Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 20:47

Junnulan hätäaputietotoimisto: Kysy mitä vaan mistä vaan!

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 31

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 25.10.2010 klo 20:30  
+
0
vielä kesällä ainakin mulle myytiin sitä verta :D mä löysin sen lihaosastolta, maksoi jotain 4,5e.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:47  
+
0
Luojan kiitos, nyt muistin sen kysymyksen! Eli:

Himoitsisin kovasti Sing Star-peliä PS2:lle, mutta en löydä enää mistään sitä mikkipakettia. Yksittäisiä pelejä näkyy kyllä, mutta kaikki mikkipaketit ovat PS3:lle.

Onko kukaan nähnyt tuota starttipakettia kakkoselle, ja jos on, niin missä?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:19  
+
0
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=466177&shopId=19653&compartmentId=20167&categoryId=21654&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Langattomat mikit on yhteensopivia myös PS2:selle vaikka niissä varmaan enemmän mainostetaankin sitä, että ne on PS3:lle koska ihmiset halutaan saada ostamaan uudempi versio, ofc.
Varjo 12/2010 ♥

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:27  
+
0
^ Ouh, tuo tuli ihan yllätyksenä. :O Mutta kiitos kovasti Pulu, autoit hirmuisesti!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 21:35  
+
0
Mä olin latailemassa netistä vaan jotain niin sitten vahingossa latasin jonkun iBarion. Se on joku ihme juttu tossa yläpalkissa enkä todellakaan älyä miten sen sais pois. Lisäks se on mun alotussivuna heti kun avaan netin. En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Mua niin ärsyttää kun en saa sitä mistään pois! Onko kukaan täältä kuullut tälläsestä iBariosta?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 21:58  
+
0
Oot vahingossa vaan hyväksyny jonkun lisäbarin sinne. Voi riippua paljonkin selaimesta miten sen saa pois, mutta yleisesti voit ainakin koittaa klikata sitä hiiren oikealla näppäimellä ja jotain hide tms.
Varjo 12/2010 ♥

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:03  
+
0
Kertokaa mulle miten saa sipulin/valkosipulin löyhkän pois käsistä, kun mulla on haissut kädet jo neljä päivää enkä kestä enää. Eilen yritin ruokasoodalla äitin kehotuksesta mutta paskat se mitään auttanu..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:06  
+
0
Sellaisella ihmeellisellä kalasaippualla nyt ainakin luulis lähtevän. Se on siis jonkin sortin metallia oleva saippua, jolla kalanhaju ja muut ärsyttävät raaka-aineiden hajut saa pois käsistä helposti :)
Muita keinoja en tiedä, mulla ei ole ikänä tarttunut sipulin haju käsiin noin pitkäksi aikaa :o
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:09  
+
0
Sitruuna vois auttaa, en tosin tiedä et auttaako näin pitkän ajan päästä. Mulla kans tarttuu kaikki hajut käsiin jos en pese heti käsiä, meil on semmosta Dermoshopin erityistä keittiösaippuaa mis on just sitruunaa ym. hajuja poistavaa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:14  
+
0
^^ ja ^ kiitos, pitääpäs kokeilla ;)
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:30  
+
0
Se ei auta vaikka siitä painais hiiren oikealla, ton pitää kai sit vaan jäädä tohon >:(

Meillä on mökillä sellanen metallisaippua, eikä mun mielestä kalanhajukaan lähde aivan täysin, koen paremmaksi pestä normi saippualla. Saattaahan toi meidän olla huono tai jotain, mutta ei se mitenkään maagisesti tunnu tepsivän.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 18:23  
+
0
Meilläkin oli tuo metallisaippua eikä se kyllä pessyt mitään. Mummi joskus innostui niistä ja hamstras niitä koko suvulle. :D Mulle tuli mieleen, että auttaiskohan etikka? Sehän reagoi tosi monien aineiden kanssa ja siksi poistaa hajuja.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 02.11.2010 klo 16:31  
+
0
Heei fysiikan läksyjä väännän ja nyt tuli kyllä totaalinen tenkkapoo:

Juntta pudotetaan paalun päähän. Kuinka syvälle paalu uppoaa, kun uppoamista vastustava voima on 300 000 N.
Juntan massa on 1500kg ja putoamismatka/juntan ja paalun etäisyys on 3,0m.

mettew

mettew
Viestimäärä: 53

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 02.11.2010 klo 16:39  
+
0
matikankokeenkyssä:

9. laske kolminumeroisenluvun tulo niin että saat vastauksesi

990

Toi meni mult väärin kokees, jelppii?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 19:20  
+
0

Tiitus kirjoitti:

Olen tehnyt yhden videon tuollaisella movie makerilla ja nyt pitäisi saaha tiedosto muutettua toiseen muotoon. Eli tietäisikö joku miten saisi tiedoston vaihettua toiseen muotoon?? Toivottavasti joku vastailisi..:kumarrus:

When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 19:48  
+
0
Laita googleen hakusanaksi "[se tiedostomuoto, joka videosi nyt on] to [se joksi tahdot sen muuntaa] converter" ja löydät erilaisia ilmaisohjelmia joilla moinen onnistuu kätevästi :)
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 20:02  
+
0

mettew kirjoitti:

matikankokeenkyssä:

9. laske kolminumeroisenluvun tulo niin että saat vastauksesi

990

Toi meni mult väärin kokees, jelppii?


jaa-a, ite saan kyl vaan 110x9. en mitään muuta niin millään mut en mikään mestari ookkaa matikas kyl :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 20:07  
+
0
^ Eiks 3 x 330 kelpaa? Mä en ole edes varma tajusinko tota kysymystä mut. Vai oliko toi ysi joku oleellinen? Oletin sen olevan tehtävänumero...
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 20:20  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Eiks 3 x 330 kelpaa? Mä en ole edes varma tajusinko tota kysymystä mut. Vai oliko toi ysi joku oleellinen? Oletin sen olevan tehtävänumero...

Mun mielestä se on kans tehtävänumero. Ilmeisesti siis kerrottavassa ja kertojassa sais olla yhteensä vaan kolme lukua mutta tossa (ja mun ehdotuksessa) on jo neljä yhteensä. En kyllä millään keksi miten tosta sais kolmella numerolla tommosta lukua :mietiskel:

mettew

mettew
Viestimäärä: 53

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 08.11.2010 klo 20:24  
+
0
Joo siis se ysi oli tehtävänumero, ja kaiken lisäks ne pitää olla peräkkäiset luvut et jee!:eitietoo::eitietoo::eitietoo::ttou: mä tapan ne kokeenlaatijat!:pyssyt::pyssyt:

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 16:45)