Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 28

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 18:10  
+
0
Haaveilija: Juu elämä on ihmeellistä :D mulla on kaksi lagotto romagnoloa eli tryffelikoira tutummin eli noutaja/vesikoira :)) semmosia joka lagissa hyviä :D SUlla? otan oman koirani, nuoremman Elmerin joka on nyt 8kk ikäinen:) kerroppas sinökin itsestäs ikä, missä asut koiraharrastuneisuus jne? :))

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 18:12  
+
0
Emwaa, voisitko kuvailla, millaista Kannuksessa on? Haluaisin kuulla poikaystäväsi kokemuksia sieltä, jos vain haluat kertoa.

Harmi, ettet päässyt viimeksi, mutta onneksi sentään poikaystäväsi on siellä. :hymy:
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 19:31  
+
0

Emwaa kirjoitti:

Haaveilija: Juu elämä on ihmeellistä :D mulla on kaksi lagotto romagnoloa eli tryffelikoira tutummin eli noutaja/vesikoira :)) semmosia joka lagissa hyviä :D SUlla? otan oman koirani, nuoremman Elmerin joka on nyt 8kk ikäinen:) kerroppas sinökin itsestäs ikä, missä asut koiraharrastuneisuus jne? :))



No, mä oon vast koht 13..eli aika nuori..mut oon just ku sanoin ni oikee mestri HAAVEILIJA..!xDno, nii mul on nyt vaa 8 vuotias phalene neiti joka on maailman kiltein MULLE!!mut ei ehkä toisille koirille...se pelkää toisia koiria...ku 2 kertaa koira on hyökänny sen päälle eläinlääkäri kuntoo..:(mut nii mä rakastan kaikkia eläimiä ja harrastan ratsastusta..en oikee oo harrastanu muuta..:)ja sikku mulle tulee toi etee et pyrin tonne kannuksee ni ostan sitä enne (jotai puol vuotta enne)en siis vaa sen takii ku meen sinne vaa muutenki!oon alottanu jo nyt kerää rahaa sen ostoo!!:)Bella (phalene) ei oo virallisesti mun mut mä sitä hoidan,ulkoilutan,syötän jne...:)ja se ainaki pitää mua sen omistajana nii kiintyny se muhu on!<3minkäs ikäne sä oot??ja just kans et ku jos sä siel kannukses käyt usein poikaystävän luona ni millane paikka se kannus oikee on???Ja mis päi sä asut??Mä asun tääl turus päi eli aika kaukana...:( mut silti HALUUN tonne!!!xDmä aijon ostaa sit ehkä novascotiannoutajan,kultsin tai jonku sekarotusen jos on kahta rotuu.:)Tuli vähä kerrottuu ittestä...xD P.S kerro mulle et miten mä voisin kerätä paljo rahaa?? (siihe koiraa xD)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.10.2010 klo 19:54)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 19:33  
+
0
JA NII...voiks joku vastata tähän kysymykseen mitä oon kysyny jo ainaki kahesti...?????? Eli Nii voiko joku vastata tähä et ku mä luin jostai et viikonloppuja ei saa olla siel "talossa" tai siellä mis me asutaan ni ilman lupaa??Ni ku emmä ainakkaa aikonu matkustaa joka päivä kotiii...Mä asun aika kaukana kannuksesta et tulis aika kalliiks...!!:o Voiks joku joka siellä on ollu ni kertoo et voiks sinne jäädä moneks viiikon lopuks..??
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.10.2010 klo 19:39)

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:32  
+
0

Anzku kirjoitti:

Emwaa, voisitko kuvailla, millaista Kannuksessa on? Haluaisin kuulla poikaystäväsi kokemuksia sieltä, jos vain haluat kertoa.

