Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53

Koulukeskustelu

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 72

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:05  
+
0
5.päivä taitaa olla päättäjäiset peruskoululaisilla.

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:13  
+
0
meillä alkaa vasta 6 päivä kesäloma että sitä sitte odotellessa :))

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:47  
+
0
Okei, en oo jaksanu lukee matikkaa melkeen yhtään :-D Antaa nyt mennä miten menee. Ja huomenna alkais sitten kesäloma! (jollei lasketa perjantaina palautusta mukaan).
never regret something that once made you smile

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:55  
+
0
Ää ylihuomenna matikan ja sitä seuraavana saksan koe, miks just ne pahimmat tässä koeviikon kahtena ekana päivänä? Kun niiden jälkeen on sitten ihan löysäilyä (pe vapaa jes) ja ens viikolla vaan ruotsin koe. Yhyy en osaa tota matikkaa, mp-11 siis kyseessä :(. Ja saksaa nyt osaan vielä vähemmän, kohtuutonta, että b3:n kolmannella kurssilla pitäis osata jo jotain den dem der -juttuja! :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:56  
+
0
HAKATARU!! Sipulu ei nyt yhtään tykkää tästä :ylpea:
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 24.05.2010 klo 22:59  
+
0
NIINPÄ, HAKATARU! :ylpea:

Mitä se sun matikankoe käsittelee?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 25.05.2010 klo 12:37  
+
0
biologia 7½ :(

biologiasta ja maantiedosta 8 todistukseen :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 25.05.2010 klo 21:43  
+
0
Hei paljon onnea Reepolle ja Kennedylle mahtavista ylppäririveistä! :):)

tänään kävin minäkin vähän matti myöhäsenä hakemassa omat aakkoseni ja ihan tyydyttävä rivi sieltä tuli:

- äidinkieli E, tää oli noussu alustavasta just ja just täpärästi E:stä muutamaa pistettä vaille L:llään! En mä mitään laudaturia tosta missään vaiheessa tavoitellutkaan ja oon tosi tyytyväinen jo siihen e:hen niin tuntuu tosi mahtavalta että joku arvostaa mun kirjoittamistani :)
- ruotsi E, tää tuli jo syksyllä, ihan tajuton yllätys terveisin keskiarvo ko. oppiaineessa 6,8 :D:D
- englanti E, tämäkin syksyltä, L oli joskus tavotteena mutta oon kyllä tähän tosi tyytyväinen
- historia M, mun tavote oli yhtään tinkimättä E ja se tulikin alustavana, olin jo asennoitunut niin että magnaan en ole tyytyväinen ja menen uusimaan jos jaksan, no tämä jäi nyt sitten yhden pisteen päähän siitä E:stä ja ärsyttää niin paljon että en oikeasti jaksa lähteä uusimaan, pitäkööt kokeensa... Ainoa arvosana mihin olen oikeasti vähän pettynyt, ei se huono todellakaan ole mutta alle omien tavoitteiden.
- lyhyt matikka C, tää oli vapaaehtoinen ja mulle oli melkein se ja sama että mitä sieltä tulee, en edes tehnyt täysiin pisteisiin vaadittavaa määrää tehtäviä vaan valikoin ne päältä mitkä tiesin että osaan ainakin joten kuten. En lukenut matskua yhtään ennen tätä koska uskoin että tulen pääsemään kyllä läpi mutten mitään hyviä pisteitä tule kuitenkaan saamaan ja halusin keskittyä muihin aineisiin enemmän lukiessa. Ihan jees siis.
- pitkä ranska B, tää nyt oli vähän naurettava kokeilu mutta halusin kirjoittaa ranskan koska olen sitä ala-asteelta asti lukenut, ja pitkä kieli on kuitenkin aina suht arvostettu niin B on ihan ok kun C oli korkeintaan tavoitteena.
life is too short to live without poetry

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: KOULUKESKUSTELU - Tiistaina, 25.05.2010 klo 21:48  
+
0
Ihanaa, kokeet on ohi tältä vuodelta! Tai torstaina on vielä matikan koe, mutta en ole ikinä laskenut niitä sellaseiksi kokeiksi, koska niihin ei tavallaan lueta. Ainakaan minä.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 14:45  
+
0
kokeet ois nyt ohi! suuri helpotus.. mut tätä koulua pitäs vielä nää muutama päivä jaksaa..
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 18:55  
+
0
Onko se yleinen juttu kaikilla yläasteilla, ettei kasilla ole opoa? Siis että vain seiskalla ja ysillä sitä on?

