Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 20:47

Junnulan hätäaputietotoimisto: Kysy mitä vaan mistä vaan!

Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29 ... 31

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Lauantaina, 10.12.2011 klo 17:20  
+
0
jooo täytyy käydä :D menee päää ihan pyörälle kovin tässä mietteissä :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Sunnuntaina, 11.12.2011 klo 03:17  
+
0
55sentin merkit ei käy kuin kotimaan joulupostissa. jos haluut lähettää niillä ulkomaille kortteja/kirjeitä joudut ostaa lisäks 5 tai 10 sentin merkin, en oo ihan satavarma et mikä se 2. luokan merkin hinta nyt taas olikaan (60 vai 65sent). se mitä kirjeille tapahtuu jos niissä ei oo tarpeeks maksua/merkkejä on mulle kyllä edelleen mysteeri. kannattaa soittaa, viikonloppuisinhan ei jaeta postia (paitsi erityisiä lauantailähetyksiä) eli jos hyvin käy niin sun postit on edelleen siellä postilla ja saat ostettua niihin lisämerkkejä. t. postityöntekijä

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 12.12.2011 klo 16:34  
+
0

nipanapa kirjoitti:

se mitä kirjeille tapahtuu jos niissä ei oo tarpeeks maksua/merkkejä on mulle kyllä edelleen mysteeri.


Mun mielestä niihin lyödään joku euron tai parin käsittelymaksu, joka velotetaan puuttuvan postimaksun lisäksi vastaanottajalta. T: Postitäti_last_summer90
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 13.12.2011 klo 20:46  
+
0
^ jotain tällaista mä oon ajatellutkin! tai tiesin että ainakin paketeista jos puuttuu maksuja ne viedään sinne muualle veloitettavaks. mä oon ollut vaan lajitteluhommissa niin en oo päässyt ihan kunnolla ineen kaikkiin tommosiin määräyksiin.

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 19.12.2011 klo 20:55  
+
0
ASDF paniikki iskee nyt kyllä... :D Mulla on hyvin yksinkertainen ongelma johon en googlen suosiollisella avustuksella löytänyt vastausta. Kun vien kamerakauppaan (vaikka Rajalaan) muistitikulla kuvia ja tahdon ne kehitetyiksi, kuinka kauan kestää että saan kuvat valokuvina käteeni? Olikohan turhan monimutkaisesti selitetty... :shifty:

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 19.12.2011 klo 21:24  
+
0
^riippuu siitä, paljonko olet valmis maksamaan. :) melkein joka paikasta saa kuvat tunnissa, mutta se maksaa yleensä vähän enemmän, ja normikuvatoimitus taitaa olla se seuraavaksi päiväksi
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Maanantaina, 19.12.2011 klo 21:26  
+
0
^ Se riippuu ehkä vähän liikkeestä, millasta palvelua ne lupaa, miten kova ruuhka on ja millasia kuvia tahdot. Jostain Tunnin kuvasta luulis jo nimensäkin perusteella saavan ihan tunnin sisään ne kuvat. Tietty jos niitä on ihan jumalaton määrä ja haluat kaikista jonkun ison taulun, niin kestää pitempään. :D

Mut tälleen mututuntumalla veikkaisin, että ihan säädyllisissä ajoissa ne kuvat voi saada. :) Mummo on jonkun verran noita teettänyt, just joku tunti siinä on mennyt. :)

// Okei Stu oli nopeempi ja viisaampi! :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.12.2011 klo 21:27)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 20.12.2011 klo 21:38  
+
0
Se ei vaikuta hintaan mitenkää tuli ne sitte kolmessa tunnissa tai puolessa, jos on normaali kokoisista valokuvista kyse. A4:t, yms. on tiätty hinnoteltu erikseen, mutta niilläki on se tiätty hinta sitte, ajasta riippumatta.
Se tiätty on taas ihan liike kohtasta, että millä summilla ne on hinnooteltu.

