Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 58

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 19:40  
+
0
kossubatteri ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 22:44  
+
0
Mä oon tosi huono drinkkienjuoja baarissa, mä oon just sellanen mikä kittaa baareissa vaan hanatuotteita, kaljaa ja päärynäsiideriä pääosin :D
Sit välil REPÄSEN ja tilaan mansikkamargaritan. En vaan oo kauheesti löytäny mitään hyviä drinkkejä, pari namia maistoin joskus mutten yhtään muista mitä ne oli. Hmph.
Ehdotelkaa mulle jotain hyviä drinksuja! Ei mielellään mitään maitopohjasia, ellei sit tietty oo jotain supernameja :D Eikä mitään mis on salmaria tms! Ja ööö. Ei saa viina maistua. Jotain aika makeita mut ei välttist mitään liian ällöjä. Ok oon vaativa :D
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 22:53  
+
0
Mä juon baarissa oikeastaan aina vaan lonkeroa. Joskus salmarishotteja, muttei oikein koskaan mitään drinkkejä.
Varjo 12/2010 ♥

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 00:32  
+
0
mullei oo varaa drinkkeihi.. :DD eli yleensä jotai perus hanatuotteit, siiderii tai lonkeroo. ja sit jotai shottei tietty (salmari aika perus)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 00:48  
+
0

Rosiee kirjoitti:

mullei oo varaa drinkkeihi..

Sama vika Rahikaisella, siks mäkin pitäydyn niissä lonkeroissa :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 10:54  
+
0
Okei.... en ookkaa hetkeen päässy tälläseen känniin :D:D Ihan järkyttävää, oon varmaa vieläki vähä humalassa. Yöllä kävin ystävystymäs vessanpöntön kans ja sillee!
Mut jees meni 12 e rahaa ja sil kittasin varmaan tunnin sisään 3 salmarishottia ja 5 perryä (juomat oli 1,50e) ja sit pojat vielä tarjos mulle pari shottia ja otin vielä huikkia sieltä täältä... piti kyl lähtee aika aikasin himaa vaikken ois halunnu ku olin iha liian vauhdis mutku melkee kaikil tänää koulua/töitä (kuten mullakin... tuun kuolemaan) nii olin joskus puol kaks jo himas hyvin hyvin heikossa hapessa mut nyt on yllättävän hyvä olo!
Ainii, se oli kyl ihan suht. ahdistavaa ku yhtään liiottelematta ihmisist tuolla oli 90% miehiä (tai siis poikia...ugh), ja mielummin nyt miehiä ku naisia tietty mut sit ku alkaa tuntuu silt et oot joku seepra savannilla ja siin on lauma leijonia nälkäsinä sun ympärillä nii ei oo enää hyvä :D onneks A ystävällisesti esitti mun poikaystävää osan ajasta.

Pidän varmaan semiselvän perjantain, eikä oo kyllä rahaakaa.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.09.2010 klo 11:05)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 14:42  
+
0
voi luoja. pejantaina meni NIIN YLI. join aivan helvvtisti liikaa, kierin herkun portaat alas, kaadoin ihmisiä, laattasin sinne yläkertaan, en muista mitään, mut heitettiin ulos.......... ja joku oli laittanu mun narikassa olevaan laukkuun viinapullon?? D: kauheeta. en enää ikin juo noin paljon.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 20:49  
+
0
koiratytöt on ihan kauheita juoppoja!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 20:52  
+
0
Huomenna känni , en vaan kestä näitä miehiä !! Ihan sama vaik tiistaina on koulu, mulla on tequila, kaveri ja paikka ni byebye huolet ja murheet <3

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 20:59  
+
0
Oli taas eilen kaikenlaista. Oltiin Armaksessa katsomassa Fintelligensiä eikä mun oikeastaan pitänyt edes juoda. Itse ostin vaan kaks kelkkaa mitkä vedin ihan mielelläni, muusta maksupuolesta piti huolen random mieheke kuka kiikutti mulle fisun, tuopin ja jotain randomeja drinkkejä :D ihan hyvä kuosihan sillä saatiin voi huhhuh.
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 21:15  
+
0
Taasko mä olin koiratytön kaa samaan aikaan baarissa! En nähny sua tuleaari missään :( harmi... oisin halunnu nähä ku kierit ne portaat alas :D:D

Mä en kyllä tykkää herkustakaan yhtään, se on niin teini.
never regret something that once made you smile

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 21:18  
+
0
^niin on! ja vihaan ku kaikki haluu sinne ja oon ite aina vastaan sitä ajatusta! :D aarrr
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 21:29  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Taasko mä olin koiratytön kaa samaan aikaan baarissa! En nähny sua tuleaari missään :( harmi... oisin halunnu nähä ku kierit ne portaat alas :D:D
Mä en kyllä tykkää herkustakaan yhtään, se on niin teini.


:D etkä olis halunnu. meinaisn mm. saada turpaan joltai tytöltä kenen päälle olin kaatunu
(kuulemma, ei muistikuvia.) nyt vaa on olo vielki sellane ku oisin jääny rekan alle. vihaan niitä portaita!

ja joo, nyt viimeaikoina mul vaa hemmetin huonoi kokemuksii herkusta joten ei huvita sekää enää. Ehkä tästä lähtien oon vaa Kalliossa. Esim perus relaxin ja mascot ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 21:40  
+
0
Mä olin lauantaina Herkussa! Olin yhden tyypin kanssa kun päädyttiin vahingossa kahdestaan keskustaan, vaikka sinne piti tulla paljon porukkaa.... Tanssin vaan sen ja sen kavereiden kanssa jotain hiton UKKOMETSOA siellä alakerrassa ja nauroin vaan ihan järkyttävän paljon kun se oli niin järjetöntä ja ne jätkät oli aivan toisesta maailmasta mistä minä. :D Kävin mä siellä yläkerrassakin, mutta en jotenkin lämmennyt sille paikalle.

Tiedättekö mistä tietää että pahin teiniörvellysvaihe on mennyt ohi? -Enää ei muista missä järjestyksessä tequila juodaan....
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:19  
+
0
^mäkin!! :D hitto en nähny sua ollenkaa :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:42  
+
0

Rosiee kirjoitti:

^niin on! ja vihaan ku kaikki haluu sinne ja oon ite aina vastaan sitä ajatusta! :D aarrr

Sama juttu! Paitsi perjantai on siitä hyvä et saa niit juomia puoleen hintaan. Ja on se sillee kyl kiva et siel on aina törkeen paljon tuttuja mutku se sit kans pursuu sellasia tuttuja joita ei välttämät haluis sinne samaan aikaan :-D
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:43  
+
0
^Hah! Olis kyllä voinut olla vähän epämääräinen ensitapaaminen! :D En ollut hirveässä kännissä, mutta tosiaan hengasin sen yhden jätkän kanssa ja se oli ihan erilainen mitä mä ja meininki oli sen mukaista.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 08.10.2010 klo 13:33  
+
0
AA PALJO MAKSAA fredan tivolii inee? nopee vastaus jos joku tietää pliis :)))))
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 09.10.2010 klo 19:38  
+
0
tänää swengiin sitten. vaik en suuri fani ookkaa ni iha jeees hyväl porukal ku ollaa menos :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 09.10.2010 klo 19:49  
+
0
Kalsarikännit kotosalla med pizza og avokki. Tosin pizzat ei ole vielä tulleet, mutta lonkeroa on ja lasipullossa taas <3
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)