JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53
Koulukeskustelu
H1N1

Viestimäärä: 4401
No jos nyt palauttaasin kaikki työt mitä on koneella ja työssäoppimisen portfolion nii saisin varmaa kokoon sen 110 ov suunnillee, mut en jaksa. Ku suurin osa töistä on semmosia mikkä pitää vaa tulostaa koneelta, nii sen kerkiää syksylläki sitte aaaaaaeeva hyvin.
Ja 5 ov viikkoo saan kasaan täs kesän aikana ilimeesesti.
Tuskallista. :D
Ja 5 ov viikkoo saan kasaan täs kesän aikana ilimeesesti.
Tuskallista. :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
You've heard what I've done not what I've been through.
Haru_

Viestimäärä: 29
Tokya

Viestimäärä: 2012
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Mua harmittaa ihan älyttömästi, etten valmistunut. Ja vielä niinkin pienen jutun takia. Kateellisena kattelen muita, kun ne hehkuttaa facebookissa valmistumistaan :( Mut syksyllä sit on meikäläisen vuoro.
//Niin ja ärsyttää sekin, etten pääse katsomaan muiden valmistumista. kun mulla ei ole rahaa. Matkat kun maksais sen 2,90e + 6,90e x 2 :((
//Niin ja ärsyttää sekin, etten pääse katsomaan muiden valmistumista. kun mulla ei ole rahaa. Matkat kun maksais sen 2,90e + 6,90e x 2 :((
Varjo 12/2010 ♥
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 14:05)
Karona

Viestimäärä: 1347
Onnee Tokyalle!
Huomenna vielä kevätjuhla ja sitte loma... Ainoo mikä pelottaa todistuksesessa on liikka, nyt joudun jännittää pysyykö se ees kasissa :D Ei mua itteeni nyt kauheesti haittaa vaik olis seiska, kun tiiän et oon kuitenki liikunnallinen, mut nolottaa mitä porukat sanoo....
Huomenna vielä kevätjuhla ja sitte loma... Ainoo mikä pelottaa todistuksesessa on liikka, nyt joudun jännittää pysyykö se ees kasissa :D Ei mua itteeni nyt kauheesti haittaa vaik olis seiska, kun tiiän et oon kuitenki liikunnallinen, mut nolottaa mitä porukat sanoo....
Wallen

Viestimäärä: 9188
Kennedy

Viestimäärä: 1808
Onnee Toksu! Hieno todistuskin. :)
Mullakin on huomenna pippalot, kun ylioppilaaksi pääsen. Itteäni hämmentää, että miten erikoisena ja hienona tätä saavutusta pidetään. D: Oon saanu tajuttomasti muistamisia ja kortteja ja kaikkea jo nyt. :o Ei tää itestä niin kauheen kummalta tunnu. ^__^''
Ja sain tänään myös stipendin, ja historian yo-kokeessa menestymisen johdosta hissan opettajan valkkaaman kirjan. :) Se valitsi mulle just oikeen teoksen! Hannele Klemettilän "Ritari Siniparta. Gilles De Rais'n tarina", joka pääsee kyllä heti lukujonooni. ^_^ Varmasti aika hirvittävä kirja, mutta sekä mulla että mun opettajalla on kierohko mieltymys juuri tämänkaltaisiin tositarinoihin.
Mullakin on huomenna pippalot, kun ylioppilaaksi pääsen. Itteäni hämmentää, että miten erikoisena ja hienona tätä saavutusta pidetään. D: Oon saanu tajuttomasti muistamisia ja kortteja ja kaikkea jo nyt. :o Ei tää itestä niin kauheen kummalta tunnu. ^__^''
Ja sain tänään myös stipendin, ja historian yo-kokeessa menestymisen johdosta hissan opettajan valkkaaman kirjan. :) Se valitsi mulle just oikeen teoksen! Hannele Klemettilän "Ritari Siniparta. Gilles De Rais'n tarina", joka pääsee kyllä heti lukujonooni. ^_^ Varmasti aika hirvittävä kirja, mutta sekä mulla että mun opettajalla on kierohko mieltymys juuri tämänkaltaisiin tositarinoihin.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Rosiee

Viestimäärä: 1014
vetäsin elämäni ensimmäisen nelosen!! no okei itse asias se oli kyl 5 mut pyysin sen neloseks että pääsisin uusimaan syksyllä... oli kyllä niin huolimattomuusvirheitä jotkut et huhhuh, toisia tehtäviä en sit kyl osannu ollenkaa :D ja maa10 siis kysees. muuten tuli kokeista ihan hyviä(8 ja 8) ja pari suoritusmerkintää. nyt hyväl mielel kesälomalle, ja ruotsin ylppäreihin lukemaan! :))
//niin ja onnea kaikille ylioppilaille ja valmistuneille!
//niin ja onnea kaikille ylioppilaille ja valmistuneille!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 23:53)
Karona