T. Valokuvausliikkeessä työskennellyt
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 28.12.2011 klo 00:00  
+
0
Sattuuko joku tietämään sellasesta verkkokaupasta kun Vapaakauppa.net:istä että onko luotettava? Yritin googletella mutta oli vähän ristiriitasta tietoo.. Aattelin et oisin tilannu puhelimeen suojakuoret tuolta mutta en sitte ookkaan varma uskallanko :D

Ja sitte jos joku myös tietää hyvii sivuja mistä vois löytyy suht halpoja ihphonen kuorii niin saa linkitellä ! Oon nyt selaillu näitä suomalaisii kauppoi läpi, ja ebaysta en pysty tilaamaan nii jos joku tietäs vaikka jotain ulkomaalasii :)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.12.2011 klo 00:20)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Keskiviikkona, 28.12.2011 klo 11:08  
+
0
^ Huuto.net! Ebay olis tietty paras ja HALVIN, mä ostin sieltä just maailman söpöimmän pandakuoren kahella eurolla <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 05.01.2012 klo 00:26  
+
0
Heipsan hei junnulaiset, mulla olis pieni kysymys joka mahdollisesti pitäis lääkärille esittää, mutta kysyn nyt kuitenkin ensin täältä jos jollain muullakin on kokemusta. Kun mulla on viimeaikoina ilmennyt sellasta ongelmaa, että mun oikeeseen kylkeen pistää iltasin aina kun hengittää sisäänpäin. Välillä se kipu yltyy niin kovaksi, että tuntuu kun joku pistelis puukolla keuhkoihin. Fiksusti googletin tätä oiretta ja jollain foorumilla oli kyselty samaan ongelmaan vastausta. Joku oli sitten sanonut, että se saattaa olla keuhkoveritulpan merkki. Jäin vaan miettimään, että mikä ylipäätänsä on keuhkoveritulppa ja mitä muita oireita siinä on?

Joo ja sitten toinen kysymys, joka sekin pitäis ehkä ennemmin lääkärille esittää kun junnuilijoille. Mutta mä oon laihtunu useemman kilon vaan suunnilleen viikon aikana ja se johtuu siitä etten syö. En mä tarkotuksella jättäisi syömättä, mutta sitten kun on nälkä, otan ruokaa kaapista ja yhtäkkiä mulle tulee ihan kauhean huono olo enkä pystykään syömään. Mitä tämmösessä tilanteessa voi tehdä? En viitsi väkisin syödä, kun sitten alkaa vaan oksettamaan kunnolla.

Jos joku tietää näihin minkäänlaista syytä, kertokaa ihmeessä!
Terveisin lääkärikammoinen ihminen

vahinko

vahinko
Viestimäärä: 91

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 06.01.2012 klo 18:33  
+
0
^ Itelläki joskus ollu kylki/rinta/sydän-kipua, lääkärin kanssa oon jutellu siitä ja se sano että jos ei ole mitään puutumista raajoissa ja mitähä muita niitä oireita niitä nyt oli niin se kipu on todennäköisesti lihasperäistä. Mulla oli just usein noita kipuja, mutta nyttemmin ne on vähentynyt.
Ja tuo että et pysty syömään niin musta kuulostaa aika huolestuttavalta sillain :o Ja voihan se olla että ku oot pitkään(?) ollu syömättä, niin on niin paha olo ettei voi ees syödä enää, itellä joskus ollu tuollai. Mutta jos toi jatkuu niin varmaan kannattaa soittaa terveyskeskukseen tai jotaki ja sullaki tulis helpompi olo ku ammattilaiset tutkis.
Saaga, seropi 231011
Xavier, serra de airesinpaimenkoira 28032012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 06.01.2012 klo 18:35  
+
0
Mulla olin kans joskus rintakipuja, mut lääkäri totes että jos ne ei liity rasitukseen nii luultavasti vaan lihakset jumissa. en kyllä yhtään ihmettele ku sillon rönötin tietokoneen ääressä vaikka miten päin :D kokeile et tuntuuko se kipu rinnassa jos hierot sitä tai painat, sillon se ei luultavasti oo vaarallista.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 06.01.2012 klo 21:48  
+
0
No mulla kyllä puutuu helposti oikea jalka ja varsinkin oikea käsi :o Jos sitten on sekä rintakipua että puutumista niin mihin se sitten saattaa olla oireena?

