Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16

Junnujen huoneet/asunnot/komerot portaiden alla

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 8

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 10.01.2011 klo 12:44  
+
0


Siinä meidän kämppää, takaovelta kuvattuna(: Tuo sininen nojatuoli on makuuhuoneessa, ku tää oli otettu päivän muuton jälkeen ja ei ollu tuoli vielä löytänyt itselleen paikkaa. :D


Siinä oikeastaan vaan olohuonetta :)



Ja keittiö <3



:jjei:
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 10.01.2011 klo 13:11  
+
0
^Ihana sohva!:love: Ja muutenkin tosi kivannäkönen kämppä. :)
Ja pikkuusen on siisti kämppä kun kerta muutosta on vasta päivä. :o
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.01.2011 klo 13:12)

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 10.01.2011 klo 13:19  
+
0

ficaro kirjoitti:

^Ihana sohva!:love: Ja muutenkin tosi kivannäkönen kämppä. :)
Ja pikkuusen on siisti kämppä kun kerta muutosta on vasta päivä. :o



Jeps, nyt tosin asuttu jo puol vuotta, ja järjestys vähän muuttunut (:
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 18:18  
+
0
mandy, tosi ihana kämppä! jotenkin tosi luksuksen näkönen (tosin mistäpä mä sitä tiedän, jos se onkin ;)) :)
ja kentsu, toi sun huone on kunnon silmänruokaa! ♥__♥
olis ihanaa katsella tollasia julisteita katosta aina ennen nukkumaanmenoa ja nuo leluheppakokoelmat ja kaikki. ihan rakastuin!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 19:53  
+
0

Miaci kirjoitti:

^Ihana Kentsuluukku!!! Tollanen kodikas; pieni ja paljon julisteita :D


Räyhähenki kirjoitti:

kentsu, toi sun huone on kunnon silmänruokaa! ♥__♥
olis ihanaa katsella tollasia julisteita katosta aina ennen nukkumaanmenoa ja nuo leluheppakokoelmat ja kaikki. ihan rakastuin!



Kiitos! n____n Tykkään hurjasti itekin. :> Tää on mun oma viidakko!
Räyhis, moni muuten sanoo samaa tästä tavaranpaljoudesta. :D Parasta on, kun ihmiset jää vaan pyörimään paikoilleen ja kattelemaan ympärilleen. Ite oon jo niin tottunu kaikkeen, että yhdenkin tavaran tai kuvan puuttuminen olis varmaan kauhistus. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 13.01.2011 klo 13:44  
+
0
^mulla on vaan yksi pöydällinen krääsää, ja tuskin huomaan jos jokin tavara puuttuu :D
olis toi kyllä ihan tosi makeeta, jos olis noin paljon kaikkea söpöä.. :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 15.01.2011 klo 00:36  
+
0
mandy siis päivä muuton jälkeen?! huh miten voi olla mahdollista, muutin ite joulukuun eka päivä uuteen kämppään eikä siellä oo vieläkään valmista :D ja edellisessä kämpässä oli sama juttu. tai no oikeestaan en saanu sitä ikinä valmiiksi. tai no joo oon ite tämmönen saamaton et kyllä varmaan normaalit ihmiset saa ihan hyvissä ajoin kaikki valmiiksi :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 15.01.2011 klo 17:01  
+
0
^ Mulla oli edellisessä asunnossa koti kunnossa päivä muuton jälkeen :D Mut syynä oli et mummi tuli seuraavana päivänä kylään ja raadoin aamuyöhön asti et saan sen kuntoon. Nykyisessä meni kauemmin, kun meidän piti remontoida täällä eka, maalata ja tapetoida koko huusholli. Meni kai pari viikkoa ja tää oli kunnossa :)
Varjo 12/2010 ♥

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:49  
+
0
^ ootte outoja :D tai ehkä minä ennemminki.
mut mun piti kyllä oikeestaan pistää uusiksi melkein kaikki huonekalut, joten rahatilanteen takia on nyt viivästyny kaikki. mut nyt alkais olla jo aika selvänä kaikki et voisin kyllä iteki kohta pistää kuvaa :)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Lauantaina, 05.02.2011 klo 15:34  
+
0

