etenkin kesälomalla myöskin hoito asiakkaan luona sopii hyvin. Voit soittaa minulle numeroon 040 5166 164 tai laittaa mailia essi.vaittinen@gmail.com, voidaan vaiikka sopia tutustumiskäynti ennen koiran hoitamista ;).

ps. lisätietoja minusta saa kysyä ihan mielellään tässä keskustelussakin
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.04.2014 klo 18:25)

AnetteV

AnetteV
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 24.04.2014 klo 23:25  
+
0
Tarjoan koirien ja kissojen lenkitys/hoitoapua Nokialla! Olen kesällä 16 vuotta täyttävä eläinrakas tyttö Nokialta. Olen luotettava, reipas ja vastuuntuntoinen nuori enkä pelkää kysyä jos on jotakin epäselvää. Koiran omistaminen on aina ollut haaveeni, mutta jostain syystä en ole sitä ikinä saanut...Sen sijaan omistan kaksi maatiaiskissaa joiden hoidosta olen saanut paljon kokemusta :) Koirien hoidon/lenkityksen puolelta ei ole yhtä paljoa kokemusta, mutta perushoitaminen kyllä onnistuu, sillä kavereiden ja tuttujen koirien kanssa on tullut touhuiltua. Ehtoina on, että hoitaminen tapahtuisi hoidettavan kissan/koiran kotona ja korvausta vastaan :)
Voin tehdä satunnaisia sekä säännöllisiä hoitokekkoja iltaisin ja viikonloppuisin, mutta toki kesällä olen käytettävissä myös päivisin!
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä s-postilla(anette.viitanen@hotmail.com) tai puhelimitse p.045-1111442 =)

chilipippuri

chilipippuri
Viestimäärä: 57

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 30.04.2014 klo 21:52  
+
0
Hoitopaikka tarjolla Tikkurilassa!

Olen kesällä 18 vuotta täyttävä tyttö, ja olen jo useamman vuoden ajan hoitanut tuttujen koiria ja tästä ketjusta saatuja hoitokoiria, koska omaa ei meidän perheessä valitettavasti minun elinaikana ole ollut. Olen ollut kuitenkin koko ikäni koirien kanssa tekemisissä, enoni esimerkiksi kasvatti dobermanneja. Hoitokoirina minulla on viimeisen vuoden aikana ollut mm. bordercollie, englanninkääpiöterrieri, isovillakoira ja labradorinnoutaja. Monet hoitokoirista ovat jo "vakiasiakkaita" :). Koiraa on mahdollisuus pitää irti ja se voi päästä juoksulenkille tai tallille mukaan. Hihnalenkkeilyä on myös tarjolla reilusti, koiran mukaan tietysti.

Asun rivitalossa hyvien ulkoilumaastojen äärellä vanhempieni kanssa, ja he auttavat myös tarvittaessa koirien hoidossa ja lenkityksessä. Meillä saa koirat olla sohvalla rapsutettavana ja minun sängyssä jos se on omistajille ok, mutta olemme kaikki myös jämptejä ja vaadimme hyvää käytöstä. Meillä on kaksi chinchillaa häkissä, minkä suhteen ei kuitenkaan ole ollut ongelmia kuin kahden koiran kanssa, vaikka osa hoitokoirista on ollut metsästysrotuisia. Kuitenkin chinchilloiden takia (sekä toki muutenkin) tutustusmiskäynti ennen hoitoa on erittäin toivottava.

Hoitokoiralle/-koirille on kaksi ehdotonta vaatimusta: sen tulee osata olla yksin koulupäivän/kauppareissun ajan sekä sisäsiisti. Tarjolla on siis hyvä, luotettava ja liikunnallinen hoitopaikka lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa, ota yhteyttä jos sinulla on tarvetta sellaiselle!

Terveisin Janika Aittokoski
j.aittokoski@luukku.com
F, bordercollieuros, s. 02/05-2016
R, rottweileruros, s. 05/15

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 23.06.2014 klo 13:05  
+
0

kakkoskotia kirjoitti:

Etsitään rodun tuntevaa hoitopaikkaa nuorelle amsu-nartulle. Tilanteesta riippuen pidempi ja lyhytaikaisempi jaksoja. Koira ei ole ongelmatapaus. Asuu toisen koiran kanssa samassa taloudessa ja perheessämme on lapsia. Olisi kuitenkin ihanteellista saada koiralle koiraton hoitokoti. Tässä oiva tilaisuus jollekin jos kotoa löytyy koiran mentävä aukko mutta oma koira ei tule syystä jos toisesta kysymykseen juuri nyt. Toivotaan pitkäaikaista hoitosuhdetta.

