Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 28

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 23.09.2010 klo 17:39  
+
0
ok.Kiva!Kiitos neuvoista sipulu tai mikä sen nimi nyt olikaa!xD
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 25.09.2010 klo 13:28  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

Mut kilppari onks sul omaa koira tai nii minkä rotune jos on?Harrastatko jotain sen kaa?Kiinostaa vaa et pyrkiiks kaikki ne vaa jotka harrastA vakituisesti jotai laji...:o



Multa löytyy kotoa saksanpaimenkoira ja tanskandoggi, mutten kuitenkaan ole ottamassa kumpaakaan mukaani. Saku on jo sen verran vanha rouva ja ton dogin kanssa on sinänsä suht vaikea harrastaa mitään jos ei halua mielisairaalaan (se on ihme ADHD-yksilö ja harvinaisen itsepäinen halutessaan..), joten projektikoiraa koululta oon miettinyt. Tai sitten meille tulee kotiin keväällä kolmas koira, jonka saisin koululle mukaan, mutta saas nyt nähdä :)

// Niin joo ja saku on jo "eläkkeellä" eli sen kanssa käyn vain lenkeillä, dogin kanssa harrastan kotitokoilua, pyöräilyä, näyttelyitä ja ihan lenkkeilyä (:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.09.2010 klo 13:29)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 02.10.2010 klo 10:58  
+
0
ok..Mut jos ottaa oman koiran ni eiks ilti ki saa sitä projekti koiraa??:oMä ainaki oon lukenu et saa ja pitää...siis ottaa se projekti koira...:)Mä en haluis sitä omaa koiraa vaan et ku meen tonne kannukseee vaa muutenki haluisin siihen aikaa hankkii koiran!:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 21:00  
+
0
Ah, onkos täällä enää elämää? :D Löysin tän topicin äsken. Tää Kannuksen koulu on mun unelma ja elämä, niinkun varmaan monen muunkin. Oon siis 13-vuotias tyttö Helsingistä. Vähän on siis vielä matkaa tuonne kyseiseen paikkaan. :s Onks täällä muita 97-syntyneit? Koska mun käsittääkseni vuonna 2013 Kannuksessa ei ole sitä yhdistelmätutkintoa. Pitäiskö siis oottaa vuosi, jos haluais käydä lukion samalla? Täällä jotkut olivat käyneet tavallista lukiota vuoden ja sitten pyrkinyt Kannukseen, ja mietin ,onko se vaikuttanut jotenkin. Sori kauheesti kysymyksiä, mut toivon et joku vastaa. :kumarrus: Nimittäin tämä koulu pyörii mielessäni joka päivä.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.10.2010 klo 21:02)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 21:17  
+
0
Täältä löytyy kanssa -97 syntyinen kannuksesta varovaisesti haaveileva :-) en ole vielä hassummin perehtynyt muutakuin päälimmäiseen kermaan eli tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä esille nouseviin asioihin mutta uskon saavani lisätietoa sitten aikanaan. Haluttaisi tuonne päästä mutta vanhempia ei taida ihmeemmin innostaa... tahtoisivat että käyn lukion tuossa 200m päässä olevassa nykyisessä koulussani mutta voin suoraan sanoa että vaikka se olisi viimeinen paikka johon arvosanojeni puolesta pääsisin, harkitsisin vakavasti ennen kuni menisin!

Ikävä kyllä en osaa kysymyksiin kys. paikasta vastata, kunhan ikäni ilmoitin kun huomasin että edellisessä viestissä oltiin kohtalotovereita kyselty.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 22:40  
+
0

Agitem kirjoitti:

Täältä löytyy kanssa -97 syntyinen kannuksesta varovaisesti haaveileva :-) en ole vielä hassummin perehtynyt muutakuin päälimmäiseen kermaan eli tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä esille nouseviin asioihin mutta uskon saavani lisätietoa sitten aikanaan. Haluttaisi tuonne päästä mutta vanhempia ei taida ihmeemmin innostaa... tahtoisivat että käyn lukion tuossa 200m päässä olevassa nykyisessä koulussani mutta voin suoraan sanoa että vaikka se olisi viimeinen paikka johon arvosanojeni puolesta pääsisin, harkitsisin vakavasti ennen kuni menisin!

Ikävä kyllä en osaa kysymyksiin kys. paikasta vastata, kunhan ikäni ilmoitin kun huomasin että edellisessä viestissä oltiin kohtalotovereita kyselty.



