Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:47

Kannuksen Kennellinja

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 28

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 18.11.2010 klo 22:16  
+
0
Meiän opo käski mua udella niiltä ketkä tolla kennellinjalla on, niin kokemuksia just siitä millasta siellä on, millasia oppitunnit ymsyms ja ottaa yhteystietoja selville ja jutella enemmänkin :cool:

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 18:30  
+
0
Näkikö kukaan eilen MTV3:n Kymmenen uutisia? Siellä nimittäin oli juttu Kannuksen homekoirista.:hymy:
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 14:26  
+
0
Tietääkö kukaan muuten että onks tollasii samantapasii opiskelu paikkoja tääl enemmä etelä-suomessa päin??Ku kyllä mä tonne haluisin eniten mutta se on niin hirmu kaukana...Asun Turussa päi..
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 02.12.2010 klo 17:55  
+
0
Eläintenhoitajakoulutus on mahdollisuus suorittaa muuallakin päin Suomea, kennelala taitaa vain Kannuksessa olla ainoa Suomessa laatuaan. Jos näin ei ole, saa korjata ja muakin valistaa. Tossa AVO-testin sivuilta löydetty eläintenhoitajan koulutusohjelmatiedot, lisää tietoa noista löytää varmaankin sitten koulutuskeskuksien/ammattiopistojen omilta sivuilta. Mulla on TOP3 Kannus, Mäntsälä ja Hyvinkää :)

http://www.mol.fi/avo/koulutus/pt-maatalous.htm kirjoitti:

ELÄINTENHOIDON KOULUTUSOHJELMA, eläintenhoitaja

Asikkala Koulutuskeskus Salpaus
Hyvinkää Hyria koulutus Oy
Iisalmi Ylä-Savon ammattiopisto
Kajaani Kainuun ammattiopisto -liikelaitos
Kannus Keski-Pohjanmaan maaseutuopisto
Kitee Pohjois-Karjalan ammattiopisto Kitee
Kokemäki Huittisten ammatti- ja yrittäjäopisto
Muhos Oulun seudun ammattiopisto
Mäntsälä Keski-Uudenmaan ammattiopisto
Paimio Varsinais-Suomen maaseutuoppilaitos
Saarijärvi Pohjoisen Keski-Suomen oppimiskeskus
Tampere Ahlmanin ammattiopisto
Tervola Ammattiopisto Lappia



// edit. Mä muuten tiistaina kauhistelin, että Kannukseen otetaan tänä vuonna vähemmän porukkaa = mun mahdollisuudet vähenee .__.
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 17:55)

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 02.12.2010 klo 19:10  
+
0
Jos jotain kiinnostaa Ahlmanin ammattiopisto enempi niin mä voin vastailla kysymyksiin! Opiskelen siellä siis 1. vuotta. Helpoiten saa yhteyden pistämällä säpoa dora.pesu@ahlman.fi kun en täällä KCssä nykyään kovin usein liiku..

Muistan kun viime vuonna kaipasin niin mahdollisuutta pistää mailia ja kysellä joltain mut en pystynyt koskaan. :/ Joten josko musta vaikka olis apua jollekkin joka pohtii että minne hakee!

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 03.12.2010 klo 15:56  
+
0
Nii musta kannus on paras paikka mut että ku potuttaa ku asun näin kaukana..Mut eiks se ookki nii et pitäis matkustaa melkee joka viikonloppu kotii...:o
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 03.12.2010 klo 16:32  
+
0
Muakin kiinnostais joku vähän lähempänä sijaitseva paikka ku tuntuu, että Kannus on sitten ihan hirmu kaukana Helsingistä. :eitietoo:
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Milz

Milz
Viestimäärä: 23

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 28.12.2010 klo 17:39  
+
0

Karion kirjoitti:

Olen hakemassa ensi vuonna Kannukseen. Lukio on jo käytynä joten sen takia ensi vuonna vasta pääsen hakemaan...Olen nyt 19v ja asun Lohjalla, joten pitkä matka tulee sinne Kannukseen =) Mahtaa olla vaikea päästä, joskus luin että lukiopohjaisia pääsee vain muutama sisään? Yrittämään lähdetään kuitenkin :) Ei täällä olisi ketään samaa ikäluokkaa olevaa joka olisi hakemassa kannukseen? Vai kaikkiko on peruskoulupohjaisia...? Mukaan tulisi kannukseen toivottavasti oma australianpaimenkoira, jota ei kylläkään vielä ole mutta ensi vuoden puolella hankinnassa. Omia koiria on perheessä ollut aina, shelttiä, collieta ja kleinspitziä. Missään lajissa en ole kilpaillut mutta harrastuksena käyty agi- ja tokotreeneissä. Dogsitterinä olen toiminut muutaman vuotta, samoin kennelissä työskennellyt parisen vuotta. Koirista on paljon kokemusta kyllä, mutta millähän perusteilla tuonne kannukseen pääsisikään? Halu on kyllä kova :)



