Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48

Murrosikä, seksi yms.

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 41

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:48  
+
0
Tässä teille, kun kysyntää oli eikä kukaan uskaltautunut.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 22:58  
+
0
Jee! Mutta nyt kukaan ei uskalla alottaa puhumista... Mistä aloitetaan? Menkoista? Ehkäisystä? Kimppakivasta? Noei, mul menee lujaa... tai sit mua väsyttää...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:16  
+
0
tää taiskin olla ihan turha, kc:n siveelliset koiratytöt eivät puhu tabuista! tää on vaan provosointia, haluun vaan keskustelua koska en itse osaa keskustella tämmöisistä jutuista.

Paitsi että, käsi pystyyn, kellä on akne? :heiluti: Mitä lääkkeitä olette käyttäneet? Mä söin koko viime talven tetralysalia, mutta kesällä sitä ei kuulemma saa syödä auringon takia, ja nyt oon aika toivoton kun iho on taas mitä kamalin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:20  
+
0
Reipas ja kannustava ja puheenaiheita antava aloitus ois tietty kaiken a ja o :D

Mulla ei oo aknea mutta jotain uusia pesuaineita kaipaisin.....
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:50  
+
0
No jaa, anteeksi kun tein tämän aiheen kun en osaa aloittaa kannustavasti ;( Jotenkin kuvittelin että te keksitte puhuttavaa kun kaikki pitivät tätä ideaa niin mullistavana. Mä en välttämättä vain ole oikea henkilö aloittamaan "minkä merkkisiä kortsuja käytätte"- keskustelua, koska mulla ei ole suoraan sanottuna mitään tietoa niistä. (nyt kaikki keskustelijat ainakin kaikkoavat koska mä räyhään täällä)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:52  
+
0
^ No elä nyt marttyyriksi heittäydy sentäs .___.
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:55  
+
0
^Mä arvasin että joku tulee sanomaan mulle ton! Nyt on vaan niin marttyyriolo, mulla on usein marttyyriolo. Mä en haluaisi esittää marttyyriä, mutta tämä hetkittäinen marttyyriys kumpuaa joskus iltaisin sisältäni, jos on surkea olo. (ja nyt mä kuulostan vielä marttyyrimmältä)

// älkää te muut välittäkö tästä marttyytikeskustelusta, tulkaa vaan tänne rohkeasti juttelemaan mieltä painavista asioista ja muusta.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.07.2010 klo 23:57)

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 00:06  
+
0
Tolla käpystelyssä onkin ollut puhetta joskus e-pillereitä mutta haluan silti olla utelias.
Minkä merkkisiä pillereitä syötte? Oliko vaikea löytää sopiva merkki? Miksi aloititte niiden syönnin? Mitä vanhemmat olivat mieltä pillereiden aloituksesta? (tää nyt toki ei koske ihan kaikkia ku osa ollaan aika kääkköjä jo) Onko pillereistä ollut haittaa? Tai kenties yllättävää hyötyä?

Itse syö yasmin merkkisiä pillereitä. Oikean merkin löytäminen ei ollut hankalaa, kerran vaan jouduin vaihtamaan. Nappien napsimisen aloitin ehkäisyn sekä epäsäännöllisten ja tosi kivuliaiden kuukautisten takia. Ja ah mikä helpotus! Kivut pieneni, menkat muuttui säännöllisiksi ja iho parani.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 00:08  
+
0
Turvottaako teidän vattaa vähän ennen menkkoja/menkkojen aikana?

Äitillä turvotti ja mullakin on kokoajan kauhean läski olo. Mut sit tajusin et mullakin on varmaan toi vaan turvonnu :P
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 00:09)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 00:19  
+
0
Mä käytän Yazia. Ennen oli Yasminelle, mutta sitten kehotettiin siirtymään tuohon koska Yasminelle kai aiotaan korvata kokonaan tällä. Mutta niin, mulle nää sopii erinomaisesti. Menkkakivut väheni heti huomattavasti, samoin vuodon määrä. Mulla myös kasvoi tissit ja lähti painoa pois. Loput finnitkin katosia teille tietämättömille tovi aloittamisen jälkeen. Aloitussyynä oli ihan vain vakava parisuhde (puolisen vuotta seurusteltiin ennen pillereiden aloittamista) mutta jatkoin käyttöä eron jälkeenkin, vaikka sitä monet ihmettelinkin. Mulla vaan se auttoi hurjasti kaikkiin muihinkin juttuihin, joten en nähnyt syytä lopettaa :P
Varjo 12/2010 ♥

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 09:38  
+
0
Joku kyseli puhdistusaineita, ennen ainakin oli body shopin tea tree sarja tosi hyvä, nyt se on tainut uudistua niin en laadusta enää tiedä. Se uus kasvovesi on ainakin ihan kökköä vanhaan verrattuna. :( Ja sit ne teepuuöljy tipat on tosi tehokkaita! Niillä lähtee finnit pois muutamassa päivässä, ainakin mulla. Aknea mulla ei ole eikä muutenkaan mitenkään erityisen huono iho, mutta stressiin iho reagoi heti. Muuton kunniaks mulla oli järkyttävä paise silmän vieressä mut lähti hetikun stressi helpotti.

