Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 27.07.2010 klo 20:47

Junnulan hätäaputietotoimisto: Kysy mitä vaan mistä vaan!

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 31

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:28  
+
0
Ja taas mä kyselen :D mulla on Sonyn Vaio -kannettava ja tässä on sisäänrakennettu webbikamera, mut mä en osaa käyttää tätä! Miten mä saan otettuu tol kameral itestäni sikapäheit webkamerakuvii??!!??+ :---( osaisin käyttää tota kyllä messengerin ja Facebookin yhteydessä, mutta mistä ihmeestä mä pystyn leikkimään tolla ihan muuten vaan?
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:03  
+
0
Onko sulla siellä oma tietokone -valikossa webcam-valikko? Sieltä saa ainakin mun acerissa ja monissa muunkin merkkisissä koneissa, joissa on ollut sisäänrakennettu weppari.
Varjo 12/2010 ♥

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:15  
+
0
Onks "Tietokone" sama ku "Oma tietokone" .... :mietiskel:
tuleepa tässä tyhmä olo. Mut en oo löytäny mitää tollast webcam-valikkoa ainakaa yhtään mistään..
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.09.2010 klo 22:16)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:19  
+
0
^ On sama. Kannattaa myös yrittää ettiä tosta "käynnistä"-valikosta (seiskassa pelkkä windows logo) jollain tyyliin Cam sanalla tjtn sitä ohjelmaa jolla sen sais pyörimään :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:20  
+
0
Noku siitäki oon yrittän ettiä (ja ihan kaikkialta!) mut ei vaan löydy :---(
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:25  
+
0
Go to "Start"
Search for 'VAIO Camera Capture Utility"
& this thing will come up saying that.
You click that one & you will have three options on top;
"Still" for pictures.
"Movie" for recording.
& "Preview" to see what you've done (take pictures, videos)
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Tiistaina, 21.09.2010 klo 22:27  
+
0
^ Tai jos ei löydy ko. ohjelmaa niin yritä ettiä sonyn sivuilta siihen oikeat ajurit ja asenna ohjelma :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 14:21  
+
0
Help! Heittäkääs mulle sellaisten sivujen osoitteita, joissa olis tietoa eri koirarotujen jalostuksesta 1800-luvulla! Mun koneella ei google vieläkään toimi ja pitäis saada aloiteltua historian projekti!
no you don't know what it's like
welcome to my life

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 14:27  
+
0

Agitem kirjoitti:

Help! Heittäkääs mulle sellaisten sivujen osoitteita, joissa olis tietoa eri koirarotujen jalostuksesta 1800-luvulla! Mun koneella ei google vieläkään toimi ja pitäis saada aloiteltua historian projekti!



Pitäisikö olla jonkun tietyn rodun jalostuksesta vai yleisesti koiraroduista? Ensimmäisesta tuntuis löytyvät varsin helposti matskua, mutta tuosta yleisluontoisesta kuvauksesta taas äkkiseltään en löydä kovin paljon mitään.
Artikkeleita sen tarkemmin lukematta voin heittää tällaset linkit:
kliks
kliks
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 14:36  
+
0
Pitäisi olla yleismuotoisesti jalostusperiaatteiden muuttumisesta (käyttö --> näyttö, ensimmäiset koiranäyttelyt v. 1859 jne) mutta olisi myös apua jos parin esimerkkinä toimivan rodun jalostuksesta löytyisi yksityiskohtaisempaakin tietoa, joistain 1800-luvulla käytetyistä paimenkoiraroduista + senaikaisista seurakoiraroduista.

Mutta kiitos linkeistä, noiden pohjalta voin varmaan jo jotain alkaa rakentaa :--)
no you don't know what it's like
welcome to my life

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 14:51  
+
0

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 14:52  
+
0
On varmasti apua, kiitos kovasti!
no you don't know what it's like
welcome to my life

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 15:06  
+
0
tässä on vielä sakemannien jto ja greyhoundin historiaa greyhound racing liitossa ja wikipediassa kun innostuin.

jos vielä haluut jonkun rodun jto:n tai jotain niin pyydä vaan, enköhän mä löydä :)
this parrot is no more!

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 15:35  
+
0
Nyt tuntuu että mä oon kauhea maanvaiva kun tämmöstä pyydän, mutta siis bordercolliesta/sen varhaisemmasta muodosta olis kiva saada hiukan infoa, paimenkoira kun ainakin alkuperäiskäytöltään on (nykyään varmaan kasvavassa osin harrastekoirana?) ja ko. rotua esiintynyt jo 1800-luvulla, niin olisi kiva saada tommosta samantyyppistä tietopakettia kuin mitä olet jo muista roduista ihanasti mulle antanut :--) kiitos.
no you don't know what it's like
welcome to my life

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 15:42  
+
0
bc:n jto :)
this parrot is no more!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 19:46  
+
0
Hehe meiksi tuli taas kyselemään!
Me hankittiin toi meidän nykynen digiboksi ennenku Liv-kanavan syntyä ja meiän boksin kanavapaikalla kahdeksan ei näy mitään. Ja äiti haluis kattoa Miljonääriäitejä :D:D Ni miten ihmeessä mä saan Livin näkymään? Pitääks mun päivittää toi boksi jotenki? Mitäääh..
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 19:50  
+
0
^ Haet kanavat uudestaan :)
Varjo 12/2010 ♥

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Torstaina, 23.09.2010 klo 19:50  
+
0
^ kanavahaku pitäisi varmaan tehdä uudestaan, ainaki niin meillä on etsitty uudet kanavat. löytyy sieltä menusta jostain, riippuu vähä boksista.

/ Sipulu kerkesikin ennemmin :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.09.2010 klo 19:52)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 24.09.2010 klo 19:54  
+
0
Onko sillä Lindexin mainoksen kappaleella joku nimikin? Siis se mainos jossa naisia kävelee jossain kaupungissa Lindexin vaatteita päällä ja taustalla soi musiikki missä sanotaan jotain "Quess whaaa-a-aaat" ja jotain muuta. Jos sille on joku nimi, antakaa :D
no you don't know what it's like
welcome to my life

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: JUNNULAN HäTäAPUTIETOTOIMISTO: KYSY MITä V... - Perjantaina, 24.09.2010 klo 20:03  
+
0
^marina and the diamonds - i am not a robot
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 08:30)