Ai lohjalainen? Mäki oon lohjalta ja oon hakemas kannukseen... Mut peruskoulu pohjalt. Ootko dogsitteri 4h-kerhon koulutuksenkautta vai muute vaan. Nimittäi ite oon kans dogsitteri (4h:n kaut)

Ite haluisin projektikoiran ku ei omaa koiraa oo, mut se vaa ku en vois kotiin sitä viikonloppusin tuoda ku äiti on allerginen. Hmh... :mietiskel:

Mua kans kiinnostais toi et millä pisteillä sinne pääsykoe haastatteluun on päästy... Jos joku vois kertoo.. ;D
Jonkun mielestä et ehkä ole minkään arvoinen, mutta koirallesi sinä olet koko maailman keskipiste. -Pam Brown

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 28.12.2010 klo 23:35  
+
0
Nii mä ajattelin vaa sitä että jos on oma koira ni eiks sit saa muka sitä projeksti koiraa???Ku mä luulin!!xP Ja sitä et minkä ikäne pitää olla et voi tulla dogsitteriks?? ja pääseks sinne muullaki tavalla ku 4 h kautta??Ja muaki on kans kiinostanu kauanki et millä perustellla sinne pääsee...:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Tiistaina, 28.12.2010 klo 23:38  
+
0
JA täytyy vaa toivoo et siellä vois asuu viikonloputki ku mä asun tääl Turussa päi...:)Kukaa muu nii kauakana asuva eisees ajattele tälläst paikkaa, mut..mut se vaa olis nii hyvä paikka...:D
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Milz

Milz
Viestimäärä: 23

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 11:51  
+
0

Haaveilija kirjoitti:

Nii mä ajattelin vaa sitä että jos on oma koira ni eiks sit saa muka sitä projeksti koiraa???Ku mä luulin!!xP Ja sitä et minkä ikäne pitää olla et voi tulla dogsitteriks?? ja pääseks sinne muullaki tavalla ku 4 h kautta??Ja muaki on kans kiinostanu kauanki et millä perustellla sinne pääsee...:)



4H-Dogsitterinä voi toimia 14v. tai samana vuonna 14v. täyttävä. Nii ja voi olla dogsitteri ilman 4hta jos vaa laittaa johonki ilmotuksen et hoitaa koiria.. ;D
Jonkun mielestä et ehkä ole minkään arvoinen, mutta koirallesi sinä olet koko maailman keskipiste. -Pam Brown

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 13:08  
+
0

Milz kirjoitti:

[quote=Haaveilija]Nii mä ajattelin vaa sitä että jos on oma koira ni eiks sit saa muka sitä projeksti koiraa???Ku mä luulin!!xP Ja sitä et minkä ikäne pitää olla et voi tulla dogsitteriks?? ja pääseks sinne muullaki tavalla ku 4 h kautta??Ja muaki on kans kiinostanu kauanki et millä perustellla sinne pääsee...:)



4H-Dogsitterinä voi toimia 14v. tai samana vuonna 14v. täyttävä. Nii ja voi olla dogsitteri ilman 4hta jos vaa laittaa johonki ilmotuksen et hoitaa koiria.. ;D[/quote

Ok.mut onks se laillista et laittaa et hoitaa koiri jne..jnee mut ei oo kunnon dogsitteri??:)Kum mä oon kiinostunu siit dogsitteri jutusta.:):))
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 13:12  
+
0
^ On laillista, kunhan ei ilmoita että on koulutettu dogsitteri (jos sitä ei siis ole). Itsekin opiskeluiden ohessa hoidin koiria ja pistin ihan tänne koirat.comiin ilmoituksen, että voin hoitaa ja lenkittää :) Enkä siis ole kuunaan dogsitter-kurssia käynyt.
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 18:30  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ On laillista, kunhan ei ilmoita että on koulutettu dogsitteri (jos sitä ei siis ole). Itsekin opiskeluiden ohessa hoidin koiria ja pistin ihan tänne koirat.comiin ilmoituksen, että voin hoitaa ja lenkittää :) Enkä siis ole kuunaan dogsitter-kurssia käynyt.



Ok! Kiitos tiedosta.:) Mä oon mun kamun kaa laittanu kaupan ilmotustaululle et me lenkitetään koiria mut ei oo vielä tullu yhtää soittoo!!:DTuliks sul sillo paljon soittoi??:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 18:34  
+
0
^ Muutama tuli ja ne koirat jäivätkin sitten vakituisemmin hoitokoiriksi (eli viikottain kävin lenkittämässä jokaista) , etten sit muita enää ottanutkaan :)
Varjo 12/2010 ♥

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 18:52  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Muutama tuli ja ne koirat jäivätkin sitten vakituisemmin hoitokoiriksi (eli viikottain kävin lenkittämässä jokaista) , etten sit muita enää ottanutkaan :)



Okei, mut pyysiks sä siit mitää palkkaa ja missä tääl ilmotit sen??:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 18:56  
+
0
Sanoin, että omantunnon mukaan ja sainkin vitosen luokkaa per ulkoilutuskerta. Tuolla aikuisten puolella on hoitoapua etsitään/tarjotaan -ketju, jonne voi junnutkin laittaa ilmoituksensa :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 29.12.2010 klo 19:03)

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Torstaina, 30.12.2010 klo 15:52  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Sanoin, että omantunnon mukaan ja sainkin vitosen luokkaa per ulkoilutuskerta. Tuolla aikuisten puolella on hoitoapua etsitään/tarjotaan -ketju, jonne voi junnutkin laittaa ilmoituksensa :)



Ok kiitos tiedosta!:)
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.

