Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 58

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 23:48  
+
0
taisin nähä sut tulkku vonnelas. :D oli ihan kiva reissu, vaikka olinki kuskina. olit kiva vähä dance
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 23.10.2010 klo 23:57  
+
0
apua............................... D::D:D MUUTE! siel oli joku nurmijärviläine porukka laulaa karaokee ni kelasin et olitkohan sä niiden kaa siel :D hahah voi ei
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:05  
+
0
:DD:D bongasin sut tanssilattial! ja ööö no siis joo ne ainaki oli mun kavereit, ja iteki olin 2 kertaa laulaa parin kaverin kaa :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:10  
+
0
voi luoja.............. apua apua apaua miks en humannu sua :o no okei olin hieman humalassa.... join mm. eilen mun ekan cosmon!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:21  
+
0
haha :D:D voiii. et sä kyl tehny mitää nolouksia ;)

hitsi mua vähä ärsyttää ku sain kutsun "ilmasen viinan bileisiin" (hehe, kumman kaa juunou), siis circukses olis ollu syyskauden avajaiset, mut sit en oikei saanu ketää mukaa. k22 se ois tosin ollu, mutta kun mulla on toi vippikortti, niin ei ne oo ikänä siin papereit kysyny...... ilmasiks sisää ja ilmaset juomat(y). no mut ehkä iha hyvä vaa... :D

// nii ja pakko viel sanoo, et siel vonnelas tunnelmaa vähä latista jätkät, jotka tuli tanssilattial hinkkaa (ällötys) eikä ees tajunnu lopettaa, vaik siirryin muualle + lasinsirut jotka tarttu kengänpohjii, ja sit alko sattuu jalkoihin ku tanssi + se, et 2 kertaa joku meinas laattaa mun kengille (onneks vaa melkei)........ mut siis muuten oli tosi kivaa, eikä mua ees alkanu vtuttaa siinä kolmen aikaan yöllä, kuten useesti on käyny jos oon ollu selvänä baarissa. :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:25)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:34  
+
0
Jep :D ei kyl tarvii Vantaalle asti mennä. Iha samanlaine ku joku herkku en huomannu mitää eroo. Vitu läppä se ku siel alhaal oli se k24 puoli ni sitku meni sinne alakerran röökihuoneesee ni sellasii oikein ihania 40v miehii yrittää tulla pokaa :D:D nami
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:36)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 00:52  
+
0
hahaha:D:D namiii! no okei, muaki kyl tuli joku lähemmäs 30v jäbä (joka muuten näytti erehdyttävän paljon esko eerikäiseltä) pokailee siin ku oltii just lähös...... olin vaa sellai "me oltii kyl lähös...." ja sit se vaa veti mut väkisin tanssilattialle D: pääsin kyl livahtaa pois hah
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 14:30  
+
0
Ok nyt öö viikon tauko. En mee keskiivikkona vaik pakotettais. Olin eile ihan naaamat tai baaris olin vähän selvempi mut kaverilla olin iha sekasin :D ja kiistelin bussikuskin kanssa mun siideristä mutta sain pitää sen ku silitin tölkkiä ja sanoin et me käyttäydytään kiltisti..................... Mut oli iha hyvä ilta :D Loppuillast tapasin jotain oululaisia ja ne oli kyl vähän outoja. Kysyin yhessä vaiheessa et mistä te ootte "oulusta" "mitäää eikä?" "TURUSTA" "mitä EI???" "tampereeelta?" "täh......." "eiku kyl me ollaan oulusta" ja sit muutenki öö joo en oikee ymmärtäny niide juttuja.. :D:D ja ku lähin nii herkun ulkopuolella neljän jätkän porukka pysäytti meiät ja kysy neki jatkoille, kuuntelin niide murretta ja olin sillee no mistäs te nyt sit ootte? "ai mitä...me olllaa stadista!" ja katoin niit sillee huvittuneesti "no nii voidaa mennä vaik ajelee sporalla jos haluutte" oo......... :D Ne oli jostain en tiiä mistä...jostain syvältä :D mut kerroin et ne on vähän epätoivosia ja toivotin onnea etsintään. Oon täs nukkunu 3 tuntia 15 minuuttia ja pääsin tossa äskön rantautumaan viimein kotiin.

Ja aini perjantai oli kans iha jees! En ollu niin naamat ku eilen mut olin aika sopivis, kaveri oli kyl niin naamat et sai vähä kaittoo sen perään sitä ei se pysyny oikeen pystyssä ja tanssimas se vaan roikku kiinni niin itekään ei voinu oikeen tanssia ja puolet mun juomasta lens mun päälle ja sellasta niin se ilta meni vaan siinä :D:D Mut oli ihan semijees seki, vähän ehk ykstoikkonen... mut ei se midää, alottelut oli tosi jees!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 14:34)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 21:54  
+
0
Mä olen uuteen vuoteen asti juomatta pisaraakaan. Oon niin kyllästynyt tohon, että mulla menee tosi helposti överiksi..... Vihaan överikännejä yli kaiken enkä tavoittele niitä ikinä, mutta mulla ei vaan ole päässä minkäänlaista alkolukkoa enkä osaa lopettaa ajoissa, jos on tarkoitus bilettää. Juon ja juon ja juon, ja sitten oonkin yhtäkkiä ihan naamat. Ekana menee muisti, jonka jälkeen pystyn kuitenkin toimimaan ihan hyvin (en kaatuile tai ole riidanhaluinen tms.), mutta oon vaan harkitsemattomampi kuin normaalisti. Saatan tuhlata paljon rahaa, puhua typeriä tai yrittää tehdä itseäni kamalasti tykö, koska olen kännissä sitä mieltä että oon ihan järjettömän kaunis......... :D:DD En kuitenkaan kaatuile, konttaa tms. Jossain vaiheessa iltaa alkaa oksettaa ja heti sen jälkeen on pakko päästä nukkumaan. Aamulla sitten armoton krapula ja morkkis kun TAAS MENI ÖVERIKSI.

