Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53

Koulukeskustelu

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 72

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 15.05.2010 klo 21:00  
+
0
täälläki näil on joku 3kappaletta aina koealue. Oon miettiny miksei nää hihku onnesta saatuaan 6 kemian kokeesta, kunnes kerrottiin että alin hyväksytty on 7.
Mä en ikinä, ikinä koskaan pääsis Suomi-lukiosta pois jos pitäs kaikki aineet olla vähintään seiskan. nim. ruotsin ykköskurssi on menny läpi, 5pamahti. Olen sentään kakkosvuoden opiskelia.
Auspai Meno 2012

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 00:38  
+
0
Yay, sain toissapäivänä ekan pääsykoekirjan luettua loppuun! n__n Toisen (samalla viimeisen) lukemistakin aloittelin jo. :) Hyvällä mallilla tämä, kuitenkin kokeeseen reilu viikko aikaa! Oikeesti luulin, että luen viimesiä sivuja vielä edellisenä iltana... :D

Mulla on kyllä vähän tyhjä olo nyt kun lukio loppuu. :( Jos oletetaan, että pääsen yliopistoon, niin apua, osaankohan mä opiskella siellä? Olis kai pitäny kuunnella opon tunneilla (tai edes käydä niitä kursseja muuten kuin itsenäisesti...) niin tietäis jotain niistä systeemeistä. Tai jos jaksais googlettaa. :D

Ja noista koesivuista, mulla on kyllä lukion aikana vaihdellut koealueet useammasta kirjasta alle kymmeneen sivuun. :D Riippuu varmastikin vähän opettajasta ne koealueet, että millä tavalla asioita opiskellaan. Mulla on ollut kaksi historian kurssikoetta, joissa koealua toisessa oli alle kymmenen sivua ja toisessa alle parikymmentä. Rentoa! (Nyt tuli ikävä historian opettajaa...)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 01:06  
+
0

Reepo kirjoitti:

Lukiossa vanha hintelä mies muuttu pariin vanhaan akkaan, eikä niidenkään kanssa oikeen toimeen tultu.



Miksiköhän englannin opettajat on usein jotain vanhoja ja kuivia akkoja ja ukkoja?
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 01:47  
+
0
Mulla ei oo ikinä ollu kuivia enkun opettajia ne on muuten vaan aina jotenki... täys mulkeroita ja ärsyttäviä. Varsinkin tää nykynen, tää on muuten ihan jees mut tää on vaan niin ärsyttävä ja puhuu kaikille kun idiooteille (siis opetuksessa toi vielä meneekin niin opin ainakin hehe mut ku se puhuu kaikki välijututkin kun oltais jotain täysääliö 5 vuotiaita).
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.05.2010 klo 01:48)

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 08:34  
+
0

Sarvikas kirjoitti:



Miksiköhän englannin opettajat on usein jotain vanhoja ja kuivia akkoja ja ukkoja?



Jaa-a. :-D Yläasteella kyllä oli kiva, sellanen vanha mummo (taas...), mutta se oli niiin kiva, aaws. :-) Kerran tehtiin sellasta esitelmää kaverin kanssa Prison breakista englanniks, mut en kuulemma saatu laittaa sitä koulun seinälle, koska sinä esiinty niinkin julmia sanoja kuin "prison", "kill" jne. n__n
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.05.2010 klo 08:34)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:06  
+
0
Hehee...

meijä ruotsin koetta siirrettii se onki vast ens viikol..

