Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 16

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16  
+
0
Mun oli aivan pakko lainata tämä aihe tuolta aikuisten puolelta!

Voooooi voin sanoa että joulu on yksi vuoden kohokohdista ja ei vaan niiden lahjojen ja ruuan takia. Lumi, jouluvalot, joulun tuoksu, joulukuusi, piparit, jouluruuat, joulukalenterisuklaa, takkatuli ja kynttilät, jouluaatto aamun ohjelmat ja se pieni hästääminen koko ajan!♥

Eli siis tänne voi pölpöttää joulusta ja kaikesta mahdollisesta siihen liittyvästä. Lahjaideoita otetaan mieluusti vastaan! Ja muutenkin tänne kaikki jouluaiheiset pulinat!

:jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:51  
+
0
Mä pistin jo pari viikkoa sitten jouluvalot parvekkeelle... ja pari pellillistä joulutorttujakin oon tehny jo :shifty: Mitenniin ootan joulua?

No joo, yleensä en pahemmin joulusta oo välittäny, mutta nyt ootan innolla sitä, että saa viettää ekan joulun omassa kodissa avon kanssa kahdestaan. :-) Varmasti käydään molempien porukoilla syömässä, eli mitään jouluruokia en aio ite tehdä.. paitsi tähtitorttuja :shifty:

Ja lahjaideoita otetaan vastaan!
Itte aion muutamalle kaverille tilata kuvakirjan vuosien varrelta varttuneista kuvista :cool:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 06:20  
+
0
täällä vaihdettiin kylillä halloweenkoristeet suoraan joulukoristeisiin ja kyllähän tässä alkaakin jo vähän joulufiilis tulla :3 mielenkiinnolla ja kauhulla odotan joulua, täällä se ei oo mikään perhejuhla vaan siinä joulun alla syödään ja juodaan (työ)kavereiden kanssa ja aattona illallistetaan tyttö/poikaystävän kanssa. sinkuilla on siis tähän aikaan vuodesta suuret paineet löytää joku aatoks.. mut ei paineita, on täs 1,5kk aikaa :--D

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 08:50  
+
0
Oih, joulupulina!

Täällä ollaan jo aika joulufiiliksissä, lahjoja mietitty perheelle ja kovasti odotettu lumen tuloa.

Itse olen seuraavanlaisia joululahjoja miettinyt:

Isä: Kiukainen (kova saunoja ja uunilenkkiä tulee laitettua silloin tällöin), joku saunatuoksu ja mahd. uusi kaukosäädin digiboxiin. :D Tuo jälkimmäinen tulee siitä, kun iskä on tiputellut kaukkaria jatkuvasti lattialle, se alkaa pikkuhiljaa hajoamaan käsiin ja jos koitat kelata jotakin tallennettua esim. elokuvaa eteenpäin, niin se saattaa sammuttaa koko toosan (mikä on piiiikkasen ärsyttävää).

Äiti: Lahjakortti jalka- tai kasvohoitoon (myös jonkunlainen kynsihoito olisi tosi jees, koska äiti on pitkään halunnut laitattaa kyntensä, mutta työssä kynnet täytyy pitää lyhyinä, niin tämä sattuisi sitten lomalle mukavasti).

Isosisko: Nomination-koru

Isoveli: Luultavasti jotain xbox-härpäkettä (pelimies)

Meici: Olen jo pitkän aikaa halunnut ostaa Meicille sellaisen laadukkaan, suht haastavan älypelin (aktivointipallo x2 on hävitetty ja niistäkin saatiin namit ulos alta minuutin).

Tuohon viimoiseen ottaisin mielelläni ehdotuksia vastaan. :)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 10:02  
+
0
Ensimmäinen joulu vuosiin, jota odotan. :) Sen saa nimittäin viettää yhdessä miehen kanssa, sekä ajattelin hankkia ittelleni joululahjaks kissan. ♥
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 06.11.2010 klo 10:02)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 10:35  
+
0
Jee, joulupulina ! :)

Mun on pitäny täl viikol laittaa jo kynttelikkö keittiöön ja oveen sellanen lumiukko tervetuloa- kyltti, jos tänään tekis vaikka sen :) Ja pihalle vois laittaa jo jouluvalot, ihan joulukoristeita en viitsi vielä laittaa mut kyl ne ilmestyy tänne täs marraskuun lopulla :) Mua muuten vähän jänskättää miten Aku suhtautuu joulukuuseen, eli toivottavasti ei revi siitä mitään koristeita alas... :D