Harmi, ettet päässyt viimeksi, mutta onneksi sentään poikaystäväsi on siellä. :hymy:




Voin toki :) no ekaksi kun menin sinne pääsykokeeseen olin aivan laaavv, se on kaunis ja ihana paikka<3 aivan paras<3 Poikaystäväni tykkää todella asua siellä, ja minäkin tahtoisin tulevaisuudessa asua siellä! <3 Kannus on paras! Siellä on lestijärvi, joka virtaa kaupungin läpi, ja juuri se tekee kannuksesta kauniin paikan.<3 Siellä on hyvät koiraharrastus mahdollisuudet ja lähellä paikkakuntia jossa järjestetään myös koiratapahtumia! paras on tietenki poikaystäväni, kennel ja dogness koiraurheilu halli!! ah<3 :D Kyselkää tarkemmin vain niin kerron mut kannus on se paikka jossa haluaisin ite asua loppuelämäni :)

Juu ja musta ei eroon päästä siellä, haen ens keväänäki ;D hyvä ku on jo kokemuksia pääsykokeesta nii voi korjata virheet ja muutenki ku paikka tulee nyt tutuksi :)

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:38  
+
0
No, mä oon vast koht 13..eli aika nuori..mut oon just ku sanoin ni oikee mestri HAAVEILIJA..!xDno, nii mul on nyt vaa 8 vuotias phalene neiti joka on maailman kiltein MULLE!!mut ei ehkä toisille koirille...se pelkää toisia koiria...ku 2 kertaa koira on hyökänny sen päälle eläinlääkäri kuntoo..:(mut nii mä rakastan kaikkia eläimiä ja harrastan ratsastusta..en oikee oo harrastanu muuta..:)ja sikku mulle tulee toi etee et pyrin tonne kannuksee ni ostan sitä enne (jotai puol vuotta enne)en siis vaa sen takii ku meen sinne vaa muutenki!oon alottanu jo nyt kerää rahaa sen ostoo!!:)Bella (phalene) ei oo virallisesti mun mut mä sitä hoidan,ulkoilutan,syötän jne...:)ja se ainaki pitää mua sen omistajana nii kiintyny se muhu on!<3minkäs ikäne sä oot??ja just kans et ku jos sä siel kannukses käyt usein poikaystävän luona ni millane paikka se kannus oikee on???Ja mis päi sä asut??Mä asun tääl turus päi eli aika kaukana...:( mut silti HALUUN tonne!!!xDmä aijon ostaa sit ehkä novascotiannoutajan,kultsin tai jonku sekarotusen jos on kahta rotuu.:)Tuli vähä kerrottuu ittestä...xD P.S kerro mulle et miten mä voisin kerätä paljo rahaa?? (siihe koiraa xD)[/quote]

Ookei :) Juu minäki ratsastusta harrastanu ja muita eläimiäkin hoitanu. :) Juu eli oon 16 vuotias tyttö raahesta, ja kannukseen täältä on päälle 100 km.. junalla pääsee ;) lue toi edellinen viestini jossa kerron kannuksesta :)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:49  
+
0
emwaa:Mis päi raahe on??xDJa kerro oikeesti miten vois kerätä rahaa?? jos tiiät...Kuinkaha pitkä matka turust kannuksee olis?..(?)Ja kysyiks mä muute tätä jo et tiiäks sä mitkä jutut auttaa pääsemään tonne eli pääseeks sinne helpommi jos harrastaa jotai agii, tokoo yms..oliks sul mikää muu syy ku sairaus ku et päässy??(vai oliks sul joku sairaus..tai ooks mä lukenu harhoja.?)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.10.2010 klo 20:56)

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:04  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

emwaa:Mis päi raahe on??xDJa kerro oikeesti miten vois kerätä rahaa?? jos tiiät...Kuinkaha pitkä matka turust kannuksee olis?..(?)Ja kysyiks mä muute tätä jo et tiiäks sä mitkä jutut auttaa pääsemään tonne eli pääseeks sinne helpommi jos harrastaa jotai agii, tokoo yms..oliks sul mikää muu syy ku sairaus ku et päässy??(vai oliks sul joku sairaus..tai ooks mä lukenu harhoja.?)