Mahtavaa kun opettajat manipuloitavissa.. B)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:42  
+
0
Tänään meidän luokalla oli laulukoe, mutta en ollut koulussa, joten väliin jäi. Edessä se on sitten ensi maanantaina.
En yhtään tykkää laulaa luokan edessä. Muuten pidän esiintymisestä. Sitten se olis ihan okei, jos pitäisi laulaa vain opettajalle. Onneksi me sentään saadaan laulaa pareittain, mikä ainakin mua auttaa suuresti.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:46  
+
0
Vuhuu meil ei oo laulu koetta, ainakaan pakollisena.. Joten trallaa trallaalaa..
Mut meil on niiku, basso (oli viime viikol) ja sit viel kitara ja rumpu koe.. Voi helv.. Bassostaki sain varmaan 5- koska meijä ope joutu sanomaan mul niit nuottei.. :ttou:
Ja meijän musiikin ope on sillei iha ok.. mut se vaatii vaan ihan sairaasti niin mun musa numero on varmaa 6 tai 7.. Ei mee hyvi ja kun se on viel niit ihm painotettavii aihei...
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:53  
+
0
Meillä ei ole ollut mitään soittokokeita pitkään aikaan, viimeksi oli nokkahuilukoe ala-asteen alkuvaiheilla. Onneksi ei olekaan, sillä multa ei luonnistu kitaran tai basson soitto sen paremmin kuin rumpujenkaan. En ole koskaan osannut soittaa rummuilla edes peruskomppia, mun kädet menee ihan sekaisin, ennen kuin edes aloitan. Heh, olin kuitenkin joskus kavereideni kanssa perustamamme koulubändin basisti, joskin minun tarvitsi soittaa vain kahta kieltä. ;)
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:54  
+
0
Kirjotusten tulokset tulee vissiin tällä viikolla. :) Jänskättää, että mitä siitä enkusta tulee, kun ei alustavistakaan tietoa.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 16:58  
+
0
Epiist.. hmm meilläkään itseasias kutosel ollu mitään soitto koet? Oisko laulu koe ollut? Nooh aina kun on ollu niin luokan ees oon laulanu. Järkkyy..

Mäki aina sekoon jo perus kompis. Ei kiva. Ja se koe jo viikon-parin päästä ei siis hyvä. Meijän pitää soittaa siin rummuis sillee et koko jonkun biisin ajan perus komppia ja sit joka se breikki hommeli sinne välini.. tai jotain..
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 17.05.2010 klo 17:03  
+
0
^ Hui, onnea vaan! :peukku:
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 18.05.2010 klo 13:51  
+
0
Mulla alkaa kesäloma periaattees tasan viikon päästä ;) Sillon on viimenen koe. On mul palautukset sit joskus mut ei kyllä oo mitään tietoo missä ja millon, täytyy yrittää selvittää se jostain. Enkun maikalta ei uskalla ees kysyy ku se olettaa et tiedetään kaikki sanomatta mitään eikä se voi kuluttaa energiaa asian sanomiseen luultavastikaan. Mut sen verran tiiän et se on kello 14 jossain. No mut kyl se selvii tässä :-D Onneks meiän enkun maikka on noin kiva :)))))))

Sen tapa puhuu on niin kiva esim ku yks meiän ryhmäläinen oli kirjoittanu esseessä nimensä esseen loppuun ja se palauttaa sen niin se alkaa "sähän olet suomalainen? suomalaiset kyllä kirjoittaa tämän nimen ihan tonne yläreunaan, katos, pitäishän se sun nyt tietää! ohhoh..." ja siis äänen sävy on sellanen haha-miten-oot-noin-idiootti. SE ON VAAN se fucking nimi pliis mua alko ketuttaa sen tyypin puolesta niin paljon! Ja yks joutu kirjottamaan koko esseen UUSIKSI toisenlailselle konseptipaperille :-) Joo, asiasta tietysti voi/pitää mainita et kuuluu täyttää erilaista paperia kokeissa/ylppäreissä, mut eiköhä se oppi tulis siitä jo selväks. Sit se aina naurahtelee siin samalla ja kattoo luokkaa tälläsen kömmähdyksen jälkee sillee et tehän ootte samaa mieltä, mikä järjettömän tyhmä virhe lol lol lol lol. Ei opettajan pidä olla tollanen kyrpänaama :-D

