Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 26.09.2011 klo 18:55

Käsityöläispulina

Siirry sivulle: 1 2 3 4

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 06.10.2011 klo 20:29  
+
0
Äiti toi mulle tänään oikeeta lankaa ja nyt oon kutonu jo huivia yli 20cm jee!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 14:43  
+
0
kudoin tuossa tuon mustan kaulahuivin itselle, mistä mainitsin. tuli oikein mainio!

ja nyt sain kaverilta tilauksen samanlaiseen huiviin :-D ja saan siitä vähän tekopalkkaakin, hih.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 15:01  
+
0
Miten te saatte noita noin joutuisasti valmiiksi?!?! >:((( kaveri on tehny mun huivia jo yli viikon ja se on ihan alkeellinen nysä vielä yhyyyy. Ja mukamas tekee sitä kokoajan.
Do or do not. There is no try.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 15:04  
+
0
Mä sain eilen tehtyä yli puoli metriä! Isoilla puikoilla valmistuu supernopeesti, mä tein testihuivia jollain kutosen puikoilla ja se oli niiiiin hidasta :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 15:05  
+
0
mulla meni nyt tähän mun huiviin yhteensä kolme päivää. mutta ei tuo mikään kovin suuri juttu ollut, kaksi kerää lankaa ja isot puikot.

mutta sen kun oppii että telkkaria katsellessa ei tarvitse enää huomioida että miten silmukat menee vaan voi seurata tekstiä ja yleensäkkin neulon ja luen kirjaa samaan aikaan yms :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

ryuoka

ryuoka
Viestimäärä: 10

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 21:25  
+
0
Nuo mun villasukat valmistuu ihan kamalan hitaasti kun on koulussa pitäny niin kiirettä ettei oo enää jaksanu neuloa illalla. Nyt on enää kärkikavennus ja päättely tuohon toiseen sukkaan niin on valmista.
beagle "Sonic"

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 07.10.2011 klo 23:27  
+
0
mä alotin myös tuubihuivin tekemisen itelleni, lankana novitan kelo ja 8 puikot. tein 40 alotussilmukkaa ja tää on jotenkin superhidasta :D:D teen tosin joustoneuleena (2 o, 2 n). ja lankaa kuluu ihan hulluna!
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KäSITYöLäISPULINA - Lauantaina, 08.10.2011 klo 15:09  
+
0
Minun ensimmäinen huivini olisi takuulla jo valmistunut, ellei ensin olisi loppunut lanka, sitten aika, ja lopulta tekemys jäänyt Jykylään lähtiessäni tänne Pohjois-Savoon lomailemaan. :D Mutta tosiaan, siitä tulee hieeeno!

Tästä ensimmäisestä huivista tulee "asiallinen" huivi. Toiseen ja kolmanteenkin huiviin olen langat hommannut. n__n Toisesta tulee spurguhuivi (:D) ja kolmannesta kissahuivi. :---) Teen sille jalat, pään ja hännän.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 00:42  
+
0
Sain mun huivin valmiiks! Tosin se jäi vähä liian lyhyeks ku olin pikkusen malttamaton... onneks yhdistin ne päät tosi helposti niin kudon nyt lisäpalan et se pitenee vähän :) Uudet langat odottaa jo, ja ajattelin tehä pienet villasukat ja lapaset veljen vauvalle!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KäSITYöLäISPULINA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 10:22  
+
0
Nyt mullaki on valmis! Pitää enää ommella ne päät yhteen. Kaks kertaa menee kaulan ympäri. Pikkusen siitä ehkä tuli liian kapee, mutta kyllä se nyt menee! Kerranki sain jonku tehtyä loppuun. :D

/ Kävin ostamassa tänään langat lapasia varten. Ostin Lissu Huopasta (kuulostaa aika pahalta :DD) ja kasin puikoilla teen. Outoa tehdä noin isoa lapasta kun sehän sitten laitetaan kutistumaan pesuun.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.10.2011 klo 13:59)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 14.10.2011 klo 16:37  
+
0
krhm kävin ostamassa harmaat langat itselle :viheltel:
ja ajattelin tosiaan neuloa tänä viikonloppuna harmaan huivin, samanlaisen mitä nuo muut. ensin meinasin ostaa leijonankeltaisen, mutta totesin että se ei oo niin mun värinen. niin tuo harmaa käy vaatteiden kanssa asusteena ja loistavasti myös takin kanssa!

ja tämä saa luvan olla viimeinen huivi :-D niitä löytyykin jo kaksi ja tämä on kolmas.....
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 14.10.2011 klo 16:38)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 14.10.2011 klo 16:41  
+
0
Mäki sain alkuviikosta vihdoin ommeltua huivin päät yhteen. Siitä tuli vähän liian pitkä, mut ajattelin tehdä valkosenki, nii siitä teen sit vähä lyhyemmän.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 14.10.2011 klo 17:13  
+
0
Mulla on varmaan lähemmäs 20 huivia ja nyt rupesin taas kutomaan yhtä :D Sen lisäks oon nyt kutonu vauvalle lapasia ja kohta teen villasukatki, ihania <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KäSITYöLäISPULINA - Perjantaina, 14.10.2011 klo 17:22  
+
0
Mulla on toinen lapanen peukaloa vaille valmis ja nyt pitäis kerätä inspiraatiota tohon toiseenki :D Mutta siitä tulee kuitenki ihan erilainen ku tosta ekasta....