Joo ja lahjoja oon miettiny, perheelle en yleensä osta mitään mut kavereille kyl. Parille aatellu leffoja + jotain pientä lisäks ja sit kahelle on aika avoimena et mitä ostan (yhelle mul oli kyl suunnitelmis jotain mut oon unohtanu sen.................)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 10:53  
+
0
joulu <3
itse vietän joulun ulkomailla, mennään perheen kanssa mauritiukselle juhlistamaan :-) odotan ihan innoissani sitä ja onhan se kiva päästä lämpimään <:: ja koko perhe varmaan viimosta kertaa yhdessä ulkomailla, nikokin tulloo!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 13:06  
+
0
Uuuggghh miten ajoissa joulust pitää alkaa hömpöttämään! Kamalaa ku kaupatki tursuu jo joulukoristeita :ylpea: Mä rupeen ehkä joulukuun keskivaiheilla vast vähän odottelemaan joulua vaik kyl mä joulusta tykkään tosi paljon! Menee vaan hirveesti rahaa vaikka ostankin lahjoja vaan perheelle. Jaaa vihaan jouluruokia. Kinkku, herneet ja keitetyt perunat on ainoot mitä syön.

Mä en tiiä mitä mä pyydän joulu ja mitä synttärilahjaks ku niiden välissä vaan 3 päivää. Yleensä saan synttäreinä kaikkea hienompaa ja jouluna vähän kaikkee hömppää millä en tee mitään mut noi haluu aina antaa yllärilahjoja myös. Mut laukku, yhet hanskat, rakennekynnet, kaulakoru, rahaa jaaaa niin en mä oikeen muuta keksi. Okei, kaikki tossa listassa maksaa lähemmäs sata euroa (paitsi kynnet) ja laukku nyt aika reippaasti ylikin ja ne ton autokoulunkin täs maksaa et hehhe katotaa nyt mitä se joulupukki tuooo...
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 21:36  
+
0
mä tykkään siitä pienestä joulutunnelmasta, mutta se että kaupat ahdetaan täyteen _krääsää_ niin se ei oikein miellytä. :C

oisiko kellään minkäänlaisia joululahjaideoita isälle ja pikkuveljelle. kaikki muut on ihan jeppis kunnossa mutta iskä ja pikkuveli aiheuttaa aina sen kompastuskiven että mitäs niille?! :G
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 22:05  
+
0
^ Kuinka vanha pikkuveli ja mitkä asiat häntä kiinnostaa?

Iskälle taas voisit esim. neuloa villasukat, tehdä erilaisia 'lahjakortteja' esim. "valmistan valitsemasi aterian jälkiruokineen", "imuroin ja pesen lattiat" jne. tai ostaa jonkun kirjan.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 22:08  
+
0
pikkuveli on 13. sen varalle oon vähän plääneilly sellasta akuankan taskukirjaa, kun se sellasia lukee + siihen jotain karkkeja. tuo tykkää yleensä pelata tietsikkapeleja yms mutta en vaan raaski ostaa mitään.

meidän iskä taas on vähän sellanen että ei se kovin välitä tuollaisista lahjakortti jutuista. joku kirja ois jees, mutta en tykkää ostaa mitään hullun kalliita juttuja. mieluumin jotain pientä ja kivaa. pitää varmaan katsella sillä silmällä kaupoista jos jotain tuon tyylistä löytyis :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 22:15  
+
0
Me usein ostetaan sisarusten kans porukoille yhteisiä lahjoja nii on sit rahaaki vähän enemmän käytettävissä. :) et olisko siinä ideaa Wallen jos pikkuveljen kanssa hommaisitte yhessä?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 22:21  
+
0
aa! heti oli pakko huikata pikkuveljelle että miten ois äidille ja iskälle lahjat meiltä molemmilta puokkiin. niin saatais joku nätti äitille ja kirja iskälle. ja hetihän tuo suistu jos sillä vaan on rahaa :---) kiitti hurjasti vinkistä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 10:46  
+
0
Mun on vaan niin pakko ostaa äiteelle joululahja ........... raukka on joutunu kokeen vaikka mitä viimeaikoina, ehkä pieni jouluntoivotus piristää :---3 kenelläkään mitään ideaa lahjaan?
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:14  
+
0
Nyt on aikaa kirjottaa joulupulinaan! Pitkään jo tehny mieli kirjoittaa, mutten halunnut kirjoittaa vain nopeasti muutamalla sanalla.

Joulu on ihanaa aikaa. Mulle koko joulukuu on joulua ja oon ihan joulufiiliksissä koko sen kuun. Okei, olen jo nyt aika tavalla, mutta se johtuu ihan siitä että leikkaan just duunissa Juniorin joulukuun jaksoja.
Jouluaattona mitä ilmeisimmin ollaan äitini luona siskojen ja L:n kanssa. Joulupäivänä kai sitten L:n vanhemmilla. Mutta suunnitelmat on vielä hitusen auki. Rahaa lahjoihin ei ole juuri kenelläkään meidän perheestä, joten jokainen saa varmaan sen yhden jokaiselta (tosin me ollaan jo saatu äidiltä joululahja n___n). Mut sit taas jo ei ole paljoa rahaa ostella mitään, niin mitä varmemmin saa lahjan jota se toinen on oikeasti pohtinut pitkään ja hartaasti. Tän olen ainakin meidän perheessä huomannut. Jokaiselle on ollut hurjan tärkeää, että se yksi lahja sit edes on mieluinen. Mutta mulla on lahjojen tärkeys kadonnut joulusta jo ajat sit. Nykyään tärkein on se, että koko perhe on koko päivän yhdessä, pidetään kivaa, jutellaan ja ja ja ...... RUOKA!
Kaikki mitä joulupöydästä löytyy (paitsi sekametelisoppa ja luumut) löytää tiensä mun lautaselle. Rakastan jouluruokia yli kaiken ja tänä vuonna saankin sit kolme jouluateriaa, mmmm.

