Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:31

Koiraelämää

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 25

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:31  
+
0
Kuten vanhallakin palstalla oli, niin laitellaan tännekin ketju, jonne voi kirjoitella kaikkea mahdollista koiriin liittyvää juttua, niin arkisia kuin erikoisempiakin tapahtumia ja sattumia yms. :) Kuvatkin on kiva juttu.

Meille kuuluu suht normaalia. Nemi on nyt vähän mahavaivainen ja Poju selkävaivainen. Kuitenkin miltei normaalisti ollaan elelty ja odotellaan kurakelien loppumista, ettei tarvitse jatkuvasti olla suihkuttelemassa koiria puhtaaksi.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 27.04.2010 klo 22:03)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:40  
+
0
meillä zena on kärsiny ummetuksesta jo jonkin aikaa.. lenkillä pusertaa aina pari minuuttia, nyt on kyllä menny onneks jo parempaan suuntaan. täälläkin odotellaan kuivia kelejä, tossa sateessa ja kurassa on ikävä tallustaa. :(

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:40  
+
0
Täälläkin odotellaan tosi paljon noiden kurakelien loppumista !

Tänään ollaan menossa kasvattajan pitämään tokoon ekaa kertaa (: Vähän jänskättää miten siel menee, mut eiköhän me selvitä Akun kans. Ja sen jälkeen sit serkkujen villakoiran Iineksen synttärit tiedos :D

Onks kellään muulla muuten ollu semmosta ongelmaa, et koira syö kiviä ? Aku on nimittäin ihan hirveä lenkeillä kun imuroi maata koko ajan ! Aina ku pää menee alas ni alkaa nuoleminen.. Tätä nyt yritetään kitkeä pois aina kieltämällä ja sitten kehumalla, mut jotenki ei tunnu ton paksuun kalloon menevän :mietiskel: Toivottavasti olis vaan tällänen ohi menevä vaihe. Lenkeillä kun toi vetääkin, ni ei oikein pysty keskittymään sen pois kitkemiseen, kun ton on pakko popsia kaikki mahdolliset kivet silläkin aikaa kun pysähdytään.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:55  
+
0
Mulla on niin ikävä omia hurttiani! Enää kaksi ja puoli kuukautta! Ja sittenhän sen uuden tulokkaankin pitäisi kotiutua taloon myöskin. Eli koirakaksikon sijasta meillä olisikin kolmikko. Hurjaa. Täällä Jenkeissä on pyörinyt koirien parissa lähinnä ainoastaan "kakkosisäntäperheeni" koirien ansiosta - nelivuotias cockerinarttu Maggie, kolmevuotias seropiuros (aivan järkyttävän kokoinen, ulkonäöltään muistuttaa todella massiivista labradoria) Dickson, ja yksivuotias englanninspringerspanielinarttu Lucy. :--) Herttaisa tapauksia, vaikka eivät tietenkään vie täysin pois sitä ikävää omia koiria kohtaan.

Niin joo ja olenhan mä tuota naapurin vanhaa labradorinarttuakin, Caseytä, aina silloin tällöin ulkoiluttanut ja kerran dogsitteroinutkin
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:52  
+
0
Hooveri: Pennuilla on joskus tapana syödä kiviä. Meillä Nemikin popsi pentuna kiviä innokkaasti maasta ja sitä sai olla koko ajan kieltämässä ja vahtimassa. Suht nopeasti se oppi sylkäisemään nappaamansa kiven kiltisti itse pois ja vähitellen tuo tapa meni kokonaan ohi. Meidän naapurissa asustelee westiepentu, joka kuulemma myös napsii kiviä maasta ja myös nielee ne. Mutta tosiaan on hyvin todennäköistä, että tuo tapa menee iän myötä ohi.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

manttu

manttu
Viestimäärä: 175

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:50  
+
0
jesse rupee varmaan koht tiputtelee turkkii ja toi furminator ois kyl kätevä, mut aika kallis kuitenki harjaks.. vaikka se niin ihmeellinen onki. sit bongasin ton furmonsterin tuolt kaupast (:D) ja ainaki luin vähä jotain juttuu et se olis terältää ihan samanlainen, eli toimiiks ne sit ihan samalla tavalla? oiskoha jollaa jotaa kokemust tmv.

