Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 16

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 22:50  
+
0
Mä en oo vieläkään saanu mitään lahjoja ostettua enkä ees oikeestaan mietittyä. Pitäis saada itteni kaupungille ostoksille mut aina kun meen niin jotenki eksyn aina vaatekauppoihin ja sit päädyn ostamaan jotain itelleni (<3). Mut jos ens viikon aikana sais noi hoidettua pois alta.

Paitsi sain mä koiralle lahjan hankittua! Tai noooo en maksanu siitä mitään mut oon ajatuksessa mukana! Löydettiin otollisen olonen mikkihiiri lelu sille, just sopivan kokonen ja sen nenä näyttää niin lutkuteltavalta et tos on kyl hitti ainesta!
never regret something that once made you smile

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 08:19  
+
0
Sain eilen ostettua kavereille noit joululahjoja, yhelle tosin jäi ostamatta, mut tiiän mitä ostan sille :) Elieli, yhelle ostin Kauhea kankkunen dvd:n, kun kys. henkilö tykkää leffasta kovasti, sit yhelle korviksia 6 paria ja yhelle Michael Jackson hiirimatto ja mukinalunen :D Ja sit vikalle kaverille aion ostaa sen Paon extrajakson ku sil on kaikki muut Paon kaudet, jos nyt vaan löydän sen jostain, koko Jumbossa ei nimittäin ollu sitä... Ja sit näihin kaikkiin varmaan laitan lisäks karkkia :) Ei nyt oo mitään ihmeellisiä lahjoja, mut kuitenki jokaselle on just sellanen niiden tyyppinen lahja.

Koirille sit ostin Iinekselle sellasen puristeluurenkaan ku se tykkäs tääl hoidossa ollessaan niin kovasti tost Akun omasta ja sit Akulle tollasii luita, sille varmaan ostan viel jotain muutaki herkkua vielä.

Olispa jo loma, ku vaan tän viikon jaksais sinnitellä koulus ni sit ei olis enää paljoo jäljellä !
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.12.2010 klo 08:20)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 13.12.2010 klo 12:13  
+
0
Nyt oon jotain lahjoja saanut jo haalittua kasaan.

- Äitille kirjoja: Riikka Pulkkisen Totta ja Khaled Hosseinin Tuhat Loistavaa Aurinkoa
- Iskälle Suuri Digikuvaus Opas
- Isosiskolle ostin Kiroileva Siili -seinäkalenterin koska se sitä pyysi mut ostan ehkä viel jotain muuta sille tohon kunhan keksin että mitä
- Pikkusiskolle ostin jo syksyllä alesta semmosen ison Nalle Puh-kirjan, ei siis niitä Disneyn vaan A. A. Milnen missä on alkuperäiset kuvitukset ja kaikki

Että näin :) Kiva et noi kaikki lahjat oon ostanu meiltä töistä :D:D:D: mut haloo kert saan alennusta ni tietty pitää hyödyntää.
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu maanantaina, 13.12.2010 klo 12:15)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:32  
+
0
NONIIN sainpas ostettuu lahjat perheelle. Yhteensä meni aika prikulleen 100e

-Äidille ostin Nuxen hunajaisen jalka -ja käsivoiteen ja sellasen kirjan mikä kertoo suomen sotien lotista
-Faijalle ostin myöskin Nuxea, mutta sellasen mattapinnan jättävän päivävoiteen (:D miehekästä mut tiiän et se arvostaa tota)
-Siskolle hankin Talinkan lipocils ripsivoiteen, joka pidentää, tuuheuttaa ja antaa kiiltoa ripsille :) Kaikki makso n. 20-30e

Ku kelasin et haluun hankkii turhan krääsän sijasta jotain laadukasta ja hyödyllistä (tai no eihän noi nyt mitään elintärkeitä tuotteita ole mut kumminki:D)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.12.2010 klo 15:32)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 15:44  
+
0
jee sain ku sainki aikaseks mentyy valokuvausliikkeesee ja tilasin kavereille kuvat + äitille kuvan ! noitte kavereitte kuvii mul onki kehykset jo valmiina (annan noi lahjat lauantaina), äitille pitää viel ettii joku kiva.
nyt puuttuu vielä siis äitille ne kehykset ja iskän lahja. iskälle mul ei oo ees mitää ideaa mitä ostasin, edellisinä vuosina oon aina onnistunu must ostaa iha hyvät lahjat ku oon ostanu mitä se on toivonukki (esim termosmuki, hiihtokerrasto) mut nyt se ei oo sanonu mitää :(
ja sit en tiiä ostanks kahelle koulukaverille jotai, pitää kysyy ostaaks ne mulle :DD

