Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 58

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 30.10.2010 klo 19:28  
+
0
Noo vedän nyt kotikännejä lökäreissä ja karvatossuissa! Kaks kaveria tulee kohta punkun ja jonku greippijutun kanssa tänne ja tuo samal kaupast vähän mehua mulle et pääsen tohon viinaan käsiks... ihan jees! Oon nyt juonu yhen siiderin, 4 vielä jääkaapissa, plus puol pulloa leiskaa, balua ja jotain muita iha juotavan näkösiä pulloja.... kai tää tästä :D Ja illalla ehk baariin! Tytöt ei tuu ainakaan messiin mut jos lähen sitten ton miesporukan kanssa..

// Okei, ei se ilta oikee ihan nappiin menny, mutta oli silti tosi hauskaa! Vetelin drinksuja tyhjään vatsaan onnellisena. Kaverit lähti 23.45 pois ja mä ajattelin lähtee 00.05 bussilla stadiin baariin noiden luo mutta siinä sit kävi niin et olin jo ihan valmis ja odottelin vaan et millon lähen pysäkille nii joutu vähä ottaa kontaktii ton vessanpöntön kanssa (jälleen..) ja sit se baarireissu vähän niinku jäi. Sit tekstailin eli valitin ja vinguin (voi mua..) tolle kolmeen asti kaikkea, must vähän tuntuu et pilasin ton baarireissun TÄNÄÄNKIN tai siis eilen, ei näin.. Mut mulla ei oo oikeestaan mitään darraa nyt!

Ja ens la tuparit+baari ja pe ehkä baari jos raaskin heittää rahaa kahteen iltaan.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 31.10.2010 klo 11:07)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 18:56  
+
0
Mistä huomaa että Taija on hyvin hyvin hyvin humalassa?
- Siitä, että se kiskoo FISUSHOTTEJA ja jopa pitää niistä. Öööö mä vihaan fisuja.. mut näemmä eilen maittoi. Samaten ku maittoi ne omena-kossu-lonkerojutut (x4...) ja kalja (x3..) ja jotku randomit drinkit.

Mä oon nyt ilmeisesti virallisesti tulossa vanhaksi. Mä en ikinä pode krapulaa. Suuta ei kuiva, päätä ei särje, ei ole mitenkään huono olo eikä pahemmin edes väsytä! Ja nyt on jo moneen kertaan ollut kovin järkyttävä fiilis :D tänäänkin kykenin nousemaan sängystä vasta joskus viiden maissa ja vieläkin vähän heikottaa. Tää on ihan älytöntä, oon viettäny darratonta elämää onnellisesti!

Onko jotain krapulanhoitoniksejä? :----D tai jotain ennaltaehkäisevää minkä ootte huomanneet toimivan? Joo veden juominen ja suolasen syöminen jooo-o, onko mitään muita poppaskonsteja?
Do or do not. There is no try.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 19:17  
+
0
Kohta alottelee kallioo ja siit tikruun! Hahah en taida huomenna mennä kouluu mo
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 19:48  
+
0
Taija: Oksenna yöllä ja vedä sen jälkeen niin paljon ruokaa kuin pystyt. :D Ja jos mahdollista niin valvo mahdollisimman pitkään.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 09:47  
+
0
mua ärsyttää olla näin kranttu kaikkien juominkien suhteen. siksi haluan baariin.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 15:17  
+
0
voi luoja mikä darra......... oli kivaa kyl mennä kouluu
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 15:37  
+
0
Joo just näin, viime viikonloppu oli aivan cacca ja nyt KAIKKI tungetaan ens viikonlopulle! Mun tuuri............... no perjantaille mut kutsuttii baariin mun entisten koululaisten kans :D no siis jee mut no oon kuitenki menos sinne baariin niin tulee nyt ne sit nähtyy samalla ja sit meen peruspossen kanssa baariin ja jos jii tulee jollei se oo kii niin jees. Mutkunn siis muutenha toi on vaa kiva ku paljonpaljon tuttuja mutku jos jii tulee niin oon varmaan vaan sen kanssa..tai haluun olla :D Niin silleen vähän tyhmä juttu! Ja sit lauantaina on ne tuparit ja yhet toiset kaverit pyys paikalliseen.... ok tupareihin kyl meen ja sielt jatkaa.

Miksei viime viikonloppuna voinu si olla mitään tämmöstä järkevää??!?! aargh
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.11.2010 klo 17:48)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 15:52  
+
0
Hakiiiiis, et vastannu mulle pulkkuun eile!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 17:47  
+
0
^ Mitä sä kysyit? Sori oon missannu ihan kokonaan!
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 17:50  
+
0
Sitten kun mun lakko loppuu uutenavuotena, niin lähetkö sen jälkeen (siis ei uv:na vaan joku vkl sen jälkeen!) käymään mun kanssa baarissa? :D Kun on niin monesti menny ristiin ja rastiin ja äh. >:(
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 17:52  
+
0
Lakkoileksä?! Miks? Mut joo mennään!
never regret something that once made you smile

