Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 20:47

Junnulan hätäaputietotoimisto: Kysy mitä vaan mistä vaan!

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 31

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 17:10  
+
0
Miten ihmeessä täälä voi poistaa kirjoittamniaan viestejä?
...vai voiko ollenkaan :D
run away.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 17:14  
+
0
^ Ei voi ja muokatakin voi nykyään vain 24h ajan.
Varjo 12/2010 ♥

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 17:17  
+
0
Nonih. mä mietinkin oonko mä näköni menettänyt vai eikö täälä tosiaan vain ole poista-nappia :)
run away.

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:12  
+
0
Englannin koe huomenna. Onko oikein sanoa: "This advice was good" tai "That advice is/was good" tai "The advice you gave me was good" ?

Itsellä ei aivot toimi..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:13  
+
0
This was a good advice kuulostais omaan korvaan luontevimmalta.

//tosin siis ei noi sunkaan vaihtoehdot väärin ole
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.11.2010 klo 17:14)

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:14  
+
0
olin hidas
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.11.2010 klo 17:14)

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:18  
+
0
Joo siis tarkoitin juuri monikossa, että "nämä neuvot olivat hyviä" ja sitä rataa.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:23  
+
0

welmuli kirjoitti:

Joo siis tarkoitin juuri monikossa, että "nämä neuvot olivat hyviä" ja sitä rataa.

no sit vaan jättää sen artikkelin sieltä pois, advice on sekä yksikkö että monikko. Meinasin lähinnä sitä sanajärjestystä et mikä on luontevin
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:48  
+
0
Hei mites noi elokuvien ikärajat elokuvateattereissa?
Olisin huomenna menossa katsomaan uusimman Sawin kahden 17-vuotiaan pojan kanssa, mutta Saw on kuitenkin K-18. Onko se ikäsuositus vai ihan yksiselitteisesti kielletty alle 18-vuotiailta? Ja jos näin on, miten rankasti noita valvotaan? Onko mitään mahdollisuutta päästä k-18 elokuvaan alaikäisenä?

Kun mulla ei ole ketään muuta leffaseurana (kukaan ystävistäni ei jostain syystä uskalla tulla katsomaan Sawia 3D:nä kanssani..) ja leffateatteri on kaikenlisäksi toisessa kaupungissa, niin en tiedä viitsiikö sitä lähtä "vain yrittämään sisään" jos ei sit kumminkaan pääse D:
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:52  
+
0
"Elokuvateattereissa ikärajojen noudattamista valvovat lipunmyyjät ja ovimiehet. Videoliikkeissä vastuu on videon myyjällä tai vuokraajalla. Nykyiset ikärajat antavat joustonvaraa siten, että K-7, K-11 ja K-15 -elokuvia voi kaksi vuotta ikärajaa nuorempi katsoa täysi-ikäisen seurassa elokuvateatterissa."

eli K-18 leffoihin ei alaikäinen pääse edes täysi-ikäisen seuralaisen kanssa.
Mut sit tosiaan se miten tarkasti niitä valvotaan niin en tie. Ite oon kaksi kertaa joutunut todistamaan ikäni, kun oon mennyt jotain K-15 leffaa katsomaan. Toinen oli stadissa ja toinen oli pienen tuppukylän pikkuruisessa teatterissa.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 11.11.2010 klo 17:56)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:52  
+
0
Muut on kai ohjeellisia, mut K-18 on kyl ihan K-18. Ei kai noita ihan hirveen tarkasti valvota tai on aika elokuvateatterikohtasta et paljonko kiinnostaa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 11.11.2010 klo 17:53  
+
0
Joo, mutta miten rankasti tätä valvotaan? Kokemuksia kellään alaikäisenä k-18 leffoissa käymisestä? :D että kysyykö ne oikeasti henkkarit siinä? (paitsi tietenkin ihan selvästi alaikäisen näköisiltä) Aina?

//oho Stu ehti väliin. Ei vaan tosiaan hotsittaisi lähtä toiseen kaupunkiin "kokeilemaan onneaan" :D mut en myöskään halua leffaan yksin. Enkä halua jättää näkemättä.. VAIKEAA.
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.11.2010 klo 17:54)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 12.11.2010 klo 14:47  
+
0
Multa ei oo ainakaan koskaan kysytty mitään henkkareita kun oon pari kertaa mennyt K-18 leffaa kattomaan. Musta tuntuu et ne lähinnä kysyy semmosilta selvästi alle 18-vuotiailta nassikoilta ne paperit, mut nii ei sitä tiiä oikeen muuten ku kokeilemalla :D
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 12.11.2010 klo 18:32  
+
0
No homma ratkesikin yllättävällä tavalla, oon lukenu VIIMEVIIKON ohjelmistoa ja tänään ei edes ole Sawia, joten mennään katsomaan toista leffaa mikä on k-13 :DD
Do or do not. There is no try.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 12.11.2010 klo 19:10  
+
0
Vielä tähän aiheeseen, multa ainakin on kysytty henkkarit joka kerta ku oon käyny k-18 leffas, parina kertana oon päässyt livahtaa sisään jollain huonolla "voi hemmetti, ne IHAN OIKEASTI unohtui kotiin..." ja vakuutteluilla että seurassa olevat jäbät on mun veljiä... :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 00:05  
+
0
Byhyyyy, miten tämmösiä voi tehdä?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 10:29  
+
0
Kuvankäsittelyohjelmilla tai sit ihan vain netistä löytyvillä gif-animaattoreilla. Laita hakuun vain make your own gif-animation tmv. ja pitäis löytyä sellasia step by step -ohjelmia :P
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 10:32  
+
0
Oon yrittäny googlailla ohjeita Photoshopilla tekemiseen mutten oo löytäny, eikä googlailu oo muutenkaa hirveesti tuottanu tulosta :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 22.11.2010 klo 10:35  
+
0
How to create an animated gif using Photoshop
Creating animated gif's in Photoshop
tuossa nyt on ainakin pari ohjetta, jotka löytyivät googlesta ensimmäisten joukosta.
Varjo 12/2010 ♥

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 26.11.2010 klo 19:57  
+
0
Hmmm. Mulla on 15 e saldo, dnalta, ja aukee joka kuukausi. Eilen piti aueta taas (sain sen viestinkin, "liittymän ... estot on poistettu jne.") muttaa en pysty vieläkään soittamaan/lähettämään viestejä. Kun jos yritän esim soittaa, niin siitä tulee se sama ääni kun jos olisi saldo loppu "liittymästä ei voi soittaa valittuun numeroon..". Pitäiskö soittaa johonkin ja kysäistä asiasta ?

Tosin viimeksi kun PUK-koodia kyseltiin jouduttiin odottamaan ainakin viikko ennen kuin dnan palvelunumerosta pääsi läpi.... -_-"
no shit sherlock.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28216
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 20:00)