Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 28

Emwaa

Emwaa
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 20:19  
+
0
joo eläinkaupan myyjäksi pääsee tuolla koulutuksella myös kyllä :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 20:37  
+
0
Pakko sanoa sen verta, että eläinkaupan myyjäksi pääsee myös ilman ko. koulutusta tai ilman mitään eläinalaan liittyvää koulutusta. Oman eläin/-tarvikekaupan perustamista varten sitten kai tarvitseekin tuon tai vastaavan koulutuksen :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 14:32  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Pakko sanoa sen verta, että eläinkaupan myyjäksi pääsee myös ilman ko. koulutusta tai ilman mitään eläinalaan liittyvää koulutusta. Oman eläin/-tarvikekaupan perustamista varten sitten kai tarvitseekin tuon tai vastaavan koulutuksen :)

Joo oon tienny mut silti joskus voi tarvita tota kloulutustra toi jtn..:D ja nii sitä mun piti kysyy et millasii ammmatteja olis niinku koiran koulutuksee??Ku emmä ees tiiä melkee muita ku sen eläinkaupan myyjä!!!!!!xDNo se oli kyl pikkune läppä mut emmä oikeesti tiiä kauheesti...:(Ni ni kerro sä sipulu ku must tuntuu et sä tiiät kaikki!:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 14:36  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

Ni ni kerro sä sipulu ku must tuntuu et sä tiiät kaikki!:D

Noh noh :D

Mut Kennellinjan käyneet voi työllistyä mm. kennelyrittäjäksi (esim. eläinkauppa, koulutuspalvelut), eläinten-/koirienhoitajaksi, koirien kouluttajaksi ja eläinkaupan työntekijäksi/yrittäjäksi, maatalousalalla, eläinlääkärin avustajina, eläinhoitoloissa ja viranomaistahojen eläinkouluttajana.

Ja joo, joskus voidaan vaatia vastaavaa koulutusta myyjän hommiinkin, mutta useimmiten riittää eläinharrastuneisuus ja kiinnostus eläimiä kohtaan :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 21:14  
+
0
ok,sit mun on pakko päästä tonne!se olis mun unelmien koulutus!Mut jos en pääse ni meen varmaa vaa lähihoitajaks..tai jtn..:)mut toivotaa et pääsen!!:)Ooks sä muute minkä ikäne sipulu?ja pitääks tietää enne ku tonne menee opiskelee et minkä ammatin aikoo ottaa..??
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.11.2010 klo 21:14)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 21:39  
+
0
^ Tuskinpa pitää tietää. Siellähän vasta tutustutaan kaikenlaisiin alan juttuihin ja tuskin kaikki tietää edes koulusta valmistuttuaan, että mitä sitä sitten tekisi ja mihin menisi töihin :P

Niin ja ikää löytyy 19 vuotta :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 15:27  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Tuskinpa pitää tietää. Siellähän vasta tutustutaan kaikenlaisiin alan juttuihin ja tuskin kaikki tietää edes koulusta valmistuttuaan, että mitä sitä sitten tekisi ja mihin menisi töihin :P

Niin ja ikää löytyy 19 vuotta :)



nii sitä mäki ajattelin.OOks sä ite pyrkiny tonne ku tiiät kaikki jutut?:)Vai ooks sä ollu siellä jo??:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 23:08  
+
0
En ole pyrkinyt ikänä, en ole ollut, enkä ole siellä nytkään :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 05.11.2010 klo 23:12)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 08.11.2010 klo 16:26  
+
0

Sipulu kirjoitti:

En ole pyrkinyt ikänä, en ole ollut, enkä ole siellä nytkään :)



MIKS SÄ SIT TIIÄt KAIKKI JUTUT TOSTA??!!:o:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 08.11.2010 klo 16:40  
+
0
No luen suoraan sieltä koulun sivuilta :D
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 08.11.2010 klo 18:25  
+
0
Jaa!!xD Mitä sä sit opiskelet?
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Maanantaina, 08.11.2010 klo 18:28  
+
0
Audiovisuaalista viestintää suuntaumisena tv- ja elokuva. Tällä hetkellä oon Sub Juniorin leikkaajana vielä kuukauden ja sit onkin koulu aika tavalla ohi :)

Mut tää taitaapi olla pikkaisen OT. Tuu ihmeessä tonne Pulkun puolelle, niin voi juttu ihan vapaasti mennä ohi aiheen :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 09.11.2010 klo 22:18  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Audiovisuaalista viestintää suuntaumisena tv- ja elokuva. Tällä hetkellä oon Sub Juniorin leikkaajana vielä kuukauden ja sit onkin koulu aika tavalla ohi :)

Mut tää taitaapi olla pikkaisen OT. Tuu ihmeessä tonne Pulkun puolelle, niin voi juttu ihan vapaasti mennä ohi aiheen :)



Minne pulkun puolelle!!!??xDVoisin tulla jos tietäisin minne!!hihi...
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 09.11.2010 klo 22:21  
+
0
Pulkku = Pulina = Tällä hetkellä p-p-p-pulina 29 :)
Yleistä keskustelua kaikesta mahdollisesta :>
Varjo 12/2010 ♥