Raahe on oulusta n 70 km etelää päi.. Hmm.. vie pulloja ja kysy hommia vanhemmilta ja isovanhemmilta :) Joo eli se auttaa että on kokemusta koirista ja muistakin eläimistä ja just se että on harrastanu koirien kaa kaikkea.. ku sielläkin treenataan tokoa, agia,hakua jne.. Juu sairauden takia ja en ollu vielä niin paljon koirien kaa harrastanu näitä just..

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:12  
+
0
APUA!!eks mul oo mahiksii ollenkaa vaik ei oo KAUHEESTI kokumusta koirista??!!Ja en VIELÄ harrasta mitää tollast..:(älä sano et mullei oo...mulla menee kaikki haaveet pirstaleiks...:(
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:23  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

APUA!!eks mul oo mahiksii ollenkaa vaik ei oo KAUHEESTI kokumusta koirista??!!Ja en VIELÄ harrasta mitää tollast..:(älä sano et mullei oo...mulla menee kaikki haaveet pirstaleiks...:(



En tiiä.. Riippuu vähä hakijamäärästä.. Sinne hakee vuosittai 100 nuorta ja 16 otetaa sisää..mutta motivaatio ja koirien ja eläinten rakastaminen tärkeintä..mutta se auttaa se harrastuneisuus paljon :) ja tietämys koirista :)

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 09:36  
+
0
En minäkään ole harrastanut mitään koiralajia. Meillä on metsästyskoira, jota ei sen pahemmin kiinnosta tokot tai agilityt. Toki metsälenkkeillään ja siellä aina vähän hypytän sitä kaatuneiden puiden yli. :nauru:

Olen juuri miettinyt, että hankkisin oman koiran jonkin aikaa ennen Kannukseen hakemista, koska niin ehtisin aloitella jo jotain lajia. En kuitenkaan hankkisi ko. koiraa pelkästään Kannusta varten.

Minulla on vain pieni huoli siitä, että olen epäonnekseni syntynyt parittomana vuonna, joten minun kohdalleni ei osu lukio+amis-tutkintoa. Jotenka joudun käymään tavallista lukiota vuoden, ja sitten vasta hakea Kannukseen. Ja tämä kaksoistutkinto venyy neljäksi vuodeksi, eli olisin 20-vuotias, kun pääsisin lukiosta. Ja en edes välttämättä pääse ensimmäisellä haulla. :suru:

Pahoittelen, taisi tulla vähän sekavaa jälkeä.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 11:12  
+
0

Anzku kirjoitti:

En minäkään ole harrastanut mitään koiralajia. Meillä on metsästyskoira, jota ei sen pahemmin kiinnosta tokot tai agilityt. Toki metsälenkkeillään ja siellä aina vähän hypytän sitä kaatuneiden puiden yli. :nauru:

Olen juuri miettinyt, että hankkisin oman koiran jonkin aikaa ennen Kannukseen hakemista, koska niin ehtisin aloitella jo jotain lajia. En kuitenkaan hankkisi ko. koiraa pelkästään Kannusta varten.

Minulla on vain pieni huoli siitä, että olen epäonnekseni syntynyt parittomana vuonna, joten minun kohdalleni ei osu lukio+amis-tutkintoa. Jotenka joudun käymään tavallista lukiota vuoden, ja sitten vasta hakea Kannukseen. Ja tämä kaksoistutkinto venyy neljäksi vuodeksi, eli olisin 20-vuotias, kun pääsisin lukiosta. Ja en edes välttämättä pääse ensimmäisellä haulla. :suru:

Pahoittelen, taisi tulla vähän sekavaa jälkeä.




Ei ollu sekavaa :) no ens vuonna ku haen ei oo amislukiota vaa vaan amis mut haen silti sinne.. Ei jaksa oottaa toista vuotta et hakis uuestaa amislukioon.. Harmittaa ku en viimeksi päässy, mutta sinne on vaikea päästä mutta en luovuta!

