Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:16

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 16

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 19:23  
+
0
Uskomatonta, keksin porukoille sekä isoveljelle lahjat! Sitten vielä pitää käydä ostamassa. :D Eli:

Äitelle korkea lasinen kynttilälyhty, jonne laitan koristehiekkaa ja/tai kiviä sekä pöytäkynttilän.
Isälle kirja nimeltä 'Erämiehen kahdeksan vuodenaikaa'
Ja veljelle ostan jonkin huonekasvin, se kun on vanhemmiten alkanu viherpiipertäjäks. :D

Mut vielä suurin stressinaihe avokin lahja, hälp?! :mietiskel:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 19:28  
+
0
Iskän lahja valmis, äitille keksittiin että ostetaan siskon (ja poikaystävien) kera kunnon kattila, kun sillä ei moista ole. Siskolle ja sen poikaystävälle pitää vielä tuumia jotain, samaten toiselle siskolle ja mummille. Sit vielä parille kaverille ja se ois siinä n__n
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 21:09  
+
0
ihanaa! kaikki lahjat on suunniteltu ja huomenna ostamaan.

äidille siis se albuumi, iskälle sotakirja, siskolle&tämän miehelle kokkauskirja, aliinalle yksi ihana lastenkirja, onni-felix saa tuon nimityön, sofialle mouling rogue(??) peltirasian ja sinne pipareita ja muuta kivaa, jannen vanhemmille itse tehtyjä pipareita ja niiden mukana kaunis sydän piparimuotti. enää jannelle on harkinnan alla lahja, mutta siinäkin on vaihtoehtoja. eljas ja heidi on vielä silleen hivenen kesken.

pitäis joulukortit laittaa menemään ihan kohta!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 21:13  
+
0
bestalle käytiin äidin kanssa hakemassa söpöt korvikset bijou brigitestä ja sitten haen vielä kaapista tohon jonkun huulirasvan tai vastaavan. kaikkien muiden lahjat on jo tip top! :)
no you don't know what it's like
welcome to my life

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 21:29  
+
0
One down, three (or four) to go. Äitille ostin tommosen Agatha Christiestä kertovan kirjan jossa on 2 ennenjulkaisematonta Poirot-novellia. Uskon olevan mieluinen tommoselle Christie-fanaatikolle.. ;)
Kaverille löysin täydellisen kirjan lahjaksi; Stalin, Hitler ja Suomi, mutta ylitti aika paljon tuon meidän sopiman budjetin että minkä hintaisia toisillemme ostetaan. Mutta.. toi olis niin täydellinen ja se rakastaisi varmasti tuota, joten täytyy vielä käydä katsomassa ->
Liian vaikeaa tämä joululahjahomma.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 07.12.2010 klo 23:32  
+
0
Taidan ostaa H:lle lahjaksi tätä. Se kun on puhunut, että haluaa kasvattaa hiuksia vähän pidemmiksi ja haluis alkaa muotoilemaan niitä. Se ei itse osaa ostaa hyviä tuotteita. Onko ihan pöllö lahja?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.12.2010 klo 23:34)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 18:58  
+
0
^ Ei yhtään pöllömpi ajatus. Raapustat vaan pakettiin mukaan jonkun kortin tapaisen, jossa vinkkaat siitä hiustenkasvatus-operaatiosta tai sitten vaan kerrot idean sen jälkeen, kun paketti on avattu. :)

Muutkin junnulaiset ovat keksineet tosi kivoja lahjoja. :)

Tänä viikonloppuna metsästän viimeisimmätkin paketit ja sitten vaan odottelemaan paketoimista! Lahjojen paketointi on mielestäni yksi joulunalusajan parhaimmista hetkistä. :) Silloin kun näkee kaikkien lahjat kokonaisuudessaan ja voi kuvitella, miten tyytyväisiä pakettien saajat ovat ne aukaistessaan. Tänä jouluna aion panostaa kunnolla paketointiin ja tehdä kääreistä persoonalliset (yksiväristä vihreää paketointipaperia, leveää punaista kangasnauhaa ja leveää hopeaa paketointinauhaa).

