Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 58

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 09.10.2010 klo 21:21  
+
0
Aika hieno suoritus multa. Mulla oli 10,50e rahaa sisäänpääsyn ja narikan jälkeen ja jotenki mä olin ihan järkyttäväs humalassa. juomat siis nyt oli puoleenhintaan mut en mä saanu tolla ku joku pari perryä ja kaks shottia ja lainasin kaverilta viel euron et sain ees noinkaan paljoo. kaverit oli kyl ihania ja jätti mulle runsaita pohjia.... tai siis tyyliin puol lasia ja litkin kaiken suunnilleen ykkösellä mut siis halpa ilta! ainii join jotain outoja siidereitä nopsasti vielä jonossa ja ne molemmat oli 7,3% joten kai neki sit vähän vaikutti, ainii ja otin kaverilla yhen kirkkaan shotinki. NO joo! nyt oon kyl ihan pa, keskiviikkon pitäis taas lähtee.... mut katellaa nyt säästänkö ne viikonloppuun.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 00:14  
+
0
Jee, oon yksin kotona ja odottelen H:ta. :D Vois avata yhden (jos meillä on....) ettei joudu kuskaamaan.

//No eipä ollut, mutta onneksi se tarvi kuskia odotettua aikaisemmin ja sain puhuttua vielä homman niin etten mun tarvi hakea sitä keskustasta vaan se tulee junalla Tiksiin. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.10.2010 klo 00:50)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 12:36  
+
0
PUNANEN KALA ♥♥♥♥
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 18:16  
+
0
Mansikkashotit ja mustikkashotit :love: mmmm lovelovelove!
Ostin eilen kans Mojiton (8e.........) mut ei ollu ees hyvää :q pettymys. Maistu jolleki hammasvedelle hyh
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 18:31  
+
0
Huhhuh, nyt on ehkä ihan hyvä, että oon ens viikonloppuna Pululla, etten pääse Kuopioon... :D Oltiin lauantaina Passionissa ja oli aika meininki, ja eilen vielä Onnelassa Colors presents: Tour de Finland -pippaloissa.

Meni ihan yllättävän paljon rahaa! Arrrrr ärsyttävää. :D Perjantaina meni 9,5 euroa + Mäkkiruuat ja lauantaina 10,5 e... Huh että Onnela oli kallis. Mut toisaalta kyllä kelpas, kun oli niin hyvät dj:t. :-)
Perjantai oli sinänsä vähän villimpi ilta, lauantaina ei enää oikeen ollu rahaa. :D Mikä oli ihan hyvä, koska oltiin tarkkana ettei joudut mihinkää kohtaukseen kun oltiin vähä niinko alaikäsinä sisällä. :d
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 18:33  
+
0
Pöh, miten joku ei muka tykkää mojitosta Yks parhaista n____n
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 18:35  
+
0
Mä ajattelin ostaa kotiin salmaria ja energiajuomaa ja tehdä siellä punaisia kaloja...
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 22:07  
+
0
Eilinen baari reissu Rumassa oli ihan huippu, muttaa....

olihan se Itsemurha ihan out of nowhere. Oon tottunu juomaan shotillisen Deathmetalia (absintti + jekku), mutta ku tää Itsemurha nimensä mukaisesti oli varmaan puolet enemmän samanmakuista litkua... ei yhtä vahvaa, mutta silti ihan kamalan makuista. Niinku jotain 50 volttista HAMMASTAHNAA.

Suosittelen silti lämpimästi Deathmetalia, mä oon alkanut päästä sen makuun niin hyvin, että tykkään usein baarireissuilla tilata sen ees kerran... toinen kerta osoittautuu usein turhaksi...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.10.2010 klo 22:08)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 22:34  
+
0
siis ei hitto meni taas eilen lujaa. :Dd aaaaaa. vedettiin ensin systerin luona kunnon pohjat ja jatkettii siitä vinyl pop up baarii (sellane drinkkibaari), jossa join broidin tilaamaa skumppaa. no siitä sitten jatkettiin circuksee, päästii ilmaseks sisää ja vip tilaan. vipis jotku jäbät vaa tarjoili ihan hullun meille viinaa.... no mut siel oli kyl pirun jees, ku siel oli uniikin keikka (+elastinen ja spekti), vaik en tykkää suomirapist ollenkaa, mut meno oli kiva. :D kaikkien piti olla pukeutuneina, mulla oli armeijakuosii oleva shortsipuku ja huivi pääs.

mut siis ei hemmettiii, olin kyllä taas niin jurrissa että huhhuh (ja rahaahan meni siis vaan bussiin ja pizzaan jonka söin yöl, ei ollenkaa juomiin). ihmettelen et mun kaikki tavarat on talles..... :D jooo, pizzan jälkee lähin viel jatkoille yhen frendin kaa. tänää oli ihanaa ku oltii perhee kans syömäs, oli hiukka heikko olo. ja nyt väsyttää ihan hulluna, pakko mennä samantien nukkuu
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 17:43  
+
0
Tänää kaiketi sit Rilloon........ hyi :(
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 14.10.2010 klo 15:39  
+
0
Lauantaina karppaaja-äiti vetää ekaa kertaa punkkua ja mä juon punaista kalaa!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 14.10.2010 klo 15:42  
+
0
Oon tissutellu melkein joka ilta nyt :D Eilen oli välipäivä ko säästelin vikaa lonkeroani :D Ei mut ens viikolla tulee sit taas otettua enempi, ko on ne alkoholipitoiset tuparit. Itseasiassa kahdet sellaiset, perjantaina ja sit la-su. Oh my.
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 21:25  
+
0
KAUHEE MORKKIS!

ja meni aika mukavasti rahaa eilen... kahen baarin sisäänpääsyihin ja juomiin ja yöbussit ja blääh on tää kallis harrastus! Tänää sit päädyin rilloon vähän drinksuttelee ja join drinkin nimeltä Jäätynyt tiivitaavi!! :D ja se oli oikeesti tosi hyvää!

Ainiin ja join eilen sellasen Slashin, hyi hitto :D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.10.2010 klo 22:09)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 03:48  
+
0
Mitä on Slash?

Käytiin Kentsun, Henryn ja Laurin kanssaa korkkaa meidän lähipubi ja se oli oikeasti kiva paikka! Lauri laulo karaokea ja Henry tarjos meille ässämixit, tosin Kentsu ei sit juonukaan omaansa joten minä kilttinä uhrauduin ja Heny anto valkovenäläisensä, joten senkin kilttinä tyttönä join alta pois ja sit pöllin elämäni ekan tuopin baarista. Mulla on samaan aikaan hurjan ylpeä olo, mutta myös hurjan huono omatunto :(((
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 19:40  
+
0
Täält ketää menos 69 aamuun Circukseen nyt keskiviikkona?
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 20:58  
+
0
mun piti alunperin mennä mut tuskin meen. ei innosta kyllä niin yhtään :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 21:15  
+
0
Juu, emmäkää oo aivan 100 varma. Riippuu lähteeks hyvä porukka messii :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 21.10.2010 klo 17:38  
+
0
Booliin vielä hedelmät ja mehutiiviste niin se ois niin sanotusti VALAMIS JUOTAVAKSI.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 21.10.2010 klo 18:21  
+
0
Huomenna juon suruuni Vonnelassa ja lauantaina Mascot ja Herkku ehkäpä. oivoi
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 17:49  
+
0
Tänää herkkuu joo voisi
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:00)