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KäSITYöLäISPULINA - Lauantaina, 15.10.2011 klo 11:09  
+
0
vissiin sain tuon huivin valmiiksi äsken:D oikein kiva tuli ja käy tuohon mun talvitakkiin oikein hyvin!:)

nyt ois sitten sunnitelmissa tehdä aliinalle ja onni-felixille joululahjaksi huivit. jos nyt en innistu itselleni vielä jotain väsäämään...
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 20.10.2011 klo 15:25  
+
0
ääh! tarkoitus aloittaa äidille joululahjaksi villasukat Novitan puro-langasta, mutta oon hukassa puikkojen koon kanssa. puroa neuvotaan neulomaan 5-6 mm puikoilla, mut oon löytänyt sukkaohjeet vaan Nalle- ja 7 veljestä-langoille, joissa neulotaan puikoilla 3-3½. mitä tehdä? D:

ja sekin vielä et mulla on edessä tässä puikot jotka on ehkä kokoa 3-3½ ja toiset jotka on n. 4,5, mikäli viivottimen kanssa pelleiltyäni sain oikeet koot. huoh vaikeeta. :DD
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KäSITYöLäISPULINA - Lauantaina, 22.10.2011 klo 21:02  
+
0
Tää mun kutoma huivi on ihana :love: Ihan luksusta ku huivi oikeesti lämmittää kunnolla, ku oon tottunu kaikkiin Ginan yms. huiveihin. Harmi et Kelo-langois ei oo ku pari hienoa väriä, enkä tiiä mistä löytäisin samanlaista lankaa :( Kaikki on vaan jotain superohuita.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KäSITYöLäISPULINA - Lauantaina, 22.10.2011 klo 21:08  
+
0
Mulla on kaikki mummon tekemät villasukat mitä otin mukaan ihan puhki mut täältä ei oikeesti löydy lankaa mistään. Ei mistään. Kaikki käsityökaupat myy jotain helmiä ja nauhoja ja muita mut ei villalankaa, marketeissa ei todellakaan ole mitään tommossia, oikeesti ainoita paikkoja kuulemma mistä villalankaa saa on torit joilla ihmiset myy omien tilojen lankaa. Ihan hullua haloo täällä on lampaita joka pellolla mut lankaa ei saa. Tän kaupungin keskustassa on vissiin joku paikka jossa paikalliset myy lankaa ja kans sukkia ja lapasia yms. mut en tänään vielä löytänyt sitä...

Mulla on ihan hirvee neulomisvimma, haluisin kans tehä ympyrähuivin enkä oo raaskinu sen takia vielä semmosta ostaa koska se on niin naurettavan helppoa tehdä ite.
life is too short to live without poetry

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KäSITYöLäISPULINA - Lauantaina, 19.11.2011 klo 16:12  
+
0
nyt ostin kaksi kerää isoveli lankaa, josta väsäilen aliinalle ja onni-felixille joululahjat :-) aliinalle punainen ja of:lle sininen. pitäisi saada vielä mummilta 8 puikot niin niillä alan tekemään. hii! kiva päästä taas oikein kunnolla kutomaan.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KäSITYöLäISPULINA - Torstaina, 01.12.2011 klo 21:09  
+
0
HAHAA löysin sen torin mistä sitä lankaa saa ja ostin sukanparsimistarpeiden lisäksi sit kaks kerää tommosta superpaksua luonnon valkosta lankaa ja sille kympin puikot. En muista yhtään paljon Suomessa villalanka maksaa, ostin tommosta vähän kalliimpaa missä oli se "erikoisuus" halvempiin verrattuna että sen ei pitäis kutistua pesussa niinkuin puhdas villa helposti tekee ja koska toi on valkonen niin halusin et voi pestä helposti sit kanssa ja toi oli £4,95 eli hieman alle 6e kerä ja puikot oli musta ihan älyhalvat koska ne oli £1,70 mut taas en kyl muista paljon puikot Suomessa maksaa. 35 silmukkaa, 1o1n -joustinta ja nostelen aina rivin ekaa silmukkaa että tulee nätti reuna. Toi on niin paksua toi lanka ja niin isot noi puikot et tulee kyl hurjan nopeesti! :D
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.12.2011 klo 21:13)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 05:30)