Lahjoista sen verta, että isälle pitää lähettää joululahjaksi ainakin Fazerin sininen, se on niin pinttynyt tapa ja se on jotain mitä isä rakastaa aivan hurjasti. Yhtenä jouluna ostettiin siskon kanssa sille puokkiin sellainen jättiloota, joka sisälsi 9 levyä. Isän ilme oli hyvä, kun se huomasi että suurin paketti oli sille ja naureskeli, että siellä on jättikokoinen Fazerin sininen. Ilme oli vielä parempi, kun sieltä oikeasti paljastuiin moinen :D:D
Äitiä on helppo miellyttää jollain itsetehdyllä ja äidille on myös kiva tehdä jotain itse, koska tietää ettei olisi kaupasta voinutkaan parempaa keksiä. Äiti kun haalii muistoina meidän, lasten, tekemiä juttuja.
Siskot ja L onkin sitten isompi kysymysmerkki. Yhtä LP'tä koitan L:lle metsästää, koska tiedän sen himoitsevan sitä mutta sekin on hankala löytää.

Ja mä olen vähän vastarannan kiiski tässä(kin) tapauksessa, mutta mun mielestä on ihanaa kun kaupat pursuaa joulujuttuja. Mä monasti hengailenkin isommissa kaupoissa ihan vain katsellen kaikkia joulukoristeita.

rakastan joulua.
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:20  
+
0
Mäki oon ajatellu että joululahjat on mielekkäämpiä kun ne kuvaa sitä toista ihmistä ja tietää että se tarvitsee/haluaa sellaista lahjaa. Ja muutenkin kaikki turha krääsä ja härpäke on ällöä :(

Mä aikuistenpalstalla luin noita lahjaideoita tolta yhdestä topasta ja sipen idea sillä åisti aivot hyrräämään. Tuo iso kansio äidille, missä on kaikkee tärkeimpiä hetkiä kuvina, äitin top 10ruuat ymsyms ois hurjan kiva, mutta en tiedä oisko se sitten kivempi 1v päästä 50v lahjaksi? :/ tuo vaan ois niin hurjan kiva idea että! :--)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:30  
+
0
mä rakastin ala-asteen jouluruokailuja! juhlasali oli koristeltu hienoksi ja siellä me vaan kynttilän valossa syötiin kaikkea hyvää jouluruokaa <3 nyt kun ajattelee, niin ihmettelen miten koululla/kunnallamikälie oli varaa tarjota meille sellaiset ruoat. mä varmaan muistan sen luumurahkan maun vielä aikuisenakin <3
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:31  
+
0
En tiiä mitä on tapahtunu oonks tullu vanhaks vai häh ku mua ei enää oikee joulu nappaa :s siis toki tykkään siit rauhallisuudesta ja tunnelmasta ja mahdollisista lahjoista mut ei yhtää innosta. Enemmänki ahistaa. Ku tääki joulu ollaan ihan kotona ni ei oo mitää tekemistä enkä ees tykkää suklaasta tai jouluruuista :D on mulki ongelma. No tuleehan tv:st kaikkee kivaa kyl se on plussaa.
No kuitenki toivon tänäki jouluna varmaa vaa yhtä lahjaa ja nyt aattelin toivoo jotai hyvää digikameraa tai jottai.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:36  
+
0
Wallen, äiti itki kun sai sen mun tekemän kirjan ja koska sinne jäi niin paljon ylimääräsiä sivuja, niin kirjotin ekalle tyhjälle sivulle varsinaisen lahjan jälkeen, että Äidin oma päiväkirja ja se on ollut kovassa käytössä käytössä siitä asti n___n
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 07.11.2010 klo 11:49  
+
0
oi että tuo ois kyllä hurjan mahtava lahja! tekis hurjasti mieli toteuttaa se nyt jo tänä jouluna :-) ja tuo päiväkirja kuulostaa loistavalta. :-) miten vaan että voisko kuvat napata albuumeista kun ne kuitenkin säilyy meillä vai pitäiskö käydä niistä toiset versiot teettämässä? halvemmaksi tulisi kyllä ottaa meidän albumeista kuvat ja sillä tavalla tehdä :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)