Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 58

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 19:16  
+
0
Munki on päästävä nollaa! Ja perjantaina lähen vaikka yksin! No ei, on monet kaverit menossa niin ei oo puutetta seurasta mut rahasta on. Mulla on iltaan laitettavana max 30e rahaa (sis. sisäänpääsyn) niin tota haluun johonki missä on happy hour tai ilmanen sisäänpääsy tai molemmat! Viime viikonloppuna makasin vaan himassa ja sitä edellinen viikonloppu oli vaan niin paaeeska et tarviin nyt jonku kivan illan nyt! Mut alustavat (hyvät&edulliset) suunnitelmat jo tehty niin hätää ei ainakaan pitäis olla!

edit. Drinkki ilta tyttöjen kans vai baariin? tyhmä kysymys... baariin nyt mielummi.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.09.2010 klo 12:03)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 23.09.2010 klo 17:33  
+
0
Eilen relaxinin kautta päädttiin amarilloon ja voiku vihaan sitä >:f hirvee lihatiski, huono tanssitila ja äh. ainut hyvä oli et mustikkashotti oli vaa 2.50. ja alakerrassa soi jätkäjätkät

Huomenna varmaan taas kallioon ja siitä veikkaisin perhoseen ku tutulla syndet! Ja lauantaina herkkuun
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 23.09.2010 klo 23:17  
+
0
vihaan perhosta
never regret something that once made you smile

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 24.09.2010 klo 06:56  
+
0

tuleaari kirjoitti:


Ja lauantaina herkkuun



Sama! :-D En oo ikinä käyny Herkussa, joten nyt ois jo korkee aika...
Mut voi että mä rakastan opiskelijahintoja! Kalja, siideri ja shottilasi 1e, lonkero yleensä 1,5e =)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 24.09.2010 klo 06:57)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 15:43  
+
0
mä taas vihaan amarilloa ylikaiken... ja perhonen on samaa luokkaa, se sisustus on niin kauhee! mut siel on kiva baarimikko joka anto mulle alennusta.:D

joo perjantaina oli tosiaa totaalinen nollaus. olin ihan kauheessa tuiskeessa!:D:D ilta on vähän hämärä joiltakin osin, ja la aamulla oli vähän heikko fiilis. muttaaaa, oli kyllä ihan super hauskaa!! oltiin ensin tivolis (siel oli aika vähä porukkaa) ja siitä mentii herkkuu. rahaa ei kulunu paljoa ja muutenki kaikki meni ihan loistavasti. :))
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 17:04  
+
0
^ mäki olin herkussa perjantaina! mut en huomannu sua missään. ja haluun käydä tivolis, olikse kiva?
never regret something that once made you smile

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 18:43  
+
0
siis mä en tiiä missä mä oon siellä oikein pyöriny :D:DD muistan kyl et olin tanssii jonku aikaa (varmaa sit aika pitkää?) mut niinku muuten on vähä hämärää......... :)) btw näitkö sen krokotiilimiehen?? :D
ja tivoli oli... no, ihan jees sellai. :D mut porukkaa ei ollu nimekskää, eli kaikki tyylii istu siel ja vaa muutama oli tanssii. se oli mun mielest jotenki sokkeloinen mut voi johtuu siitäki et olin tosiaa jo siin vaihees ihan mukavis. :DD mun arvostelukykyyn ei siis ehkä nyt kannata ihan luotta!

joo huhhuh ei kyl vähää aikaa oo taaas ollu tollasta. eikä vähää aikaa tarvii juoda. :D tosin nyt on taas tiedos kaikkee kivaa et luultavasti oon dokaa jo next weekend. :-)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 27.09.2010 klo 14:26  
+
0
Mulla oli paras viikonloppu ikänä. Perjantaina joku vanhempi herrasmies tarjos mulle humalatilan (ja L:lle limua, koska sen piti vielä ajaa keikkakamat takas himaan) ja sen jälkeen baarimikolle ei kelvannut mun rahat, vaan sekin tahtoi tarjota mulle muutaman :D

Lauantaina Brucen synttäreillä oli ihan hurjan hyvä meno, vaikka mun nuori ystäväni joikin itsensä ihan hirveään kuntoon ja sain sitä sitten melkein kantaa mun luo. Onneks oli L mukana. Inhoan sitä, että ihmiset lähtee juomaan eivätkä tiedä rajojaan ja sit muut saa vahtia niitä, kun ei niitä viiti jättää oman onnensa nojaankaan. Ja monissa tapauksissa oon vielä luvannut majottaa ne, joten on enempi vaan "pakko" pitää huolta.

Mut kuitenkin! Vuokrattiin THL-foorumin kera Katikselta leffasali, jossa katottiin Brucen uusin live-DVD ja jossa jo alottelin kittaamalla minttuliköörin, musta oli huvittavaa että olin edellisenä iltana kännissä ja sit seuraavana päivänä kolmen aikaan jo myös. Sit pari tuntia hengailua (Kiasmalla!! Oi, tuli ihan villi nuoruus mieleen) ja sit Dante'siin juhlistamaan Brucen synttäreitä ja sielläkin mulle tarjottiin, koska monet innostu mun Bruce-tatuoinnista niin kovin :D:D Taisin yhden ostaa itse ja sit join aika lailla sisälle salakuljettamaani 40 volttista vodkaa, joka oikeasti oli ihan tajuttoman hyvää. Pitkään aikaan juonutkaan noin hyvää vodkaa.