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 21:45  
+
0
Mun kaveri haluais joululahjaks kielikoruun renkaan, mutta mulla ei oo mitään hajua mistä saa KIELEEN sopivia renkaita? o____O

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 08.12.2010 klo 22:02  
+
0
Aivan normaali rengas käy kieleen, jos vaan se reikä on tehty kielen kärkeen. Eipä kielessä oikein muuten rengasta voi pitääkään. Halkaisijaltaan joku 11-12,7mm vois olla aika näppärä. Riippuu toki paljon siitä, että mihin kohti reikä on tehty.
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 09.12.2010 klo 16:52  
+
0
py saa nyt sitten tämmösen puman animagical setin. tässä on puman hajuvesi, deodorantti ja pesuaine. ainakin mun mielestä tää on hurjan kiva ja tuoksuukin ihanalta! :---) tähän sitten askartelen jonkun kortin vielä.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 09.12.2010 klo 20:43  
+
0
noninoni, nyt siis oon miettiny vähän joululahjoi mitä hankkisin noille... siskolle ja sen bf ostin leffaliput. ja muille en ookaan sit ostanu :DD mut mietin et broidille ostan jotain sen uuteen kotiin (se siis muuttaa pois täältä tammikuus), ehkä jotain kokkaukseen liittyvää (keittokirja? se tykkää kokkailla:D). toiselle broidille - EI MITÄÄÄN HAJUU! ideoita? se tykkää matkustelust (nytki joulun jälkee lähtee thaimaahan tyttöystävänsä kans), sil on kaikki maholliset elektroniikka laitteet ja valokuvaus on sen rakkain harrastus, ja se siis asuu gf:n kans jo omas kämpäs. hmmmm. no joo, mietin sitä viel. sitte äitille ostan ainaki jonku kaulimen jonka se halus (:D) ja siihen jotai pientä lisäks. faijalle sit ehkä joku kirja? kysyn mutsilta et mitä sille vois ostaa.

ja siis mähän sanoin noille et en haluu mitään lahjoi, et mieluummi sellai et ne maksaa mun menoja. nii sit ne vaa "no eihä me nyt sulle sellasta lahjaa anneta!! kyl me ne muutenki maksetaa!" jooo niinhän te maksatte....... nytkin maksoin kaikki mun koulukirjat, bussikortille kävin ostaa matkoja ja kaikki ton koiran agilityjutut oon kans ite maksanu. et ööööö jos mä nyt kuitenki vaa saisin lahjaks jotsain sellasta mitä tarviiin (eli rahaa mun menoihi) ku jotai krääsää millä en sit tee mitään?? kiitos. nii ja siis veljiltä ja siskolta en haluu rahaa, nii pyysin niiltä talvikengät/nahkatakin ja kirjan. suklaata nyt san muutenki ja joooo en tiiä mitä muutakaan haluisin. :D en oikeestaa mitää.
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 09.12.2010 klo 23:14  
+
0
Joululahjat ostettu! (:

Äitee & iskä
2 elokuvaa (Domino ja Menetetty maa), äitille kaulahuivi, konvehtirasia

Vanhempi isoveli
hiirimatto, Finnkinon leffalippu, joulusuklaalevy

Nuorempi isoveli
Austin Powers 1 (klassikko, veli tykkää siitä kamalasti :--D), Finnkinon leffalippu, joulusuklaalevy

Pikkusisko
luomivärisetti, Tyttö ja villivarsa (varmaanki suht huono leffa, mut sisko on heppatyttö ja tykkää kaikista hevosohjelmista :DD), Maraboun Daim-suklaalevy

Kultsipuppeli lolz
2 Xbox-peliä (LEGO Star Wars "The Complete Saga" & Bioshock 2 Rapture Edition [!!])
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 10.12.2010 klo 14:21  
+
0
teen yhdelle parhaalle kaverille (joka asuu siis oulussa opiskelijakämpässä) sellaisen itse tehdyn reseptikirjan. kaikki sen lempparireseptit kirjoitan itse ja jos löydän ruokalehdista jotain lisukkeita niin leikkelen. jotain perus niksejä ja sit piirtelen sinne kans. ja kirjan nimeksi kokkaa alasti karin kanssa tämäkin yhteisistä hetkistä tullu nimi :-D oon niiiiin iloinen tuosta lahjasta hihi<3 enää pikkuveli on ongelma.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 10.12.2010 klo 14:27  
+
0
Mulla on yhä vaan siskot, siskon poikaystävä ja äiti ongelmana. Äitin ongelma on puoliksi ratkaistu, jos sisko ja sen miekkonen nyt ostaa sen kattilan. Silloin mä maksan siitä osan ja ehkä jos saadaan L mukaan. Mut sit tahtoisin jotain "omaakin" antaa sille.