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Flea

Flea
Viestimäärä: 16

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 26.06.2014 klo 13:25  
+
0
Etsitään seropinartulle hoitajaa Helsingin lähistöltä

Heippa,
etsin hoitajaa Luoteis-Helsingissä asuvalle seropinarttu Sofille (s. 01/2009). Sofi on tullut meille Viipurista vuonna 2009, ja on kooltaan noin polvenkorkuinen. Se on aika rauhallinen ja tottelevainen herkkis, ja luonteeltaan enempi pidättyväinen kuin suoraan syliin ryntäävä. Vauhdikas puolikin kyllä löytyy! Sofi on fiksu ja arjessa helppo koira, tottunut kerrostaloelämään, mutta vahtii jonkin verran. Muiden koirien kanssa se on etenkin aluksi epävarma, urokset ovat varmempia kavereita kuin nartut.

Ensisijaisesti etsin Sofille hoitopaikkaa, jossa ei ole alle 12-vuotiaita lapsia tai muita eläimiä, mutta tätä voidaan katsoa tapauskohtaisesti. Kyse on hyvin satunnaisesta hoidon tarpeesta viikonloppu-/lomamenojen ajaksi, seuraavan kerran viikolla 29.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! :) Vastaukset sähköpostiini tiitsuli@gmail.com.
Viipurin rescue Sofi (01/2009)

Karvakamuni Sofi-blogi!

Minsci

Minsci
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Perjantaina, 04.07.2014 klo 10:55  
+
0
Etsitään luotettavaa KOIRANHOITAJAA TAMPEREELLA 20-27-7.2014 väliselle ajalle 11kk:den ikäiselle ihanalle kultaisellenoutajallemme, toiveena että voisi ottaa omaan kotiinsa täksi aikaa. Jos kiinnostuit lähetä s-postia minnatiikkaja@luukku.com niin kerrotaan puolin ja toisin lisää :) mahdollisesti vielä myöhemminkin luvassa hoitokeikkoja..

Henspa

Henspa
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Maanantaina, 15.09.2014 klo 10:56  
+
0
ETSITÄÄN HOITAJAA KAHDELLE KÄÄKÄLLE AJALLE 2.-6.10.2014!!!

Minulla on kaksi kääpiöpinserinarttua jotka etsivät hoitajaa yllämainitulle ajankohdalle. Vilkkaita ja hellyydenkipeitä tyttöjä, välillä kääkkämäisen äänekkäitä ;) Koiria voisi käydä hoitamassa kotonamme tai ottaa itselle hoitoon, voisi myös tuoda esim. päivän ajaksi tarvittaessa tänne. Asustellaan Metsokankaalla. Koirahoitoloden palveluita on aiemmin käytetty ja siellä on majailu sujunut hyvin, mutta mieluummin haluaisin vähän "yksilöllisempää" hoitoa näille kaveruksille :) Kerron mielelläni lisää, ota yhteyttä pikaisesti mikäli kiinnostaa :)
henna.paananen(a)hotmail.com

MaNe

MaNe
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Torstaina, 25.09.2014 klo 11:01  
+
0
Kokeilempa tätä näin päin, aiemmin olen hoitanut tätä kautta useita koiria ja saanut hyviä kokemuksia. Mutta nyt tarvitsisin itse apua :)

Etsin lenkitysapua HKI:

Pääsetkö Malminkartanoon parina arki-iltana lokakuussa?


Minulla on 2 v tosi kiltti, aktiivinen SK kettuterrieri uros joka nauttii kaikenlaisesta tekemisestä.

Korvaus tietenkin sovittavissa. Tarve olisi klo 15-19 välillä n 1h lenkki, metsäsamoilu tms kunhan koira on kytkettynä ja hyvässä seurassa. Haluaisin tavata sinut etukäteen ja jutella käytännön asioista.