Viestimäärä: 1347
onnee täältäki kaikille lakin saaneille ja valmistuneille :)
JES liikka pysy kasis! :--D olin melkose varma et ois tullu seiska ku kavereille tuli... sen lisäks käytös oli kasi, muut ysii ja kymppii =) meil kyl menee tyhmästi et toi todistus mikä nyt saatii on vaa vikan jakson, siin kyl näkee ne kaikki seiskan ja kasinki numerot mut ei saa laskettuu koko vuoden ka:t... vikan jakson lukuaineitten ka 9.3
JES liikka pysy kasis! :--D olin melkose varma et ois tullu seiska ku kavereille tuli... sen lisäks käytös oli kasi, muut ysii ja kymppii =) meil kyl menee tyhmästi et toi todistus mikä nyt saatii on vaa vikan jakson, siin kyl näkee ne kaikki seiskan ja kasinki numerot mut ei saa laskettuu koko vuoden ka:t... vikan jakson lukuaineitten ka 9.3
Wallen

Viestimäärä: 9188
äidinkieli 9
vivi 8
englanti 7
ruotsi 8
matikka 7
fysiikka 6
kemia 6
maantieto 8
biologia 8
yhteiskuntaoppi 9
kuvis 8
toinen kuvis 8
historia 8
terveystieto 9
liikunta 8
liikunta 9
uskonto 8
musiikki 9
kotitalous 8
ka vissiin kaikki 7.9 ja lukuaineiden ka oli 7.7
oon tosi tyytyväinen kyllä :-) lukioon toivottavasti pääsen ja muutenki huippua ku loma alko<3
vivi 8
englanti 7
ruotsi 8
matikka 7
fysiikka 6
kemia 6
maantieto 8
biologia 8
yhteiskuntaoppi 9
kuvis 8
toinen kuvis 8
historia 8
terveystieto 9
liikunta 8
liikunta 9
uskonto 8
musiikki 9
kotitalous 8
ka vissiin kaikki 7.9 ja lukuaineiden ka oli 7.7
oon tosi tyytyväinen kyllä :-) lukioon toivottavasti pääsen ja muutenki huippua ku loma alko<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
keps

Viestimäärä: 1133
megana onnea kaikille valmistuneille ja ylioppilaille, sitä odotellessa!
mehän ei siis saatu mitään todistuksia nyt, mutta mulla on ensi vuoden ekassa jaksossa kaikki mun kaksi avointa kurssia (kokeet tekemättä), toinen matikan nelosista, ruotsikolmosen 4, ruotsikakkonen keskeytetty, liikan keskeytetty (?) puolikas ja semmosta, et ei oo kovin jepa menny tää eka vuosi, joku 21kurssia kasassa siitä toivotusta 30.. heh
mehän ei siis saatu mitään todistuksia nyt, mutta mulla on ensi vuoden ekassa jaksossa kaikki mun kaksi avointa kurssia (kokeet tekemättä), toinen matikan nelosista, ruotsikolmosen 4, ruotsikakkonen keskeytetty, liikan keskeytetty (?) puolikas ja semmosta, et ei oo kovin jepa menny tää eka vuosi, joku 21kurssia kasassa siitä toivotusta 30.. heh
Café

Viestimäärä: 673
käytös 10
äikkä 9
enkku 10
ruotsi 10
uskonto 9
historia 10
matikka 9
fysiikka 10
kemia 10
biologia 10
maantieto 10
musiikki 9
kuvis 9
köksä 10
liikunta 8
kässä 9
terveystieto 9
ka on käsittääkseni 9.43 :)
äikkä 9
enkku 10
ruotsi 10
uskonto 9
historia 10
matikka 9
fysiikka 10
kemia 10
biologia 10
maantieto 10
musiikki 9
kuvis 9
köksä 10
liikunta 8
kässä 9
terveystieto 9
ka on käsittääkseni 9.43 :)
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -
- Patrick Kane -
MAD

Viestimäärä: 6504
minu keskiarvo tais olla 8.41. ihan oko mutta on ollu kyllä joskus yli ysinki..... :D
dronttiedward

Viestimäärä: 5224
Mä oon tosi lusmu opiskelemaan, mut kurssit mä oon saanu ihan hyvin kasaan koska en todellakaan aio jäädä lukioon yhtään pidemmäksi aikaa. Se olis supersäälittävää ottaen huomioon, että mun neljättä välivuotta pitävä ja äikästä I:n kirjottanut velikin valmistu sillon ku pitikin. Joten ens vuonna tähän aikaan sit mun juhlat 
Mulla on kirjotuksien suhteen ihan hullut tavotteet, ja oonki miettiny et alan reaaleja lukemaan jo nyt kesällä ja luen kaikki kirjat jonku viis kertaa läpi... :-DD

Mulla on kirjotuksien suhteen ihan hullut tavotteet, ja oonki miettiny et alan reaaleja lukemaan jo nyt kesällä ja luen kaikki kirjat jonku viis kertaa läpi... :-DD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
Hooveri

Viestimäärä: 1828
Keskiarvo 9,33, laski joulusta ( silloin 9,41, yks numero siis vaan laski ) ja harmittaa ihan hirveesti... täytyy vaan odotella nyt sitä 16.6 ni näkee pääsinkö nyt sinne minne halusin.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
Cendre

Viestimäärä: 532
Minea

Viestimäärä: 76
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7365 |
Viestejä yhteensä | 548693 |