Kannuksen Kennellinja
Haaveilija

Viestimäärä: 225
Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11
Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
Kilppari

Viestimäärä: 802
Haaveilija kirjoitti:
Mut kilppari onks sul omaa koira tai nii minkä rotune jos on?Harrastatko jotain sen kaa?Kiinostaa vaa et pyrkiiks kaikki ne vaa jotka harrastA vakituisesti jotai laji...:o
Multa löytyy kotoa saksanpaimenkoira ja tanskandoggi, mutten kuitenkaan ole ottamassa kumpaakaan mukaani. Saku on jo sen verran vanha rouva ja ton dogin kanssa on sinänsä suht vaikea harrastaa mitään jos ei halua mielisairaalaan (se on ihme ADHD-yksilö ja harvinaisen itsepäinen halutessaan..), joten projektikoiraa koululta oon miettinyt. Tai sitten meille tulee kotiin keväällä kolmas koira, jonka saisin koululle mukaan, mutta saas nyt nähdä :)
// Niin joo ja saku on jo "eläkkeellä" eli sen kanssa käyn vain lenkeillä, dogin kanssa harrastan kotitokoilua, pyöräilyä, näyttelyitä ja ihan lenkkeilyä (:
Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
Anzku

Viestimäärä: 58

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10
<3
Agitem

Viestimäärä: 1072
Ikävä kyllä en osaa kysymyksiin kys. paikasta vastata, kunhan ikäni ilmoitin kun huomasin että edellisessä viestissä oltiin kohtalotovereita kyselty.
welcome to my life
Anzku

Agitem kirjoitti:
Täältä löytyy kanssa -97 syntyinen kannuksesta varovaisesti haaveileva :-) en ole vielä hassummin perehtynyt muutakuin päälimmäiseen kermaan eli tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä esille nouseviin asioihin mutta uskon saavani lisätietoa sitten aikanaan. Haluttaisi tuonne päästä mutta vanhempia ei taida ihmeemmin innostaa... tahtoisivat että käyn lukion tuossa 200m päässä olevassa nykyisessä koulussani mutta voin suoraan sanoa että vaikka se olisi viimeinen paikka johon arvosanojeni puolesta pääsisin, harkitsisin vakavasti ennen kuni menisin!
Ikävä kyllä en osaa kysymyksiin kys. paikasta vastata, kunhan ikäni ilmoitin kun huomasin että edellisessä viestissä oltiin kohtalotovereita kyselty.
Kiva, että vastasit. :----) Itse taidan innostua vähän liikaa. Toki tajuan, että harva hakija sinne pääsee, mutta haluan jo ajoissa ottaa selvää ja kenties valmistautua ja varautua tulevaan. Mä löysin koko Kannuksen viime joulukuun Koirat-lehdestä. Onko kukaan muu lukenut kyseisen jutun?

<3
Anzku

Karion

Viestimäärä: 2
Karion

Viestimäärä: 2
Anzku

Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
HeidiR

Viestimäärä: 1
Agitem

Viestimäärä: 1072
Kysymys heräsi kun lueskelin joltain palstalta että pääsyyn vaikuttaa mahdottoman paljon se sellainen koirankäsittelytaito, elekielen lukeminen ja muu tällainen perus koiran kanssa tarvittava säätö. Mietin että kun Kannukseen hakijat nyt suurinpiirtein kaikki varmasti on näitä koko elämänsä koirien parissa kasvaneita, mahtaako pääsymahdollisuuksia roimasti heikentää, jos koirista on kokemusta vain vähän/jos ei ole ikinä omistanut koiraa? Jos kuitenkin oletus on nyt että käsittelytaitoa ja muuta löytyy siinä missä muiltakin hakijoilta.
Kun mikäli minä kannukseen hakisin, minulla olisi koirista aikaisempaa kokemusta kuitenkin vain tämän yhden verran. Onkohan tämä minkäkokoinen miinus?
welcome to my life
Anzku

Agitem kirjoitti:
Onko Kannukseen pääsyssä joku oletus se että kokemusta koirista löytyy paljon tai että on ylipäätään ikinä omistanut koiran?
Kysymys heräsi kun lueskelin joltain palstalta että pääsyyn vaikuttaa mahdottoman paljon se sellainen koirankäsittelytaito, elekielen lukeminen ja muu tällainen perus koiran kanssa tarvittava säätö. Mietin että kun Kannukseen hakijat nyt suurinpiirtein kaikki varmasti on näitä koko elämänsä koirien parissa kasvaneita, mahtaako pääsymahdollisuuksia roimasti heikentää, jos koirista on kokemusta vain vähän/jos ei ole ikinä omistanut koiraa? Jos kuitenkin oletus on nyt että käsittelytaitoa ja muuta löytyy siinä missä muiltakin hakijoilta.
Kun mikäli minä kannukseen hakisin, minulla olisi koirista aikaisempaa kokemusta kuitenkin vain tämän yhden verran. Onkohan tämä minkäkokoinen miinus?
Minullakin on kokemusta vain yhdestä koirasta. Sehän tässä huolettaakin, koska kaikki tulevaisuudensuunnitelmani perustuvat tähän Kannukseen, ja se ei todellakaan ole varmaa, että pääsisinkö edes sinne. :( Siksi haluaisin tänne lisää kommentteja esim. niistä "koe-esiintymisistä" ja mieluusti myös kokemuksia jo Kannuksessa olevilta/olleilta.
<3
Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
Anzku

Toki voitte tulla korjaamaan luuloni vääriksi. :)
<3
Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
Emwaa

Viestimäärä: 10
Minä hain kannukseen viime vuoden yhteishaussa mutt en sisään päässyt.. Siihen on omat henkilokohtaiset syyt (sairaus, josta en vielä ollut tarpeeksi hyvin parantunut) ainakin tuo oli syynä.. Mulla on 2 omaa koiraa, toinen ihan ikioma mut mun vastuulla molemmat on ja harrastan niiden kaa kaikkea.. agi/toko/näyttelyt..Sillon ku hain niiin en ollu vielä aloittanu agia..
No kumminkin päätin, että haen kannukseen nii kauan kunnes pääsen, koska se on mun oikee unelma, kuten monen muunkin.. JA siis haen nyt ens kevään yhteishaussa kannukseen uudestaan! :)
Mutta jotakin hyvää tapahtu silti, vaikka se kun en kennelii päässy oli iha hirveää, veti jalat alta ja masensi tms masentaa vieläkin ja surettaa, hyvää oli se, että mulla on nyt aivan ihana poikaystävä ja tämä poikaystäväni sattuu asumaan juuri kannuksessa ja käyn siellä lähes joka viikko!<3 Lyhyesti sanottuna kannus on ihana paikka ja kennelala aivan unelma!! Mä tuun vielä sinne, ennemmin tai myöhemmin, minö, eikä mun koirat, me ei aijota luovuttaa ;)
Haaveilija

Maatiaskissa Viiri -06
Muistoissa
Monirotuinen Tuisku -11
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28753 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7015 |
Viestejä yhteensä | 547813 |
Uudet käyttäjät tänään | 0 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 0 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 2 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266196 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 10.02.2025 klo 06:30) |