L:n lahja on valmis, mutta silti tuntuu että siitä puuttuu jotain. Ainii ja kaverit on myös ongelma. En tosin kuin kahdelle lahjan hanki, mutta silti. Eiku ai niin, keksinhän mä sen toisen jo!

Mun pitää nyt tosissaan ruveta pohtimaan näitä. Onneksi isän lahja on täysin valmis, koska se kuitenkin pitää postittaa ajoissa. Muut voi hankkia vaikka päivää ennen joulua, jos niikseen tulee.

//Niin ja ihana idea Wallenilla! :D Varsinkin kun kirjan nimeksikin on saatu jotain sisäpiirivitsiä :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.12.2010 klo 14:27)

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 10.12.2010 klo 19:52  
+
0
Vimeiseen kolmeen vuoteen en ole osannut nauttia joulusta, mutta tästä joulusta tulee <3 Mmmh, en jaksaisi odottaa... :--)
Ja edellisinä vuosina tärkeimpänä on ollut LAHJAT, häpeän kuinka itsekeskeinen olen ollut :s Hyi minä! Tänä vuonna aion viettää laatuaikaa ihanimman perheen kanssa ikinä..!

// Ja ei hajuakaan miksi tämä joulu olisi jotenkin erilainen, on vaan sellaiset fiilikset :--D
no shit sherlock.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 10.12.2010 klo 20:31  
+
0
olispa tää joulu jo ohi! kaikkialla vaan hössötetään siitä, missään ei pääse pakoon jouluhysteriaa. mua ei voisi vähempää kiinnostaa koko joulu, se ei merkitse mulle yhtään mitään enään. haluaisin vaan elää jossain säkissä joulun ohi niin että välttyisin kaikelta joulukrääsältä ja kaikilta enemmän tai vähemmän ikäviltä joulumuistoilta :(
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 17:09  
+
0
Jeah, nyt on kaikki joululahjat kasassa! :) Ihanaa, pitsan syönnin jälkeen alkaa ahkera paketointi. Voiko sunnuntai-illan paremmin viettää? :)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 17:59  
+
0
Kiva kun odotan joulua enemmän B:n osalta ku itteni, koska B saa vihdoin oman koneen ja voidaan datata kaikki illat ja yöt rauhassa ;D Mä en tuu pahemmin saamaan jouluna nimittäin ite mitään.. takki ja kengät piti hommata, mut eipä löydy mistään. Vihaan näitä suomen kauppojen valikoimia. Ja jostain syystä toi ei suostunut ostaa mulle lahjaks edes yhtä t-paitaa, koska mulla on niin paljon vaatteita mukamas. Vaatteita ei oo koskaan liikaa? Noh, kai saan sitte rahaa lahjaks, joten meen sitte yksinäni ostamaan niitä kuteita. :P

Ja juu meillä kaikki tietävät omat lahjansa etukäteen :D

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 18:09  
+
0
loput lahjat ostettu!! äiti, mummi ja ukki ja kaks isosiskoo saa siis erilaisii tuoksukynttilöitä ja suklaata. olimpas minä omaperäinen ..... mut kyllä ne nyt osaa minun pientä muistamista arvostaa:)

Cheral

Cheral
Viestimäärä: 11

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 12.12.2010 klo 18:42  
+
0
Minä myös rakastan Joulua.
Lahjat mietitty jo kaheksalle ihmiselle.Viellä pitäis keksiä jotain koiralle,muutakin kuin namia.
Ainii,viellä lahjat kavereille.
Hyvä Joulu tulee :)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)