Enkä mä mielestäni niin kovin pitkiä aikoja ole syömättä. Joskus saattaa mennä useita tunteja toki syömisten välissä, mutta en mä mitään kovin pitkiä taukoja pidä. Tai sitten musta vaan tuntuu siltä, kun ravaan koko ajan jääkaapilla vaikken sieltä mitään ottaiskaan. Täytyypi varmaan käydä koulun terveydenhoitajalle juttelemassa kun toi koulukin alkaa ens viikolla, ehkä se osais sanoa jotain ja jos ei niin varmaan lähettää sitten sitä kautta lääkärille.

vahinko

vahinko
Viestimäärä: 91

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 06.01.2012 klo 22:36  
+
0
^ Mee ihmeessä sinne terveydenhoitajalle. Kun mulla oli noita rintakipuja niin lääkäri sano, että heti jos ilmenee puudutusta kädessä/jalassa niin pitää ottaa yhteyttä. Ja tarkoitus ei ole mitään paniikkia lietsoa, voihan se olla vaan sitä lihaskipua tms. mutta aina kannattaa tutkituttaa jos huolettaa.
Saaga, seropi 231011
Xavier, serra de airesinpaimenkoira 28032012

mettew

mettew
Viestimäärä: 53

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 13.01.2012 klo 21:42  
+
0
Joo ööh mulla olis sellanen ongelma, et Turussa 21.-22.1 mun pitäis handlata parsonuros, ja mennä junnuihin. MUTTA pelkään, että ne menee päällekkäin. Sen vois saada tietää jso joku laskis seuraavan jutun perusteella monelta ne junnut alkaa kun en itte tajua näit aikatauluja tai arvosteluaikoja mitenkään.. Okei, jos tajusitte niin täs ois:

Kello 9.00 alkaa 20 gordoninsetteriä, sen jälkään 3 spinonea, sitten 5 weimarinseisojaa ja 9 saksanseisojaa. Seuraavaksi Junior Handler. Paljonko kello mahtaisi olla?:roll:

Joo kuullostaa vähän joltainb ala-asteen sanalliselta matikkatehtävältä mut eipä voi mittään.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 13.01.2012 klo 21:45  
+
0
^Keskiverto tuomari arvostelee n. 15-20 koiraa tunnissa. Poikkeuksia toki voi olla. Eli noissa menee luultavasti + -2 tuntia.
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.01.2012 klo 21:46)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 13.01.2012 klo 22:02  
+
0
Minkä ikäsenä koira olis parhaimmassa iässä tulemaan äidiksi..?Ja mikä on ikä jolloin ei enää koiralle pentuja kannata tehdä?
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

mettew

mettew
Viestimäärä: 53

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 13.01.2012 klo 22:08  
+
0

Lapikas kirjoitti:

^Keskiverto tuomari arvostelee n. 15-20 koiraa tunnissa. Poikkeuksia toki voi olla. Eli noissa menee luultavasti + -2 tuntia.



Voi kiitos. Ehdin sittenkin!:aurinko:

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 17.01.2012 klo 10:38  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

Minkä ikäsenä koira olis parhaimmassa iässä tulemaan äidiksi..?Ja mikä on ikä jolloin ei enää koiralle pentuja kannata tehdä?


Rodusta, lähinnä koosta, riippuen eka pentue n. 2-3v iässä. Jos koiralla on aiemmin ollut pentuja ja kaikki mennyt ok niin sitten koiran yleisen voinnin mukaan.

Kenelläkään tietoa Helsingin hostelleista, oon koittanu KVG mut silti vähän hämärää, minne majoittuis halvimmalla kahdeks yöks? Vai onko jollain junnulla omasta takaa koiratyttöhostelli koirattomalle koiratytölle? :-------)))

  Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28523
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6657
Viestejä yhteensä546820
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös266054
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.09.2024 klo 01:00)