Kiva, että vastasit. :----) Itse taidan innostua vähän liikaa. Toki tajuan, että harva hakija sinne pääsee, mutta haluan jo ajoissa ottaa selvää ja kenties valmistautua ja varautua tulevaan. Mä löysin koko Kannuksen viime joulukuun Koirat-lehdestä. Onko kukaan muu lukenut kyseisen jutun? :hymy:
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 09:46  
+
0
Siis onko tämä jo toinen keskustelu Kannuksesta? Jos on, niin voisiko joku linkittää sen edellisen topicin? :)
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Karion

Karion
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 21:02  
+
0
-
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 17.10.2010 klo 21:07)

Karion

Karion
Viestimäärä: 2

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 21:03  
+
0
Olen hakemassa ensi vuonna Kannukseen. Lukio on jo käytynä joten sen takia ensi vuonna vasta pääsen hakemaan...Olen nyt 19v ja asun Lohjalla, joten pitkä matka tulee sinne Kannukseen =) Mahtaa olla vaikea päästä, joskus luin että lukiopohjaisia pääsee vain muutama sisään? Yrittämään lähdetään kuitenkin :) Ei täällä olisi ketään samaa ikäluokkaa olevaa joka olisi hakemassa kannukseen? Vai kaikkiko on peruskoulupohjaisia...? Mukaan tulisi kannukseen toivottavasti oma australianpaimenkoira, jota ei kylläkään vielä ole mutta ensi vuoden puolella hankinnassa. Omia koiria on perheessä ollut aina, shelttiä, collieta ja kleinspitziä. Missään lajissa en ole kilpaillut mutta harrastuksena käyty agi- ja tokotreeneissä. Dogsitterinä olen toiminut muutaman vuotta, samoin kennelissä työskennellyt parisen vuotta. Koirista on paljon kokemusta kyllä, mutta millähän perusteilla tuonne kannukseen pääsisikään? Halu on kyllä kova :)

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 18.10.2010 klo 18:38  
+
0
Karion : sulla näyttää olevan PALJON kokemusta :D Epäilen, että noita lukiopohjaisia hakijoita olisi kovinkaan paljoa. Rohkeasti vaan sinne. :)
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 18.10.2010 klo 20:23  
+
0
Antzku: Sama täällä musta ki tuntuu et oon iha liian innostunu asiasta!Ja oon vasta 98 syntyny...mut mulle siis tulis se kaksois tutkinto..ja mä pelkään et se on paljo vaikeempi...:)Mä luin just tän siit koirat lehdestä!!!!:DVähä hyvä!:) Vitsi ku mä haluisin sinne nii paljon...mut en tiiä minne sit menisin jos tonne en pääse....:(Kiva et täällä on melkee munki ikäsii kiinostuneita!:)Mä rakastan Koirii!!<3:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 18.10.2010 klo 20:25  
+
0
Karion: sitä mäki oon miettiny et millä perusteella sinne pääsee..????
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

HeidiR

HeidiR
Viestimäärä: 1

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 19.10.2010 klo 19:47  
+
0
Olen hakemassa myös kannukseen ensi vuonna. Tällä hetkellä opiskelen parturi-kampaajaksi ja keväällä pitäisi valmistua. Olen siis 18 v ja meillä on ollut aina koiria. Tällä hetkellä on kuusi koiraa kotona: 3 jämtlanninpystykorvaa, Harmaa norjanhirvikoira, Kk mäyräkoira, Bordercollie ja niistä harrastus koirana toimii tämä 1,5 v. Työlinjainen Bortsu Fly, jonka kanssa kisaan tokossa korkeimmassa luokassa. Harrastetaan myös paimennusta ja PK - hakua , mutta tällä hetkellä ei olla niin keskitytty hakuun. Olen myös kisannut Jämtlanninpystykorvallani tokossa kahden ALO1 verran. Käyn myös näyttelyissä aika paljon. Toivoisin niin että pääsisin opiskelemaan tuonne kun ollut niin pitkään haave enkä peruskoulun jälkeen hakenut, kun olin varma että en pääsisi kuiteskaan ja on myös tuonne Kannukseen niin pitkä matka täältä Savonlinnasta. Mutta nyt päätin että haen, jos vaan valmistun keväällä tästä toisesta koulusta.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 22.10.2010 klo 22:41  
+
0
Onko Kannukseen pääsyssä joku oletus se että kokemusta koirista löytyy paljon tai että on ylipäätään ikinä omistanut koiran?

Kysymys heräsi kun lueskelin joltain palstalta että pääsyyn vaikuttaa mahdottoman paljon se sellainen koirankäsittelytaito, elekielen lukeminen ja muu tällainen perus koiran kanssa tarvittava säätö. Mietin että kun Kannukseen hakijat nyt suurinpiirtein kaikki varmasti on näitä koko elämänsä koirien parissa kasvaneita, mahtaako pääsymahdollisuuksia roimasti heikentää, jos koirista on kokemusta vain vähän/jos ei ole ikinä omistanut koiraa? Jos kuitenkin oletus on nyt että käsittelytaitoa ja muuta löytyy siinä missä muiltakin hakijoilta.