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 18:31  
+
0
Päädyin sittenkin olla ostamatta kaverille sitä kirjaa ei se antanu lupaa kun ei kerran itekään osta mitään kallista :D Tilalle väkerrän itse otetusta kuvasta muokkaamani kortin ja ajattelin leipoa jotain. Ehkä hienosti eri värisillä sokerikuorrutteilla koristeltuja pipareita ja jotain suklaajuttuja.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 19:40  
+
0
Nonii! Sain siskon lahjat ostettuu. Ostin sille sellasen OPIn lakkojen paketin 31e ja yhet kengät (semmoset taiteltavat.. kätevät baarin jälkee)" 59e. Kelasin et ostaisin viel jotku halpiskorvikset sille.

Huomenna ostaa iskälle kraka! Ja mutsille hmm suklaata ja semmonen meikkihuiska. Ainaki.
never regret something that once made you smile

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 20:20  
+
0

Fowy kirjoitti:

Nyt oon jotain lahjoja saanut jo haalittua kasaan.

- Äitille kirjoja: Riikka Pulkkisen Totta ja Khaled Hosseinin Tuhat Loistavaa Aurinkoa



Toi on kyllä niin huippu kirja! Suosittelen kaikkia lämpimästi lukemaan kyseisen opuksen. :)

Miun lahjojen paketointi viivästyi muutamalla päivällä, mutta vasta tänään oli sellasta paketointi-fiilistä vähäsen ja tuli kyllä nättiä paketteja. :)

Enää viisi päivää koulua!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 20:34  
+
0
mä paketoin lahjat ens viikonloppuna! teen kauniit pakettikortit ja lisään tuonne vielä jotai mehevää noihin lahjoihin :-) ajattelin ostaa siskolle ja tämän miehelle lahjaan hämäykseksi tuon kokkikirja lisäksi pussin pastaa. ku siis italialaisia ruokia kirjassa, niin pitäähän sitä pastaa olla :-D

kortit saatiin laitettua menemään. toivottavasti huomenna tai ylihuomenna ovat perillä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 14:36  
+
0
Okei, yhteenveto lahjoista!
Siskolle se OPIn kynsilakkapaketti (2 erilakkaa ja joku body juttu), mutsille pinkit söpöt karvasukat , pinnejä, puuterihuiska ja pinkki silmälasikotelo ja faijalle kraka ja 3 sukat.

Siskolle nyt ehk joku pikkulisä pitäis keksiä mut kattoo nyt. Mä saan uuden puhelimenkin joululahjaks, heheh.
never regret something that once made you smile

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 18:28  
+
0
joulu vaan lähenee ja rahat vähenee mut ei lahjoihin. oikeesti en oo ostanu vielä yhtäkään lahjaa ja tilillä ehkä 160e? ei ne riitä mihinkään.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 15.12.2010 klo 21:12  
+
0
Tehtiksen lahja ostettu, mummin lahja ostettu, äitin lahja ostettu (ostan siihen tosin vielä jotain pientä kivaa lisäksi vaikka se kielsi meitä ostamasta lahjoja muahaha), isän lahja valmis, L:n lahja valmis (tosin ostan sille vielä sellaisen sinisen parkkikiekon, kun sen oma on hajonnut ja se raukka yhä vaan koittaa pärjätä sillä joka on sadassa pienessä osassa, koska kokonaisena se ei toimi :DDDDDD). Yhä on siskot ja toisen siskon poikaystävä suurena kysymysmerkkinä.

Mut siskon (ja sen poikaystävän, jolla oli synttärit 8. päivä) synttärilahjaks tarjotaan niille pizzat ja jokunen juoma perjantaina, kun ne tulee tänne. Kumpikaan kun ei ole materian perään ja innostuivat tuosta kovasti :)) Tää ei varsinaisesti kuulu joulupulinaan, mutta eipähän tartte miettiä enää sitäkään lahjaa. Paitsi sen yhen pullon ostan ja koristelen sen nätisti n__n
Varjo 12/2010 ♥

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 18.12.2010 klo 12:28  
+
0
oon leiponu jouluherkkuja, ostanu ja paketoinu lahjoja, kuunnellu joulu biisuja ja meidän koti on jo täysissä joulukoristeissa .. mut mis mun joulufiilis? .__.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 18.12.2010 klo 12:35  
+
0
^ Kyllä se tulee, odota vain :jjei:

Mulla on semijoulufiilis. Tai on sellanen oi, kohta on joulu, voi onpa jouluista -fiilikset, mut sit sisäisesti on semmonen vähän ns. "ankeampi" meininki. Nautin vaan lähinnä joulukuun tunnelmasta ja joulukuusta, mut itse se joulu on sit eri asia. Äh, en osaa selittää mitenkään fiksusti. Mulla on joulufiilis ja ei ole joulufiilis. Mut kokemuksesta tiedän, että tossa 20. päivän kohdalla se iskee kunnolla päälle ja tärisen vaan innosta :D Nyt vaan nautin tunnelmasta ja oon vähän rauhallisempi.
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 18.12.2010 klo 13:42  
+
0
Mulle tulee kunnon joulufiilis yleensä vasta aattona. Eikä se kyllä haittaa :D
never regret something that once made you smile

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 18.12.2010 klo 13:48  
+
0
Fiiliksistä puheenollen, itellä on ihan lamaannuttavan töhnö olo. Monet viikonloput menneet samalla kaavalla, että kun ei ole varsinaista tekemistä (koulu, läksyt, kokeet), niin sitten vaan möllötetään koneen ääressä ja valitetaan tylsyyttä. Huom! Ylihuomenna on vielä "viimeinen KUNNON koulupäivä ennen lomaa"-hissan kokeet, ja lukeminen ei kiinnosta pätkääkään.

Mutta ettei ihan jouluaiheesta poikkeaisi, niin kerrottakoon, että olen saanut kaikki paketit hankittua ja paketoitua, pikkujoulukuusi on oman huoneen työpöydällä ja odotan, että pääsen luistelemaan ja hiihtämään + unohtamatta potkukelkkailua Meicin kanssa. :)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 18.12.2010 klo 14:10  
+
0
2 päivää. ♥ > mauritius

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 19.12.2010 klo 21:29  
+
0
jee iskälle sain hankittuu lahjan, mä valitsin ja äiti makso niken golfpaidan :D sit enää puuttuu äitin lahjasta kehykset, ku en löydä mistää valkosia 20x30cm...

kavereitten kaa eile annettii toisillemme lahjat, sain just kivoi lahjoi kaikilta, kylpypyyhkeen, pinkin topin, iihanan pikkumeikkipussukan, korvikset, suklaata & omareita, huulirasvaa ja saippuaa. ja ainaki kaikki vaikutti iha aidosti ilahtuneilta mun antamista lahjoista :-)

mul on aika lame joulufiilis nyt, tai niiku en oota enää mitenkää innolla sitä aaton joulufiilistä ku must tuntuu et tulee olemaa vähä ankeeta ku mennää iskän kanssa mummolle, äiti on töissä, sisko & sen py jää stadiin, sitte vaan yks mun serkku tulee sinne mummolle ja kait mun siskon poika ja toisen serkun poika tulee sinne, mut et siel tulee olee aika vähä tyyppei.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 23.12.2010 klo 22:58  
+
0
Voi että oon jo saanu ihania lahjoja! ;;_____;; <3 Kaverit on hankkinu hirmu suureellisia lahjoja! Ite hommasin vaan hirmu pientä, mut ajatus on tärkein. :o

Toiselta kaverilta sain Hello Kitty -tohvelit ja toiselta Aristokatit-pussilakanat. IHANAT! Menin ihan sanattomaksi niistä lahjoista. :O
Ja töistä sain kirjan! Jännä, että oli tuollanen jouluperinne, että työntekijöille jaettiin sellaset lahjat, jotka oli ihan kunnolla valittu eikä mitään firman tuotteita vaan. Jokainen sai nimittäin itelleen sopivan kirjan. :D Ja yksi työkaveri anto mulle vielä Ajantappaja-kalenterin ensi vuodelle. 8D

Ja nyt tein vielä viime hetken jouluostokset - eli Toisenlaiset Lahjat ostettu. :3 Serkulle ja sen avokille ne menee. Kaksi koulupukua ja maanviljelytarvikkeet. n____n Tuli itsellekin hirmu hyvä mieli.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 23.12.2010 klo 23:22  
+
0
mäkin haluun aristokatti-pussilakanat!

ainoo lahja mitä oon nyt avannut jos oli toi firman lahja mikä oli kyl aika kiva nimittäin semmonen jalkakylpypussi mikä toimii vähän ku teepussi, jalkarasvaa ja jalan akupisteiden paineluun tarkoitettu semmonen puukeppi ja se akupistekartta. ihan hyödyllinen ja hyvin ajateltu lahja firmalta, seisomatyötä kun toi tosiaan on ja mullakin jalat ihan hirveessä kunnossa ::D:D

ja sit yks työkaveri oli kiinnittäny teipillä pienen suklaajoulupukin mun lokeron oveen<3

mut huomenna sit! ihana ihana joulu<3
life is too short to live without poetry

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)