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 18:55  
+
0
joooo siis hmm. lauantaina.... meni lujaa, oli kivaa. :D meillä oli siis jengin päättärit, boolia ja shotteja sai kyl juoda iha kiitettävästi :DD lähettii sieltä baarii(ei kaikki), tivolii ku meil oli siel nimet listas. siel oli aika paljo tuttui et oli kyl jees tanssii siel.:) tosin sit kyl yks kaveripoika avautu mulle ja jouduin kuuntelee sen valitusta noin tunnin ajan joka alko ketuttaa mut sit T soitti et "tuutko nikille? bemari lähtee sinne NYT" joten lähin sinne jo joskus vähä yli 2.. ois tietysti voinu ilmottaaki jolleki, katosin vaa sieltä ja kaikki oli vähän ihmeissää.

rahaa ei menny taaskaa kovin paljo, lähinnä busseihin ja narikkaa, taisin mä yhen drinkin siel juoda. et oli kyllä suht onnistunu ilta, vaikka aamul en ollu enää samaa mieltä (kauhee hedari!)..:D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 20:10  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Lakkoileksä?! Miks? Mut joo mennään!


Äääöäöä no kun join vähän liikaa sitä omaa boolia meidän tupareissa ja olin ihan urpo niin ajattelin että tekis ihan hyvää olla muutama kuukausi ilman mitään. UV:na meillä on 20 hengen mökki varattuna muistaakseni Pyhältä viideksi päiväksi (joista me ollaan siellä kai kaks tai kolme) joten täytyy yrittää säästellä sinne asti. :D

Yayyy!! Siistiä! Voit sitten käydä jopa omilla papereilla. :D Tosin mä en kyllä k18 -mestoihin enää mene.. :jjei:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 20:18  
+
0
^ Aaa no se ei oo koskaan mikään huono päätös. Puhdistat sun maksaa.

Joo mä oikeesti muserrun ku en pääse kohta enää varmuudella k20 paikkoihin, se on ainut huono juttu.. mut puhutaan mutki sisään. Tosin et oonpa mä tyhmä ku oon käyny koko syksyn vaan teiniluolissa enkä käytä hyödyks tätä!
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 20:27  
+
0
Ikä vetää sua sinne minne kuulutkin, teini. :cool:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 20:59  
+
0
Hyyyi eii :ylpea:
never regret something that once made you smile

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 16:41  
+
0
ainoa punaviini joka on oikeesti aika hyvää: le petit longue-dog. terveisin nimimerkki ~vihaan_punaviiniä_92~. sitä paitsi tossa etiketissä on koira. oikeestaan sekin jo riittäis syyksi ostaa tota. ehdotan tätä viralliseks koiratyttöviiniksi.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 00:10  
+
0
Virallisia koiratyttöoluita on sitten Road Dog Porter, Double Dog Double Pale Ale ja Horn Dog Barley Wine Style Ale.

Katsokaa nyt kuinka siistelä logoja noilla on! Klick
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu lauantaina, 06.11.2010 klo 00:10)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 06.11.2010 klo 12:02  
+
0
Eilinen :D:D:D Jouduin vähän virkavallan kanssa tekemisiin! Ja sit sen episodin jälkeen lähin baariin jossa jaksoin olla ehkä 1½ tuntia kunnes mulla oli niin pääkipee et oli pakko lähteä kotiin.

Tänään tupareihin ja sieltä sit baariin. Tänään rauhassa! Mulla on niin vähän rahaa. // päivityyys edit. Öeee rauhassa? Heti ku astuin sisään nii tungetaa lonkero käteen ja aina ku juoma loppuu niin uutta kehiin ja mulla oli parhaassa tapauksessa 3 samaa aikaa siinä edessä. En mä ees kerenny juomaan omia juomia ja baarissa olin jo silmät niin ristis etten juonu sielläkään mitään... :D Jee halpa ilta! Puolet porukasta ei päässy edes sisään ku kaikki oli niin segasin mut oli meitä sitten 7 jätkää plus minä ja kaveri :) Mut olin TAAS baarissa jotain 1½ tuntia vaan ja sit lähettiin jatkoille noiden luo.................... tosin lähin joskus viideltä tulee himaan päin ku oli ehkä järkevämpi idea tulla tänne ku jäädä sinne. Oon nukkunu jotain 3h, mul on armoton päänsärky (johtuu niistä lonkuista...) ja varpaaseen sattuu ku K murskas sen ahterillaaaan.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 07.11.2010 klo 10:07)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 23:20  
+
0
Ei luoja mis kunnos olin keskiviikkona, kakkosen päivillä! Ok, pääsin kunnolla tuulettumaan 3 kk jälkeen ja tarkotus oliki olla iha perseet, mut ois sitä ehkä voinu vähä rajottaa :DD

py raukka joka oli kuskis, häpes mua varmaa silimät päästää. tai no ei ehkä koska varotin sitä etukäteen, mutta hermot sillä kyllä meni.

oikeesti, join ihan kamalaa vauhtia ja kaksin käsin, aina ku kävin tilaamas nii otin vähintää kaks ja join ne putkeen. että..... ens kerralla vähä sivistyneemmin.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)