Kun mikäli minä kannukseen hakisin, minulla olisi koirista aikaisempaa kokemusta kuitenkin vain tämän yhden verran. Onkohan tämä minkäkokoinen miinus?
no you don't know what it's like
welcome to my life

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 09:57  
+
0

Agitem kirjoitti:

Onko Kannukseen pääsyssä joku oletus se että kokemusta koirista löytyy paljon tai että on ylipäätään ikinä omistanut koiran?

Kysymys heräsi kun lueskelin joltain palstalta että pääsyyn vaikuttaa mahdottoman paljon se sellainen koirankäsittelytaito, elekielen lukeminen ja muu tällainen perus koiran kanssa tarvittava säätö. Mietin että kun Kannukseen hakijat nyt suurinpiirtein kaikki varmasti on näitä koko elämänsä koirien parissa kasvaneita, mahtaako pääsymahdollisuuksia roimasti heikentää, jos koirista on kokemusta vain vähän/jos ei ole ikinä omistanut koiraa? Jos kuitenkin oletus on nyt että käsittelytaitoa ja muuta löytyy siinä missä muiltakin hakijoilta.

Kun mikäli minä kannukseen hakisin, minulla olisi koirista aikaisempaa kokemusta kuitenkin vain tämän yhden verran. Onkohan tämä minkäkokoinen miinus?



Minullakin on kokemusta vain yhdestä koirasta. Sehän tässä huolettaakin, koska kaikki tulevaisuudensuunnitelmani perustuvat tähän Kannukseen, ja se ei todellakaan ole varmaa, että pääsisinkö edes sinne. :( Siksi haluaisin tänne lisää kommentteja esim. niistä "koe-esiintymisistä" ja mieluusti myös kokemuksia jo Kannuksessa olevilta/olleilta.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 16:05  
+
0
Mullaki on vaa yhestä koirasta kokemusta..ja mä en tiiä minne sit meen ja minne ylipäätänsä sit haluun jos en tonne pääse..:(JA se olis OIKEESTI kiva jos joku joka olis yrittäny mut ei päässy vaikka ni tietääkö et miks ei päässy??:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 17:26  
+
0
Googletin äsken näitä Kannus-juttuja. Tää on todennäköisesti vain huhu ja joku paremmin tietävä voi oikasta, mutta kuulemma enää ei järjestetä uutta yhdistelmätutkintoa. Ja löysin kyllä sen verran huonoa palautetta tästä, että pistän tämän jutun nyt joksikin aikaa hautumaan.

Toki voitte tulla korjaamaan luuloni vääriksi. :)
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 16:19  
+
0
Nii voiko joku muute vastata tähä et ku mä luin jostai et viikonloppuja ei saa olla siel "talossa" tai siellä mis me asutaan ni ilman lupaa??Ni ku emmä ainakkaa aikonu matkustaa joka päivä kotiii...Mä asun aika kaukana kannuksesta et tulis aika kalliiks...!!:o Voiks joku joka siellä on ollu ni kertoo et voiks sinne jäädä moneks viiikon lopuks..??
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 13:20  
+
0
Hei!

Minä hain kannukseen viime vuoden yhteishaussa mutt en sisään päässyt.. Siihen on omat henkilokohtaiset syyt (sairaus, josta en vielä ollut tarpeeksi hyvin parantunut) ainakin tuo oli syynä.. Mulla on 2 omaa koiraa, toinen ihan ikioma mut mun vastuulla molemmat on ja harrastan niiden kaa kaikkea.. agi/toko/näyttelyt..Sillon ku hain niiin en ollu vielä aloittanu agia..

No kumminkin päätin, että haen kannukseen nii kauan kunnes pääsen, koska se on mun oikee unelma, kuten monen muunkin.. JA siis haen nyt ens kevään yhteishaussa kannukseen uudestaan! :)

Mutta jotakin hyvää tapahtu silti, vaikka se kun en kennelii päässy oli iha hirveää, veti jalat alta ja masensi tms masentaa vieläkin ja surettaa, hyvää oli se, että mulla on nyt aivan ihana poikaystävä ja tämä poikaystäväni sattuu asumaan juuri kannuksessa ja käyn siellä lähes joka viikko!<3 Lyhyesti sanottuna kannus on ihana paikka ja kennelala aivan unelma!! Mä tuun vielä sinne, ennemmin tai myöhemmin, minö, eikä mun koirat, me ei aijota luovuttaa ;)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 16:06  
+
0
emwaa:Voi, kävipä sulla huonosti mutta silti hyvin!!!:DMäki oon päättäny et tonne meen vaikka kuinka monta kertaa yritän päästä läpi!!:)minkä rotusiii koirii sulla on?Ja jos tonne kannuksee meet ni kumman koiran aijot ottaa??:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28199
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6334
Viestejä yhteensä545716
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265849
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 01:45)