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 12:19  
+
0
En tiiä.. Riippuu vähä hakijamäärästä.. Sinne hakee vuosittai 100 nuorta ja 16 otetaa sisää..mutta motivaatio ja koirien ja eläinten rakastaminen tärkeintä..mutta se auttaa se harrastuneisuus paljon :) ja tietämys koirista :)[/quote]

Mä rupeisin harrastaa varmaa jotai sen koiran kaa ku saa an sen ja ja mä rakastan koirii ja kaikkii eläimii!Ja mä oon lukenu kaikki mahdolliset tiedot koirista!!:)Ja kattonu kaikki koiran koiulutus ohjelmat!:)Mut toivottavasti sillo ei hirveesti oo hakijoita...!:P
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 12:23  
+
0

Anzku kirjoitti:

En minäkään ole harrastanut mitään koiralajia. Meillä on metsästyskoira, jota ei sen pahemmin kiinnosta tokot tai agilityt. Toki metsälenkkeillään ja siellä aina vähän hypytän sitä kaatuneiden puiden yli. :nauru:

Olen juuri miettinyt, että hankkisin oman koiran jonkin aikaa ennen Kannukseen hakemista, koska niin ehtisin aloitella jo jotain lajia. En kuitenkaan hankkisi ko. koiraa pelkästään Kannusta varten.

Minulla on vain pieni huoli siitä, että olen epäonnekseni syntynyt parittomana vuonna, joten minun kohdalleni ei osu lukio+amis-tutkintoa. Jotenka joudun käymään tavallista lukiota vuoden, ja sitten vasta hakea Kannukseen. Ja tämä kaksoistutkinto venyy neljäksi vuodeksi, eli olisin 20-vuotias, kun pääsisin lukiosta. Ja en edes välttämättä pääse ensimmäisellä haulla. :suru:

Pahoittelen, taisi tulla vähän sekavaa jälkeä.



Mä oon just syntyny parillisena eli mulla olis amis-lukio..:)Mulla on melkee sAMAN LAISET SUUNITELMAT KU SULLA!!:Dminä vuonna oot syntyny?
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 15:58  
+
0
Haaveilija:

Olen siis 13-vuotias, syntynyt vuonna 1997. Taisin kyllä mainita sen jo aiemmin.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.10.2010 klo 15:59)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 17:34  
+
0
Anzku: aaaa, taisit mainita!:)eli oot vuotta mua vanhempi!:) Mnkä rotuse koiran aikoisit ostaa sillo?:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 08:49  
+
0
Juu. No olen tässä jonkin aikaa katsellut ja lk. collie kiinnostaisi kovasti. :) Entäs sinä?
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 09:13  
+
0
Olisi mukava tietää, mihin alaan olette suuntautuneet Kannuksen jälkeen. Tai mihin alaan pyritte, kun haitte Kannukseen? :)
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 12:00  
+
0

Anzku kirjoitti:

Olisi mukava tietää, mihin alaan olette suuntautuneet Kannuksen jälkeen. Tai mihin alaan pyritte, kun haitte Kannukseen? :)



Eläinala, mää eläinlääkäriksi haaveilen, tai ainaki hoitaja ja kouluttaja.. Minä ainaki haluan monipuolisen ammatin, et ku kennelin kävis nii tulis eläintenhoitajan koulutus, sit kokeilee lääkikseen (sinne on vaikee päästä!) mutta aijon kokeilla... Pelastus/avustuskoirien kouluttajaksi ois kans kiva päästä.. jos en lääkikseen pääse hankin useamman eläimiin liittyvän tutkinnon niin olis monipuolista työtä.. eläinten kans kumminki :)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 14:15  
+
0

Anzku kirjoitti:

Juu. No olen tässä jonkin aikaa katsellut ja lk. collie kiinnostaisi kovasti. :) Entäs sinä?




No ajattelin Kultsua,tolleria tai sit iha jotai kaks rotust koiraa ku neki on nii ihanii (jotku)!:)<3Mäki oon miettiny sitä et mihi alaan suuntautuu ku en ite oikee tiiä mihi mä haluisin ku emmä sillee haluis mikskää eläilääkäriks...!Eiks sii ollu et vois tulla eläinkaupan myyjäkski...hehe...oon miettiny sitä...xD
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 31.10.2010 klo 14:18)

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 00:00)