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Torstaina, 10.02.2011 klo 14:22  
+
0
hei lapikas, ihana olkkari! :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Meia

Meia
Viestimäärä: 165

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 13.02.2011 klo 15:16  
+
0
Mun huone on sellanen aika pieni...-,- ja samassa läävässä asuu vielä pikkusiskoni,eli on vähän ahdasta..Vois laittaa kuvia jos joskus jaksaisin siivota....:viheltel:
kotona kipittelee cottonipoitsu Väinö 15.7.2011 ♥ ja 100 litran akvaariota unohtamatta (:

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Sunnuntaina, 13.02.2011 klo 15:29  
+
0

runopoika kirjoitti:

mandy siis päivä muuton jälkeen?! huh miten voi olla mahdollista, muutin ite joulukuun eka päivä uuteen kämppään eikä siellä oo vieläkään valmista :D ja edellisessä kämpässä oli sama juttu. tai no oikeestaan en saanu sitä ikinä valmiiksi. tai no joo oon ite tämmönen saamaton et kyllä varmaan normaalit ihmiset saa ihan hyvissä ajoin kaikki valmiiksi :D




Kyllä, päivä muuton jälkeen :D
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Maanantaina, 14.02.2011 klo 16:15  
+
0
Mun pieni huoneeni, ollut viimiset 3 vuotta;
1. 2. 3.

Mä hankin postikortteja Porvoon vanhasta kaupungista sellasesta pikkuputiikista.

Aina ollut laiska ajattelemaan järjestystä tai värejä... muuten kotona siivoan pakkomielteisesti ja häiriinnyn rumista keittiönkaapeista :D! Joo uusi kummallinen pakkomielle on keittiönkaapit.. kyttään ihmisten ikkunoista niiden keittiönkaappeja.. kun menen ohi, en roiku ikkunoissa :D
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 15.02.2011 klo 10:22  
+
0
huonolaatuinen olkkari http://i55.tinypic.com/2rcvepi.jpg

joo noi verhot on aika kamalat :/ en oo jaksanu panostaa kun en aio pitää noita. pakko ostaa jotkut fiksut samantien kun on rahaa. ja toi sininen lamppukin vaihtuu heti kun mahdollista. muuten kyllä tyksin <3 vaikka haluun kyllä vaihtaa ton tv-tason johonkin pähkinän väriseen ikeatasoon ja datisnurkka pitäs saada johonkin muualle. ei muuten mut selkä ei tykkää dataa tässä asennossa :p
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 15.02.2011 klo 10:44  
+
0
^ Oi, oot saanu siitä tosi kivannäköisen! n________n

Hassua miten yks asunto voi olla niin erinäkönen ihan vaan sisustuksen perusteella. Tai et ei enää tunnistais mun kotoluolaks :D

//Aloin nyt muistelemaan vanhoja ja tältä tuo samainen olkkari näytti mun tuolla asuessani;



Mun tuli ihan ikävä tota! ;__________;
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.02.2011 klo 10:50)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 15.02.2011 klo 10:49  
+
0
se on kyllä totta, tää näyttää ihan eri kämpältä, ettei enää ees meinaa muistaa kun on vaan tässä olkkarissa et tääl on asunu joku pulperoki joskus. eteinen, vessa ja keittiö näyttää ihan samalta, ei niitä kauheesti saa muutettuukaan, ja se on mun mielestä vaan hyvä!
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Perjantaina, 11.03.2011 klo 12:15  
+
0



Rakastan meidän olohuonetta <3
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 22.03.2011 klo 17:20  
+
0
TITTIDII. aiemmilla sivuilla valittelin että inhoon mun huonetta ja että haluaisin vihreä-ruskea-valkoisen huoneen, no nyt mulla on sellainen<3 maailman ihanin huone tämä nyt, tykkään!





ISOMPANA ALEMPI KUVA

ISOMPANA YLEMPI KUVA
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.03.2011 klo 17:21)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: JUNNUJEN HUONEET/ASUNNOT/KOMEROT PORTAIDEN AL... - Tiistaina, 22.03.2011 klo 17:23  
+
0
WALLEN :love:

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 22:30)