Purkautuminen :-DD
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.05.2010 klo 14:04)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 18.05.2010 klo 18:08  
+
0
Aah, huomen vika peruskoulun koe, ruotsi nimittäin :) Vähänkö ärsyttää kun a- ruotsin lukijoilla ei oo koetta eli muilla meiän luokkalaisilla siis kaikki peruskoulun kokeet ohi ( paitsi siis tietenkin näil b- ruotsalaisil )... nomut kai mä huomiseen kestän, sit mullaki kaaaikki ohi ja voi ottaa rennosti :D Nyt siis oli täl viikol maanantain mantsa, se meni toivottavasti ihan kohtalaisesti ja sit tänään oli yh, joka sekin tuntu menevän ihan yllättävän hyvin ku en tajuu politiikasta yhtään mitään :D Kattoo nyt sit et mitä arvosanoja niist tulee. Viime viikol oli sit bilsa ja ussa, ussast tuli 10-, oon tosi tyytyväinen, koska nyt on aika vahvat mahikset siihen kymppiin päättötodistuksessa ( koko yläasteen ollu kymppi ) :)

Valtakunnallisetki jo kaikki saatu takas,
Enkku 8 ( ootin parempaa ... )
Ruotsi 9+
Matikka 8+ ( vähänkö olin ilonen tästä ! 8½ oli paras joten oon tosi tyytyväinen :) )
Kemia 7½ ( oli meidän ryhmän paras, tähänki tyytyväinen ! )
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Mariri

Mariri
Viestimäärä: 41

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 18.05.2010 klo 20:41  
+
0
Ihanaa, enää kaks koulupäivää ja kevätjuhla :)
Tää kymppiluokka on ollut niin ihana, keskiarvo oli ysin päättötodistuksessa jotain 7,2, kympin joulutodistuksessa 8,6, josta nyt taitaa vähän laskea kun oon laiskistunut loppua kohden, mutta yli kasissa pysyy.
Ainoa ongelma on, että en vieläkään tiedä, mitä haluaisin vanhempana tehdä, mutta kokemäelle maatalouspuolelle nyt ainakin vuodeksi, jollen täydennyshaussa vielä johonkin hae.
Kelpie Tore & corgi Trauma
http://torekelpi.blogspot.fi/

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:34  
+
0
´´Ihana´´ koeputki edessä...

Huomenna on ruotsin koe, perjantaina taas fysiikan koe ja englannin sanakoe, ensi maanantaina englannin koe, tiistaina historian koe ja torstaina matikan koe.

Tänään me saatiin maantiedon kokeet ja yllätyin iloisesti, kun sainkin 10- Se tuli kyllä tarpeeseen, koska viime maantiedon kokeesta sain 7½
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:44  
+
0
äikän lopputyöstä 9½ ja kokeesta 7+. vähän harmittaa tuo koe. mutta onneksi ei varmana tipu äikän numero 9 > 8. koska tää on ollu nyt seiskan talvesta ysi, niin ei mitään järkeä paukulla pudottaa numeroa, toivottavasti. tänää oli sytte yhteiskuntaoppi, meni aika hyvin! :-) ja huomenna fysiikka >=(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 18:32  
+
0

Reepo kirjoitti:

Kirjotusten tulokset tulee vissiin tällä viikolla. :) Jänskättää, että mitä siitä enkusta tulee, kun ei alustavistakaan tietoa.

mitämitä miks meille tulee vasta viikolla 21 eli ens viikolla? D: aa mua panikoittaa vähän et jos moni on laskenu koska en jaksais mennä uusimaan, ja sit taas jos esim. äikkä tai hissa tippuu hirveesti ni sit kyl omat tavotteet alittuu ja haluun mennä uusimaan ne kuitenki. Hm. Matskusta ei vielä edes mitään alustavia tiedossa mut se oli vapaaehtonen niin mulle on aika se ja sama et mitä sieltä tulee, kunhan läpi menee :D
life is too short to live without poetry

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 19:00  
+
0
Mun käsityksen mukaan ylihuomenna eli perjantaina tulokset tulee ilmi. Tai ainakin kaverin äiti, joka on töissä lukiossa sanoi niin. :)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 19:07  
+
0
alrjaldfjlk meille laitto rehtori postia että viikolla 21. kiitos tästä taas suomen suurin lukio, itseasiassa joo nyt kun muistelin ni tais olla syksylläkin tulokset muutaman päivää myöhässä muista kouluista.
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.05.2010 klo 19:07)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28187
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 07:15)