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 15:57  
+
0
Mulla on koirat siis tosi tärkeitä ja ainakin näiden kanssa haluaisin tulevaisuudessa työskennellä ja kun enemmän oon nyt netistä ottanut selvää Kannuksesta, se vois kuulostaa passelilta paikalta. Mutta sitten on se, että olisiko mulla mitään mahdollisuutta päästä sinne.
Laskeskeltiin koulussa ykkösvalinnoilla amikseen niitä pisteitä ja mulla niitä oli 27. Katselin, että viime vuonna Kannukseen oli joku kutsuttu pääsykokeisiin 28 pisteellä? Onko kellään tietoa, mikä oli viime vuonna se alin pistemäärä? Oponhan mä saan ottaan sen selville, mutta ajattelin nyt kysyä täältä, kun maanantaihin on kuitenkin mulle liian paljon aikaa.
Mitkä aineet ootte kokeneet tuolla erit. tärkeiksi? Mä oon niin surkea kielissä, ettei oo mitään rajaa, Englantia (6) mä en kerkeä enää edes nostamaan siihen hakuaikaan mennessä kun nyt on Ruotsia, mutta Ruotsin numeron (7) mä aion saada nostettua kasiin hakuaikaan menessä.
Tarkoitus olisi, että saisin lukuaineide keskiarvon nostettua siihen 8,5 - yritys hyvä kymmenen, mut kaikkeen pystyy kun yrittää täysillä! Kaikki varmaan ajattelee, että oonko mä ihan hullu kun tälläisestä haaveilen, mutta mä tahdon ees yrittää.
Jos mä en pääse, niin sitten mä voin ainakin sanoa yrittäneeni kuitenkin kaikkeni ja tarkoittaa sitä!

Mulla ei oo ollut mitään ideaa ollut mun tulevaisuuden ammatista, oon aina ajatellut, että eläintenhoitajakoulutukset on kaikki jossain tuolla pitkällä, eikä musta ois lähtemään sinne. Kaikilla kavereilla on tarkat suunnitelmat olleet seiskasta alkaen, yks lähtee lukion kautta pyrkimään lopulta eläinlääkikseen, toisesta luultavasti tulee lähihoitaja/sairaanhoitaja. Mä oon aina ollut ulkopuolella ja ne on kauhistelleet sitä, ettei mulla oo mitään suunnitelmia.
Mutta sitten mä otin kaikesta enemmän selvää ja oon innostunut tästä paljon enemmän. Kouluahan sekin tietty on, mutta mieluummin mä teen jotain sellasta, mikä mua oikeesti kiinnostaa, kun taas jumitan lukiossa ja mietin että mikäs musta nyt tulee. Lukiohan mulla on edessä, jos en johonkin eläinhoitajakoulutukseen pääse, eikä mulla oo sitten mitään hajua mitä teen, mut nyt ykkösvaihtoehtona mä aion hakea Kannuksen kennellinjalle, tokana vaihtoehtona sitten Mäntsälän eläintenhoitoala.

Mitä se pääsy-/soveltavuuskoe sinällään sisältää, siis se kirjallinen osio? Aika hyvin mä sain kaiken infon eilen sieltä sivuilta lueskellessa, mutta se kirjallinen puoli jäi multa vähän uupumaan. Mitä siinä siis pitää tietää/ osata? Mäkö stressaan vaikkei haut oo vielä ees olleet...

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 17:22  
+
0
Sulla on kivat suunitelmat!:) Mäki pelkään just sitä vaa et mä en pääse sinne vaikka haluun iha sikana tonne!!Ku mä en oo mikää hyvä koulussA ja kielet just ennku 8 ja ruotsi n7....:( ni emmä kummiskaa tonne pääse...mut ONNEA ny ainaki sulle..Toivottavasti sä ny ainaki pääset!!Mulla olis just sinä vuonna ku pyrkisn ni se kaksoistutkinto..:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 19:46  
+
0
^ Mua sinäänsä kauheesti houkuttelis toi kaksoistutkinto, mutta mikäs siinä sitten kun mulle ei se just sillon satu..
Mun enkku on 6 (vaikuttavat numerot 6, 7, 7, 6) ja ruotsi 7 (vaikuttavat numerot 7,7,7,7). tulevat luultavasti olemaan nämä myös päättärissä, paitsi jos saan nyt ruotsin nostettua (8) ja enkunkin yritän (7).

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 11.11.2010 klo 14:41  
+
0
Kiva.:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 16:01  
+
0
Apua, Kannuskeskustelu vajoaa. Nostan. :)
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 17.11.2010 klo 16:37  
+
0
Nii.. Mä en enää jaksa kysyy yhtä kysymystä monta kertaa..oon kysyny voiko joku kertoo kokemuksiaan mut ei kukaa oo joten en oo enää viittiny hokee yhtä ja samaa kysymystä..xDMut en keksi uusiakaan kysymyksiä...:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28199
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6334
Viestejä yhteensä545716
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265849
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 00:15)