Kiinnostaisiko tutustua meihin? Laita mailia marjoneva (at) gmail.com
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.09.2014 klo 11:04)

Koirienhoitaja

Koirienhoitaja
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 26.11.2014 klo 06:48  
+
0
Hei kaikki koiranhoitajaa etsivät! Olen18-vuotias luotettava ja toimelias lukiolaistyttö täältä Helsingistä. Koiria olen hoitanut koulun ohella aktiivisesti noin neljä vuotta. Kokemusta siis todellakin löytyy hyvin eri rotuisista ja kokoisista koirista aina Chihuahuasta saksanpaimenkoiriin. Jos siis olet ammattitaitoista ja kokenutta koirahoitajaa vailla ota ihmeessä yhteyttä ja kysy lisää!

S-posti: juntunenjanina@hotmail.com
Puh. 0458427833

perushenna

perushenna
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 14.12.2014 klo 20:18  
+
0
Olen 19-vuotia eläinrakas ihminen. Minulla on pieni koira ja kani mutta kani on lähdössä pois. Otan maximissaan 3koirraa kerrallaan. Toivin että koirasi tulee toimeen toisten koirien kanssa ja pienten. Ajattelen vain että koirasi saa liikuntaa tarpeeksi päivisin ja ei joutuisi olemaan yksin. Asumme Koivukylässä ja täällä on hyvät ulkoilumahdollisuudet. Ottaisin tunnista noin 5-6euroa mutta siitä voidaan keskustella mikäli sinulla on huono rahatilanne. Toivoisin että toisit koiranne tänne meille. Työni voi alkaa heti kun vain tulee töitä. Otathan rohkeasti yhteyttä. Voin myös viikonloppuisin hoitaa ja öisin mikään ei ole este. Tulen myös paikan päälle ulkoiluttamaan ja hoitamaan.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 14.12.2014 klo 21:55)

Marylin_

Marylin_
Viestimäärä: 12

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Tiistaina, 16.12.2014 klo 17:36  
+
0
Koiranhoitoapua tarjolla Porissa!

Olen 19v nuori nainen ja asun omakotitalossa yhdessä 22v poikaystäväni kanssa.
Asumme lähinnä talon yläkerrassa, mutta alakertakin voi olla käytössä tarvittaessa. Alakerrassa omassa huoneessaan asustaan kääpiöluppa kani, koiralle ei sinne tarvitse olla pääsyä.
Piha ei ole aidattu joten ei ole vapaanapito mahdollisuutta.
Itsellämme on 1v kastroitu Pate koira, bichon bolognese rodultaan.
Pentumainen vielä, mutta osaa kyllä olla hyvin rauhallisestikin, toki alkuinnostusta löytyy muttei ole jatkuvasti toista häiritsemässä kuitenkaan. Patella ei ole kokemusta kovin monista koirista, anopin 12v sheltin kanssa tulee hienosti toimeen vaikka vähän leikkikaveria välillä kaipailisi kun sheltti oikein jaksa enää nuoremman touhuihin mennä mukaan.
En tiedä miten suhtautuu isoihin koiriin, mutta pienet ja keskikokoiset ainakin menee ongelmitta.
Toki aina on hyvä käydä tutustumassa ennen hoitoon tulemista. :)

Kokemusta myös esim. koiran erityisruokavaliosta ja kilpisrauhaslääkityskin oli eräällä vanhemmalla koiralla joka meillä oli hoidossa. Mihinkään ongelmatapaus koiriin minun taitoni eivät riitä ja isokokoisten koirien on hyvä osata kulkea hihnassa nätisti tai muuten minä roikun koiran perässä hyvinkin äkkiä.
Maksu voisi olla suurinpiirtein 10e per päivä, jos kaipaa vain lenkitysapua niin sovitaan hinta erikseen ja varmasti päästään siitä sovintoon, ei ole tarkoitus tällä mitenkään rikastua, on vaan mukava jos saisi Patelle kavereita. :)

Ota ihmeessä yhteyttä ja jutellaan lisää!

janitajokinen@gmail.com
http://bolognesepate.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 16.12.2014 klo 17:36)

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 13

VS: HOITOAPUA ETSITääN / TARJOTAAN: - Lauantaina, 27.12.2014 klo 21:59  
+
0
Espoossa olisi vailla kiltti saksanpaimenkoira 8v vailla hoitajaa aatosta uudenvuoden päivän iltaan.Laita viestiä hansu_n@hotmail.com niin jutellaan sitten paremmin asiasta

Hoitopaikkakin käy missä ei ole muita koiria.Vaikka koira onkin sosiaalinen niin ei jaksa enään riekkuvia vieraita koiria.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.12.2014 klo 13:10)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 05:15)