Äh, muistan ko mun isosisko oli ysillä ja pidin sitä hurjan isona ja coolina juttuna ja sit ko itse olin ysillä, ni hitto soikoon. Olin ihan yhtä pieni ja tavallinen kun aina ennenkin :( Se ysiys ei näkynyt mussa mitenkään ;________;
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 18:58  
+
0
^ kyllä meillä oli kasillakin opoa.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 19:18  
+
0
Kiitos Reepo ja Fowy, ja Fowyllekin hurjasti onnea! Hieno rivi sullakin. n__n Vaikka uskon, että toi hissa harmittaa. :< Niin kun mun mummo sanoi mulle, pitäis kieltää tollaset yhden pisteen päähän jättämiset! Se tuntuu niin epäreilulta.


Mulla on huomenna pääsykoe!! Apuaaaa. Oon ihan nätisti sanottuna pississä tän homman kans, koska oon jo tänään ollu ihan paniikissa asian takia. Huomenna siis varmaan hengailen Jyväskylän yliopiston liikuntarakennuksen vessassa purjoilemassa siinä joskus ennen kymmentä kun saattaa "vähäsen" jännittää. :D:D:D Lukenut olevinaan ainakin olen hyvin, tehnyt muistiinpanoja ja päntännyt kaikenlaisilla muistisäännöillä, mutta silti tuntuu epävarmalta.
Taustapisteitä saan ihan kivasti (23 jos laskuriin on luottaminen), mutta oon jo melkolailla asennoitunu välivuoteen. Sen verran epävarmaa tuonne on päästä, kun hakijoita on 45 yhtä paikkaa kohden. :peukku: Uskoisin, että aika moni hakija voi ohittaa mut koepisteissä nimittäin.

Mut eipä siinä, ensi keväänä sitte uudestaan.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 19:21  
+
0
Mullakin huomenna pääsykoe. Ei jännitä ollenkaan. :D Paitsi se, että miten pääsen/löydän sinne. :mietiskel: Lukemiset on jääny totaalisen minimaaliseksi, mutta mennään nyt koettamaan.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:36  
+
0
:jjei:Nyt on terveystiedon kaikki kirjat hankittu ja oon valmis hakemaan sen een ens syksynä!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:36)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:42  
+
0
Taitaa tulla tähän mennessä paras todistus koskaan :) Matikanki sain nostettua ysiin, se on jo saavutus mulle. Kässästä ja liiksasta tulee kasi, kaikista muista aika varmasti 9, paitsi enkusta 10 :D Ihmettelen sitä ku en oo paljoo mitään tehny, hyvä ku kirjoja ees avannu ku on ollu joku koe, mut silti näi hyvin menny.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:44)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 21:48  
+
0
pe vika koe, ussa ja satuttii näkee se koe kavereitten kaa etukätee nii toivottavasti tulis kymppi :D nii saattasin sitte saada todistukseenki...

mun ka varmaan vähän laskee, muttei mitenkään pahasti ku viime vuonna oli 9.4 nii nyt varmaa jotain ysin. ku tuskimpa kauheesti kymppejä tulee, mutta liikka ja käytös (ehkä) varmaan ainoot kasit.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 27.05.2010 klo 13:11  
+
0
Voi luoja! :D ja kada tulee heti kertomaan miten pääsykoe meni. :)

Musta se tuntu yllättävän helpolta. Vähän kyl säikähdin, kun kaikki tehtävät oli pakollisia, luulin että osa on vapaavalintaisia, mutta ihan hyvä se oli noinkin. Sain kaikkiin vastattua ees jotain, vaikka varsinkin se immuunipuolustus tehtävä oli sellanen, mikä jäi aika tyngäks. :D Mut ei meidän kirjas lukenu!
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.05.2010 klo 13:44)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 27.05.2010 klo 13:52  
+
0
Ohi on! n____n nyt sitä ollaan sitte lähihoitaja (:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 27.05.2010 klo 13:54  
+
0
Onnea Stu!

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 23:15)