Vihaan, vihaan ja vihaan!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:08  
+
0
^No mut oot silti ihan söpö humalassakin :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:33  
+
0
Ihan tajuttoman söpö joo. Oikeasti, oon niin kateellinen kaikille joilla on päässä jonkinlainen alkolukko. :D Oon niin epäonnistunut yksilö ton suhteen.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:49  
+
0
Mietittii et lähetää isol kaveriporukal ryyppää randomisti jonnekki tampereelle tai kouvolaa tai lahtee tai ihan minne vaa ei meit määränpää niikää kiinnosta :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:56  
+
0
Mäkin aattelin pitää vähän taukoa juomisesta, nykyään kun tulee oltua sen vähintään kerran viikossa humalassa. Normaalisti kun juon itteni humalaan ehkä kerran kahessa kuussa, nyt viimesen parin kk:n aikana mennyt vähän liiankin usein viihteen puolelle. Alkaa mennä maku koko juomisesta... Toisaalta ens viikonloppuna olis yhet pippalot, joihin haluisin kyl ehkä mennä, mut voihan siellä sitten olla juomattakin (toisaalta musta on äärimmäisen tylsää olla yksin selvänä bileissä). Lauantaina koin myös pitkästä aikaa krapulan, nyt viime viikkoina sitä ei oo jostain syystä tullut, vaikka aikaisemmin kärsin ihan törkeistä darroista...

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 11:00  
+
0
Mulla on nyt tupareiden vuoksi tullut juopoteltua aika rankallakin kädellä. Viime viikonloppuna sekä pe, että la oli humalapäiviä ja sitä edellisenä viikonloppuna myös. Sit taas viikolla on tullut remontin yhteydessä otettua pari muutama päivänä viikossa ja sitä rataa. Ens viikonloppu mitä ilmeisimmin selvinpäin, eikä haittaa yhtään! :)
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 17:10  
+
0
tänää salee fredan tivolin halloween juttuu

äh mitäää se onki kai k19 :O no pääsisköhän sinne silti tänää 18v ku siel on joku spessu juttu ää
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 29.10.2010 klo 17:41)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 19:36  
+
0
huomenna say cosmopolitan- pottu ja kaverin syndeeet ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 21:57  
+
0

tuleaari kirjoitti:

tänää salee fredan tivolin halloween juttuu

äh mitäää se onki kai k19 :O no pääsisköhän sinne silti tänää 18v ku siel on joku spessu juttu ää

peeässs vähä myöhäs ja turha tieto enää täs vaihees varmaa mut se on k18 halloweenin
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 12:21  
+
0
joo nii oliki :D vähä harmillista ku nyt ei menty sit sinne mut no joo.

Huomenna (sunnuntaina) Tigeriin kaverin synttäreitä juhlimaan :) Ilmanen sisäänpääsy ja euron hanajuomat! Ei paha.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 12:54  
+
0
TÄNÄÄN sit johonkin. Luultavasti tivoliin mut meen kyllä ihan mihin vaan. Ja jos nyt porukka rupee peruu nii revin hiukset mun päästä.

// tää ei oo totta... mä lähen kohta vaikka yksin, tai noiden kanssa mut tavallaan siis yksin.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.10.2010 klo 13:49)

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 14:20  
+
0
Noniiiin tuli käytyä Tigerissa black&white-partyissa. Oli yllättävän hauskaa vaik oli vaan 3 kaveria mukana + random tuttuihin törmäiltiin. Yks kaveripoika feidas ihan viime sekunneilla ja mulla oli sille lippukin..... No mut taas vähä tanssahdeltiin! En taaskaan ollut kovin humalassa, itseltä löytyy se kyky lopettaa jos siltä tuntuu :D (oon vaan ehkä kahdesti ollut oikeasti tosi humalassa) Tiger on ihan tyylikäs paikka, en sitte tiiä millanen normaalisti mut ainakin 100 aamussa ja nyt kun oli enemmistö abeja niin kyllähän se vähän sit taas ärsytti kun loppuillasta lattia täynnä lasia jne.
Hassuinta oli kun törmäsin kolmen vuoden takaiseen exään (samalla mun ainoa oikea seurustelusuhde). Juttu ei loppunut kovin hyviin väleihin mut nyt oli varmaan menny jo niin paljon aikaa et oli vaan kiva nähä ja kuulla mitä kuuluu. Vedin hihasta ja sehän hyökkäs halaamaan :D juteltiin useempaan kertaan (loppuillasta herra oli kyllä suhteellisen naamat) ja tanssittiinkin kavereiden kanssa korokkeilla!
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.10.2010 klo 14:21)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:15)