Mut aaah, parasta oli ja tuon foorumin väki on oikeasti parasta ikänä! Eikä ollut kumpaisenakaan aamuna krapulasta tietoakaan, vaikka juotua tulikin aika paljon. Oli ihan hyvä idea lopettaa krapulointi. Menee vaan aamut pilalle :)
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 00:50  
+
0

Rosiee kirjoitti:

siis mä en tiiä missä mä oon siellä oikein pyöriny :D:DD muistan kyl et olin tanssii jonku aikaa (varmaa sit aika pitkää?) mut niinku muuten on vähä hämärää......... :)) btw näitkö sen krokotiilimiehen?? :D
ja tivoli oli... no, ihan jees sellai. :D mut porukkaa ei ollu nimekskää, eli kaikki tyylii istu siel ja vaa muutama oli tanssii. se oli mun mielest jotenki sokkeloinen mut voi johtuu siitäki et olin tosiaa jo siin vaihees ihan mukavis. :DD mun arvostelukykyyn ei siis ehkä nyt kannata ihan luotta!

Jooo näin sen krokotiilimiehen!! Jäin vaa lagaa hetkeks ku näin sen tanssimas mun lähel et mitä hittoa tolla on päällä......onks toi krokotiili...... :D:D ja sit mietin et sil on varmaan kuuma.
Mut joo okei, täytyy kyl joskus käydä tsekkaa toi tivoli. Voi olla et sinne tulee vast tosi myöhään jengii, oon pari kertaa ollu baaris mis on oikeesti ollu koko ilta iha törkeen lame sillee yleisesti ottaen (porukka siis ei tanssinu melkee yhtää jne) mut sit joku vajaa kaks tuntia ennen pilkkua homma räjähtää ihan käsiin :D:D
never regret something that once made you smile

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 20:29  
+
0
hahah jooo se tuli juttelee mulle ku olin tanssii :DDD olin vaa sellai "ööööö mitäs hittoa" :D 25v ranskalainen (Y) hajoiltii sille hieman.
ja jepp voi kyl olla et myöhemmin olis ollu parempi meno siel tivolis :)

dodii ens vkl ois sit tiedos jengi-iltaa ja la jonneki baarii... douh, kai sitä on "pakko" vähä juoda. :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 22:34  
+
0
Tititititdii oon iha innoissaa ku turkuun tulee uus baari!! :DDD Lähiaikoina pitäs aueta Turun Tivoli. En yhtää tiiä mikä on paikan imago tai mitää, mut jotain uutta, nii jeee! Millanen paikka toi tivoli siellä pk-seudulla on?
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 14:45  
+
0
^ just tossa yläpuolella rosieen kans puhuttiin vähä tivolista :D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:03  
+
0
Drinkerot oli muuten tosi hyviä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:10  
+
0
^ Nii on! Tai siis se valkovenäläinen, inhoon sitä ällö-makeeta margaritaa :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:15  
+
0
Mä tykkäsin molemmista. :D Join niitä kuin sieni, kun H osti mulle niitä neljä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:51  
+
0
Musta Drinkerot on ihan karmeita! :D Oikeesti.... Ostin niitä kerran yksiin illanistujaisiin ja just ja just sain alas ne. Toisaalta oon huomannu, et oon käyny aika nirsoks muutenkin alkoholijuomien suhteen. Siiderit on pahoja, lonkerot ja kaljakin vähän niin ja näin . Punkku on ihan OK hyvän ruuan kanssa ja salmari kanssa menee. :-D Ja tietty monet drinkit baarissa.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:53  
+
0
Mun mielestä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta viinit on pahoja. Lonkeroista menee muutama maustettu, mutta se normaali greippimaku ei ole yhtä hyvä. Kyllä sitäkin juo, mutta muut on parempia. Olut on parasta, drinkerot on hyviä ja tosi monet drinkit on mahtavia! :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:59  
+
0
lonkerot ja siiderit on aika pahaa ja bissee en voi juoda kulaustakaan laattaamatta. Shotit (tequila mmm♥ ja salmari johon oon kyllä vähän kyllästynyt) yms menee, samoin ihanat drinkit ja kolapohjaset on ihania ja just tuo valkovenäläinen.
Ja vaikka vihaankin nykyää just siidereitä ja lonkeroita ni silti aina niitä juon.
Viinit on nam nam nam ruuan kanssa, dokausmielessä ei niin nam nam mut menettelee :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 19:28  
+
0
mä en tykkää yleisesti ottaen yhtään viineistä enkä hirveesti skumpasta mut kyl sitä juo. bisseä siis en juo mut siideri ja lokerot on hyviä (paitsi kultalonkero hyihyi). drinkerot on iha kamalia mut sit monet drinkit on tietysti tosi hyviä :-D perryy ja salmarii on yleisin perussetti baarissa :D ja sit välil marianne ja valkovenäläinen on aika yleinen. kerran sain baaris drinksun joka maistu ihan raalta kakkutaikinalta, se oli hyvää sen kolme ekaa huikkaa ja sit se meni jo yli. mut ei mitään tietoo mitä se oli ku sanoin vaan baarimikolle tee mulle joku makee drinkki.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.09.2010 klo 11:20)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 19:31  
+
0
Mulla menee baarissa yleensä kaljaa, mustikkashotteja, fisua, karpalolonkkua, kossubatteria ja valkovenäläistä. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)