E-pillereitä söin joskus, diane nova tais olla merkki. Ei auttanut kipuihin, ei runsaaseen vuotoon ja kaupanpäälle tuli kamala ruokahalu. Lopetin parin liuskan jälkeen enkä oo enää uskaltanut hankkia uusia. Hormonikierrukkaa oon haaveillut kun äidin kuukautisvaivat loppu sillä kuin seinään, mutta eivät noita taida asentaa nuorille ollenkaan? Jotain kyl pitäis keksiä kun kamalat kivut, runsas vuoto ja mieliala on ihan kamala ja oon äksy ja ihan kusipää menkkojen aikaan. :(

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 10:28  
+
0
mulla on ollu iho joskus 1,5 vuotta sitte tosi huonona mut sit menin ihotautilääkärille mikä löi rasvat ja antibiootit käteen (olisko ollu tetralysal antibiootti ja rasvat oli skinoren). ja autto kummasti, nyt iho on kivan tasanen eikä yhtäkään finniä. joten.... suosittelen todellakin <:

ja mä oon menkkojen aikaan aina ihan turvonnu, kiukkunen ja väsyny :D no en nyt ihan aina, mut parina ekana päivänä. sit helpottaa.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 10:37  
+
0
^Mä syön just noita tetralysaleja, tai oikeastaan tällä hetkellä on tauko menossa niistä. Auttavat kyllä hyvin, mutta heti kun lopettaa niin iho palaa mulla ennalleen :( Oon aika toivoton, koska vaikka tiedän että pitkäaikainen (ennen tätä kesätaukoa tuli vuosi täyteen) antibioottien ei ole käyttö mitenkään hyvä juttu elimistölle, olen riippuvainen niistä. Haluaisin vaan eroon noista finneistä... :pyssyt: nyt ne on taas kaikki palanneet, aargh.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 10:48  
+
0
ai sä oot syöny jo vuoden niitä :o tai siis mulla lakkas finnit tulemasta sit ku olin vähä alle vuoden niitä napsinu ja lopetin. ja joo mäkää en tykkää mitää pitkiä kuureja syödä ku ne ei tosiaa tee hyvää.
onks sulla jotain rasvaa mitä voit käyttää aina tän kesätauon ajan? se vois helpottaa. skinoren toimi mulla ainaki hyvin ja brevoxyl.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 10:56  
+
0
Oon käyttänyt clindoxyliä koko tän vuoden ajan, ja sit aamulla nutradermiä kosteusvoiteena. Kaikki luulee että mulla on huono iho, koska mä en hoida sitä, mutta ne ei tiedä että mä syön lääkkeitä ja yritän hoitaa sitä. Mun äidillä on vielä 42-vuotiaanakin huono iho ja sekin joutui vähän aikaa sitten ottamaan lyhyen antibioottikuurin, eli muakin varmaan odottaa sama kohtalo aikuisena.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 11:02  
+
0
oivoi :neutral: mut ei välttämättä. sä olet periny sun isältäki geenejä ja jos se ei oo taipuvainen huonoon ihoon niin sitte voi olla että sullaki finnit hävii tässä ajan myötä <:

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 11:09  
+
0
Toi on aika laiha lohtu, mutta ehkä se auttaa mua henkisesti :) pitää vaan pitää peukut pystyssä, että olen perinyt isältä muutakin kuin silmät!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 11:13  
+
0
Sä olet muistaakseni vielä sen verran nuori ettei kannata huolestuu vielä <: Sitte ku olet parinkympin tuolla puolen nii kannattaa ehkä jo stressata, ei vielä :)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 11:46  
+
0
Mä tarttisn jotain hyvää puhdistus ainetta mun finneihin ja mustapäihin. Niitä on nimittäin aika hirveästi, mutta luulen ettei se ole kuitenkaan aknea. Käytän nyt jotain eucerin rasvaiselle iholle tarkoitettua puhdistugeeliä + kasvovettä, niistä ei kuitenkaan oikein tunnu olevan minkäänlaista hyötyä!!!! Kerran kokeilin sellaista syväpuhdistavaa mutanaamiota ja sen tulos oli kyllä ihana, ei kiiltänyt naama ja finnit jotenkin rauhoittui. Seuraavana päivänä kuitenkin oli jo heti ihan "normaali" iho.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MURROSIKä, SEKSI YMS. - Torstaina, 29.07.2010 klo 12:22  
+
0
Mä syön Yasmineja. Eka merkki mitä edes kokeilin ja sopi ku nyrkki silmään.
Ei ole tullut mitään mielialan vaihteluja, en ole lihonut tai mitään sarviakaan ei ole kasvanut :D menkat lyheni n. kolmen päivän pituisiksi ja hyvin niukiksi, menkkakivut katosi sen sileän tien.. Ihossa nyt en oo mitään merkittävää muutosta huomannut, mulla on aina ollut hyvä iho.
Oon mutustellut näitä nyt 3 vuotta enkä mä näistä aio luopua ellei tule joku ihan pakkotilanne :D

Alotin pillereiden syömisen juuri lähinnä ehkäisyn takia, mutta myös todella runsaat ja kivuliaat menkat vaikutti asiaan. En ole kyllä katunut, vaikka ensin jännitti mennä gynekologille ja tuntui että se on hirveintä koko maailmassa. Ei itseasiassa ollut :--D
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.07.2010 klo 12:25)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 41
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 23:30)