Dairin

Dairin
Viestimäärä: 39

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:07  
+
0
Nyt just viime iltana ja yönä mun piti sulkea itteni ja koira mun omaan huoneeseen kun broidilla hirveet mölinä bileet oli kun täytti 18 vee. Aika rankka juttu Ringolle kun se ei oikein tykkää et sen tilaa rajataan mitenkään, no saa vähän totutella ainakin :p Bileitten alussa kun oli vaan muutama tyyppi saapunu ni Ringo oli viel ihan ok ja tervehdittiin välil vieraita. Myöhemmin kun tultiin lenkiltä ja pojat tuli vähän tapailee ja yritti silitellä ni Ringo ärisi ja meinas melkeen näykätäkkin yhtä tyyppiä, mä oon ihan varma et se vaistoaa kun jotkut on vähän sekaisin (nää tyypit muutenkin haisi tupakalle ja kaikkee) Tää on vaan niin outo tilanne sille, ei se mitään kunnolla syönytkään. Tänään se näyttää kuitenkin jo tottuneemmalta uuteen tilanteeseen :)
Suurissa asioissa ei pidä ottaa pieniä askelia.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:36  
+
0
meijän zena oli eilen aivan ihana :-D oltiin lenkillä ja se on yleensä kauheen rauhallinen, mut sit treenattiin agilityä ja se innostu niin paljon et juoksi ympäriinsä ja repi maasta heinää ja juoksi ja hyppi ja murisi ja haukku ja voi että, mul tuli niin kyyneleet silmiin ku hän oli niin ilonen :-9

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:22  
+
0
Oottelenpa sitä sakemannibelgilabbista. Eli en ole vielä varma mikä nuista tulee projektikseni tänä keväänä/kesänä. Varmaankin kesäkuussa tulee jos sopivia pentueita löytyy ja luultavasti sakemanni tulee.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:10  
+
0
oltiin just pojkvänin ja koirien kanssa lenkillä pellolla. kivan kurasia olivat kyllä piskit kun juoksivat kynnetyllä pellolla <3

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:27  
+
0
Manttu, mä ostin mätsäristä kojusta furmonsterin yheksällä eurolla, iha vaa siks ku oon aina halunnu furmin ja se oli nii halpa. :D Tää kauppias sanokin, että on ihan samanalainen kuin aito furmi, eri nimi vaan :--) niinhän ne kyllä aina sanoo. Aatun turkki on vähä hääppöne, ettei sillä tee varmaan ilman karvanlähtöä, eli oottelen sitä sitten. :D Vähän oon furmonstrannu, lähti kyllä jo siinä ajassa mun mielestä tosi hyvin karvaa, ottaen huomioon tosiaan ton turkin vähäisyyden ja karvanlähtemättömyyden.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

manttu

manttu
Viestimäärä: 175

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:53  
+
0
No joo just sen takia mietin et ainaha kaikki sanoo et ihan samanlainen mut eri asia pitääks paikkaansa. Voishan ton ostaakin, on kuitenkin halpa jos vertaa ns. "aitoon".

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:55  
+
0
Kuinkakohan paksua karvaa sillä saa oikeen harjattua? Meinasin, että meneekö pk. collien turkista läpi.

manttu

manttu
Viestimäärä: 175

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:18  
+
0
No varmasti menee, kaveri vetää sillä järkyn muhkusuomenlapinkoiran turkkia ja hyvin irtoo :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:19  
+
0
No sehä ois sitte hyvä jos menis, ainaki monet on sanonu et tuskin menee :O vois meinaa hankkii mahdollisesti.

manttu

manttu
Viestimäärä: 175

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:24  
+
0
Tai riippuu minkälainen turkki koiralla on, mutta luulisin. Ainakin monet shelttien omistajat on sitä ylistäny.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:33  
+
0
kattokaas miten 8 viikkoset bortsupennut vetää :)
tässä video

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:35  
+
0
MAD aika hyvin tosiaa :O

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:36  
+
0
Ne ottaa tosi paljon esimerkkiä näemmä emästä. Mutta silti, olin silmät ihan pyöreenä ku katoin ekaa kertaa ton :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: KOIRAELäMää - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:37  
+
0
Nii :D Jäihän siellä tosin muutaman kerran jotkut seisomaankin, mutta silti tosi hyvä suoritus kaheksanviikkosilta!


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 25
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)