Marsutin

Marsutin
Viestimäärä: 63

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Keskiviikkona, 05.01.2011 klo 17:11  
+
0
Juu elikkäs mä oon kans ens kevään yhteishaus hakemas Kannuksehen, oon -95 syntyynen likka ja omistan kaks ja puol koiraa :) Elikkä kaks omaa ja yhen puoliks meiän, Nata sakemanni vajaa 9kk on oma ja sen otan mukahan Kannukseen jos pääsen.. Ja toinen oma on Mona sekarotuunen 4v (terrierimix). Veljen koira Mökö 9kk (mopsi/ranskismix) on se pualiikas. Ja niinkön joku saattoo jo arvata puhetyylistä, mä oon etelä-pohojanmaalta, Kauhavalta tarkemmin kattottuna ..
Harrastelen Natan kans jos jonkunnäkööstä, kaikkee ollaan kokeeltu mihin vaa on ollu maharollisuuksia mutta kön koira on nuan nuari nii ei kauheena olla viälä päästy tositoimiin. Mätsäreis ja pentunäyttelyys ollahan kierretty hyvin tuloksin, pentukurssi ja kaks tokokurssiaki käyty. Pk-teereihin ei olla keritty ku kerran vasta, mutta suunnnitelmis olis aloottaa kevääälllä ainaskin haku kunnnolla, ja mieluusti myäs toko, agi, veto, rally, vepe, paimennus, pk-jälki ja viesti ja esineruutu ym ym, mutta nuihin ei vaan oo kaikkiin maharollisuutta.. Mutta seuraavat treenit jokka alakaa nii niihi mennähän, oli laji mikä tahansa :D
Ja siis Nata tuloo toimeen aika pitkälti muitten koirien kaa (pahin murkku meneillään -.- ) Pienten kans osaa olla yleensä mut välis leikit menee rajuuksi, silti on kamun kleinivauva säilyny ehjänä vaikka nua on tuntenu ekasta päivästä asti :P Isot tunkeilevat urokset ei oo kauheen kivoja, Nata ei muuten oikeen välitä millanen se kaveri on, onko pentu aikuunen iso pieni narttu uros jne :=) Kauhee kovistelu aina eka alkaa mutta sitten kun saa tutustua nii Nata näyttää olevansa kauhee pehmo ja aika hellä leikkimään..
Kysyysin Kannuksesta sen verta vielä että onko siellä millaset irtipitomahdollisuudet koirille, onko mtn tarhaa tai onko koirapuisto tai joku mettä tai vastaava lähellä? Nata pysyy kyllä tosi hyvin irti mutta silti.. Ja joku jo aiemmin kysyikin että millanen uittomahdollisuus siellä on koirille, Nata kun on aivan kauhee vesipeto!? Ja kertokaapas vielä, selvää vastausta en ooo saanu että onks siellä viikonloppuisin kuinka paljon porukkaa asuntolois ja näin, entä lomat, onks siel samat loma-ajankohdat kun peruskouluilla?
lbu Bean "Jussi" entinen projekti, nykyinen tullimies :)
-------------------------------
spn Anemoneniityn Idän Sinililja "Nata"
espves Skogville´s a Moment Forever"Jeri" toistaiseksi lainassa :)
xrotu Mona ja Mökö

Huujo

Huujo
Viestimäärä: 10

VS: KANNUKSEN KENNELLINJA - Perjantaina, 07.01.2011 klo 15:35  
+
0

Denkku kirjoitti:

Jos jotain kiinnostaa Ahlmanin ammattiopisto enempi niin mä voin vastailla kysymyksiin! Opiskelen siellä siis 1. vuotta. Helpoiten saa yhteyden pistämällä säpoa dora.pesu@ahlman.fi kun en täällä KCssä nykyään kovin usein liiku..


Ja mie voisin vastailla niiden kysymyksiin joita kiinnostaa Ylä-savon ammattiopisto (eläintenhoitajan tutkinto, Pemo) :) Opiskelen siis itse 1. vuotta täällä. Yhteyttä voi ottaa laittamalla yksityisviestiä, tai sähköpostia osoitteeseen h.pietikainen@hotmail.com !
JUSTUS Pk collie
MIHKU Mittelspitz

RIP
NIKITA Sekarotuinen

Kuurakirsut - blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:15)